Diablo 3 Clan League - PvP forum
The Lounge => Klasy postaci => Ogólne Diablo 3 => Polska sekcja => Łowca demonów => Topic started by: GASIOR on April 01, 2012, 09:07:50 am
-
Jak w temacie co wam sie podoba w tej postaci, jakie skillsy beda fajne pod pvp itd etc!
Mi osobiscie przypadl do gustu vault + pasyw do szybkosci chodzenia/ataku(?) i wczesniej byl fajny active skill co zwiekszal szybkosc ataku na kilka sekund - teraz nie wiem czy jest
-
Demon Hunter ma taki fajny Spell, ze przez chwile w kierunku kursora napiernicza takie czerwone strzaly
zajebiscie to wyglada i dmg tez fajny
-
to sie rapid fire nazywa
-
niom ;] mysle intensywnie miedzy dh/shaman/monk kim startowac xd
ciezka decyzja, w becie dh gralo sie spoko :)
Fajne ma te skille wlasnie ten rapid , multi , pasywne, ten strzal z odskokiem cos takiego tez moze byc spoko na pvp.
I w ogole naku*wia z tej kuszy jak z karabinu xd Ogolnie chyba nim zaczynam ^o^
-
nabijajac 13 lev i grajac w gre przez godzine, mozna rzeczywiscie odniesc sie do pierwszego posta jak nic! =)) lepiej zbierzcie sobie kolegow i startujcie w 4 osobowym teamie, bedacym polaczeniem barba monka i 2 dd soso/dh
-
moim zdaniem barb wizz dh monk/wd (nie gralem ani tym ani tym wiec nie wiem jakie maja skille) najlepszym combosem by bylo.
-
Wedlug mnie najlepszym kombosem byloby WD, Mnich, Barb, Wiz
Mnich ma slowy, WD i Wiz dmg + cc
Barbarian stuny i krejzi damage ^^
-
tu nie chodzi kto jaki ma dmg, wazne zeby byl jeden ktory tankuje i ogarnia moby .. w tym aspekcie moze sprawdzic sie i zawsze sie niby sprawdzal barb .. chociaz w sumie w pozniejszych patchach dawal rade necro z summonami .. chociaz watpie zeby witch doctor dal rade to robic, przed jakims expansionem, chociaz kto wie .. dalej pure dmg dealers czyli dh oraz sorc, i do tego postacie ktore ten dmg boostuja badz ( lub nawet przedewszystkim ) obnizaja rezisty wroga przez co dmg nie tyle jest boostowany co podwajany/potrajany itd itd .. ofc trzeba wszystko brac pod katem najwieszkego difficult lev, gdzie moby beda mial w pizde hp i na pewno jakies rezisty na psyh + magie .. czy tez znane juz z poprzednich czesci total immune ..
-
DH jak dla mnie jest najnudniejszy z wszystkich klas, jeśli chodzi o pve/pvm. Przynajmniej to co jest w becie do mnie nie przemawia, bo jak patrze na resztę arsenału, która nie jest dostępna, to może się okazać że będzie fajny jak reszta. Nawet z tego co ma atm to wg mnie jest najmniej potrzebny w grupie.
-
dh to pure dd dealer .. pozniej ma multishot i jakies tam strzaly spadajace z nieba .. patrzac na bowy/kusze i ich dmg, gdzie max to tam chyba 25-30 dmg z jakim dodatkiem, wiec ostatnich broni mozna sie spodziewac w okolicy 500-800? jezeli dodac do tego odpowiednie runy zwiekszajace dmg, aure od monka i jakas klatwe ten dmg moze okazac sie bardzo, ale to bardzo pomocny - szczegolnie w konfrontacji z sosa gdzie trafia sie immuny na jakis element .. analogiczna sytuacja do ball runes na hellu ..
dh w becie ma praktycznie 1-2 skille ktorych sie uzywa.. wiec ciezko mowic tu o jakiejkolwiek grywalnosci ta klasa, tak samo jak i innych klas w becie ..
-
W becie uzywalem 3(4 z napisanym wyzej boscie do atack speeda na kilka sekund w poprzedniej wersji bety) skillow vault, entangle shot i rapidfire(wczesniej elemental arrow) i szlo calkiem fajnie.
