Diablo 3 Clan League - PvP forum

The Lounge => Klasy postaci => Ogólne Diablo 3 => Polska sekcja => Łowca demonów => Topic started by: KcU on May 27, 2012, 18:36:08 pm

Title: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: KcU on May 27, 2012, 18:36:08 pm
Pierwszy -pełny- Build Demon Huntera na naszym forum ;)
http://d3db.com/tool/calculator/demon-hunter/24236

Na tym buildzie gram od paru dni i przypadł mi strasznie do gustu. Akt 1 inferno daje rade i jeśli nie trafimy na wybitnie "przekoszone" elite moby damy sobie rade całkiem łatwo i przyjemnie.
To co daje nam ten build to niesamowicie wysokie survi dzięki odpowiedniemu używaniu przygotowania oraz mocy cieni jesteśmy w stanie zasypać gradem pocisków nawet najtwardsze elite packi.

Build pisany jest pod słabsze EQ na, którym wyciągamy ~40h hp i ~15k DPS

Podstawowoe:
Umjejętność: Nienasycona Strzała
Runa: Przebijająca Strzała
Nasz podstawowy atak na LPM. Z tą runką mamy 50% szansy na przebicie moba co niesamowicie podnosi nam dmg.
Dla czego nie Rozpryskowa strzała? mamy tylko 35% szansy na rozprysk.
Dla czego nie Eksplozja kości? Szczerze? bardzo długo korzystałem z tej runki ale tak naprawdę daje ona dobre efekty tylko kiedy mamy "nabity" pasyw Strzelec Wyborowy co tak naprawdę ma miejsce tylko na początku walki a na inferno elite moby nie umierają po 3/4 sekundach więc imo nie warto.

Dla czego nie Strzał Bolasem? Wiele osób gra właśnie na tym skillu ja go nie używam z prostej przyczyny jaka jest Delay na dmg.
Dla czego nie Pętający Strzał? 75% Bazowego dmg nie jest czymś co lubie. Chociaż muszę przyznać, że jeśli ktoś wyciąga po 60/70k dps umiejętność ta może być niesamowicie przydatna zwłaszcza kiedy nie gramy sami i potrzebne są nam "CC"

Dodatkowe:
Umjejętność: Strzała Żywiołów
Runa: Wrzeszcząca Czaszka
Niesamowicie OverPower spell zwłaszcza kiedy gram w trzech czy czterech. Bardzo dobrze spisuje się w walce z random elite packami mobów, które po prostu od nas uciekają. Co ważne Spell ten nie działa na Uniq moby więc na wszelkiej maści bosy aktowe warto zmienić go choćby na Strzałę Mrozu (tu warto też zmienić pasywa Zemsta na Selekcje Naturalną. Bardzo fajnym zastępstwem jest też umiejętność Huragan Ognia z runką Wsparcie Ogniowe, jednak nadaje się to (w przeciwieństwie do Strzały Mrozu) tylko na Uniq bossów

Dla czego nie runka Strzała Mrozu? Bo łatwiej jest nam odstraszając przeciwnika niż kiedy go spowalniamy.
Dla czego nie runka Wiązki Błyskawic? Podobnie jak przy umiejętności Eksplozja kości, efektywnie działa tylko z nabitym pasywem. Na inferno konkurencje dla czaszki mogła by stanowić jedynie jeśli nasza stała szansa na krytyka była by większa niż 40% (szansa na fear z Wrzeszczącej Czaszki). Jednak moim zdaniem lepiej kiedy potworki od nas uciekają niż stoją ogłuszone w miejscu dla tego też Fear > Stun.
Dla czego nie runka Macki Otchłani? Bo nie mam jeszcze 70k dpsa. Pewnie wielu z was oglądając streamy zauważyło, że topowi pvm'owcy używają właśnie tej runy. Problem w tym, że mają oni po ~120dps z czego po ~50k DMG per Hit. Inaczej pisząc bardziej opłaca im się leczyć z potworka niż go od siebie odstraszać bo ich pociski leczą za kolosalną ilość hp. Takiego efektu nie uzyskamy na marnym 15/20k dps.
Dla czego nie Czakram? Bo daje on nam TYLKO dmg. Na inferno bardziej potrzebe są nam wszelkiej maści slowy, stuny czy feary jeśli mamy zamiar walczyć z elite packami przeciwników.
Dla czego nie Huragan Ognia? Bo jak napisałem wcześniej nadaje się tylko na pojedyncze cele.


