Diablo 3 Clan League - PvP forum
The Lounge => Klasy postaci => Ogólne Diablo 3 => Polska sekcja => Łowca demonów => Topic started by: KcU on May 20, 2012, 23:46:13 pm
-
Zacznę od pytania dość "dziwnego" jak ubrać postać żeby nie padała na 3/4 hity? Niby mam te 30k hp 2,5k armora ostatnio nawet gram zestawem kusza + shield i co? I nic postać jak trzymała po 3/4 ciosy tak trzyma je nadal. Co op łaca się bardziej stackować vita/hp czy armor i resy?
-
Ja co prawda na razie jestem w a3 nm, ale wydaje mi się, że spróbuj kupić itemy z Inteligence, coby więcej resów mieć.
Jakich skillów na hellu/inferno używasz?
-
Nienasycona Strzała z runką Eksplozja Kości - Pod lewy klawisz
Strzała Żywiołów z runką Wrzeszcząca Czaszka - Pod prawy klawisz
Zasłona Dymna z runką Uporczywa Mgła - Pod klawisz 1
Odskoki z runką Szlak Popiołwó - Pod klawisz 2
Wartownik z runką Punkt Medyczny - Pod klawisz 3 (tę runkę mam zamiar zmienić na 60lvlu)
Deszcz Zemsty z runką Bestialskie Bomby - Pod klawisz 4
Zestaw Broni to atm Kusza ~350 DPS + Tarcza na 60 lvlu zmiana kuszy na 560 DPS, co do wyboru tarcza/kołczan/druga kusza ciągle to testuje, ale powiem szczerze, że nie widzę różnicy ani w dmg (ten na tarczy spadł mi o prawie 2k) ani w survi (dalej trzymam 3/4hity). Jedyna odczuwalna zmiana to spadek IASu z 1,95 do 1,75.
-
No dobra ;)
Jestem na hellu.
Doszedłem do posiadłości leoryka.
Ile razy zginołem ?
Po pierwszym elite mobie przestałem liczyć ;p
Kurcze oni zadają 4-8k dmg jednym strzałem i moje 20k life znika momentalnie ;]
Jakieś rady? Czy tak po prostu jest?:P
-
53lvl DH i na helu padam jak szmata. co prawda jakoś wmiare zabijam ale kilka hitów i po mnie.
-
Cos za cos,pakiet defensywnych skilli,większa zachowawczosc i można solowac inferno nawet, poza tym pewnie macie jeszcze mocno średni stuff.
-
hm, a to tak malo zycka sie potem zbiera?
ja konczac normala mialem 1,4k, teraz na koszu w 2 akcie mam 10k hp, myslalem ze na hellu bede mial z 40k :D (te 10k + reski na 23 i daje rade niezle)
-
700dmg luk i 27k hp .. w dh nie chodzi o przetrwanie tylko o dmg .. nawet jak wjebiesz 40k hp i miliard rezow to beda cie ciorac jak szmate bo wlasnie taka to jest postac .. trzeba pakowac dexa bo to idzie na uniki i tym glownie przezywasz, pozatym fikolek i mozna do tego dodac smoke screen .. wyciagam teraz ok 30k dmg i na spokojnie rozpierdalam inferno solo, zanim ofc nie wypadna elity czy rare boss, no ale wtedy jak nie ma jakis strasznych modyfikatorow to sobie na spokojnie radze .. polecam elemntal arrow z freez strike, jeden z potezniejszych atakow dh na pve - slow + 170% dmg wiecej ..
co do itemow, to ostatnio ludzie widzieli goscie z lukiem 1500 dmg ktory normalnie mial 50k dmg i sobie inferno to lewym palcem robil .. na ah mozna juz powoli zobaczyc luki przekraczajace 1000dmg wiec mysle ze jeszcze z tydzien lub dwa i beda 1500 ..
dh to przedewszystkim dps, ktora ma kilka skilli do unikania przeciwnika i optymalnego przetrwania, do tego calkiem niezly dodge poniewaz ma sie ostro dexa wymaxowanego ( ja teraz bez jakis mega gosu itemow na 60lvl mam 12xx dexa ), jezeli wypadnie ci pack champow czy rare boss z dobrym modyfikatorem to i tak cie zabija czy masz tarcze, tramwaj czy latasz samolotem .. o to wlasnie wtych champ packach chodzi zeby cie w sumie zabily, i zebys latal w dobre skoordynowanym teamie
-
ja osobiscie wole rapid fire od elemental arrowa. strzala zywiolow ma ratio 150% weapon dmg kiedy rapid ma 228%.
