Co do raportowania walk to wydaje mi sie ze jako community z dosc dluga historia (
) d3cl moze polegac na zaufaniu osob uczestniczacych w grach ligowych - a nawet jesli, to obecnie tryb walk polega na 1v1 a gry sa ograniczone do 4 osob - zawsze mozna wrzucic jakiegos sedziego.
A w przypadkach niezgodnosci, poleganie na screenshotach jako dowodow jest rozsadna opcja - wlasnie przez to ze mamy dluga historie z wieloma zaufanymi osobami, uzywane bylyby one jedynie w nielicznych sytuacjach.
Pomysł zacny, ale jak ktoś wykoxił sobie chara na >90plv, to teraz będzie nam skakał do gardeł, że spędził tyle czasu i nie może grać.
Ajantis, wyobrazam sobie - ale czy staramy sie udostepnic d3cl dla takich koksow co ewidentnie maja dziwne priorytety zyciu (nie podwazam, tylko stwierdzam), czy dla jak najwiekszej ilosci osob, gdzie mozna grac PvP wiecej niz jedna postacia i gra nie znudzi sie tak szybko? Wezmy pod uwage to ze ta gra juz stracila duzo osob...
Spytalbym sie takiej osoby czy za kazdym razem gdy najdzie ja ochota grania nowa klasa to bedzie planowala bic chocby plvl80+, czy poprostu oleje D3 i przestanie grac po pewnym czasie.
Czas poswiecili, owszem, ale nie wydaje mi sie by poszedl on na marne bo w takiej sytuacji maja solidna postac do MF'u, lepsza niz wiele osob - problem zacznie sie w momencie gdy osoby zaczna chciec grac PvP alternatywnymi postaciami i beda musialy je klepac do maksymalnego paragon lvlu... to bedzie meczarnia.
Jakbym mial postac na paragon level 100 to oczywiscie ze chcialbym ja wykorzystac w PvP, ale przeciez kazdy moze sobie pojsc pograc duele swoja wykoksana postacia... jedynie zapis walk w d3cl potencjalnie opieralby sie na postaciach lvl 60 by kazdy mogl sobie zrobic rozne postacie i wyprobowac je w PvP, nie tracac przy tym absurdalnych ilosci czasu.