Klawiatura
Nie będzie tu już tak rozbudowanych opisów do każdej z umiejętności bo było by wiele powtórzeń. Na początku nastawiając się pod DMG korzystałem z wartownika i pułapek. technika dobra aż do piekła, na Inferno szybko jednak została zweryfikowana i potrzebowałem więcej "survi" stąd taki a nie inny wybór umiejętności.

Obronne (1):
Umjejętność: Moc Cieni
Runa: Krwawy Księżyc
Po nerfie Zasłony Dymnej, Moc Cieni stała się moją podstawową umiejętnością. Ze smutkiem przyznaje, że nie korzystanie z tej umiejętności wcześniej było moją największą pomyłką. Z runką Krwawy Księżyc leczymy się za 30% zadanych obrażeń co w przeciwieństwie do Strzały Żywiołów z Mackami Otchłani Spisuje się nieźle nawet na 15k DPS.

Łowiectwo (2):
Umjejętność: Odskok
Runa: Tygrysi Skok
Odskok to chyba podstawowa umiejętność Demon Huntera co do której nikt nie pyta "dla czego". Runki Tygrysi Skok używam nie tyle do zadawania obrażeń co do rozbijania wszelkiej maści przeszkód jakie często stają nam na drodze podczas panicznej ucieczki^^.

Łowiectwo (3):
Umjejętność: Przygotowanie
Runa: Wojenne Blizny
Dzięki tej umiejętności możemy częściej i efektywniej używać Mocy Cieni. Wojenne Blizny są dla nas dodatkowym potionem o czym zawsze warto pamiętać bo niejednokrotnie uratuje nam dupe.

Łucznictwo (4):
Umjejętność: Deszcz Zemsty
Runa: Bestialskie Bomby
Umiejętności tej używam tylko i wyłącznie jako dmg dealera. Fajnie działa w połączeniu z Mocą Cieni i robi największe spustoszenie w dużych grupach potworów. Wiele ludzi używa runki Skrzydła Śmierci, mi jest ona nie potrzebna bo korzystam z Wrzeszczącej Czaszki.

Pasywne:
-Strzelec Wyborowy
-Zemsta
-Łucznictwo
Nie bede pisał co daje każdy z pasywów bo możecie to sobie przeczytać w grze. Umiejętności Strzelec Wyborowy i Łucznictwo to podstawowe pasywy dla tej klasy które ciężko zastąpić. Zemsty używam aby przez dłuższy czas mieć Fear z Wrzeszczącej Czaszki.

To chyba było by na tyle jeśli chodzi o skill setup. Item setupu nie na sensu rozpisywać bo większość rozbija się o rare itemy. Warto natomiast zaznaczyć, że główną statystyką jest dla nas Prędkość ataku. Jeśli uda się nam zdobyć kilka legendarnych itemów pod as warto zaopatrzyć się w dwuręczną kusze - z pasywem łucznictwo wyciągniemy niesamowitą ilość DPS!. Pamiętajmy żeby nie spadać poniżej 1,7 prędkości ataku bo będziemy bezradni w starciu z Elite mobami.
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Damx on May 27, 2012, 19:19:30 pm
do dupy =]
passive - archery, sharpshooter + cull the weak / tactical advantage / steady aim
hungering arrow - spray of teeth osobiscie mi podchodzi - moze byc tez devouring arrow / albo ta przebijajaca co napisales
elemental arrow - frost arrow
vault - tumble
preparation - battle scars
cluster arrow - loaded for bear
marked of death - grim reaper

thx!
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: RoGH on May 27, 2012, 19:23:01 pm
elaborate or burn

