Diablo 3 Clan League - PvP forum
The Lounge => Polska sekcja => Ogólne Diablo 3 => Topic started by: Ajantis on December 27, 2012, 19:32:30 pm
-
http://eu.battle.net/d3/pl/blog/6816948/Informacje_o_PvP_w_Diablo_III_-27_12_2012
hahahahaha
-
Dojebali
-
Nowy tryb to pewno coś w stylu CTF czy jakiś king of the hill.
For now, though, we're going to first be looking at new modes that play up to the strengths of the character classes, focus on objectives beyond just defeating other players, and possibly even integrate PvE elements and rewards.
Ja to rozumiem tak, że w nowych trybach nie pozbędą się elementu pvp/tvt, ale dorzucą do tego jakieś ustrojstwo z pvm. Może jakiś survivor albo coś. To dobrze, bo takie coś na pewno jest bardzo fajne, ale nie kosztem normalnych dueli...
-
czyli co bedzie mozna sie bic jak po host w 1.07 ? :P
Z reszta to cos sie obawiam ze to bedzie przekombinowane :P
-
Częściowo jest tak jak myślałem. Nie wiedzieli jak ugryźć pvp od początku, a teraz dają po ponad pół roku tryb duelowania, który mógł być od początku. Pewnie minie drugie tyle czasu zanim coś dodadzą, także lekka masakra. Ciekawe na ile grywalne będą duele, ale jakoś nie widzę sensu jak jeden gracz będzie robił 100k dps a inny 400k ^^
Coż, dalej afk od D3. Może lepiej się zainteresować Path of Exile?
-
Ja to widze tak
Styczen - duele
6 miechow pozniej grywalne duele
nastepne 6 miechow areny
nastepne 6 miechow grywalne areny
-
pytanie czy chcemy sie bawic w lige juz od najwczesniejszego pvp. to bedzie wymagalo sporo przygotowan z naszej strony, ale chyba jak przespimy poczatek to potem bedzie z nami marnie nie?
-
Areny wyjdą w dodatku, dodatkowy tryb PvP czyli np. Battleground albo open PvP (PK) pewnie na gwiazdkę 2013 - grunt ze koniec świata już minął :D
A tak na serio to Ligę powinniście organizować już od dueli 1v1, jest sporo pracy, a w tym czasie zbierzecie bazę graczy + wyrobicie markę (dla nowych) - ew. epic fail xD
-
no chyba nie mozemy przespac poczatku. w sumie dobrze dla nas, nie bedzie pewnie zadnych ladderow ani innych dodatkow.
-
szczerze mowiac, jakos nie chce mi sie wierzyc, ze takie duperele jak tryb pvp w king of the hill np. poprzez przebicie sie kto szybciej przez keep 1,2,3 wygrywa nie byl gotowy od poczatku gry .. na poczatku rzucili kilka aren ktore juz byly w grze np. magda lair i dali ludziom do myslenia, a teraz po prostu mowia ze to nie wypalilo :D blizz w swoich zagraniach chyba nigdy sie nie zmieni - po prostu wczesniej nie informowal nikogo co robi i po co, bylo tylko slawetne "soon" i dziekuje .. teraz dali jakiegos klauna na wysokim stanowisku zeby zbieral ciegi, bo tak moze sie zmenila kultura internetowa ze bez takiego klauna by nie moglo to funkcjonowac ? =]
jak dla mnie to i tak sie uklada w jednolita calosc ktora byla planowana od poczatku .. wpierw lekki balance, pozniej jakies paragony, pozniej zeby te paragony mialy sens - jakies wydarzenia pve przygotowujace ludzi do coop pvp, powolne dazenia do expansion - ktory przyniesie jakies konkretny tryb pvp, poniewaz classic na ktorym obecnie gramy totalnie wyexploatuje tryb pve .. =]
cheers!
-
To beda pojedynki, czyli tylko 1v1 ? :P nawet nie bedzie mozna 2v2 zagrac ? Jak to sie mowi lepsze to niz nic ;p , ale apetyt jest na duzo wiecej... Cos mi sie zdaje ze zrobia to tak ze cos nie bedzie sie podobac XD
Why not areny ? ;O Niech je dodadza skoro juz sa + ten swoj super cudowny tryb za 5 lat jak go zrobia ~~
Jak tak bedzie to ubogie pvp wygladac to chyba znowu czesciej bede na sc2 :P Jeszcze hots z klanami niebawem :P
-
http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/32540529.jpg :D
-
prosta historia, imo tryb pvp w d3 jest totalnie nie grywalny nawet w trybie grania mirrorow :(
-
http://www.youtube.com/watch?v=tEyuncwevig first look z pvp, wszystko oczywiście na szybkości nagrane a i moja postać jest lekko mówiąc słaba, ale co ma być to jest ;)
-
Chyba ze 100 razy powiedziałem "bez sensu", to dość dobrze podsumowuje moje pierwsze spostrzeżenia.
