• December 22, 2024, 10:35:14 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Author Topic: Maksymalne cechy na poszczegolnych przedmiotach  (Read 18686 times)

qubade

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 202
    • View Profile
Maksymalne cechy na poszczegolnych przedmiotach
« on: July 03, 2012, 12:32:49 pm »

Hej,
bardzo przydatna rzecz przy wycenianiu przedmiotow na AH.

http://www.d3rmt.com/guides/diablo-3-item-stat-maximum-values/

pozdr
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • ***
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Maksymalne cechy na poszczegolnych przedmiotach
« Reply #1 on: July 03, 2012, 12:34:50 pm »

ostatnio dawalem w newsach linka do czegos takiego ale podobno sa tam bledy. generalnie jak macie jakies tabelki itp to dawajcie je. bede to wrzucal na portal
Logged

Miszaq

  • Imp
  • *
  • Posts: 35
    • View Profile
Re: Maksymalne cechy na poszczegolnych przedmiotach
« Reply #2 on: July 03, 2012, 18:33:54 pm »

ja może z innej beczki, magic find gdy gracie w drużynie zależy od magic find poszczególnych osób - tzn wedle testów jakie robiliśmy magic find każdego jest sumowany a potem dzielony przez liczbę graczy (uśredniany)

Tym samym nie opyla się grać w drużynie, pod kątem magic find, z ludźmi którzy maj marne statystyki w tej kwestii
Już lepiej robić solo z najemnikiem + 5 nefalemów, 200-250% magic find, lecą po 3-4 rzadkie z każdego elit packa
Logged

qubade

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Maksymalne cechy na poszczegolnych przedmiotach
« Reply #3 on: July 04, 2012, 09:32:47 am »

Tak, MF i GF liczy sie srednie z kazdej druzyny. Z najemnika liczy sie tylko 20% tego co ma.
Jak gramy w teamie to przed ubiciem ostatniego moba z packa zwykle jest pauza, wszyscy robia podmianke sprzetu na MF i dopiero potem wykanczany jest pack.
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • ***
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Maksymalne cechy na poszczegolnych przedmiotach
« Reply #4 on: July 04, 2012, 16:38:55 pm »

bedziecie mieli jakies itemy z mf na podmianke na zbyciu? moj mf jest biedny a podmianek nigdy nie robilem ;p
Logged

Miszaq

  • Imp
  • *
  • Posts: 35
    • View Profile
Re: Maksymalne cechy na poszczegolnych przedmiotach
« Reply #5 on: July 04, 2012, 18:34:40 pm »

dodam tylko, że wedle moich testów, zarówno magic find jak i gold find jest z formuły zwiększany w funkcji zabitych elit paczek w danej grze

Dla przykładu jak robię cały aktI z 5 nefalemami to wyniki są zdecydowanie lepsze niż jak się robi tylko butcher runy, moim zdaniem blizzard kombinuje formułami by ludzie nie farmowali bossów, a jak już farmują to mają marne wyniki:P
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • ***
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Maksymalne cechy na poszczegolnych przedmiotach
« Reply #6 on: July 04, 2012, 20:17:58 pm »

to mi sie akurat podoba :) jest przynajmniej ciekawiej niz milion mefrunow...
Logged

qubade

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Maksymalne cechy na poszczegolnych przedmiotach
« Reply #7 on: July 05, 2012, 09:28:15 am »

Nie, jak juz masz 5 NV to masz gwarantowany dodatkowy drop 1 rare z kazdego champion packa a 2 z aktowych bosow (+warden, skeleton king, zoltun kulle, maghda i pewnie pare wiekszych srodaktoych fabularnych bosow). Reszta to czysty fart - dla tego robi sie podmianki na sprzet MF, zeby zwiekszyc szanse na tego farta. Czasem po zdobyciu 5 NV mam z packa po 4 rare a potem dlugo dlugo tylko 1, czasem ciagle leci mi po 3-4 - tu nie ma zasady, liczy sie tylko slepy traf.
pozdr