Swoja droga ciekawe, bo raczej nie widuje dh z taka iloscia hp, predzej 20-30k hp i 60kdps++
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Damx on May 27, 2012, 19:37:33 pm
co tu elaborowac .. strzala ktora daje feara nie jest zla, szczegolnie na duzych grach gdzie moby maja strasznie duzo hp .. ale dh to dps ktory nie robi za semi fear givera .. zreszta ten fear wchodzi bez zadnych pobocznych modow 1/4 strzaly .. nie jest to zle, i o wiele lepiej dziala niz stun, ale nie o to chodzi na inferno ..
freeze arrow musi byc, jak dla mnie .. daje na prawde duzo i ogarnia sie tym packi mobow niesamowicie .. szczegolnie jak dodac marked of death z grim reaperem to ja na 2-3 osobowej grze inf 1a biore pack mobow na 2-3 freeze arrow ..
vault musi byc z tumble - bo to podstawowy skill do ucieczki, poruszania sie i ogolnie robienia wszystkiego .. z runka tumble po 1 uzyciu daje ci buffa ktory obniza koszt nastepnego vaulta o 50%, dzieki czemu mozemy zrobic o polowe wiecej vaultow niz normalnie, gdzie nie musze mowic, ze vaulta nie robi sie raz, ani dwa razy jak jest potrzebny

preparation battle scars - dobre na walke z elite packami, gdzie potrzebna jest duzo ilosc discipline .. praktycznie po odpaleniu tego mozna robic z 10 vaultow jak nic!

cluster arrow - loaded for bear - to jest to co chcesz by chlasnac kogos za pozadny dmg i to aoe ! bardzo pomocne przy wykanczaniu wszelkiego rodzaju mobow, od white packow do elite/champion! nie mowiac o slowed mobach dzieki freez arrow i np cull the weak!

no i w sumie wszystko .. ja gram na takim setupie i jest ok .. dh radzi sobie dobrze jak ma duzy dps i malo life .. moby na 4a inferno i tak robia po 40k dmg wiec czy masz 20 czy 40 i tak cie wezma najprawdopodobniej na strzala .. a jak masz 2k dexa to chance na dodge juz jest w okolicach 40% wiec to jest droga na przyszlosc ..

ofc kazdy ma swoj gust i w zaleznosci z jaka bronia smigasz tak mozesz grac .. full kite setup passiv skills i 1h kusza ze skillem bola tez bedzie sie sprawdzac, ale nie tak dobrze ..

moj setup to 19xx dexa, 20k hp, 102k dmg - kusza 2h

pozdr
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: dekur on May 28, 2012, 03:22:52 am
Quote
~15k DPS
  ale to strasznie mało jak na dh tyle to ja mam monkiem na slabym setupie  ale ile twardszego jak go otocza:> ale gz ogólnie builda bo starsznie rozbudowany :D jak na prawdopodobnie tysiąc buildów z 6 skilli ;)
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Marcinos on May 28, 2012, 10:23:13 am
Ja używam caltroopsow z runką na stunowanie zamiast vaulta i runka z reduced dmg na mocy cieni. Spokojnie z preparation kituje champow/rare jak nie wylosuje sick combo na a2 inferno na buildzie z ~50k dps i 60k hp.
Pozatym nalezy pamietac zeby builda robic kompletnego - a nie takiego ze na bossow zmieniamy na takie i takie skille. Chyba zalezy nam bardzo na booscie z Nephalem's Valor?
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: zales22 on May 28, 2012, 15:11:20 pm
ja uzywam na lpm- strzal bolasem z ta ostania runka, albo poison
na ppm ele arrow z runka frost- sorry, ale nie moge sie odzwyczaic :D
 reszte podobnie ;p

uzywacie one hand czy two handow ?
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: NUBNEC on May 28, 2012, 15:37:37 pm
lepiej 2h - przeciez to amka jest taka ;]

 :o
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: zales22 on May 28, 2012, 15:51:39 pm
nom ale brak tego bloku :P moze pvm not need tak bardzo tego bloku, ale pozniej na pvp juz chyba bez tarczy lipa ciom ?

