Diablo 3 Clan League - PvP forum

The Lounge => Polska sekcja => Ogólne Diablo 3 => Topic started by: RoGH on March 19, 2013, 13:42:51 pm

Title: Generalne Zasady D3CL
Post by: RoGH on March 19, 2013, 13:42:51 pm
Generalne Zasady:

Przed wejściem do Spalonej Kaplicy obaj gracze muszą ustalić ekwipunek, którego będą używać. Dojście do porozumienia następuję w momencie gdy obaj gracze zaakceptują ekwipunek przeciwnika. Kiedy obaj gracze zgodzili się co będą nosić, obaj potwierdzają to poprzez napisanie "ok" w okienku czatu. Po zaakceptowaniu przez obydwu nie są dozwolone zmiany.

Po akceptacji obaj gracze mówią "go" i wchodzą do Kaplicy. Komenda "go" funkcjonuje także jako ostateczna akceptacja ekwipunku przeciwnika.

Uwagi
*Jeżeli gracz pisze "ok", a potem jego przeciwnik zmienia ekwipunek i sam pisze "ok", jest to uznawane za naruszanie systemu zasad i jeżeli nie może być rozstrzygnięte między graczami, należy skontaktować się z sędzią.
*Jeżeli gracz zostanie złapany w trakcie walki z inną ilością maksymalnego życia niż ta, którą miał, kiedy zaczynał rundę, uznaje się, że zmieniał on ekwipunek w trakcie walki i zostanie on zbanowany z ligi w trybie natychmiastowym.
*Jeżeli gracz zostanie złapany w trakcie walki z innym ekwipunkiem na sobie niż ten, który został zaakceptowany na początku, uznaje się, że zamienił on ekwipunek i zostanie on zbanowany z ligi w trybie natychmiastowym.
*Gracze mogą mieć w ekwipunku podręcznym dowolne przedmioty, o ile nie używają ich w trakcie walki

Wskazówki
*Pamiętaj, aby zawsze zrobić screenshota maksymalnego życia Twojego przeciwnika oraz noszonego przez niego ekwipunku ( z użyciem funkcji "Sprawdź" ) przed wejściem do Kaplicy. Pamiętaj, że w razie sporu i wątpliwości, bez screenshota nie będziesz miał żadnego dowodu na swoje słowa.

- Walki odbywają się na poziomie "Inferno".
- Maksymalny czas całej walki to 60 minut, licząc od pierwszego "go" obydwu graczy. Jeżeli obaj gracze wyrażą na to zgodę, walka może trwać dłużej.
- Mała wyspa wewnątrz Kaplicy w lewym górnym rogu mapy jest zakazana. Używanie jej w trakcie walki może skutkować przegraniem rundy albo/i walkowera na cały mecz.
- Nie można wejść do miasta albo wychodzić z gry w trakcie rundy, jeżeli to się stanie, osoba, która naruszyła tę zasadę, przegrywa rundę.
- Jeżeli gracz chcę zmienić noszony ekwipunek pomiędzy rundami, musi poinformować o tym przeciwnika. Obaj gracze wchodzą do miasta i ponownie akceptują swoje ekwipunki na walkę. Jeżeli żadna ze stron nie chcę zmienić przedmiotów między rundami, wizyta w mieście albo ponowne potwierdzanie swoich ekwipunków nie jest konieczne.
- Oczekujemy, że walki będą aktywne, ciągłe unikanie starcia będzie oznaczało porażkę.
- Zabronione jest używanie Znikającego Barwnika

- Walki odbywają się do 5 wygranych rund
- Rundy zakończone remisem (kiedy przeciwnicy zabijają się nawzajem), oznaczają +1 wygraną rundę dla obydwu stron (czyli np 2:3 staje się 3:4). Jeżeli remis ma miejsce przy stanie 4:4, gracze kontynuują walkę w następnej rundzie, aż w końcu zostanie wyłoniony zwycięzca (wynik wtedy będzie liczony jako 5:4).
- Zwycięzca rundy musi pozostać w obszarze ekranu przeciwnika po wygranej.
- Należy przez cały czas używać postaci, którą gracz zapisał się do danej Ligi albo Turnieju.
Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: Juras on March 19, 2013, 14:06:18 pm

*Jeżeli gracz zostanie złapany w trakcie walki z inną ilością maksymalnego życia niż ta, którą miał, kiedy zaczynał rundę, uznaje się, że zmieniał on ekwipunek w trakcie walki i zostanie on zbanowany z ligi w trybie natychmiastowym.


