z tego co ogladalem wczoraj 3 streamy - kongora jako barba, dh i sosy ( wszystkie postacie lvl 100 paragon i w sprzecie za kilka bilionow ) moge podzielic sie kilkoma spostrzezeniami :
- jedyna dobra opcja w budowaniu teraz postaci imo, pod "pvp" to oprocz wymaxowania main stata na postaci oraz vita jest dex - dodge chance jest totalnie imba, co widac na monku, a troche mnie na dh.. akcja jest taka, ze kazda postac moze miec duzy dodge chance pompujac tylko dex, wiec itemy ktore macie i maja spora ilosc dexa na sobie nie sa worthless, a beda mialy kolosalne znaczenie w przezyciu imo
- najsilniejsza postacia w tym momencie jest monk, pozniej jest dh, pozniej sosa .. wd jest mocny ale z mega gosu imba hoho itemami only, a malo jest takich wd ..
*monk - mega imba dodge chance, serenity i seven sided strike + overwave czynia go po prostu masakratorem .. jedyne szansa zeby wygrac z monkiem w miare latwo to sa skille z reflect dmg
*dh - total imba z ss i vaultem, ciekawe jak to by wygladalo jak by zostawili cinder walka haha, wszyscy rerrol na dh .. jezeli taka forma "pvp" sie utrzyma to grajacymi dh proponowal bym juz teraz zainwestowac w stary set natali.. podstawowe skille to ofc hungering i loaded for bear .. w miare ubrany dh zabija jednym strzalem kongora - czyli barba 120k hp prawie 7k armora i 800 rez .. jedyny sposob zeby zabic dh to ranged attack, lub monk z thunderclapem ..
*sosa - jest mocna, ale nie az tak jak by sie moglo zdawac .. spokojnie ustepuje miejsca mocnym postaciam typu barb/dh/monk .. jedynie totalnie op skill u sosy to armor z lightningiem ktory spada na nas gdy jestesmy w poblizu.. kosi to hp tak strasznie, ze az jest smieszne
*wd - jak juz napisalem, jest gosu postacia, ale musi miec mega itemy .. spirit walk ze wzgledu na maly koszt many i szybkie odnawianie, na prawde miesza szyki przeciwnikowi .. darty + obszarowka z dobrym zasiegiem is the way to go .. niestety wd troche braknie tutaj potencjalu i poza dartami i spirit walkiem przedstawia sie jako ciezko grywalna postac
- tarcza - pewnie wielu zadaje sie pytanie zgodnie z pamiecia o switchu i tarczy, co wlasnie z tarcza i blockiem .. szczerze mowiac, patrzac na steam kongora ktory bawil sie tarcza wlasnie - jest ona dosyc przydatna, szczegolnie jezeli mamy walczyc mele z monkiem, stanowi dodatkowa bariere do pokonania .. jednak dziala ona inaczej niz w d2 nalezy przypomniec, ze tylko absorbuje czesc dmg i powieksza nasz armor przy succesful block, a nie neguje obrazenia .. obrazenia neguje tylko dodge o ktorym pisalem wyzej .. niestety chyba tarcza mozna nie wytrzymac konkurencji z dodatkowym dps i statami z offhanda, szczegolnie jezeli wrzucimy tam dobra furke ... jednak jest to opcja do rozwazenia i przetestowania ..
- dzialania crowd control modow - wszystkie cc dzialaja tak jak w normalnej grze, takze furka z fearem i blinding flash u monka zachuwuja sie i dzialaja na playerow dokladnie jak na moby, i po nerfie cc w ktorymstam patchu raczej nie da sie na to za wiele poradzic .. wiec duele wygladaja tak, ze kto pierwszy kogo zastunuje czy zfearuje czy cokolwiek co trwa wiecej niz sekunde, a my nie mamy w tym czasie wlaczonego skilla dajacego niesmiertelnosc to idziemy do piachu ..
Co do nowych tematow dotyczacyc pvm... nowe crafty - wszystkie top armory + amu + ringi bedzie mozna craftowac samodzielnie .. recki beda dropic z odpowiednich mini bossow typu leoric/rakanoth/gnomm .. jednak z tego co widzialem wczoraj to same designy chyba nie beda acc bound .. jezeli chodzi o matsy to sa dosyc dziwaczne, bo np do craftu dex amu trzeba miec brimstona (!) low emerald joolsa i nowa esencje dropiaca z elite packow ( ze strasznie tandetnym obrazkiem btw
).. pozatym amu zawsze maja roll 200+ oczek main stata + 5 albo 6 rollow ... wiec mozecie juz sprzedawac powolutku swoje amu i ringi i gromadzic brimstony ( ofc ci ktorzy przymierzaja sie jeszcze grac ), bo nie musze mowic ze cena wszystkich rarow spadnie na leb na szyje .. nowe joolsy - coz, niesamowicie drogie do zrobienia i dajace tyle co nastepny poziom gema po prostu .. czyli nowy emerald bedzie dawal 110% cd i troche wiecej dexa .. za koszt 20mil + 3 najlepsze gemy craftu, bedzie raczej wyznacznikiem kto ile gra lub ile puszczal bota do tej pory.. podobno miala byc zmiania jezeli chodzi o mod rubina w weaponie ( mial dawac ias ? ), ale nie starczylo mi dociekliwosci zeby doszukac sie tego info ..
ogolnie moje wrazenie na temat tego patcha jak i wszystkich poprzednich .. nadal jestesmy w open becie, tyle, ze juz bardziej zaawansowanej.. z dodanym szumnie zwanym "pvp" i kolejnymi schodkami rozbudowy gry jak nowe gemy itd, jednak bardziej rujnujacej gospodarke niz budujacej .. szkoda gadac, ten ptr upewnil mnie w przekonaniu, ze granie w ta gre dalej nie ma sensu .. moze po wyjsciu dodatku i wejsciu w koncu pelnego produktu bez elementow bubla, mozna bedzie pograc jakies lajtowe pvp na amce, za itemy warte 30zl, ale na razie nastepne pol roku czy tez rok nie wniosa tutaj nic co moglo by poprawic stan tej gry, nawet zblizajacy sie do komfortu gry w d2 classic!
yhh.. jedna chyba dobra gra wydana przez blizza w ostatnich czasach do sc2.. ktory i tak za duzo nie rozni sie od sc1, powielajac wiekszosc rzeczy ktore sie sprawdzily w sc1 dodajac nowy gui i dzieki graczom dopracowujac mapy i gameplay .. czy nie moglo tak byc w d3 ? po co, przeciez takie d3 trzymaloby graczy na kilkanascie lat bez wyraznego tematu zeby na nich zarabiac i przekonywac do nowych gier blizzarda .. a jeszcze by odeszli od wowwa ?!
yhh