I jak two hand to lepiej bow niz cross  ? lepszy ias. Czy sie myle ? dmg>ias?
patrzec na dps czy dmg broni ? bo juz sie gubie w tym wszystkim ;] Slyszalem ze na dmg broni, dps niewazny bo sie do skilli nie liczy czy cos (nie wiem skad ta opiniia wzieta i czy prawdziwa info plx )

Acha i jeszcze jedno jak mam w broni pwoeidzmy 200-500 holy dmg , to jak walne z frozen arrow to tylko dmg fizyczny mi sie wlicza czy ten holy tez ?
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Damx on May 28, 2012, 16:03:32 pm
xbow jest wolniejszy ale ma passive z archery 50% crit dmg
bow jest szybszy i ma 15% dmg z archery
crit dmg mozna wyciagnac wkladajac zielony kamien w weapon
wazny jest dmg broni we wszystkim
caly dmg razem z elementem sie liczy - jednak najwiecej daje %ed i +dmg, a nie element
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: KcU on May 29, 2012, 18:53:27 pm

moj setup to 19xx dexa, 20k hp, 102k dmg - kusza 2h


Jak pisałem build robiony jest pod słabe eq i ma pomóc ludziom, którzy dopiero co doszli do inferno. Wiem, że są lepsze rozwiązania zarówno w doborze eq jak i umiejętności ale 100k dpsu z nieba nie spadnie a do czegoś zacząć trzeba. Niestety większość tych high dmg skilli normalnie się nie spisuje a -odczuwalnie- większy dps małym kosztem naprawdę ciężko wyciągnąć.
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: kikut on May 29, 2012, 22:01:34 pm
no to niezle ten dh jest popierdzielony.... ja soska 1400 inta i sporo ias, a wyciagam ledwie 40k. w sumie mam dosc defensywny build ale kurde, bez przesady, zeby taka roznica :D. i jak z tym masz na inferno a4, bo w sumie jak mi 40k starczy to ty chyba na 2 hity all masz. i jak wyglada przezywalnosc takiego dh, bo u soso to jest glowny problem (nawet na defensywnym setupie skili / itemow)
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Damx on May 30, 2012, 09:48:12 am
u wszystkich, nawet barba inferno to przezywalnosc wystepuje jako glowny prroblem ..
ten dmg jest roznie liczony, chodzi glownie o crit chance ktory wlicza sie w dmg calculator i w sumie jest poprawny, ale nie do konca adekwatny
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: GASIOR on May 31, 2012, 19:16:38 pm
nie czytalem wszystkiego ale imo
elemental - tentacle arrow(ew. mozesz jebnac  cold arrow rune lub rapid fire z runka zmniejszajaca ssanie many lub dajacej dmg)
hungering arrow(ta ostatnia runa imo best bo pure dmg moze dawac a ze scattershotem masz czeste crity) albo bola shot z runa dajaca dyscypline
invis z powiekszonym czasem siedzenia na invisie(2 runa chyba ) must be
mark of death z hatred regenem jestes przewaznie na hita wiec szybkosc zabijania tych gownianych elitow sie liczy
preparation z battle scars must be
+ vault ze zmniejszonym kosztem many//pulapki ze stunem(w 2 akcie zajebiste szczegolnie)//nietoperzyk
czemu tak? nietoperzyk + mark of death z hatred regenem i masz nieskonczonosc hatredu(bardzo dobre jak ma ci ktos tankowac lub na elitow). pulapki i valut raczej wiadomo

pasywy to scatershot, pasyw dajacy dmg z luku crit chance z kuszy1h i crit dmg z kuszy 2h i do wyboru steady aim//tactical adventage(szczegolnie jak macie problem ze spierdalaniem)//perfectionist(mniej zuzycia dyscypliny) i jak przechodzilem to mi sie strasznie podobal pasyw co dawal hatred za zjedzenie kulki zycia :)

jesli chodzi o itemy to imo to jezeli macie xxxk fg zeby kupic sobie jakis dobry itemsetup w ktorym przetrwacie 2-3 gongi to nikt wam tego nie broni ale imo to strata kasy. Full dps jest imo najlepsza opcja (jak masz itemy po 100+ vita//50+ @ to i tak jestes na gonga od elitow, a normalne stworki do ciebie raczej nie dojda bo ich unikniesz lub zabijesz)

dodatkowo moge powiedziec zeby nie wpierdalac skilli co daja duzy dmg ale jest to elemental dmg(przyklad hungering arrow z runka co daje ognisty dmg albo elemental arrow z lighting boltem), jedynie cold arrow jest przydatny poprzez zamrazanie --> to samo sie tyczy broni, duzo lepiej sie gra na pure dmg luku(przynajmniej mi sie duzo lepiej gra:D) i nie sugerowac sie dpsem ze scattershotem bo to brednia jest.



