czy ta cala lista umiejetnosci co sa wypisane na blogu wchodza w zakres CC? nie kumam tego a nie gralem w bete jezeli nie to co to moze dac na PvP?
Na PvP, wg mnie przyda się:
Ogłuszenie / oczarowanieSelf Reflection - runiczne Blinding Flash - wydłuża czas działania oślepienia
Blinding Echo - runiczne Blinding Flash - drugi błysk oślepienia kilka sekund po pierwszym; wydaje się, że to wariant dobry do użycia, gdy Mnich walczy w ruchu
Searing Light - runiczne Blinding Flash - nawet jeśli boss lub czempion (szybciej niż zwykłe potwory) odzyska wzrok, to wciąż ma dużą szansę na chybienie Mnicha lub członków jego drużyny
Pandemonium - runiczne Seven-Sided Strike - minusem jest dość długi czas odnowienia (cooldown), jednak używając tej umiejętności na pojedynczym wrogu ma się pewność, że zostanie on ogłuszony na dość długi czas - dobre na duele
OdstraszeniePenitent Flame - runiczne Breath of Heaven - obszarowe (AoE) odstraszanie plus leczenie
Odrzucenie Vulture Claw Kick - runiczne Lashing Tail Kick - wszystkie potwory dookoła Mnicha odrzuca, pod warunkiem, że za nimi nie ma kolejnych potworów, ścian lub innych przeszkód
Sweeping Armada - runiczne Lashing Tail Kick - odrzuca dalej niż podstawowa wersja, dodatkowo spowalnia, niestety nie działa jak Vulture Claw Kick w pełnym okręgu; coś za coś
SpowolnienieHand of Ytar - runiczne Lashing Tail Kick - duży zasięg, dobre na pojedynczy cel, przydatne w PvP pomimo tego, że zjada Spirit
Flurry - runiczne Tempest Rush - najmocniejsze spowolnienie Mnicha, na starcie aż 80%
Tsunami - runiczne Crippling Wave - prawie same plusy - średni zasięg, generuje Spirit, a do tego AoE i dodatkowa redukcja prędkości ataków wrogów
Sanctified Ground - runiczne Inner Sanctuary - jedno z mocniejszych spowolnień Mnicha
Dishearten - runiczna Mantra of Conviction - duży zasięg działania to niewątpliwie plus, kto pamięta Aura of Holy Freeze Paladyna w Diablo 2, ten wie czego można się spodziewać po tej umiejętności
Water Ally - runiczne Mystic Ally - wydaje się, że to fajna umiejętność, bo daje AoE spowolnienie; mnie ciekawi, czy sojusznika można przywołać tylko przy Mnichu, czy w oddali, przy nacierających wrogach
Najważniejsze będzie jednak
defensywne Tranquility, czyli runiczne Serenity, dające na 2 s. niewrażliwości całej drużynie. Mam nadzieję, że będzie można użyć tego skilla, gdy Mnich będzie pod działaniem ogłuszenia.
No i CD - tylko 20 s., można zmniejszyć nawet do 17 s. dzięki Beacon of Ytar.