Rapid z runka fire support, czyli ten co takie samonaprowadzajacy rakiety strzela daje mi okolo 265% wp dmg. Bardzo Polecam na prawy przycisk myszy ;p
-
mam dla Ciebie rade KoM. zrob tak jak ja! pod 1 mam Vault, czyli chyba przewrot na polski, pod klawiszem 2 mam Zaslone Dymna z runka na mniejszy koszt dyscypliny, na trojce mam Przygotowanie/Preparation z runka odnawiajaca HP chyba Blizny Wojenne czy cos w tym stylu. to zapewnia ci tak zwany survivability :) jak potworek do mnie podchodzi to odpalam zaslone dymna (tuz przed jego atakiem) i napierniczam z Rapid Fire. jezeli dobrze uzyjesz Przygotowania+Zaslony to masz mniej wiecej 12 sekund niesmiertelnosci. pamietaj ze za pomoca zaslony dymnej mozesz takze wychodzic z wszelakich stunow, snare¨ow i slow¨ow :D jak chcesz porade na dobry dps, to pod 4 mam Deszcz Strzal, pierwsza dostepna runka, takie zolte strzaly... bo one samonaprowadzaja sie na wroga jak Kitujesz elit packi na przyklad a inne runki strzelaja w jednym miejscu :) po LPM mam Hungering Arrow, czyli chyba nienasycona strzala :) z runka ktora dzieli strzale na 3 czesci po przebiciu. Pod prawym mam Rapid Fire z runka Fire Support, takie rakiety samonaprowadzajace strzela. Mam nadzieje ze pomoglem Lowcom Demonow... :)
-
Aktuanie nie jeste zle.
Zacząłem korzystać z pułapek i wartownika ;)
Już gine tylko przy najbardiej hardkorowych bossach ;)
chociaz nie powiem uciekanie i stawianie pulapek nie jest szczytem marzen DH :P
-
dzieki jonias, przetestuje dzisiaj
-
niestety ale smoke screen dostal dzisiaj nerfa do 1 sek, 1.5 sek z runa tooltip tego jeszcze nie pokazuje i ma cd 3sek
-
Jest gdzieś lista poprawek jakie dziś wprowadzają?
-
Bede bardzo wdzieczny jak ktos wrzuci nerfy/buffy DH :p
-
strafe to kupa. reszta fajna sprawa
-
Kurcze, nie wiem co zamiast smoke screena teraz wziac, tak go znerfili :S
-
Cofam moj Prawy przycisk myszy^^ Rapid Fire nadaje sie jedynie do single target, pojedynczego wroga. Bardzo Polecam Elemental arrow, runka lodowa lub z czachami. Elemental arrow z odpowiednia szybkoscia ataku poprostu wymiata
-
no co ty nie powiesz ? =]]]
-
:D powiem takze ze bardzo dobra jest pulapka, z runka dzieki ktorej zadaje obrazenia :) postawisz trzy naraz w jednym miejscu i natychmiastowy zgon :)
-
Ja właśnie z tą pułapką gram,
do tego mam multishot z runką co zmniejsza koszt
mam jeszcze odskok z runka ogluszenia
rapid fire z runka z rakietami
i wir ostrzy z runa zasiegu
-
Hej,
znalazlem cos takiego, moze sie przydac:
przy broniach ranged krytyk dziala mniej wiecej tak, ze kazdy pocisk ma szanse na trafienie krytyczne obliczane
w momencie jego wystrzelenia. I tu pojawia sie fajna sprawa:
pasywny skill "sharpshooter" koksuje szanse na krytyka o 3%/sek do pierwszego zaliczenia krytyka przez DH.
aktywny skill "elemental arrow" z runa "nether tentacles" zamienia strzaly w wielkie, wolno lecace kule.