a jezeli chodzi jakiego weapa uzywac to imo luk/kusza 1h tylko i wylacznie ! kusze 2h sa wolne w cholere.
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Szola_ on May 31, 2012, 19:22:48 pm
imo lepiej miec 2h + items z iasem
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Damx on May 31, 2012, 19:23:14 pm
nie wiem co masz na mysli o dmg z SHARPSHOOTEREM .. jest to generowany DODATKOWY dmg  jaki mozesz wytworzyc przy krycie .. zadnej w tej bredni nie ma .. po prostu crit chance wlicza sie w dmg, tak ze jezeli masz 100% crit shot to masz 2x dmg .. czyli swoj dmg + 100% szansa na dodatkowy 100% dmg .. czyli w liczbach 50k dmg z 100% crit chance 100k, walisz gonga za 50k mobowi i 50k dodatkowe dmg... mniej wiecej najlatwiej to tak mozna wytlumaczyc
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Flig on May 31, 2012, 19:25:35 pm
Gąsior, być może część Twojego świata ulegnie samozniszczeniu, ale.. czuję się zobowiązany Cię uświadomić, że.. scattershot nie istnieje!

Mam nadzieję, że tą uwagą nie wyrządziłem zbyt wielu szkód w Twoim buildzie!  ;D

Edit: Damx mnie ubiegł :) A ten słynny scattershot to się już przez kilka ładnych postów przewijał =]]]]]]] Nie wytrzymałem dopiero dzisiaj :D
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: GASIOR on May 31, 2012, 19:41:42 pm
Ze tak to ujme 'łot ewa'. Wiem jak to sie zwie i dla mnie to jest scattershot i tyle =] i wiem jak dziala on dziala btw
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Damx on May 31, 2012, 19:44:59 pm
jezeli wiesz jak to dziala, to czemu mowisz, zeby nie sugerowac sie dmg z tym bo to brednie jezeli tak nie jest .. wyswietlany dmg nie jest az tak adekwatny jak moglo by sie wydac, bo np. crit chance czy crit dmg daje wiecej niz ias.. a wiadomo jak ias wplywa na granie postacia ..
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: GASIOR on May 31, 2012, 20:04:27 pm
jezeli wiesz jak to dziala, to czemu mowisz, zeby nie sugerowac sie dmg z tym bo to brednie jezeli tak nie jest .. wyswietlany dmg nie jest az tak adekwatny jak moglo by sie wydac, bo np. crit chance czy crit dmg daje wiecej niz ias.. a wiadomo jak ias wplywa na granie postacia ..
Chodzilo mi zeby ludzie sie nie sugerowali obrazeniami na 'rozpisce' tylko dpsem bez pasywow (CZYTAJ SCATERSHOTA), dodatkowo sa przedmioty ktore sa teoretycznie slabsze(np przedmioty z cit chance) niz sa naprawde i w druga strone(przedmioty z crit dmg).
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Damx on May 31, 2012, 23:32:11 pm
crit dmg > crit chance na itemach always .. z racji wlasnie tego ze masz sharpshootera
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Teclis on June 04, 2012, 03:10:34 am
Nie rozumiem czemu chcecie pakować Sharpshootera,dla mnie to jets beznadziejny skill jako pasyw przy 25%+critCh jest bez sensu nie dacie mu sie nastacowac. Chyba ze ucieka sie przed elitkami i czeka na "lucky crit'a" za 100% hp. Szczerze bardzo podoba mi sie Steady Aim. Const +XX%(nie pamietam ile tam tego było 10 czy 20%) do dmg ogólnego. Przy buildzie przydalo by sie napisac Cel jaki chcemy osiagnac np XX-AS XX-Critchance itp.itd.

Ja nie wyobrazam sobie DH ze slow X-bow'em jeszcze jakis fast Bow moze byc ale wg mnie IAS (prosze nie pisac ze to nic nie daje w d3 itp czlowiek zyl tyle lat z ias'em i bylo cudnie a teraz jakies asi srasi...) to podstawa.

Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Damx on June 04, 2012, 09:16:59 am
chyba nie grasz dh?
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Teclis on June 04, 2012, 13:32:34 pm
Widze konstruktywny komentarz ;).

Nie mam zamiaru nikogo przekonywać do swojego zdania. Poprostu napisałem swoje spostrzeżenia.
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: RoGH on June 04, 2012, 16:25:57 pm
Zaczalem troche grac, wiec moze dorzuce cos od siebie. Sharpshooter po 1 laduje sie bardzo szybko, po 2 pierwsza serie wypuszczasz umiejetnie, tj. stojac jak najdalej od moba/mobow, dzieki czemu wystrzelisz na maksymalnym krytyku bardzo duzo strzal ( szczegolnie jezeli masz szybszy bow ). Dla mnie niezbedny na wszystko co nie jest zwyklym mobem.
Osobiscie mam teraz bow 2h, ale xbox ma te zalete, ze u niego passivem jest 50% crit dmg, co w polaczenia z sharpshooterem jest bardzo imba, najprawdpodobniej lepsze od 15% total dmg z passive'a z 2h bow i to mimo przewagi szybkości bow. Jednak dorwałem tanio przyzwoity łuk, więc póki co nie latam z xbowem, ale pewnie z czasem na niego się przeniosę, chociaż muszę jeszcze przysiąść trochę nad kalkulatorem dmgu i to wszystko zgrabnie policzyć.
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Damx on June 04, 2012, 20:26:07 pm
Widze konstruktywny komentarz ;).

Nie mam zamiaru nikogo przekonywać do swojego zdania. Poprostu napisałem swoje spostrzeżenia.

NIestety pisac wszystko od podstaw na temat dh mi sie nie chce, jest kilka biuldow ktore daja konkretny survival i bardzo dobry dmg i do to tego itemy .. sharpshooter to podstawa na pvm i nic tego raczej nie zmieni..
A moj komentarz wynika z tego, ze czasami jak czytam takie posty jak twoje to wydaje mi sie, ze ludzie tacy jak ty nie graja w ta sama gre co ja..
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: kikut on June 05, 2012, 01:45:21 am
ok, czas na moj komentarz po pograniu troche DH.

uwazam ze ta postac jest broken, przynajmniej w porownaniu z wizzem. wymienie kilka powodow:

1. DEX

moze to nic wielkiego, ale naszym main statem jest dex. uwazam ze jest to najlepszy ze statow. nie robilem zadnych dokladnych obliczen czy cos, ale wydaje mi sie ze bonusy procentowe uzyskiwane przez klasy sa podobne (po ludzku: barb ma podobnie % dr ze str, soso z resow, dh % evasion itp). z tym wiaza sie dwie niesamowite przewagi.

po pierwsze: uniki dzialaja na wszystko (prawie, poza desakracja i innymi rzeczami, ktorych "unikamy" w inny sposob (na przyklad klikajac myszka), i nie jest to zbyt trudne). pozostale postaci zyskuja obrone jedynie na jeden aspekt dpsu mobow, dh na WSZYSTKIE. dlaczego?

po drogie: dex pozwala na rzeczy na ktore nie pozwalaja inne staty i jest to chyba istotniejsza przewaga. najpierw male rozumowanie teoretyczne. zakladajac, ze wszystkie postaci przy podobnych statach zyskuja taki sam % bonusu (defensywnego) wszystko powinno byc w sprawiedliwie. przykladowo zalozmy, ze mamy 3 postaci (niech beda to barb do str, wizz do inta i dh do dexa). kazda z nich ma 100 zycia i X % w kwestii obrony ze swojego statu oraz taka sama regeneracje zycia. teraz jesli bombardujemy kazdego pociskami (typu na ktore ma bonus) o damage rownemu 1, to teoretycznie DH powinien przezyc najmniej (ominie X pociskow, lecz jesli te beda na poczatku, to traci z regenu). tyle w teorii. w diablo 3 sprawa wyglada jednak troszke inaczej. tutaj nie ma wielu pociskow za 1 damage, tylko kilka za 100. i tu pojawia sie przewaga mechaniki woz albo przewoz. na inferno jak pewnie wiekszosc wie moby srogo karaja (pozdro budda) nawet pomimo % redukcji. caly problem polega na tym, ze pomimo ze dh zapewne statystycznie bedzie padal najwiecej, to rowniez "kiedys nie padnie" i przejdzie dalej. w przypadku wizki i barba sytuacja nie wyglada tak samo. oni praktycznie zawsze beda padac w okreslonych sytuacjach i przezywac w innych. do moba ktorego wizka nigdy nie zabije dh moze robic kilka podejsc i kiedys mu sie uda.