-
monk imba :P
-
Były różnice w gearze, ale i tak monk będzie dość silny, chyba najgorzej wypada Barb, Kongor ze swoim eq za xx miliardów ma ciężko to co mówić o innych
Próbowałem grać pod Dodge nie było źle, ale imo nie opłacalne, zmieniłem na mantre z spirit reg + pasyw z długością mantry i reg bo ciężko było mi ze spiritem między walkami
Żeby te duele miały jakiś sens, chyba należałoby obniżyć dmg w pvp o 90% może mniej, wymagałoby to testów. Druga opcja ustawić jakiś próg DPS w lidze i tyle, wiem zniechęci to ludzi.
znikanie WD i DH jest strasznie op i denerwuje
aha Snapshoot build naprawili, tam gadałem że nie ale po prostu nie byłem doinformowany, sweeping wind ma teraz uaktualniać dmg postaci a nie działać z dmg na jakim został włączony, także koniec z super mnichami MP10 za małe pieniądze i dobrze, bo sam nie używałem a było głupie dla ludzi, którzy na gear zarobili
-
z tego co ogladalem wczoraj 3 streamy - kongora jako barba, dh i sosy ( wszystkie postacie lvl 100 paragon i w sprzecie za kilka bilionow ) moge podzielic sie kilkoma spostrzezeniami :
- jedyna dobra opcja w budowaniu teraz postaci imo, pod "pvp" to oprocz wymaxowania main stata na postaci oraz vita jest dex - dodge chance jest totalnie imba, co widac na monku, a troche mnie na dh.. akcja jest taka, ze kazda postac moze miec duzy dodge chance pompujac tylko dex, wiec itemy ktore macie i maja spora ilosc dexa na sobie nie sa worthless, a beda mialy kolosalne znaczenie w przezyciu imo
- najsilniejsza postacia w tym momencie jest monk, pozniej jest dh, pozniej sosa .. wd jest mocny ale z mega gosu imba hoho itemami only, a malo jest takich wd ..
*monk - mega imba dodge chance, serenity i seven sided strike + overwave czynia go po prostu masakratorem .. jedyne szansa zeby wygrac z monkiem w miare latwo to sa skille z reflect dmg
*dh - total imba z ss i vaultem, ciekawe jak to by wygladalo jak by zostawili cinder walka haha, wszyscy rerrol na dh .. jezeli taka forma "pvp" sie utrzyma to grajacymi dh proponowal bym juz teraz zainwestowac w stary set natali.. podstawowe skille to ofc hungering i loaded for bear .. w miare ubrany dh zabija jednym strzalem kongora - czyli barba 120k hp prawie 7k armora i 800 rez .. jedyny sposob zeby zabic dh to ranged attack, lub monk z thunderclapem ..
*sosa - jest mocna, ale nie az tak jak by sie moglo zdawac .. spokojnie ustepuje miejsca mocnym postaciam typu barb/dh/monk .. jedynie totalnie op skill u sosy to armor z lightningiem ktory spada na nas gdy jestesmy w poblizu.. kosi to hp tak strasznie, ze az jest smieszne :P
*wd - jak juz napisalem, jest gosu postacia, ale musi miec mega itemy .. spirit walk ze wzgledu na maly koszt many i szybkie odnawianie, na prawde miesza szyki przeciwnikowi .. darty + obszarowka z dobrym zasiegiem is the way to go .. niestety wd troche braknie tutaj potencjalu i poza dartami i spirit walkiem przedstawia sie jako ciezko grywalna postac
- tarcza - pewnie wielu zadaje sie pytanie zgodnie z pamiecia o switchu i tarczy, co wlasnie z tarcza i blockiem .. szczerze mowiac, patrzac na steam kongora ktory bawil sie tarcza wlasnie - jest ona dosyc przydatna, szczegolnie jezeli mamy walczyc mele z monkiem, stanowi dodatkowa bariere do pokonania .. jednak dziala ona inaczej niz w d2 nalezy przypomniec, ze tylko absorbuje czesc dmg i powieksza nasz armor przy succesful block, a nie neguje obrazenia .. obrazenia neguje tylko dodge o ktorym pisalem wyzej .. niestety chyba tarcza mozna nie wytrzymac konkurencji z dodatkowym dps i statami z offhanda, szczegolnie jezeli wrzucimy tam dobra furke ... jednak jest to opcja do rozwazenia i przetestowania ..
