Diablo 3 Clan League - PvP forum
The Lounge => Polska sekcja => Ogólne Diablo 3 => Topic started by: Mr.Mag on June 17, 2012, 21:49:23 pm
-
Jak wyglada sprawa z odpornosciami? W D2 generalnie byl prog 75% i dalo sie jakos odczuc roznice pomiedzy maxem a nie nie-maxem. W D3 rozumiem, ze im wiecej tym lepiej bo nie ma granicy. Pytanie czy jestescie w stanie odczuc roznice pomiedzy mniejsza iloscia resow a wieksza? Czy na inferno to ma znaczenie? Mam wrazenie z postów, ktore czytam, ze i tak szybko giniesz i tak :)
-
Ja nie doszedłem jeszcze do inferno, bo gram HC ale z tego co udało mi się zauważyć to zmiany resow da sie odczuc, przynajmniej ja odczuwalem roznice miedzy norm - nm - hell.
-
Mysle ze to zalezy od klasy :) Znajomek gra monkiem i stankuje wiekszosc elitkow na 1/2 a inferno szczyci sie wlasnie wysokimi resami :) Ja grajac dh nie widze roznicy czy elit ma mnie na pol hita czy na hita :D Dodge or die :)
-
Jest roznica
Jak mialem ~200 ressow z samego inta to ognie z butchera mialy mnie na ~2-3 hity teraz jak mam 550+ to jestem na ~4-5 a z bo barbka na ~5-6
-
Tutaj mala tabelka wzieta z http://szaolin.blogspot.com/2012/06/odpornosci-na-inferno.html#more
redukajca obrażeń od magii = odporność / (5 × poziom potwora + odporność)
Odporność lvl 60 lvl 61 lvl 62 lvl 63
50 14,29% 14,08% 13,89% 13,70%
100 25,00% 24,69% 24,39% 24,10%
150 33,33% 32,97% 32,61% 32,26%
200 40,00% 39,60% 39,22% 38,83%
250 45,45% 45,05% 44,64% 44,25%
300 50,00% 49,59% 49,18% 48,78%
350 53,85% 53,44% 53,03% 52,63%
400 57,14% 56,74% 56,34% 55,94%
450 60,00% 59,60% 59,21% 58,82%
500 62,50% 62,11% 61,73% 61,35%
550 64,71% 64,33% 63,95% 63,58%
600 66,67% 66,30% 65,93% 65,57%
650 68,42% 68,06% 67,71% 67,36%
700 70,00% 69,65% 69,31% 68,97%
750 71,43% 71,09% 70,75% 70,42%
800 72,73% 72,40% 72,07% 71,75%
850 73,91% 73,59% 73,28% 72,96%
900 75,00% 74,69% 74,38% 74,07%
950 76,00% 75,70% 75,40% 75,10%
1000 76,92% 76,63% 76,34% 76,05%
lvl = poziom potwora
-
czyli koło 500 jest już ok :)
-
Wykres dla 60 lvl. Przy 600 jest juz chyba max jaki warto pakowac, wiec to twoje 500 moze miec faktycznie wplyw na obrazenia.
-
500 jest ok ale nie na inferno :P
ja ma barbie mam resy po 800-900 i 10k armora i 55k hp,a w a4 subjugator potrafi wziac mnie na jednego hita
-
Torg, czyli res ma mniejsze znaczenie w przezywalnosci bo i tak giniesz ;) generalnie o to mi chodzi w tej dyskusji.
-
ja mam 763 allres, 9,9k armor, 30k hp monkiem i... lvluje demon huntera, zeby wysolowac a3 inferno
-
Trzeba poczekać aż blizz poprawi mitigation. Zobaczymy też jak zmienia się legendary. Podobno ma być więcej affix z % redukcją dmg.
Magu, dla wizz resy nie mają większego znaczenia (narazie) ;)
-
to dobrze bo prawie nie mam :D
-
Wiz to sobie może resy w kieszeń schować, a i tak będzie na hita. W tej postaci survavibility = kiting
-
mag nie masz racji, wplyw ma i to ogromny posiadanie wiecej resow, ale w parze musi isc i hp i armor.