Przecież to nerf monka na Mystic Ally z runą Earth Ally: Imbue the ally with the essence of earth. Maximum Life for you and the ally is increased by 10%. The ally also gains the ability to create a wave of earth, dealing 60% of your weapon damage as Physical to a single enemy and forcing that enemy to attack the ally for 3 seconds.

Dzięki, jeszcze bardziej promujcie WD i op Barbów i DH!!! A monki cały czas po dupie :(
Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: RoGH on March 19, 2013, 14:09:00 pm
Nie wiem czy ktoś tego używa na pvp, ale chodzi tutaj oczywiście o różnice w ilości maksymalnego życia z użyciem samych tylko itemów, bo to jest najłatwiejszy sposób na złapanie na screenie kogoś, kto zmienia przedmioty w trakcie rundy, np. po to, żeby mieć dużo więcej replenish life. Ta zasada to akurat głównie nerf barbów, które bardzo często zakładały 220k hp build i zmieniały na ofensywny w trakcie rundy, kiedy tylko miały WOTB.
Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: Lilith on March 19, 2013, 17:35:15 pm
Jak wyegzekwować ,,ciągłe unikanie starć''? Walnięcie renda i ucieczka, lub walka tylko podczas przezwycieżenia bólu/berserkera, kitranie się po kątach w oczekiwaniu na cd itp? Tego nie da się sprawdzić, bądźmy realistami.
Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: RoGH on March 19, 2013, 17:47:59 pm
Chodzi np. o tak skrajny przypadek, kiedy ktoś zakłada full tank gear i np. nie ma zamiaru w ogóle atakować, czekając na brak cierpliwości drugiej strony i wyjście z gry/upłynięcie 60 minut. To takie zabezpieczenia przed wariatami, których nie brakuje, oczywiście wiadomo, że nie da się wyegzekwować rend&run strategy, trzeba wtedy docenić, że chociaż na tym ignore pain czy WOTB podchodzi, bo są tacy, którzy nawet wtedy tego nie robią i ta zasada to ukłon w ich stronę :P
Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: GREEN2172 on March 19, 2013, 18:11:35 pm
Chodzi np. o tak skrajny przypadek, kiedy ktoś zakłada full tank gear i np. nie ma zamiaru w ogóle atakować, czekając na brak cierpliwości drugiej strony i wyjście z gry/upłynięcie 60 minut. To takie zabezpieczenia przed wariatami, których nie brakuje, oczywiście wiadomo, że nie da się wyegzekwować rend&run strategy, trzeba wtedy docenić, że chociaż na tym ignore pain czy WOTB podchodzi, bo są tacy, którzy nawet wtedy tego nie robią i ta zasada to ukłon w ich stronę :P

Ta zasada będzie powodować bardzo dużo problemów, bo np. ciągłe kiteowanie barba przez legacy DH i walenie zza ekranu 1-2 nienasyconych co jakiś czas też można nazwać walką, inaczej "ignorowanie walki" wymuszałoby bezpośrednie zwarcie (za czym oczywiście jestem, żeby nie patrzeć na ten zasrany róg katedry za którym stoi 100% barbów:P). Ogólnie: kto będzie chciał uniknąć walki i tak jej uniknie, a intepretacje sędziów mogą być wysoce kontrowersyjne, no bo jak to? Nienasycona ma zasięg zza ekranu, i po prostu ktoś ma taką taktykę:P A że nie może zabić barba? Cóż, nie moja wina, że ubrał tyle ehp:P

edit: powalczyłem trochę z kitikontim i doszedłem do wniosku, że właśnie tak będzie jak wyżej napisałem:) Obecnie barby za ~500kk-1b mogą się ubrać tak, że DH w gearze za 5-8b ma malutką szansę, że uda mu się zrushować takiego barba. Jedynie pred i Lil jakoś sobie z nimi radzą, ale jak kusza Lil jest warta więcej od całego mojego eq to się nie dziwię:P
Tak więc poradnik co robić z barbami ubranymi tylko na EHP walącymi renda i uciekającymi?
Legacy nat + ehp + strzelanie co pare sekund nienasyconymi albo impale żeby sędziowe nie mieli się do czego przyczepić i vaunt->vault->vault.
Udało mi się skombinować dziś taki zestaw:
(http://img15.imageshack.us/img15/6548/ehpbuild.png)
112,5k hp + 800 ress albo 106k hp + 890 ress, dodatkowa redukcja obrażeń od elit 7% w ringu + legacy nat.
Skoro do tej pory tanio ubrany barb zmuszał DH do ubrania się za grube biliony w max DPS, to teraz niech oni się ubiorą na max dps i próbują.