Co do ogolnej rozgrywki moim zdaniem pod wzgledem pvm to jest to postac zalezna od przedmiotow wiec mam nadzieje ze blizzard jakos rozwiaze(ew. juz rozwiazal i tego nie wiem) ten problem, zeby nie bylo to postac jak bowka w diablo 2- calkowicie bezuzyteczna na stworki.
BTW na stronie blizzarda mozna zobaczyc ze bedzie set(obecnie tylko wyglad) do dh(natalii) jak i ik dla barba oraz tal rasha dla wizza
-
szczegolnie w konfrontacji z sosa gdzie trafia sie immuny na jakis element .. analogiczna sytuacja do ball runes na hellu ..
Z tego co gdzieś wyczytałem (blue post), to ma nie być immunów na czary, poza tym każda z pozostałych postaci ma wiecej utilsów. Chyba, że sam dmg będzie miał znaczenie, to wtedy można grać jakimkolwiek zestawem.
edit:
With removal of secondary effects from elemental affixes (apart from freeze in cold damage) players are wondering if there still is a difference between damage generated from different elemental affixes other than graphic effect?
There are still elemental resistances, both on monsters and players, so damage type can come into play both in PvE and PvP. There isn’t a ton of resistance around though, so it’s not something that stacks super high, and there’s no elemental immunity. Skills also differ enough that you’ll have some outs if you do run into an enemy with high resistance. (it’s not D2 where you just spam your 1 skill and if you come up against an enemy that’s resistant to that 1 skill you’re screwed).
To jest z ostatniego Q&A
dh w becie ma praktycznie 1-2 skille ktorych sie uzywa.. wiec ciezko mowic tu o jakiejkolwiek grywalnosci ta klasa, tak samo jak i innych klas w becie ..
Jak to nie można mówić o grywalności? Jeśli grałeś każdą postacią, to na bank którąś grało ci się lepiej/gorzej. Chodzi mi o styl sam, nie przydatność/dmg.
Co do ogolnej rozgrywki moim zdaniem pod wzgledem pvm to jest to postac zalezna od przedmiotow wiec mam nadzieje ze blizzard jakos rozwiaze(ew. juz rozwiazal i tego nie wiem) ten problem, zeby nie bylo to postac jak bowka w diablo 2- calkowicie bezuzyteczna na stworki.
To mnie najbardziej denerwowało. DH zagrałem dopiero w momencie jak innym charem wypadła mi w miarę znośna kusza jeśli chodzi o dmg, bo z tym co jest na starcie co parę strzałów trzeba było odbiegać od mobów, podczas gdy praktycznie każdą inna klasą mieli się od początku w miarę na luzie.
-
szczegolnie w konfrontacji z sosa gdzie trafia sie immuny na jakis element .. analogiczna sytuacja do ball runes na hellu ..
Z tego co gdzieś wyczytałem (blue post), to ma nie być immunów na czary, poza tym każda z pozostałych postaci ma wiecej utilsów. Chyba, że sam dmg będzie miał znaczenie, to wtedy można grać jakimkolwiek zestawem.
Na poziomie inferno nie bedzie immunow, lecz beda stworki z wysokim resem i duza iloscia zycia
-
Wiem, dałem edit posta chyba w trakcie jak ty pisałeś swój :)
-
nie ma mowy o grywalnosci, jezeli masz postac max 13 lev gdzie sa jakies * skille i slabe potworki ...
:P
btw. bowazon swojego czasu z odpowiednim setupem, tj. amu z ampem, dosc rozsadnym multishot i odpowiednia doza przebijania na conc/fana wymiatala moby calkiem calkiem calkiem .. ale to byly stare czasy =)
-
nie ma mowy o grywalnosci, jezeli masz postac max 13 lev gdzie sa jakies chujowe skille i slabe potworki ...