-
Bud, wiadomo, ze najlepiej miec wszystko wymaksowane itp, ale itemy, ktore maja wszystko sa drogie. chodzi mi o znalezienie zlotego srodka. po 650 res zysk juz jest co raz mniejszy i pewnie dostepnosc itemow, ktore daja te "troche" wiecej tez spada.
-
Magu ja gine nie dlatego ze resy malo daja,tylko dlatego ze barb w tej grze to maskotka. dh ubrany za tyle co mooj baba robi 300k dps,a ja robie 1/5 tego i musze podejsc zeby zajebac. gdyby nie te resy to bym pewnie nawet nie zobaczyl co mnie zabija O_o
-
jak na razie to mag/dh/monk to jedyne "grywalne" klasy jak dla mnie
wd i barb wymagaja zmian =]
-
wd nie jest zly,mam wd ubranego w jakies smieci co znalazl po drodze+moze 3 banki i grajac jedna reka doszedlem do a2 inferno,a barbem z takim stuffem to bym nie zabil pierwszej grupki elitoow z a1
-
jak na razie to mag/dh/monk to jedyne "grywalne" klasy jak dla mnie
wd i barb wymagaja zmian =]
monk jest tak samo grywalny jak barb atm - obie klasy ubierzesz na a4 inferno farm za porownywalna kase
-
ja sie mecze na a3 inferno swoim wd z 34k dmg
wd ma kilka problemow:
nie spamowalne aoe skille (bo zasysaja w uj many)
build na vision nie nadaje sie na akt 2 3 4
ciagle walene z darta (single target dmg)
kilka skilli totalnie bezuzyteczych (suicide, summony petow, corpse spiders, spirit barrage)
genialny aoe skill (zombie bears) maja zasieg praktycznie melee :o (0 mozliwosci kitowania)
-
Wszyscy ludzie grajacy tankami, mowili mi, ze o a3/4 na inferno bez 900@ mozesz zapomniec :p
-
+1k @ res +dobry armor + min. 700 loh to mus na tanku imo
-
wimt wd ma tylko jeden problem.mana nie jest zalezna od inta.a co do summon dogow itp itd, to neiktore runy daja ci w ciul dpsu i sa dobre buildy pod to ze tluczesz cryty po 1m
-
moje odczucia po zrobieniu barba 1k allres/12k armor/60k hp/1k loh/49% block chance/27% melee dmg red przy zachowaniu 10k dpsu sa takie ze granie solo w turtle mode wymaga zbyt duzo cierpliwosci jak dla mnie, co z tego ze moge lac kazdy pack jak zajmuje to chora ilosc czasu ? generalnie caly gear poszedl na ah za grube zyliony zainwestowane w 250k dps dh i jest fun
-
wimt wd ma tylko jeden problem.mana nie jest zalezna od inta.a co do summon dogow itp itd, to neiktore runy daja ci w ciul dpsu i sa dobre buildy pod to ze tluczesz cryty po 1m
walniesz 5 razy ten spell i czekasz 5-7 sec zeby mana sie odnowila ~~
a taki dh sypie ten aoe skill i ma gdzies ten hatred (mag podobnie)
nie mowiac o tym ze taki build wymaga 30-50 mln golda gdzie dh kupi sobie sprzet za 300k i zrobi cale inferno solo ;p
-
zgadzam sie z wimtem ze dh/wizz ubierzesz za 20% tego co np. monka a beda sobie radzic podobnie
na szczescie 1.3 ktory dzis wchodzi ma dac boosta melee
-
to raczej nie boost tylko nerf wszytkiego innego,ale moze w koncu bede gwalcil i rabowal...
-
jak widzialem te pseudo zmiany klassy to prawie z krzesla spadlem
Witch Doctor
Summon Zombie Dogs- Leeching Beasts
Tooltip has been updated for clarity: "Your Zombie Dogs heal 50% of the damage they deal as Life divided evenly between themselves and you." (The functionality of the skill has not changed.)
normalnie te psy teraz beda solowac inferno
-
ma ktos moze podobny wykres do tych odpornosci, tylko ze do dexa i armora?
a] % uniku zalezny od ilosci dexa,
b] wykres % dr zalezny od ilosci armora.