I teraz laczac oba skille pasywny buduje nam na maxa krytyka. Strzelamy ile wlezie z aktywnego "elemental arrow" i dzieki temu, ze pociski leca wolno to kazdy z nich bedzie mial wykoksowana szanse na trafienie krytyczne.
Ponoc w praktyce mozna wystrzelic 7-8 kulek i kazda walnie z krytykiem - czytalem, ze to combo czysci champion
packi na inferno.
pozdr
-
Testowałem tą Elemental Arrow z Nether Tentacles, i to średnio wychodzi, dla mnie lepiej spisuje się Elemental Arrow z Frost Arrow + passive Cull The Weak, zwiększający dmg przeciwko spowolnionym przeciwnikom o 15%
-
ciekawie budujecie :P
Ja narazie sobie kombinuje ostatnio uzywam:
lpm-strzal bolkiem z ostatnia runka, tym wybuchem z opoznieniem lub z runka z poison
ppm-elemental arrow z lodowata runka, na bossy zmieniam na rapid
1-smoke, lub te skrzydla z zwiekszonym attack speedem i ll.
2-odskok, zyc bez niego niemoge :D
3-bestie z bombami
4-wartownik z leczeniem.
(sorry za nazwy ale najpierw mialem wersje pl teraz zmienilem na eng i nie zdazylem sie przyzwyczaic :D)
Musze powiedziec ze daje rade tylko juz koniec hella zrobilem sie strasznie miekki, nawet z onehand'em i shieldem.
Ciekawy jestem jak tu wyglada sprawa z iasem ? sa progi jak w d2 ?
-
Im więcej tym lepiej, i ogólnie ias daje ci wiecej do dmg niz xx dex
-
Od Cull The Weak lepszy jest Steady Aim, 20% dmg, nie musi byc zamrozony target tylko poprostu wiecej niz 10 yardow.
duzo lepsze wedlug mnie :p od tego 15%
-
sharpshooter obowiazkowo - podstawowy passive
archery
i cos co wam odpawiada
-
Od Cull The Weak lepszy jest Steady Aim, 20% dmg, nie musi byc zamrozony target tylko poprostu wiecej niz 10 yardow.
duzo lepsze wedlug mnie :p od tego 15%
Moim skromnym zdaniem na inferno jednak lepiej sprawdza się to 15% niż 20% na odległość
-
Wbiłem na inferno :P
Jest hardkor!
Jakos sobie radzę
normalne moby są izi, gorzej z elitami ;p
-
Ja po kilku zmianach builda gram teraz z czymś następującym:
Smoke Screen z runą co wydłuża (po hotfixie do 1,5 sekundy, ale wciąż ratuje dupę jak nic innego)
Preparation z runą co przy użyciu odnawia również życie
Caltrops z runą co daje stuna
Marked for Death z runą co generuje 3 hatred na sekundę za każdy strzał w zmarkowanego moba
LPM - Hungering Arrow z runą co daje dodatkowe obrażenia od ognia
PPM - tutaj moje najnowsze odkrycie - Cluster Arrow z ostatnią runą . Kosztuje sporo bo 50 hatred, ale jak wleci w paczkę czy nawet bossa to jest kosmos przy dobrej broni i reszcie sprzętu.
Jeśli chodzi o passive to Sharpshooter + Archery + Vengeance na zmianę z Cull of the Weak
Do momentu wejścia na inferno używałem jeszcze Rapid Fire z wszelkimi runami, Multishota z runą co obniża koszt, Elemental Arrow z runą co daje elektryczność i Vaulta. Obecnie z tym zestawem co napisałem nie mam większych problemów w a2 inferno.
-
elemntal arrow - frost
bola - explode radius
cluster arrow - loaded for bear
fikolek - na cost
odnawnianie hatred
-
Dobry skill setup Flig ^^
-
ale vengeance zamienilem na Steady Aim, daje mi ponad 5k wiecej dpsa