Diablo 3 Clan League - PvP forum
The Lounge => Klasy postaci => Ogólne Diablo 3 => Polska sekcja => Mnich => Topic started by: valkemen on March 31, 2012, 13:49:37 pm
-
Jeśli zastanawiacie się nad grą na poziomie trudności Inferno warto pamiętać, jak ważne będą wszystkie umiejętności ułatwiające kontrolę tłumu (ang. crowd control, skrót CC).
W PvP można też użyć tego na graczach, chociaż starałem się spojrzeć na CC póki co od strony PvE.
http://szaolin.blogspot.com/2012/03/cc-czyli-kontrola-tlumu.html
-
czy ta cala lista umiejetnosci co sa wypisane na blogu wchodza w zakres CC? nie kumam tego a nie gralem w bete :) jezeli nie to co to moze dac na PvP?
-
To autorska lista :) Oczywiście nie wszystkie spisane umiejętności działają ze 100% skutecznością, są takie, które łączą więcej cech, ale moim zdaniem mają cechy CC i dlatego warto je brać pod uwagę.
-
Wyglada na to, ze mnich moze pelnic funkcje pala w D2. Wolalem jednak w tej funkcji szlachetnego rycerza a nie goscia w sandalkach zagrzewajacego do walki :D
-
Wyglada na to, ze mnich moze pelnic funkcje pala w D2. Wolalem jednak w tej funkcji szlachetnego rycerza a nie goscia w sandalkach zagrzewajacego do walki :D
Oj tam, oj tam. Palek też zaczynał w zielonych rajtuzach. :)
Mnich to połączenie pala i assy.
-
czy ta cala lista umiejetnosci co sa wypisane na blogu wchodza w zakres CC? nie kumam tego a nie gralem w bete :) jezeli nie to co to moze dac na PvP?
Na PvP, wg mnie przyda się:
Ogłuszenie / oczarowanie
Self Reflection - runiczne Blinding Flash - wydłuża czas działania oślepienia
Blinding Echo - runiczne Blinding Flash - drugi błysk oślepienia kilka sekund po pierwszym; wydaje się, że to wariant dobry do użycia, gdy Mnich walczy w ruchu
Searing Light - runiczne Blinding Flash - nawet jeśli boss lub czempion (szybciej niż zwykłe potwory) odzyska wzrok, to wciąż ma dużą szansę na chybienie Mnicha lub członków jego drużyny
Pandemonium - runiczne Seven-Sided Strike - minusem jest dość długi czas odnowienia (cooldown), jednak używając tej umiejętności na pojedynczym wrogu ma się pewność, że zostanie on ogłuszony na dość długi czas - dobre na duele
Odstraszenie
Penitent Flame - runiczne Breath of Heaven - obszarowe (AoE) odstraszanie plus leczenie
Odrzucenie
Vulture Claw Kick - runiczne Lashing Tail Kick - wszystkie potwory dookoła Mnicha odrzuca, pod warunkiem, że za nimi nie ma kolejnych potworów, ścian lub innych przeszkód
Sweeping Armada - runiczne Lashing Tail Kick - odrzuca dalej niż podstawowa wersja, dodatkowo spowalnia, niestety nie działa jak Vulture Claw Kick w pełnym okręgu; coś za coś
Spowolnienie
Hand of Ytar - runiczne Lashing Tail Kick - duży zasięg, dobre na pojedynczy cel, przydatne w PvP pomimo tego, że zjada Spirit
Flurry - runiczne Tempest Rush - najmocniejsze spowolnienie Mnicha, na starcie aż 80%
Tsunami - runiczne Crippling Wave - prawie same plusy - średni zasięg, generuje Spirit, a do tego AoE i dodatkowa redukcja prędkości ataków wrogów
Sanctified Ground - runiczne Inner Sanctuary - jedno z mocniejszych spowolnień Mnicha
Dishearten - runiczna Mantra of Conviction - duży zasięg działania to niewątpliwie plus, kto pamięta Aura of Holy Freeze Paladyna w Diablo 2, ten wie czego można się spodziewać po tej umiejętności
Water Ally - runiczne Mystic Ally - wydaje się, że to fajna umiejętność, bo daje AoE spowolnienie; mnie ciekawi, czy sojusznika można przywołać tylko przy Mnichu, czy w oddali, przy nacierających wrogach
Najważniejsze będzie jednak defensywne Tranquility, czyli runiczne Serenity, dające na 2 s. niewrażliwości całej drużynie. Mam nadzieję, że będzie można użyć tego skilla, gdy Mnich będzie pod działaniem ogłuszenia.
No i CD - tylko 20 s., można zmniejszyć nawet do 17 s. dzięki Beacon of Ytar.
-
There will be CC reduction
Maximum movement speed bonus is 25%
There is still elemental resistances, but no elemental immunities