Diablo 3 Clan League - PvP forum

The Lounge => Klasy postaci => Ogólne Diablo 3 => Polska sekcja => Szaman => Topic started by: Melcma on March 22, 2012, 17:04:29 pm

Title: Witch Doctor (beta, patch v15)
Post by: Melcma on March 22, 2012, 17:04:29 pm
Witam, rozpoczynam wątek dyskusyjny o Szamanie zaprezentowanego w wersji beta.

Jak zamierzacie budować swojego WD? Ja aktualnie widzę, że można go zbudować pod summony, zombie dogs, spirit spells, stackowanie intelligence i inne mniej konkretne buildy. Ja chyba pójdę w zombie dogs albo jakieś aoe spelle typu firebombs, firebats.

Co myślicie o zaprezentowanych skillach?

Poison Darts - z runą splinters zadaje łącznie 210% dmg, co jest lepszą opcja w PvM niż łącznie 180% bez run czy inne rzeczy typu slowy i stuny
Grasp of the Dead - wydaje mi się bezużyteczne lub sytuacyjne w PvM, pewnie będzie przydatne na hellu i inferno, gdzie cc się przyda, albo żeby zrobić combo z innymi postaciami, które dostają dodatkowy dmg vs snared units
Corpse Spiders - jak dla mnie za wolne, jak się ich już namnoży to robią masakre, ale zanim się narzucamy tych urn to trochę mija... pewnie będzie wieksze zastosowanie w cięższych walkach
Summon Zombie Dogs - dmg jak wolfy druida z d2, czyli znikomy, ale są dosyć wytrzymałę i można zajebisty combo zrobić na bossa i jakieś większe aoe walki - summon zombie dogs - sacrifice - summon zombie dogs - sacrifice, mega burst dmg, jeden z fajniejszych skilli imo
Plague of Toads - na razie chyba najmocniejszy z dpsowych skilli, ale strasznie wolny, mały zasięg i te żaby łażą randomowo, nie lubie go, ale wydaje się mocny w walkach z bossami
Hex - na hellu z buffem Jinx dodaje aż 24% dmg, niestety nie wiem, czy będzie ten debuff działać na championów, bossów i graczy, jeżeli tak, to chyba jeden z lepszych spelli WD, jeżeli nie, to niestety bezużyteczny prawie
Haunt - spodobal mi się ten spell, bardziej sytuacyjny niż ogólnego zastowowania, używam go na celach, które trzeba zlikwidować w pierwszej kolejności - np. guardiany, albo te słupy przy pierwszym encounterze z Leoriciem, z runą Resentful Spirit dmg sie zmienia na: 175 dmg over 3 seconds, więc będzie fajne do wyłaczania kilku przeciwników po kolei
Horrify - chyba bezużyteczne na normie i koszu, cc zawsze się przyda w bardzo cięzkich walkach aoe albo w pvp, ale jak na razie mozna raczej odpuscic
Firebats - jak dla mnie jeden z najlepszyc spelli co do mana per dmg, z pierwsza runą czy bez, wydaje mi się ten spell taki sam, tylko większy zasięg
Soul Harvest - buff wydaje się bardzo fajny, ale jakoś nie miałem okazji zastosować go często, buff trwa dosyć krótko, ma maly zasięg, więc trzeba podejść, tracąc czas i narażajac się na obrażenia, nietrafiony pomysł imo

Ogólnie WD wydaje mi się dziwnie zrobiony, część jego spelli jest niemal identyczna - firebats, plague of toads, zombie charger, locust swarm - mechanika spelli niemal identyczna, ten sam zasięg i obszar, jedynie liczby inne