2. SKILE

opisze tylko te moim zdaniem zbyt dobre, dh posiada tez wiele innych dobrych umiejetnosci, te jednak nie uwazam za przyczyne jego wyzszosci.

ok, zaczne od mojego ulubionego:

smoke screen:
zostal znerfowany. super. w dalszym ciagu mamy niesmiertelnosc na 1.5 sekundy PRAKTYCZNIE BEZ COOLDOWNA. zaraz bedzie placz, ze dyscyplina przeciez nie z gumy. owszem nie z gumy, ale w polaczeniu z preparation mozemy tego uzyc cztery razy na bazowej dyscyplinie (a w kolczanie mozemy oczywiscie miec sporo dodatkowej). tak dla porownania, to powiem ze soso ma umiejetnosc ktora pochlania 20k damage. trwa 8 sekund i ma cooldown 15. na inferno daje nam to okolo jednego hita wiecej od zwyklego moba (przy dobrych lotach). BALANS!

vault:
wizzka ma teleport z cooldownem 16 sekund. to przenosi nas DOKLADNIE na taka sama odleglosc 35 yardow. kto zgadnie jaki ma cooldown? ZERO. tak zero ;').  z runka na mniejszy koszt jestesmy w stanie przeturlac sie natychmiastwo prawie 7 razy na bazowym disci. dodatkowo z pasywem mozemy zyskiwac +65% speeda na 3 sekundy po kazdym przeturlaniu sie. dlaczego DH ma teleport bez cooldowna a wizzka z?

preparation:
czyni powyzsze skile po prostu dwukrotnie lepszymi. dodatkowo ma jeszcze uzyteczne runy leczace, lub z szansa na brak cooldowna. samo tez dosc szybko sie odnawia (45 sekund), co sprawia ze raczej mamy to gotowe od packa do packa.

elemental arrow:
oczywiscie zsocketowane tentacklem. z crit stackiem robimy kosmiczny damage, ze nie pomne o tym, ze przelatuje to przez bosa zadajac mu trzykrotnie obrazenia. na dodatek skill leczy (przy naszym niemalym dpsie wcale nie jest to malo) i jest aoe. kosztuje tez zaledwie 10 hatreda, nie wiem dokladnie ile mozemy takich wystrzelic seria, ale bazowo mamy go 125, wiec zapewne z 15 razy damy rade. dla porownania aoe wiza zjadaja cala mane w 4 strzalach...

sharpshooter:
pewnie gdyby nie sprawdzanie crit chance w momencie wystrzelenia nie byloby to broken. niestety jest. seria macek ze stuprocentowym ponad dwukrotnym damage robi swoje.

dodatkowo dodam, ze DH jest postacia ktora moze nosic bron dwureczna razem z offhandem. DLACZEGO?

