Diablo 3 Clan League - PvP forum

The Lounge => Polska sekcja => Ogólne Diablo 3 => Topic started by: KcU on June 19, 2012, 11:37:07 am

Title: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: KcU on June 19, 2012, 11:37:07 am
Kiedy ma wyjść ten pacz? No i tak dla rozruszania jak podobają wam się zmiany zapowiadane w tym patchu? (nerf iasu, nerf inferno etc)
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Wimt on June 19, 2012, 11:42:58 am
nerf iasu jak najbardziej
ring 70 int a czysty ring 10 ias to roznica 3k dmg troche glupie =]
nerf inferno act 2 jak najbardziej - jest glupie i przesadzone
wg mnie akt 3 jest na dobrym poziomie a a4 jeszcze nie solowalem
zmiany klas to jakas porazka dla mnie

a wyjsc ma chyba dzis w nocy
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: tass-bl on June 19, 2012, 12:19:17 pm
The Americas: 3:00 a.m. PDT (6/19) to 1:00 p.m. PDT (6/19)
Europe: 6:00 p.m. PDT (6/19) to 4:00 a.m. PDT (6/20)
Asia: 1:00 p.m. PDT (6/20) to 11:00 p.m. PDT (6/20)

z moim obliczen to 3:00 jutro
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: RoGH on June 19, 2012, 12:29:55 pm
To dość dziwne obliczenia, nas aktualnie dzieli od PDT 9 godzin. Jeżeli u nich uruchomione to będzie w Europe o 4 am, to u nas bedzie + 9, tj. 13.00.
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: tass-bl on June 19, 2012, 12:36:21 pm
o 3 wylacza serwery ;p
czyli o 11 wlacza zgadza sie andrew ;p
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: rSt on June 19, 2012, 13:20:59 pm
Jeśli chodzi o nerf mobów na inferno to uważam, że to korzystna zmiana. Obecne wymagania jeśli chodzi o statystyki postaci są trochę głupie - od melee wymagane jest bycie tankiem ze smiesznie niskim dpsem, od ranged klas z kolei wymagane jest byc glasscannonem, z pominieciem jakichkolwiek defensywnych statystyk, ktorych stackowanie aktualnie nie ma sensu. To ogranicza różnorodność buildów, a z tego co czytałem przez te lata przed premierą, to miał być jeden z większych "fun factorów".

Co do nerfu iasu, to dobra rzecz ze względu na dmg (11% ias daje więcej niż 100 bazowej statystyki, etc), ale nie podoba mi się to, że ta gra robi się coraz wolniejsza.
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Ger. on June 19, 2012, 14:36:18 pm
Jeśli chodzi o nerf mobów na inferno to uważam, że to korzystna zmiana. Obecne wymagania jeśli chodzi o statystyki postaci są trochę głupie - od melee wymagane jest bycie tankiem ze smiesznie niskim dpsem, od ranged klas z kolei wymagane jest byc glasscannonem, z pominieciem jakichkolwiek defensywnych statystyk, ktorych stackowanie aktualnie nie ma sensu. To ogranicza różnorodność buildów, a z tego co czytałem przez te lata przed premierą, to miał być jeden z większych "fun factorów".

Co do nerfu iasu, to dobra rzecz ze względu na dmg (11% ias daje więcej niż 100 bazowej statystyki, etc), ale nie podoba mi się to, że ta gra robi się coraz wolniejsza.

Jestem ranged, stackuje defensywne statystyki i owszem ma to sens
a nerf inferno to bzdura
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Juras on June 19, 2012, 15:00:44 pm
Jeśli chodzi o nerf mobów na inferno to uważam, że to korzystna zmiana. Obecne wymagania jeśli chodzi o statystyki postaci są trochę głupie - od melee wymagane jest bycie tankiem ze smiesznie niskim dpsem, od ranged klas z kolei wymagane jest byc glasscannonem, z pominieciem jakichkolwiek defensywnych statystyk, ktorych stackowanie aktualnie nie ma sensu. To ogranicza różnorodność buildów, a z tego co czytałem przez te lata przed premierą, to miał być jeden z większych "fun factorów".

Co do nerfu iasu, to dobra rzecz ze względu na dmg (11% ias daje więcej niż 100 bazowej statystyki, etc), ale nie podoba mi się to, że ta gra robi się coraz wolniejsza.

