Witam, rozpoczynam wątek dyskusyjny o Szamanie zaprezentowanego w wersji beta.
Jak zamierzacie budować swojego WD? Ja aktualnie widzę, że można go zbudować pod summony, zombie dogs, spirit spells, stackowanie intelligence i inne mniej konkretne buildy. Ja chyba pójdę w zombie dogs albo jakieś aoe spelle typu firebombs, firebats.
Co myślicie o zaprezentowanych skillach?
Poison Darts - z runą splinters zadaje łącznie 210% dmg, co jest lepszą opcja w PvM niż łącznie 180% bez run czy inne rzeczy typu slowy i stuny
Grasp of the Dead - wydaje mi się bezużyteczne lub sytuacyjne w PvM, pewnie będzie przydatne na hellu i inferno, gdzie cc się przyda, albo żeby zrobić combo z innymi postaciami, które dostają dodatkowy dmg vs snared units
Corpse Spiders - jak dla mnie za wolne, jak się ich już namnoży to robią masakre, ale zanim się narzucamy tych urn to trochę mija... pewnie będzie wieksze zastosowanie w cięższych walkach
Summon Zombie Dogs - dmg jak wolfy druida z d2, czyli znikomy, ale są dosyć wytrzymałę i można zajebisty combo zrobić na bossa i jakieś większe aoe walki - summon zombie dogs - sacrifice - summon zombie dogs - sacrifice, mega burst dmg, jeden z fajniejszych skilli imo
Plague of Toads - na razie chyba najmocniejszy z dpsowych skilli, ale strasznie wolny, mały zasięg i te żaby łażą randomowo, nie lubie go, ale wydaje się mocny w walkach z bossami
Hex - na hellu z buffem Jinx dodaje aż 24% dmg, niestety nie wiem, czy będzie ten debuff działać na championów, bossów i graczy, jeżeli tak, to chyba jeden z lepszych spelli WD, jeżeli nie, to niestety bezużyteczny prawie
Haunt - spodobal mi się ten spell, bardziej sytuacyjny niż ogólnego zastowowania, używam go na celach, które trzeba zlikwidować w pierwszej kolejności - np. guardiany, albo te słupy przy pierwszym encounterze z Leoriciem, z runą Resentful Spirit dmg sie zmienia na: 175 dmg over 3 seconds, więc będzie fajne do wyłaczania kilku przeciwników po kolei
Horrify - chyba bezużyteczne na normie i koszu, cc zawsze się przyda w bardzo cięzkich walkach aoe albo w pvp, ale jak na razie mozna raczej odpuscic
Firebats - jak dla mnie jeden z najlepszyc spelli co do mana per dmg, z pierwsza runą czy bez, wydaje mi się ten spell taki sam, tylko większy zasięg
Soul Harvest - buff wydaje się bardzo fajny, ale jakoś nie miałem okazji zastosować go często, buff trwa dosyć krótko, ma maly zasięg, więc trzeba podejść, tracąc czas i narażajac się na obrażenia, nietrafiony pomysł imo
Ogólnie WD wydaje mi się dziwnie zrobiony, część jego spelli jest niemal identyczna - firebats, plague of toads, zombie charger, locust swarm - mechanika spelli niemal identyczna, ten sam zasięg i obszar, jedynie liczby inne
Zjebali też runy - to jak modyfikują spelle powiela się - o, z tą runą robi slowa, a z tą wysysa hp, a ten dla odmiany zadaje dmg od ognia zamiast trucizny, trochę denne i robione na siłe, chociaż niektóre runy są fajnie i calkowicie zmieniają spell albo jego zastosowanie.