• November 15, 2024, 05:54:27 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: [1] 2

Author Topic: Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, aktywuj "Elective mode" - przestaniesz narzekać  (Read 16409 times)

rSt

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 182
  • Five Hundred Fights
    • View Profile

Czytam sobie dzisiaj fora i widzę mass qq na temat tego, że Blizzard nie poinformował graczy o dostępności opcji "elective mode" (options > gameplay chyba, znajdziecie), która pozwala na większą dowolność w dobieraniu skilli. Polega to na tym, że pod lewym przyciskiem myszy można mieć drugi skill z "prawego przycisku myszy". Albo bardziej ogólnie: skille można przypisać do dowolnego, dostępnego action buttona.

Sorry za oddzielny temat, ale po skonsultowaniu ze znajomymi, okazało się, że tylko ja miałem to zaznaczone, open betę zamykają dzisiaj o 19, więc może ktoś z forum o tym nie wiedział, a chciałby przetestować nieco więcej możliwości buildów niż mógł do tej pory.
Logged
A joke is a very serious thing.

Battletag: Rince#2675

KcU

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 162
    • View Profile

Dobry bajer, szkoda, że tak późno. Chociaż imo wpłynie to ujemnie na mnogość buildów. Zamiast stawiać gracza przed wyborem skill 1 czy 2 będzie można mieć oba co sprowadzi grę do jednego słusznego buildu.
« Last Edit: April 23, 2012, 23:34:17 pm by KcU »
Logged

Bednarz

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 71
  • PeTnash i RYPY
    • View Profile

Dobry bajer, szkoda, że tak późno. Chociaż imo wpłynie to ujemnie na mnogość buildów. Zamiast stawiać gracza przed wyborem skill 1 czy 2 będzie można mieć oba co sprowadzi grę do jednego słusznego buildu.

obawiam sie ze masz racje, ale zawsze bedzie istniala opcia buildow pod konkretny team/vs konkretny team itp. :<
Logged
AFK TEAM

Ajantis

  • Administrator
  • Lucion
  • *****
  • Posts: 824
  • Mydło wszystko umyje
    • View Profile
    • War Masters

A gdyby nie było elective mode, to nie byłoby jednego słusznego buildu? Imho sprowadziłoby się to do wyboru na zasadzie orb vs blizzard vs fb.
Logged

Kako

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 174
  • CHILLAX ZIOM
    • View Profile
    • nC

bardzo dobrze ze jest elective mode, tak mozna zrobic cos ala hybryde z d2, nie tracac ofc pierdolniecia, a nie koniecznie sie jest ograniczonym do wybrania czegos tam, bo innej opcji nie ma
Logged
Necessary Conflict

KcU

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 162
    • View Profile

A gdyby nie było elective mode, to nie byłoby jednego słusznego buildu? Imho sprowadziłoby się to do wyboru na zasadzie orb vs blizzard vs fb.
Tyle, że taki wybór zawsze jest lepszy niż jedyny słuszny build - jaki to zapewne powstanie po x czasie. Elective mode imo sprowadzi wszystko do 5 postaci z jednym buildem, gdzie bez EM gracz stawiany był przed wyborem umiejętność A czy B, z EM może mieć obie rezygnując z mniej przydatnego skilla C. Oczywiście można powiedzieć, że to lepiej w końcu coś co się mało przydaje nie jest nam potrzebne. Z tym, że nie będzie już tej "różnorodności" wewnątrz klasowej jaką mieliśmy w D2, tu nie było szans na soskę fb rzucającą w nas blizzami ;p.

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile

wieksza grywalnosc, mniejsza roznorodnosc .. tylko diablo2 ma wszystko w sobie ;p
Logged

Bednarz

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 71
  • PeTnash i RYPY
    • View Profile

A gdyby nie było elective mode, to nie byłoby jednego słusznego buildu? Imho sprowadziłoby się to do wyboru na zasadzie orb vs blizzard vs fb.