Jestem ranged, stackuje defensywne statystyki i owszem ma to sens
a nerf inferno to bzdura

Dlatego latamy na sigebreakera a nie farmimy sobie act 4 :P
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Wimt on June 19, 2012, 16:59:51 pm
Jeśli chodzi o nerf mobów na inferno to uważam, że to korzystna zmiana. Obecne wymagania jeśli chodzi o statystyki postaci są trochę głupie - od melee wymagane jest bycie tankiem ze smiesznie niskim dpsem, od ranged klas z kolei wymagane jest byc glasscannonem, z pominieciem jakichkolwiek defensywnych statystyk, ktorych stackowanie aktualnie nie ma sensu. To ogranicza różnorodność buildów, a z tego co czytałem przez te lata przed premierą, to miał być jeden z większych "fun factorów".

Co do nerfu iasu, to dobra rzecz ze względu na dmg (11% ias daje więcej niż 100 bazowej statystyki, etc), ale nie podoba mi się to, że ta gra robi się coraz wolniejsza.

Jestem ranged, stackuje defensywne statystyki i owszem ma to sens
a nerf inferno to bzdura

zapewne grasz magiem bo inne klasy (dh/wd) nie wytrzymuja 2 hitow
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Juras on June 19, 2012, 17:06:20 pm
Akurat DH nie musi wytrzymać tych hitów, od tego ma SS. A co do WD to masz w sumie Spirit Vessel i spirit walk czyli przez parę sekund nie giniesz też. I tu kończy się plus WD, gdy Spirit Vessel jest na CD musisz być strasznie uważny do tego jeśli nie masz spirit walk. Zgadzam się, że ogólnie WD jest bardzo w tyle co do sorc i dh, liczę, że za to będzie bardzo silny w pvp :P
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Wimt on June 19, 2012, 18:06:37 pm
ten spirit walk ma tez wade
jak go nieuwaznie postawic to champy sie rzuca na niego i rozwala go zanim zdolasz uciec ;p (smoke screen nie ma tej wady i jest o niebo lepsze)
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Ger. on June 19, 2012, 18:21:53 pm
no tak, wizz nie umiera raczej na hita, ale grajac buildem, ktorym farmie a3 nie mam zadnego "ucieczkowego" skilla :p
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Mantas on June 19, 2012, 19:27:56 pm
Wg mnie największa 'padaka' WD polega na tym, że czary z porządnym dmg jak Locust Swarm czy Zombie Bears są półdystansowe a nie nie ranged jak np Poison Dart. Z takim zasięgiem to by mogły być spelle Barba. To jest największy fail tą postacią, kolejny to jedna ucieczka, bo cd Zombie Walla to śmiech. O cd Spirit Vesslel to nie ma co wspominać. Pety nie do użytku na inferno, co sam Blizz przyznaje. Nie widzę przyjemności w kiteowaniu mobów z małpią zręcznością.
Co do patch'a to zdecydowana większość zmian jest na dobre jak dla mnie przynajmniej.
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Wimt on June 19, 2012, 19:37:34 pm
Wg mnie największa 'padaka' WD polega na tym, że czary z porządnym dmg jak Locust Swarm czy Zombie Bears są półdystansowe a nie nie ranged jak np Poison Dart. Z takim zasięgiem to by mogły być spelle Barba. To jest największy fail tą postacią, kolejny to jedna ucieczka, bo cd Zombie Walla to śmiech. O cd Spirit Vesslel to nie ma co wspominać. Pety nie do użytku na inferno, co sam Blizz przyznaje. Nie widzę przyjemności w kiteowaniu mobów z małpią zręcznością.
Co do patch'a to zdecydowana większość zmian jest na dobre jak dla mnie przynajmniej.