Zjebali też runy - to jak modyfikują spelle powiela się - o, z tą runą robi slowa, a z tą wysysa hp, a ten dla odmiany zadaje dmg od ognia zamiast trucizny, trochę denne i robione na siłe, chociaż niektóre runy są fajnie i calkowicie zmieniają spell albo jego zastosowanie.
Title: Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
Post by: AsaroV on March 22, 2012, 21:07:48 pm
Ja zrobie na wszystko ale najbardziej podobaja mi sie ogniste kulki ^^
Title: Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
Post by: WMStriker on March 23, 2012, 18:44:44 pm
Przed beta zastanawialem sie co wybrac miedzy witch doctorem a wizardem. Po becie musze stwierdzic, ze WD mi sie kompletnie nie podoba i bede gral wizardem. Imo za maly ma zasieg i jest za wolny zeby być efektywnym na pvp.
Title: Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
Post by: GoD-Xan on March 23, 2012, 18:48:02 pm
Gra nie jest gotowa. PVP nie mam pojęcia jak będzie wyglądać a Wy już oceniacie postać? Trochę za szybko :D.
Mały range to minus ale doc jest bardziej tanky od soso.
Title: Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
Post by: Melcma on March 23, 2012, 19:02:53 pm
Cóż mały zasięg ale duży dmg, wyobraź sobie jak taki barb wbija się w fale zombie charger albo firebatów, albo haunt, który nie trzeba celować i ma 100% skuteczności.
Title: Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
Post by: Kordek on March 25, 2012, 10:09:25 am
na jednym z filmikow wrzuconych przez testerow, gosc nakurwial zekami z ziemie, nieziemsko to wyglądało i efekt zajebiaszczy.
Title: Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
Post by: Melcma on March 25, 2012, 21:00:43 pm
zekami?
Title: Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
Post by: AsaroV on March 25, 2012, 22:01:02 pm
na jednym z filmikow wrzuconych przez testerow, gosc nakurwial zekami z ziemie, nieziemsko to wyglądało i efekt zajebiaszczy.

kalic pic kali jesc   ???
Title: Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
Post by: Jonias on March 30, 2012, 08:03:08 am
Jezeli ktos watpi w WD, bardzo prosze zobaczcie ten filmik
http://www.youtube.com/watch?v=zm0V2WGtH0s&feature=relmfu
Title: Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
Post by: zales22 on April 04, 2012, 11:46:18 am
Nie wiem czy ten dh jest tak slaby, czy koles nim tak 'wymiata' , ale monk go zjada na sniadanie bez zadnego ale ;D
0 dmg praktycznie xD Chyba po blizzconie poszedl buff.

WD przesada , ten pet co zmienia w swinie kompletna przesada :P
Title: Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
Post by: Mantas on April 04, 2012, 13:02:13 pm
WD jest tak zajebisty, że mam dylemat czy grać nim czy Wizem, a wcześniej byłem pewny że Wiz.

- Poison Darts to jeden z najfajniejszych skilli w becie, dobry do spamowania.
- Grasp of the Dead - bardzo przydatny czar, bo ma slow, na wyższych poziomach trudności może być bardzo użyteczny, robi jako tako dmg i w zasadzie dobija się Dartami moby.
- Corpse Spiders - jak dla mnie beznadzieja, zwłaszcza że jaki to fun rzucać urnami z pająkami Oo
- Plague of Toads - dobry spell, ale dopiero z runą która jest niedostępna w becie, takie spadające żabki, którymiu można wycelować, a nie biegają randomowo.
- Hex - praktycznie moje zdanie jest identyczne jak Melcma, podejrzewam że na champów/elity/graczy będzie ktrótszy czas działania, bossy raczej immune.
- Haunt - dobry spell, duży dmg, ale na normalu nieprzydatny na moby bo za szybko giną. Raczej na bossa/champów.
- Firebats - dobry dmg, ale wg mnie chyba lepszy będzie jakiś 'dot' podejrzewam że Locust Swarm w tym slocie będzie lepszy, bo kiedy szarańcza będzie robić dwoje my możemy spamować nadal np Poison Dartsy.
- Soul Harvest - bardzo wkurwiający spell. JAk się chce mieć x5 stack z niego trzeba się w środek mobów wpakować i trwa dośc krótko, aczkolwiek sam dmg boostuje dobrze.

Co do małego zasięgu. Polecam obejrzeć filmiki z niedostępnymi skillami, bo można wtedy lepiej stwierdzić co i jak, wg mnie nie ma takiego problemu.
      Ja Grałem mając pieski, Poison Darta z runą i Grasp of the Dead z runą i nie ma prawa nic do mnie podejść a ja sobie spamuje z daleka, nawet lepiej niż Wiz bo psy tankują cały mob spam. Są tylko trochę za słabe, ale z runami i pasywką Zombie Handler myślę, że nie będzie źle, bo nawet jak padną to nie na tyle szybko żeby skill nie był na cd. Przynajmniej na moba, Leoric kosi je jedną trąbka póki co :)

Wg mnie WD na PvM będzie niesamowity, bo ma dużo czarów z crowd controlem, spowolnienia, ściana zombie i podczas gdy DoTy czyli np Locust Swarm robią sobie dmg my możemy spamować czymś innym w trakcie (np Poison Darts), etc.

Co do pvp się nie wypowiem, bo nie ma o czym póki co, ale na bank obok Wiz to będzie char który będę grał.

Title: Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
Post by: Jonias on April 04, 2012, 14:19:19 pm
Ja bym ci polecil WD Michal, jak w filmiku mozna zobaczyc, jest zajebisty :D