podsumowuja, dostajemy damage dealera ktory osiaga ponad dwukrotnie wiekszy dps niz jakakolwiek inna klasa w grze. do tego ma on chyba najlepsza mozliwa defensywe w calej grze (immune bez cooldowna i uniki, ze nie wspomne o kolczatkach i reszcie tego gowna), przynajmniej w konfrontacji z przeciwnikami z wyzszych sfer inferno (gdzie nie ma znaczenia twoj def resy i zycie i tak jestes na max 3 hity) a obecnie jest to jedyne miejsce ktore sie liczy. mam tylko nadzieje, ze do czasu pvp co nieco sie zmieni, bo jak narazie to dh ma przewage w kazdym aspekcie nad wszystkimi klasami.
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Damx on June 05, 2012, 21:20:51 pm
nie jest az tak tragicznie .. gralem z icem gdzie on byl soso a ja dh, i srsly soso dobrze grana ma o wiele wiekszy survival niz dh .. nawet na dupnych itemach .. smoke screen to imo jest przegiety skill - powinien troche inaczej dzialac .. np zwiekszac szanse unikow lub cos takiego .. reszta nie jest, az taka przegieta jak przypisujesz :P co do sharpshooter z elemental arrow i tentacles .. nie jest to 100% jak piszesz .. z wlasnego doswiadczenia nie jest to kolorowo .. 2h weapon z offhandem .. ciekawy temat .. chociaz ja bym tutaj zwrocil uwage na 1h xbows ktore umowzliwiaja noszenie tarczy hyhy .. uniki - nie jest to az taki, wielki plus .. chyba ze ma sie ponad 2.1k dexa .. o co nie jest wcale latwo
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: kikut on June 06, 2012, 00:11:57 am
Quote
soso dobrze grana ma o wiele wiekszy survival niz dh

vs trashe to napewno, ale wiadomo ze nie ot na inferno okresla czy dasz rade. problem w tym, ze survi sosy (wyjatkiem jest tu blizard z umiejetnosci ktore cos daja vs elite packi) jest skalowane z itemow, podczas gdy u dh nie, wlasnie dlatego ze masz uniki i smoka - mozesz walczyc z przeciwnikiem ktory uderza cie za dziesieciokrotnosc twojego hp a i tak mozesz wygrac, bo sprawisz, ze nigdy cie nie trafi. ja soso moge jedynie zmniejszac jego damage, ale nie ma znaczenia czy zmniejsze go na czteroktornosc mojego hp, czy na dwukrotnosc i tak jestem na hita. generalnie zaskakuje mnie brak cooldownu na tego typu mechanikach u jednej postaci podczas gdy u innych on wystepuje. i problem lezy w tym, ze dh normalnie zabija ok, a jesli musi to moze przygotowac sie (bez zadnej zmiany skili, wystarczy poczekac) na elite packa ktorego ja na soso nigdy przenigdy nie zabije, bo padne w sekunde. oczywiscie rowniez poprzeczka jest tutaj "gdzies" i sa pewne rzeczy ktorych nasz dh nie przeskoczy... jednak jak na zreczna postac przystalo jak sie postara to skacze o wiele wyzej niz czarownice lataja ;'( chodzi o porownanie jego potencjalu z innymi postaciami w ktorym wg mnie golym okiem widac kto jest zwyciezca.
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Szola_ on June 06, 2012, 01:22:24 am
moja rada - 100+k archon dps build i będziesz wszystko wymiatał na sorc :)
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Damx on June 06, 2012, 01:23:41 am
ranged class zawsze na poczatku ma dobrze, bo nie potrzebuje niewiadomo czego zeby efektywnie zabijac .. spoko .. pozyjemy zobaczymy
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Ryba on June 18, 2012, 09:05:47 am
Ja mam pure glasscannon i robi robote jak się gra solo.
Człowiek się skupia na unikach i jest w miare okej, da się izi przejść całe inf.

staty to 190k dmg ze ss, ponad 40% unik, 17k life, 27 frw
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Heszu on June 18, 2012, 14:00:51 pm
A mógłbyś wrzucić swój itembuild ?
Title: Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
Post by: Ryba on June 19, 2012, 08:39:08 am
Pewnie,
Jestem obecnie w pracy, ale tak pokrótce:
Anda 14x dex
amulet 15 ias 1xx dex 5x crit dmg
Palium 169 dex xx vita xxx life regen
Cloak 13x dex 8 disc soc 3x 46 dex
lancuti 5x dex
bow 1.4 speed 108x dmg (light dmg) 63 vita sock 70%
Pas 15x dex 4% freeze chance
kołczany w zależności do czego: 15x dex 6% crit 15 ias 9% ga dmg, lub 18x dex 13 ias 8 disc 6% crit
rękawiczki jakieś słabe, musze kupić nowe: 15x dex 14 ias 5.5 crit chance
2x ringi 71/15
spodnie niski krok 15x dex 7 frw
bojsy 8x dex

To chyba tyle.
Jak ktoś coś chce zobaczyć, odzywać się na Ryba#2786