genialne podsumowanie WD =]
dodac do tego problemy z mana (mam 9 regenu z mojo 8 ze skilla) i psn dart potrafi mi zjechac mane do 0 jak nonstop wale :D
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Juras on June 20, 2012, 01:18:38 am
No mana u WD to koszmar. Szczególnie na zombie bears. Jak dla mnie to najsłabszy ranged w grze, coś tam można ugrać, ale inne klasy robią to lepiej i szybciej.
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: AsaroV on June 20, 2012, 07:25:32 am
Wg mnie największa 'padaka' WD polega na tym, że czary z porządnym dmg jak Locust Swarm czy Zombie Bears są półdystansowe a nie nie ranged jak np Poison Dart. Z takim zasięgiem to by mogły być spelle Barba. To jest największy fail tą postacią, kolejny to jedna ucieczka, bo cd Zombie Walla to śmiech. O cd Spirit Vesslel to nie ma co wspominać. Pety nie do użytku na inferno, co sam Blizz przyznaje. Nie widzę przyjemności w kiteowaniu mobów z małpią zręcznością.
Co do patch'a to zdecydowana większość zmian jest na dobre jak dla mnie przynajmniej.
Zgadzam sie
Blizzard zrobil sobie 2 ranged 2 melee i nie mieli pomyslu to zrobili semi ranged ~~
Dla mnie na wd musi byc bardziej tanky niz dh/wizz skoro ma mniejszy zasieg
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: rSt on June 20, 2012, 14:41:57 pm
I jak, graliście już na 1.0.3? Jak wrażenia?
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Wimt on June 20, 2012, 14:43:46 pm
dmg o 5k spadl (2 ringi z 15% spadly do 7%!)
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: rSt on June 20, 2012, 14:48:08 pm
u mnie podobnie. Najgłupsze jest to, że za run 5xNV (w sumie 8 albo 9 elite packow) + Maghda skasowało mnie na 16k golda, przy czym nie zginąłem ani razu. Głupota straszna ~~
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: budda- on June 20, 2012, 14:51:09 pm
glupota jest taka, ze nie podali info o zmianach ani w patcherze, ani w samej grze, ludzie pokupowali itemy za 200 euro ktore sa warte 10 teraz :).Sam licytuje dager ktory jest teraz wart z 500k za 5m...
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Juras on June 20, 2012, 14:57:45 pm
u mnie podobnie. Najgłupsze jest to, że za run 5xNV (w sumie 8 albo 9 elite packow) + Maghda skasowało mnie na 16k golda, przy czym nie zginąłem ani razu. Głupota straszna ~~

Straszna głupota, że gold jest potrzebny, przecież lepiej aby był bezużyteczny jak w d2. Przestańcie już płakać na te naprawy. Jeśli straciłeś tylko 16k golda mając szansę na minimum gwarantowane 3-4 rare itemów, to ja bym nie płakał. Pewnie nawet jakby same crappy leciały, to byś odzyskał złoto sprzedając je u vendora lub rozbijając...

A co do patcha, jak wrócę do domu to też sprawdzę jak teraz mój wizzard się sprawuje :P
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Wimt on June 20, 2012, 17:26:51 pm
to co jest na plus to nowe menu friends listy -> teraz wyglada jak w  wowie i jest o niebo bardziej czytelne
moze kolejnym razem zrobia cos z chatem ;p?
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Ajantis on June 20, 2012, 18:18:38 pm
Mogliby jeszcze dodać grupy do fl i jakieś customowe segregowanie osób.
Mnie wkurza znerfirnie expa z Rumforda w 1 akcie. Na hellu z 44k na 16k. Wretched mothers to był fajny quest na expowanie na hc - nudne, ale bezpieczne miejsce, a i czasem można było o Jeża zahaczyć.
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: RoGH on June 20, 2012, 18:29:14 pm
Bud, od dłuższego czasu było wiadomo, że nerfią attack speed. Mi dps na łuku spadł ze 1175 do 1075 i nie narzekam. Gra mi się fajnie, przeszedłem caly drugi akt, ale dropy magic/rares nie były jakieś wybitne, za to spadł mi armor natalii. W 3 akcie mimo dwóch dobrych dh ( nie 300k dpsa, ale dobrych ), dobrego wd i mnie na tanku ( a barba ubralem juz na tank naprawde przyzwoicie ) nie mielismy z gorki, oj nie, a ten Ghom zalatwil nas ze 4 razy ( ta chmura psn chyba zostala znacznie wzmocniona, jest wszedzie :D ) i dalismy sobie spokoj narazie.
Dobre zmiany w menu, friend list na duzy plus. Zmienili tez. np pisanie do ludzi, teraz jak whispujesz to za kazdym razem musisz wybrac osobe, troche to uciazliwe, ale z drugiej strony defualtowo po kliknieciu enter piszesz do swojego party, co jest z kolei duzym ulatwieniem i zacheca do siedzenia w grach ;p

Kuce juz nie maja chyba tego swojego sweet spota, w III akcie też trochę pozmieniali, na skrzynie juz nie wplywa zalozony mf - nic tylko przechodzic cale questy i akty zamiast farmic jedno miejsce, szczegolnie, ze i siegebreaker ma reflecta. No i na 5nv jest juz gwarancja 1 rare itema z champion packow, wczesniej takiej gwarancji nie bylo.