- dzialania crowd control modow - wszystkie cc dzialaja tak jak w normalnej grze, takze furka z fearem i blinding flash u monka zachuwuja sie i dzialaja na playerow dokladnie jak na moby, i po nerfie cc w ktorymstam patchu raczej nie da sie na to za wiele poradzic .. wiec duele wygladaja tak, ze kto pierwszy kogo zastunuje czy zfearuje czy cokolwiek co trwa wiecej niz sekunde, a my nie mamy w tym czasie wlaczonego skilla dajacego niesmiertelnosc to idziemy do piachu ..
Co do nowych tematow dotyczacyc pvm... nowe crafty - wszystkie top armory + amu + ringi bedzie mozna craftowac samodzielnie .. recki beda dropic z odpowiednich mini bossow typu leoric/rakanoth/gnomm .. jednak z tego co widzialem wczoraj to same designy chyba nie beda acc bound .. jezeli chodzi o matsy to sa dosyc dziwaczne, bo np do craftu dex amu trzeba miec brimstona (!) low emerald joolsa i nowa esencje dropiaca z elite packow ( ze strasznie tandetnym obrazkiem btw :P ).. pozatym amu zawsze maja roll 200+ oczek main stata + 5 albo 6 rollow ... wiec mozecie juz sprzedawac powolutku swoje amu i ringi i gromadzic brimstony ( ofc ci ktorzy przymierzaja sie jeszcze grac ), bo nie musze mowic ze cena wszystkich rarow spadnie na leb na szyje .. nowe joolsy - coz, niesamowicie drogie do zrobienia i dajace tyle co nastepny poziom gema po prostu .. czyli nowy emerald bedzie dawal 110% cd i troche wiecej dexa .. za koszt 20mil + 3 najlepsze gemy craftu, bedzie raczej wyznacznikiem kto ile gra lub ile puszczal bota do tej pory.. podobno miala byc zmiania jezeli chodzi o mod rubina w weaponie ( mial dawac ias ? ), ale nie starczylo mi dociekliwosci zeby doszukac sie tego info ..
ogolnie moje wrazenie na temat tego patcha jak i wszystkich poprzednich .. nadal jestesmy w open becie, tyle, ze juz bardziej zaawansowanej.. z dodanym szumnie zwanym "pvp" i kolejnymi schodkami rozbudowy gry jak nowe gemy itd, jednak bardziej rujnujacej gospodarke niz budujacej .. szkoda gadac, ten ptr upewnil mnie w przekonaniu, ze granie w ta gre dalej nie ma sensu .. moze po wyjsciu dodatku i wejsciu w koncu pelnego produktu bez elementow bubla, mozna bedzie pograc jakies lajtowe pvp na amce, za itemy warte 30zl, ale na razie nastepne pol roku czy tez rok nie wniosa tutaj nic co moglo by poprawic stan tej gry, nawet zblizajacy sie do komfortu gry w d2 classic!
yhh.. jedna chyba dobra gra wydana przez blizza w ostatnich czasach do sc2.. ktory i tak za duzo nie rozni sie od sc1, powielajac wiekszosc rzeczy ktore sie sprawdzily w sc1 dodajac nowy gui i dzieki graczom dopracowujac mapy i gameplay .. czy nie moglo tak byc w d3 ? po co, przeciez takie d3 trzymaloby graczy na kilkanascie lat bez wyraznego tematu zeby na nich zarabiac i przekonywac do nowych gier blizzarda .. a jeszcze by odeszli od wowwa ?!
yhh
-
- dzialania crowd control modow - wszystkie cc dzialaja tak jak w normalnej grze, takze furka z fearem i blinding flash u monka zachuwuja sie i dzialaja na playerow dokladnie jak na moby, i po nerfie cc w ktorymstam patchu raczej nie da sie na to za wiele poradzic .. wiec duele wygladaja tak, ze kto pierwszy kogo zastunuje czy zfearuje czy cokolwiek co trwa wiecej niz sekunde, a my nie mamy w tym czasie wlaczonego skilla dajacego niesmiertelnosc to idziemy do piachu ..