I pytanie do sędziów i twórców reguł z pl: co zamierzacie w sprawie takich dueli zrobić? Barb ubrany na EHP nie jest w stanie zabić mnie, ja nie jestem w stanie zabić jego, a zasada o unikaniu walki nie ma tutaj miejsca, wystarczy, że rzucę pare razy impale i zjem mu pół hp.
Mam nadzieję, że nie zostanie to potraktowane stronniczo na korzyść barbów, w końcu robię to co oni:
barb puszcza rend->ucieka
ja puszczam impale->uciekam.
Więc?

edit2: w sumie można jeszcze ubrać kalejdoskop marry co nam podpompuje życie + ressy i doda 500 regen life na sekundę + pasyw na regen life i mamy ponad 2k hp/s przy resach i HP takich, że żaden rendujący uciekinier nas nawet nie miźnie:P
Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: Forti on March 20, 2013, 11:27:12 am
Z takimi stanami to runda czasem można przyjąć na klatkę..  Ładny dh... Ja czekam aż szparagów będą po najniższej cenie i wymianie tym euro zarobione z początku na Gold..

Gratuluję tym co  mają taki Gear bez wkładu własnego portfela

Wysyłane z mojego LG-P940 za pomocą Tapatalk 2

Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: Mr.Mag on March 20, 2013, 11:38:50 am
jak pod kazdym postem bedzie wyslane z tapatalk to pewnie jeszcze dzis to odinstaluje ;p
Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: Forti on March 20, 2013, 11:46:39 am
Tylko troszkę :p trzeba rozglosnic

Made by tapatalk

Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: Lilith on March 20, 2013, 12:04:31 pm
Green nie graj jak lama;p
Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: GREEN2172 on March 20, 2013, 12:08:06 pm
Z takimi stanami to runda czasem można przyjąć na klatkę..  Ładny dh... Ja czekam aż szparagów będą po najniższej cenie i wymianie tym euro zarobione z początku na Gold..

Dołożyłem jeszcze trochę EHP, jak sprawdzałem na diabloprogress jest 40 miejsce, ale z ludzi ze stara natalką 2gie. Wolę zdecydowanie grać buildem na DPS, ale barby na EHP zmuszają mnie do takiego kroku.
Co do grania bez wkładu pieniężnego: robiłem tak 3 miesiące, ale jak zobaczyłem, że 1b golda kosztuje tyle, co 5 godzin mojej pracy to stwierdziłem, że szkoda czasu;) Zwłaszcza, że nie znajdziesz wśród dobrych DH niemal nikogo z własnoręcznie wyfarmionym eq. Kupiłem 2,5b golda i nie mam zamiaru wydawać więcej.

@lil: za mały dps mam:) Nie przebiję się przez ogrom ehp barbów. Sztuka jest prosta: chce ich zmusić jeżeli chcą wygrac do ubrania więcej DPS, a wtedy i ja się ubiorę na DPS i będe miał szanse:)
Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: Kitikonti on March 20, 2013, 17:48:06 pm
Jezu dlaczego pokarałeś ligę takim ******* jak Green. Owszem potrenowaliśmy trochę, tyle że trening z tobą wyglądał tak, ze założyłeś legacy nat dostałeś bęcki 2 razy i stwierdziłeś, ze barb op. Powiem ci tyle: NIE UMIESZ GRAC LEGACY NAT. Każdy twój ruch był tak przewidywalny, ze szok biegałeś tylko w kółko lol wiec nie problem ci przeciąć drogę i zarzucić renda. Pewnie z różnicy, ze może mam lepszy sprzęt to ja bylem agresorem a ty uciekałeś, wiec twoje argumenty rend&run są całkiem zabawne zwłaszcza że moglem cie praktycznie face tankować. Poza tym ktoś kto dobrze gra legacy (Lilith, Predsr) praktycznie może cały czas uciekać i barb go w ogóle nie złapie, sam wybiera moment walki dogodny dla niego. Dh w walce robi to samo atakuje gdy prep jest up, ucieka cały czas gdy jest na cd... Poza tym 100% barbów lata full dps vs dh (oczywiście blackthorne i tarcza) bo inaczej zginie na hita (tak moje 60-70k dps to full dps ^^, to jest sam raw dmg przecież wiesz bo giniesz na crit renda)