:P
no ale nawet z tym 13 lvlem mozemy zobaczyc zarys w jaki sposob bedziemy ta postacia grac - postac ktora jest dobra na dystans a jest slaba w bliskiej konfrontacji poprzez co trzeba bedzie madrze uzywac escape mechanizmow (vault smoke bomb) jak nie posiadamy w druzynie 'tanka' . Mi osobiscie bardzo podoba sie taki styl gry :D
-
Jasne ze w teamie przeciez sam nie bede biegal ;O
Bedziemy skaladac taki team z dostepnych srodkow,
barb
+ DH
+ Wizz
+ shaman/Monk
I co sie tak czepiacie ze to beta, ze nic nie wiemy :) Moze i nie, ale po becie i wlasnych refleksjach, doswiadczeniach chcemy sobie jakas ta postac wybrac z tych 5, najbardziej dla nas trafna. Nie wazne ze widzielismy 10skilli z XX :P
-
ja w DH odnajduje duzo analogii do Amazonki i czuje sie jak w domu. Ma GA, Multi, image i jakies uniki - jak dla mnie bajka. To jest moim zdaniem main crowd wiping unit w teamie i w pvp pewnie okaze sie mocna
-
z tego co ja widze to na razie pokazuja ja jako assasin z kusza ( albo dwiema ;D ), nie bardzo mi sie to podoba i po grze nia w becie wiem tez, ze trzeba bedzie konkretnie dokoksowac ja itemami zeby osiagnela jakis normalny attack speed.. pozatym wszystkie te skille robily raczej slaby dmg .. byc moze multishot rozwiaze ta sprawe ostatecznie, jednak te wszystkie skille z luku/kuszy masowego razenia jadly strasznie duzo many ... byc moze deficyt many nie bedzie takim problemem w ostatecznej wersji gry - jednak mooje odczucie odnosnie dh to itamz itamz i itamz :P
-
DH imo. bedzie swietna na PvP jak juz dokoksuje sie jej pro equipment. Na poczatku to raczej moze co najwyzej possać. To tak jak biegac amką z jakims Kuko Shakaku Cedar Bow. Z listy itemów to widzę że to się skonczy na DH biegająca z Windforcem.
-
Stuff po czasie napewno jakis wpadnie :). Zreszta kazda postac bez gearu bedzie lipna ;p . Patrzycie za bardzo przez pryzmat d2 na d3 imo xd. Era czarek mefek - the end w d3 mysle ;].
-
nie mysl tyle -.-
jednak i ta sama gra, to ze cos sie skonczylo, a cos bedzie nowego nie znaczy, ze odnosniki stare straca calkowicie na znaczeniu . z reszta do czegos trzeba sie w tym momencie odnosic, bo chyba nei do 13 lev postaci w becie
-
bede ;P
No dobra, ale czarek i tak nie bedzie ^o^' Poza tym sam odniosles sie na podstawie bety do slabego dmg dh ze skill'sow ;)
-
bedzie sie dmg skalowal wzras z nowymi itemami, takze dh bedzie miotl
-
Z DH jest jeszcze jeden 'problem'. Mniej arsenału jest dla DH, bo praktycznie 3 rodzaje chyba, więc rzadziej wypada, będą droższe. Jak się AH rozkręci to pewnie nie będzie to aż tak wielka lipa. Natomiast głupie jest to, że sorc czy wd mogą z 2h swordami biegać bez ograniczeń(poza lvlem ofc) i mają dużo większy dmg na starcie.
-
i maja szybki cast speed, wiec jest to dla nich przeogromny boost -.-
zeby dh mial jakikolwiek speed dobry to trzeba wpakowac w niego sporo ias itemow
-
Czy ktoś wie od którego poziomu możliwe będzie PvP? Czy tak jak w Wowie od 10? Czy od 60.
-
Podobnie jak z amka na d2...
Nom na tych filmikach z arenek na blizzcon DH ssie niemilosiernie :P Mam nadzieje ze jakos zbuffowali troche go do premiery, bo tam wygladal bardzo marnie. WD za mocny, strasznie przesadzony byl wtedy ;p Rozwazam zmiane first chara, ale ciagnie do dh :-[
Jak narazie nie bedzie w ogole <lol>
-
Wiem że to nie ten dział, ale ktoś ma ochote na wspólne lewelowanie w d3? bo Panda i AsaroV pewnie głownie
z Mantasem i Adamem grać bedą :(
-
obczaiłem sobie Drzewko, i takie cuś złożyłem http://us.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#bfgdic!eWd!bYYa.Z