Jak pierwszy raz zobaczyłem PvP to też odniosłem takie wrażenie.
Kto lepiej zainicujeje ten wygrywa.
-
parodia jest z weapon throw - runka hammer cos tam co stunuje .. praktycznie 100% stun i gf
-
50% na stun, weapon throw jest niezbedny na walke z DH, dobrze trafiony potrafi go na 1 hita sciagnac ;p
-
jak wczoraj ogladalem kongora to 100% wchodzil stun .. wiec gf
-
a ja tak powiem: NIE RÓBCIE LIGI ZANIM NIE USTALI SIĘ ZASAD GRY ! bez zasad to pvp w d3 lezy i kwiczy ;/
-
nie mozemy stworzyc ligi na bazie braku doswiadczen. niestety dzieki blizzowi, bedzie troche ciezej, ale na pewno bedziemy starac sie jak najbardziej uprzyjemnic rozgrywke graczom. spokojnie, bez nerwow.
-
a bo gdzies miedzy watkami przeczytalem ze ma byc liga... tylko zasady sie ustali w miedzy czasie ;p
bo jak sie ustali jakies konkretne reguly to pvp bedzie spoko - tak cos czuje ;)
-
AHHAHAHAHA Jay 'Kupa' Wilson dodguje diablo !
http://www.d3sanc.com/news/jay-wilson-leaving-diablo-3-r701
-
i cale szczescie niech dadzą kogos lepszego :P
-
Świeże info prosto z Dev Team'u nt. dalszego rozwoju PVP, a raczej tego, że PVP będzie rozwijane.. ale prędzej w innej grze niż w D3
http://www.diablofans.com/news/2159-developer-interview-with-ausgamers-fist-weapons-wands-and-transmogrification-estimates-on-pre-expansion-patch-blue-posts/
-
szkoda. moze za kolejnym dyrektorem sie zmieni
-
Czyli kolejny powod ze szkoda kasy i życia na te "produkcje".
-
Wbrew pozorom pvp nie jest w takim złym stanie, na open grach z potyczkami gra sporo osób które mają sprzęt specjalnie pod pvp. Moze i duzo osob sie zniecheca ale to dlatego ze wlaza na gry postaciami od farmy i padają na hita, a wystarczy jedynie troche pokombinować, porobić alternatywne sprzety na kazdego przeciwnika i da rade grac.
w d3cl ludzie nie grają przez ten zjebany system ligowy który nie ma końca. Czemu nie wrócicie do zwykych turniejów na jeden wieczór jak było na AR? Raz taki zorganizowałem, zapisało się kilkanaście osób bez specjalnej reklamy i wszystkim sie spodobało a spora część wyraziła chęć gry w kolejnych tego typu turniejach.
Jestem pewien że gdyby raz na 2-3 tygodnie zorganizować taki turniej na jeden wieczór grupy + playofy, zrobić jakiś ranking sezonowy naprzyklad po 10 turniejów to d3cl by sie odrazu ożywiło. Nagroda za turniej to punkty do rankingu, jakis zwyciezki screen w newsie, wspomnienie w ajantisowej tygodniowce i najwyzej jakies symboliczne złoto w grze. Albo też zrobić forum gold jak na AR. Niby chuja warte FG a pamietam jaka była spinka na AR jak sie grało jakieś spary na privie o FG presja niczym na turnieju.
Jak nie miał by się kto zająć organizowaniem turniejow to spokojnie ja bym mogl raz na te 2-3 tyg. poprowadzic taki turniej. Na AR taki system sprawdzał się przez lata, wystarczy wykorzystać doświadczenie i wiedze z AR i przelac na d3cl a będzie moc.
-
nie mamy nic do stracenia, wiec czemu nie. problem w tym, ze caly, doslownie caly kod trzeba napisac od nowa :/ nie wiem ile mi to zajmie, ale postaram sie to zrobic by w grudniu odpalic jakis pierwszy turniej.
-
Można zacząć od jakiegoś turnieju na ramach forum. Nie jestem jakimś pro graczem z pro gearem, ale chętnie spróbowałbym sił na turnieju low lvl, a jak skompletuję jakieś graty to może i na normalnym.
-
Zawsze mozna by cos pograc imo nudą wieje jednodniowe turnieje bezcenne. Zasady praktycznie mozna olac i grac free tez się da.