Resztę dueli stosowałeś nowa nat i kampiłeś z turretsami (i has skilz). A wczoraj wyskoczyłeś z tym ehp sprzętem i uciekałeś dookoła strzelając z poza ekranu raz na minute za uwaga 1k crit dmg. Jak dla mnie to jest właśnie unikanie walki bo w tym sprzęcie nie ma opcji żebyś wygrał a ja legacy nat nie złapie jak tylko ucieka i strzela raz na minute, chyba że wejdzie stun. Mam nadzieje, ze sędziowie potraktują to odpowiednio. Owszem mogę pójść full dps i możne cie kilne wtedy, ale bez sędziów się raczej nie obędzie. I pamiętaj ze gear wybiera się przed walka, wiec jak pójdę full dps to ty nie bo ja zmienię wtedy na ehp jak to nazywasz.

Super wydałeś ten gold który kupiłeś, zamiast kupić dobry sprzęt i nauczyć się grac odwalasz takie akcje i nazywasz to grą + ten płacz na fourm. Duele z tobą to strata czasu, wieczne uciekanie (jak to mówisz przecież grasz klasa range) i mówienie jak to barb ucieka i jest op. Ja jak się dueluję z gościem i widzę ze jest lepszy albo ma lepszy sprzęt, to raz że się uczę a dwa nie odwalam akcji typu full ehp gear (mogę zarzucić 240 k hp, 12k armor, 800 res i 6k regen) i nie uciekam po planszy jak mala dziewczynka krzycząc "spróbuj mnie teraz zabić ty op barbie!" Ile ty masz lat? Ale nie martw się jeśli będziesz grał w lidze masz zapewnione, że będę cię wyzywał przy każdej możliwej okazji + sędzia.
Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: GREEN2172 on March 20, 2013, 17:51:23 pm
Polemika z Tobą w grze przypominała boksowanie się z betonową ścianą, zatem i tutaj nie zamierzam jej kontynuować:)
Masz za mało DPS->ubierz więcej, nie ma problemu:)
Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: Kitikonti on March 20, 2013, 18:56:49 pm
Skoro wygrywam 99% dueli z tobą chyba dpsu mam w sam raz. L2p issue. Ehh ci hipokryci...
Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: GREEN2172 on March 20, 2013, 19:10:06 pm
Jak ubieram 50k hp i 200 ress to faktycznie w sam raz:P I czas przeszły w Twojej wypowiedzi byłby bardziej adekwatny do aktualnej sytuacji:)
Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: kikut on March 20, 2013, 19:27:04 pm
to nie prosciej wprowadzic ograniczenie regenu life, retardy jedne :D zamiast jakies kombinowanie z durnotami, ze ten ucieka, a ten czeka na cooldown, a ten musi siku w miedzyczasie. ustalic ze np mozesz miec jeden item tylko z regenem i tyle.
Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: Kitikonti on March 20, 2013, 19:44:44 pm
Niestety nie mam wpływu na to jaki gear zakładasz, jeśli uważasz że 50k hp i 200 res jest dla ciebie najlepsze to w pełni oddaje twój iloraz inteligencji. Czas przeszły? O ile się nie mylę było ~30 do 2 dla mnie (fakt dałem ciała 2 przegrane walki z tobą omg, no ale to było przejście na nowe zasady, mogę sobie to wybaczyć ^^) Jak założyłeś ehp to obaj nie mogliśmy się zabić więc mogę zrobić 31 do 3 lub 32 do 4 jak wolisz bo remis liczy się 1 do 1 tak? Dalsze ganianie się po planszy wydało mi się bezcelowe skoro tylko uciekałeś. No cóż nauczka na przyszłość, nie uczyć niewdzięcznych noobów grać.
Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: GREEN2172 on March 20, 2013, 19:54:15 pm
nie uczyć niewdzięcznych noobów grać.

Rzekł:D Naucz mnie proszę i zabij mnie teraz:P wydrukowałeś sobie już i powiesiłeś nad łóżkiem te xx wygranych?:) Tylko nie poplam spermą:P
Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: Damx on March 20, 2013, 22:34:51 pm
widze rozmowa na poziomie!
dosyc niskim poziomie
Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: KoM on March 21, 2013, 07:58:02 am
Hejty pięciolatków wracają do łask widzę  :-) ludzie spróbujcie dorosnąć

Kom @ Mobile

Title: Re: Generalne Zasady D3CL
Post by: Juras on March 21, 2013, 09:19:36 am
Komar nie przeszkadzaj  >:(