Dzieki znacznie zwiekszonym kosztom naprawy kazdy bedzie mierzyl sily na zamiary.  Poza tym wzmocnili wartosc golda, to tez mi sie podoba, nerf attack speeda tez swietny pomysl, mimo, ze mam niezlego dh, ale to byl raczej no brainer, teraz troche bardziej trzeba kombinowac, czy np. chce miec ponad 2 ataki na sekunde ( np po to, zeby wystrzelic wiecej arrows na full krycie ) czy moze nie, ale za to podkrecic crit dmg, etc.

Moim zdaniem koko koko spoko, udany patch, oby nastepny tez byl udany, a potem juz tylko wyczekiwac pvp :)
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: budda- on June 20, 2012, 19:35:38 pm
rogh, powiedzmy ze jestem noobem ktory kupil gre i gra raz na 2 dni, w zyciu nie slyszalem o forach o newsach.Powiedz mi gdzie blizzard napisal dla mnie informacje zebym nie kupywal itemow z ah za 250 euro bo zostana one znerfione do 10% wartosci?Hmmmm.
Udany patch?poprawili wartosc swojego portfela, bo np taki glupi wd dalej ma niedzialajce pasywy...
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: RoGH on June 20, 2012, 20:24:43 pm
Bardzo ladnego nooba stworzyles, nie czyta oficjalnych komunikatow blizzarda, gra raz na 2 dni, ale umie podpiac platnosc pod rmah i wydaje na nim lekka reka 250 euro, pieknie :D
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Baqnan on June 20, 2012, 20:57:29 pm
Patch na duzy +,ogolnie te koszta naprawy sa irytujace troche,ale tak jak ktos wczesniej napisal,trzeba mierzyc sily na zamiary.W koncu skoncza sie builidy dh za dwie trzy banki jadace wszystko co sie rusza .
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Lolet on June 20, 2012, 22:01:00 pm
Co do odpisywania na whispy, polecam używanie klawisza R, domyślnie wybiera osobę do której ostatnio pisałeś
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Wimt on June 20, 2012, 22:21:55 pm
mozna dodac ze R + tab = ostatnie osoby z ktorymi pisalismy
tez w miare wygodne =]
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: midzi on June 20, 2012, 23:58:15 pm
Tem Ghom to jest chyba obecnie trudniejszy od Dia na Inferno. Nie do przejścia dla dobrej 4-oobowej ekipy :D
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: RoGH on June 21, 2012, 00:05:01 am
Chyba pozostaje go wysolowanie pure dps charem, poki nie nawali tego gazu na caly ekran, ale to dobrze, ze zwykla latka objawia jakies nowe wyzwania ;p
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Nemezis on June 21, 2012, 09:21:52 am
Ghoma super leje  się barbem z overpower(reflect) + life on hit (500+). Ja sobie stoje w chmurkach i nic mi hp nie ubywa, wiecej chmurek, częstszy dmg reflect -> loh. Barb to nowy month's flavour. Teraz każdy będzie robił barba:D.

Gear moj może nie jest super w porównanio do top barbów (na oko mam wart kolo 80 mln - 1100 @res, 18k dps, 50k hp, 10k armoru, 40% blok. ). Przed patchem dawałem rade przejść inferno ale było ciężko. Farmienie aktu 4 solo nie wchodziło w grę. Po patchu w akcie 4 potrafie bić 2 elite packi naraz z 1 defensywnym passywem. Wygląda na to, że trzeba popracować na dps.
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: KcU on June 21, 2012, 12:08:03 pm
Ghoma super leje  się barbem z overpower(reflect) + life on hit (500+). Ja sobie stoje w chmurkach i nic mi hp nie ubywa, wiecej chmurek, częstszy dmg reflect -> loh. Barb to nowy month's flavour. Teraz każdy będzie robił barba:D.