-
co do B to czytalem jakis artykul - koles robil eksperymenty z roznymi wartosciami armora i wychodzi na to, ze nie ma zadnych diminishing returns - im wiecej tym lepiej - kazda dodatkowa ilosc armora zmniejsza otrzymywane obrazenia o tyle samo.
pozdr
-
http://iam.yellingontheinternet.com/2012/05/29/mitigation-and-survivability-in-diablo-iii/
masz tam dokladnie wyjasnione jezeli chce ci sie czytac, na samym koncu pare ciekawych wnioskow
-
Znalazlem z nudow:
Dex range Dodge% per point of Dex
1 - 100 0.100
101 - 500 0.025
501 - 1000 0.020
1001 - 8000 0.010
dodge z roznych zrodel stackuje sie multiplikatywnie, dosc smiszna formula:
dodge = 1 - [(1-D1) x (1-D2) x ... x (1-Dn)]
gdzie: D1, D2,..., Dn to rozne zrodla dodge
Dla przykladu: monk z 321 dex (z powyzszej tabeli 15.525% dodge) i aktywnym Mantra of Evasion (15% dodge)
bedzie mial calkowita szanse na dodge wyliczona wg wzoru:
1 - ((1-0.15) × (1-0.15525)) = 28.20%
Jeszcze slowo odnosnie redukcji obrazen:
Total damage reduction = 1 - [(1 - DR from Armor) × (1 - DR from Resistance) × (1 - other DR)]
gdzie
Damage reduction from armor = Armor / (50 × Monster Level + Armor)
monster level na inferno: A3/4 - 63, A2 - 62, A1 - 61
Damage reduction from resistance = Resistance / (5 × Monster Level + Resistance)
pozdr
-
mozna by rzec "moowisz i masz" ,barb juz nie jest maskotka, po patchu gwalce i rabuje, diablo na inf w pierwszej proobie praktycznie stojac w miejscu. w a4 bez wiekszych problemoow nabijam 5 stackoow grajac mega ofensywnym buildem. nerf wyszedl na dobre jesli chodzi o fun i miodnosc
-
imo patch na dobre :) Troche mi dh zwolnil jak cholera :D. Ale dobrze te zmiany wplyna na calosc napewno.
HC grywalne :)
-
dzieki za wszystkie informacje i linki.
wniosek, ktory sie nasuwa [dla mojego wiza, ktory nie jest jakis tam kozacki, ale wymiana kazdego itemu to juz wydatek rzedu kilku baniek, mysle ze u wielu z was podobnie], warto charem, ktory nie uzywa dexa dobic go do musowo do 100. kazdy punkt powyzej spoko, ale nie kosztem duzej ilosci golda/wazniejszego statu [jak nas stac ;p] w itemku.
praktycznie dostajemy 5%+ uniku za darmo, a imo to lepsze/tansze niz stackowanie resow, defa czy nawet vity za grube banki.
jak wiadomo w d3 wartosci nie rosna liniowo tylko albo jest to funkcja potegowa albo jakies dziwne przedzialy, w ktorych nastepuja ogromne spadki przyrostu igreka wraz z iksem [biorac pod uwage spadek przyrostu % uniku wraz ze wzrostem dexa od 100-500] bardziej oplaca sie stackowac wszystkie defensywne parametry do pewnego oplacalnego poziomu niz na sile stackowac jeden.
no to na tyle z moich wnioskow ;]
-
Zgadza sie i ciekawa uwaga co do dexa :]
pozdr
-
macie moze jakies dane co do dmg zadawanego przez potwory na inferno?
pytam, bo chcialbym sobie policzyc czy lepiej mojemu wizowi bedzie sie bardziej oplacalo podbic life o 2% czy armor.
drugie pytanie - ma ktos jakis dmg calc u wizarda?
-
zobacz to http://www.diablofans.com/topic/51025-diablo-iii-damage-calculator-dual-wield-included-no-spreadsheets-or-attachments-needed/