Mag, w/g mnie znacznie lepiej skupic sie na sprzecie uwzgledniajac przezywalnosc/predkosc zabijania mobow a nie obecnosc MF (przynajmniej na poczatku farmy inferno). Dla tego fajnie miec powiedzmy ze 4 czesci ekwipunku z najwiekszym MF na podmianke - polecam helm z socketem z bazowym 10+ MF (z kamieniem bedzie kolo 30% MF), jakis amulet bo moze miec do 40% MF, i ze 2 inne. To nie jest takie bolesne - widzisz, ze ostatni mob z packa ma milimetr zycia i klikasz sobie 4 x i juz. Az zolto od tych rare...
Wbrew pozorom dzieki bonusowi NV nawet z 0 podstawowego MF na sprzecie sporo rare wpada - 5 stackow procz gwarantowanego dropa daje 75% MF wiec nie jest zle. (Max MF w grze wraz z kapliczka i 5 stackami NV to okolo 430%)
pozdr
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • ***
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Maksymalne cechy na poszczegolnych przedmiotach
« Reply #8 on: July 05, 2012, 09:34:17 am »

no to jest potencjalna wada ten gwarantowany rare. wolalbym by NV zwiekszal tylko mf (moze byc znacznie), ale gwarancja to jednak zbyt duze przegiecie. rynek za szybko nasyci sie wypasnymi itemami. chyba, ze to ma na celu przeciwdzialac botom (moze nieswiadomie ;p). gracz bez bota jest w stanie dobyc troche tych rarow i nie musi grac miesiacami. wszystko ma swoje wady i zalety :) czy ta gra ma sens sie dowiemy jak wyjdzie pvp. jesli bedzie fajne to wszystkie te problemy z pvm beda mniej istotne. wszyscy beda mieli podobny sprzet a przynajmniej beda mogli go sobie kupic w AH. na AR z perf itemami i 99 lvl przegralismy 9.5 roku. nie jest to malo czyli pvm mozna zmarginalizowac. warunek jest jeden jak napisalem - dobre pvp.
Logged

qubade

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Maksymalne cechy na poszczegolnych przedmiotach
« Reply #9 on: July 05, 2012, 13:16:08 pm »

Magu, spokojnie.
MF runy na inferno wygladaja tak:
Jedziesz wszystkie znane z wystepowania champ packow lokacje w 15-25 minut (po 5-10 masz juz 5 NV). Zaczynasz kierowac sie w strone wardena i potem butchera. Mozesz jeszcze wczesniej albo i pozniej odwiedzic kilka innych lokacji jak otwarte mapy, na ktorych moga ale nie musza byc champ packi. Mija ok 40 minut a Ty juz dwukrotnie identyfikowales po ok. 20 rare przedmiotow i zadnego nie zatrzymales, bo wszystkie sa do dupy.
Robilem male statystyki i mialem po nocy latania na MF ok 350 rare - zaden, powtarzam - zaden nie byl na tyle ciekawy, zeby go zostawiac. Wszystko do kowala...
W tej czesci diablo fakt, ze masz rare w garsci nie znaczy nic. Jest widac, sporo wiecej afixow mogacych pojawic sie na przedmiotach i znacznie ciezej jest wylosowac cokolwiek przydatnego.
Najpierw idz farmowac inferno a potem przejda Ci pomysly "to jest potencjalna wada ten gwarantowany rare. wolalbym by NV zwiekszal tylko mf (moze byc znacznie), ale gwarancja to jednak zbyt duze przegiecie. rynek za szybko nasyci sie wypasnymi itemami".
MF to jedna wielka frustracja, ze setny rare do niczego sie nie nadaje.
pozdr
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • ***
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Maksymalne cechy na poszczegolnych przedmiotach
« Reply #10 on: July 05, 2012, 13:18:41 pm »

jezeli jest tak jak mowisz to masz racje. ja bym wolal by 350 rarow na 350 nie bylo totalnie do dupy. w takim razie to cale NV to tylko wielka mistyfikacja majaca na celu udawanie, ze cos z mf robia :)
Logged

qubade

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Maksymalne cechy na poszczegolnych przedmiotach
« Reply #11 on: July 05, 2012, 14:55:35 pm »

Nie, no to jest fajne, bo nawet ze slabym sprzetem skupiajac sie na przetrwaniu mozesz znalezc pare rare :]

Wracajac do tego, co mowiles masz troche racji - od ostatniego hotfixa poprawiajacego dropy a raczej ich jakosc (szansa na ilev 63 A1 z 2 do 4%, A2 z 4 do 8% i A3/A4 z 8 do 16%) daje sie na AH odczuc sredni spadek cen danych przedmiotow. Ja sledze dosc uwaznie bronie i okazuje sie, ze 1h bron kosztujaca kolo banki tydzien temu teraz kosztuje polowe mniej. Nie dotyczy to jednak broni z naprawde dobrymi modami jak Life on Hit, IAS, +crit dmg/socket w jednym - te trzymaja swoje ceny i beda je trzymac.
Reasumujac sredniego sprzetu jest coraz wiecej i w sumie bardzo dobrze, ze tanieje bo bedzie mozna bez wiekszego problemu ubrac postac na farme A2, tak jak teraz mozna na A1.
pozdr
« Last Edit: July 05, 2012, 15:24:19 pm by qubade »
Logged
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.11 seconds with 18 queries.