bedzie jakies tlumaczenie tych zasad;p
Mówisz-masz, tłumaczyłem te zasady do turnieju na innej stronce:
Ogólne zasady:
Przed wejściem do Spalonej Kaplicy obu graczy musi wzajemnie sprawdzić używany ekwipunek (poprzez kliknięcie na portret innego gracza w lewy górnym rogu ekranu i opcję „Sprawdź”) i zatwierdzić wzajemnie ekwipunek, w którym będą walczyć. Sprawdzenie i zatwierdzenie ekwipunku kończy się napisaniem „okay” w oknie czatu. Po tym żadne zmiany w ekwipunku nie są dozwolone (czyli nie można zmieniać ekwipunku w trakcie rundy).
Gdy obu graczy wzajemnie zatwierdzi swój ekwipunek piszą „go” i wchodzą do Spalonej Kaplicy. „go” działa jako sygnał do startu walki oraz ostatecznie potwierdzenie ekwipunku przeciwnika.
Uwagi:
-Jeżeli gracz A napisze „okay” po zatwierdzeniu ekwipunku gracza B i po tym gracz B zmieni ekwipunek i napisze „okay” uznawane jest to za nadużycie systemu zasad i jeżeli gracze nie mogą porozumieć się w tej sprawie to koniecznie jest skontaktowanie się z sędzią.
-Jeżeli gracz zostanie złapany w trakcie gry z inną ilością HP niż miał w trakcie zatwierdzenia to zostaje natychmiastowo zbanowany z ligi/turnieju z powodu zmiany ekwipunku w trakcie rundy.
-Jeżeli gracz zostanie złapany w trakcie gry z innym ekwipunkiem niż ten, który miał w trakcie zatwierdzenia to zostaje natychmiastowo zbanowany z ligi/turnieju.
-Gracze mogą mieć dowolne itemy jakie zechcą w inventory dopóki nie użyją ich w trakcie walki.
Wytyczne:
Zawsze rób screenshooty ilości życia przeciwnika oraz jego założonego ekwipunku przed wejściem do Spalonej Kaplicy. Gdyby doszło do złamania zasad przez przeciwnika nic nie udowodnisz jeżeli nie będziesz miał screenshootów.
-Walki odbywają się na poziomie trudności „Inferno”.
-Maksymalny czas trwania walki to 60 minut liczone od czasu powiedzenia „go” przez obu graczy. Jeżeli obu graczy zgodzi się na przedłużenie walki to mogą sobie sami wyznaczyć o ile ją przedłużą
-Mała wyspa w Spalonej Kaplicy po lewej stronie mapy za mostem jest zakazana. Aktywne używanie tej wyspy poskutkuje automatyczną przegraną rundy i/lub całej walki.
-Nie można wyjść do miasta lub opuścić gry w trakcie rundy, jeżeli tak się stanie to osoba, która wyszła do miasta lub opuściła grę automatycznie przegrywa rundę.
-Jeżeli gracz chce zmienić ekwipunek między rundami musi powiedzieć o tym przeciwnikowi. Obu graczy musi wyjść do miasta i ponownie dokonać wzajemnego zatwierdzenia ekwipunku. Jeżeli żaden z graczy nie chce zmienić ekwipunku to ponowne wyjście do miasta i zatwierdzenie między rundami nie jest konieczne.
-Oczekujemy, że duele będą aktywną walką z obu stron. Powtarzające się unikanie walki będzie skutkować automatyczną przegraną.
-Znikający barwnik na częściach ekwipunku jest zabroniony.
-Duele trwają do osiągnięcia 5 punktów przez jednego z graczy, czyli maksymalnie do 9 rund.
-Rundy kończące się remisem liczą się jako +1 dla obu graczy (np. z 2-3 robi się 3-4). Jeżeli remis następuje przy stanie 4-4 i mamy 5-5 to gracze grają dalej aż jeden z nich osiągnie przewagę, ostatecznie wpisywane jest 5-4 lub 4-5 dla wygranego gracza.
-Gracz, który wygrał rundę musi zostać na ekranie pokonanego przeciwnika, żeby przeciwnik mógł sprawdzić sobie, że np. ilość HP wygranego nie zmieniła się czyli nie zmienił ekwipunku w trakcie walki.
Musisz grać duele postacią, którą zgłosiłeś do Ligi czy Turnieju.
Zasady klasowe:
Barbarzyńca:
-Barbarzyńca nie może używać skilla „Gniew Bersekera” walcząc z Mnichem lub Szamanem.
-W walkach przeciwko Łowcy Demonów oraz Czarodziejowi skill „Okrzyk Wojenny” jest zabroniony.
-W walce przeciwko Czarodziejowi Barbarzyńca może wybrać tylko jeden z wymienionych skilli: „Tapnięcie”/ „Skok” z runą „Śmierć z wysoka”/ „Dzika Szarża” z runą „Bycza Szarża” / „Grzmotnięcie” z runą „Zamroczenie” / „Rzut bronią” z runą „Rzut młotem”.
Łowca Demonów:
-Łowca Demonów nie może grać taktyką kampienia. Taktyka ta to ułożenie na ziemi wieżyczek i/lub pułapek i nie wychodzenie spoza zasięgu pułapek.
-W walce przeciwko Mnichowi zabronione jest używanie „Przebicia” z runą „Ogniste Jarzmo”.
-W walce przeciwko Czarodziejowi zabronione jest użycie skilla „Towarzysz” z wszystkimi runami poza runą „Nietoperz” (Nietoperz nie ściąga ataków Pancerza Burzy na siebie)
-W walce przeciwko Czarodziejowi zabronione jest użycie skilla „Przygotowanie” z runą „Wojenne blizny”.
Mnich:
-W walce przeciwko Czarodziejowi skill „Uderzenie cyklonu” jest zabroniony.
-W walce przeciwko Czarodziejowi skill „Śmiałe uderzenie” z runą „Kopnięcie z wyskoku” jest zabroniony.
-W walce przeciwko Barbarzyńcy Mnich może używać skilla „Spokój ducha” LUB pasywa „Na pograniczu śmierci”, nigdy obu.
Szaman:
-Szaman musi wybrać skill „Klątwa” lub „Przerażenie”, nigdy obu.
-Szaman musi wybrać skill „Duchowa wędrówka” lub „Medium”, nigdy obu.
-W walce przeciwko Łowcy Demonów zabronione jest użycie skilla „Psy Zombii”.
-W walce przeciwko Czarodziejowi zabronione jest użycie skilla „Duchowa wędrówka”.
-W walce przeciwko Czarodziejowi zabronione jest użycie skilli „Psy Zombii” oraz „Monstrum”.
// zasady stworzone przez dev team w składzie Wittster, jointit, kaio, Euronymous, predsr, Blud, Captain oraz Keen na d3cl.com. Zasady mogą uleć modyfikacji po testowej lidze na d3cl. Do zasad wprowadziłem zmianę „W walce przeciwko Czarodziejowi zabronione jest użycie skilla „Towarzysz” z wszystkimi runami poza runą „Nietoperz” ponieważ Towarzysz jest zabroniony żeby nie ściągał hitów Pancerza Burzy na siebie, a z runą Nietoperz nie ściąga.