wezmy np. postac Monka: bez Elective mode trzeba wybierac pomieczy Aoe cc/heal/"Bubble"/kragiem zaprzeczenia - z em wybierasz zawsze aoe cc/heal (jak i 80% innych monkow) + trzeci skill dobierasz wedle uznania/teamu. To samo z mantrami - ktos z druzyny ma juz aoe cc? wybierasz 2/3 z 4 mantr (i znowu w "standardzie" bedzie mantra leczaca + ta z dogem vs melee teamy/ta ktora zwieksza dmg jako "uniwersalna" jesli doge cap bedzie osiagalny z itemow). Po krotkiej kalkulacji mamy juz rozdysponowane 4 skille, zostaly 2 - wedlog informacji wyswietlanej przy wczytywaniu gry monk i barbarian maja "wbudowane" 30% dr'a co za tym idzie logicznym wyborem na pvp bedzie Fist of Thunder z Thunderclapem - szybka teleportacja jest szybka + kopniecie z runa ze stunem/slowem. Do tego jesli blizzard umozliwi zmiane skilli/perkow podczas areny wystarczy zhugowac filar przez 15 s zeby dostosowac build juz w trakcie walki - w jednej chwili nasza "sorc fb" zmieni sie w "orbke/blizzke" bo tak bedzie "latwiej", moze to spowodowac "zanik" niektorych skilli - niczym jak w d2, a w tym wypadku ich okrojona ilosc bedzie grac na niekorzysc. Wydaje mi sie ze caly ten zabieg z 6 skillami max/cd itp. blizzard chce po prostu zmniejszyc przepasc pomiedzy graczami "hardcorowymi", a tymi zwyklymi szarymi myszkami (roznica pomiedzy 1 graczem, a 2 na pvp bedzie polegac nie na tym kto ma lepszy build/itemy, a na tym kto lepiej wykorzysta cooldowny/bedzie abusowal system zmieniajac skille w trakcie walki)
Logged
AFK TEAM

NUBNEC

  • Honorary Member
  • Lucion
  • **
  • Posts: 933
  • NUBNEC
    • View Profile

w trakcie pvp moze to miec duzo znaczenie- czasem kwestie sekund moga przeciez przesadzic o pojedynku

 :o
Logged
pKu

Bednarz

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 71
  • PeTnash i RYPY
    • View Profile

w trakcie pvp moze to miec duzo znaczenie- czasem kwestie sekund moga przeciez przesadzic o pojedynku

 :o

w diabulu 2 sie kampilo grajac 4v2, czemu w d3 nie przytulac filaruff? :<
Logged
AFK TEAM

Morfinista(DM)

  • Imp
  • *
  • Posts: 26
    • View Profile

Zwróćcie jednak uwagę na fakt, iż po dopaleniu skilla jest cooldown samego skilla, a po zmianie go na inny (co samo w sobie będzie trwać kilka sekund - min 2-3 jak ktoś nawet to trenował), dochodzi jeszcze cooldown wynikający z samej zmiany skilla, czego chyba nikt nie bierze pod uwagę i co sprawia, że sam pomysł raczej mija się z celem.

Jak dla mnie sam elective mode daje więcej opcji, choćby i z tego powodu, iż można zrobić build bardziej ofensywny lub bardziej defensywny, jednotorowy silny na niektórych lub słabszy uniwersalny w zależności od akcentów jakie się wybierze.
Logged

Bednarz

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 71
  • PeTnash i RYPY
    • View Profile

Zwróćcie jednak uwagę na fakt, iż po dopaleniu skilla jest cooldown samego skilla, a po zmianie go na inny (co samo w sobie będzie trwać kilka sekund - min 2-3 jak ktoś nawet to trenował), dochodzi jeszcze cooldown wynikający z samej zmiany skilla, czego chyba nikt nie bierze pod uwagę i co sprawia, że sam pomysł raczej mija się z celem.

Jak dla mnie sam elective mode daje więcej opcji, choćby i z tego powodu, iż można zrobić build bardziej ofensywny lub bardziej defensywny, jednotorowy silny na niektórych lub słabszy uniwersalny w zależności od akcentów jakie się wybierze.

myslisz dlaczego napisalem "hugowanie filarow przez 15s" ? :< zarowno w d2 jak i w wowie zdarzaja sie "przerwy" tak dlugie ze nawet srednio ogarniety gracz zdarzyl by wrocic sie do miasta poflirtowac z akara i wrocic zanim przeciwnyni by sie zorientowali. Co prawda d3 bedzie posiadac mniejsze "areny pvp" ale "nieobecnosc" gracza bedzie mozna wziasc za "kampienie na czerwona qulqe", te 15s cd po zmianie skilla naprawde nie jest jakas "zaporowa" wartoscia
Logged
AFK TEAM

rSt

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 182
  • Five Hundred Fights
    • View Profile

coś mi mówi, że zmiana skilla podczas walki na arenie nie będzie możliwa :)
Logged
A joke is a very serious thing.

Battletag: Rince#2675

NUBNEC

  • Honorary Member
  • Lucion
  • **
  • Posts: 933
  • NUBNEC
    • View Profile

nie no, musi byc przeciez, zawsze tak bylo - ofc to jest ino strata czasu chyba ze ktos nice operuje no ale..

 :o
Logged
pKu

Bednarz

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 71
  • PeTnash i RYPY
    • View Profile

coś mi mówi, że zmiana skilla podczas walki na arenie nie będzie możliwa :)

pewnie tak, chociaz jesli blizzard da mozliwosc robienia "wlasnych gier" jak w d2 to kazdy bedzie po prostu zmienial ustawienia przed walka ;<
Logged
AFK TEAM
Pages: [1] 2
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.098 seconds with 18 queries.