Gear moj może nie jest super w porównanio do top barbów (na oko mam wart kolo 80 mln - 1100 @res, 18k dps, 50k hp, 10k armoru, 40% blok. ). Przed patchem dawałem rade przejść inferno ale było ciężko. Farmienie aktu 4 solo nie wchodziło w grę. Po patchu w akcie 4 potrafie bić 2 elite packi naraz z 1 defensywnym passywem. Wygląda na to, że trzeba popracować na dps.
Spokojnie znerfią i barba ;(
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Raistlin(DM) on June 21, 2012, 12:48:33 pm
Mi się tam nowy patch podoba, już mi tak nie zwalnia na moim starym kompie :)
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: KondzioR on June 21, 2012, 13:36:24 pm
Spokojnie znerfią i barba ;(
ciekawe kiedy znerfia DH, bo zastanawiam sie czy jest sens grac czyms innym i sie meczyc czy poprostu wyexpowac tego pedałka ;/
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Nemezis on June 21, 2012, 13:51:12 pm
DH juz jest znerfiony (nadal daje rade - ale już nie można być glass cannon). Aby gra DH była przyjemna trzeba ładować w troche w defa (resy, armor, hp, loh, DR). Skoro dmg na inferno zostal obnizony o okolo 44%, zamiast SS można używać Shadow Power + Gloom.
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: AsaroV on June 21, 2012, 15:42:48 pm
Teraz wd jest jeszcze gorszy :(
Bardziej tanky mniej dps
dalej padasz a i teraz zabic nie mozesz -.-'
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: RoGH on June 21, 2012, 15:47:16 pm
Budda ma konkret tego wd ;)

Neme, co do Ghoma to poszedlem na niego solo i faktycznie chlopak umiera, aczkolwiek mam mniejszy dps od Twojego ( 11k z haczkiem, do tego 70k life, 47% blok, 10k def, 1k res i uwaga, 1337 life on hit ;p ) wiec nie jest to takie super szybkie i w ogole wole grac w co-opie, solo mi sie nudzi, ale zbieram teraz golda na bron loh z jakims wykokszonym dpsem, wiec wtedy moze i wiecej solo polatam, jezeli nie bedzie to za dlugo trwalo. No i w sumie spokojnie moge sie pozbyc 10k hp kosztem dpsa, pokrece sie po ah :P

Co do dh - przez nerfa dmgu u mobow nawet moj glass canon jest w stanie przezyc 1 hita, a mam z 15k hp, resy i armor tez mizerne. Takze bardziej w tym upatrywalbym sens robienia dh z wieksza przezywalnoscia, natomiast jezeli chodzi o nerf samego dh, to ja jakos niespecjalnie to odczuwam, przebudowalem mojego jeszcze przed patchem, w wiekszym stopniu bazujac na crit chance i crit dmg zamiast attack speed, do tego mam luk, wiec mam te niecale 2 ataki na sekunde i do tego dps spadl mi ze 150k przed patchem do 140 k po patchu, a zamiast NT w elemental arrow uzywam rune z light, ktora jezeli chodzi o skutecznosc zadawanych obrazen ma taki sam, jezeli nie lepszy efekt, ale nie ma leczenia, ktore w moim glass canonie mialo sens i tak tylko przy reflect dmg.
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Narcyz on June 21, 2012, 22:50:27 pm
hmm czy tylko mi zaczela lepiej gra chodzic po zmianach ? wczesniej mialem lekkiego mula grajac, a teraz smiga wszystko elegancko ;d
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: RoGH on June 21, 2012, 22:52:54 pm
Spotkalem sie z komentarzami tego typu i z jednym, ze gra zaczela komus wolniej chodzic :P
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Nemezis on June 22, 2012, 09:19:09 am
Barb teraz jest naprawdę spoko. Mam tylko 1 defensive passywa - tough as nails . Ze skili to ignore pain (ignorance is bliss) , leap (iron hide) i warcry (inpunity). LPM - fernezy (sidearm), PPM - revenge (provocation). Do tego mam WoTB (Insanity). Z offensywnych passywów mam ruthless i berserker rage. Troche resy obniżyłem do 1k, hp 49k, armor 8k. Blok mam nadal 40% (Storm 32% + Helm of Command). Do tego dochodzi 5% redukcji od elite, 4% of melee oraz 7% od ranged. Crit dmg mam około 200% a crit chance 19%. Z bronia 850 dps wyciagam nawet 28k dps (bez wotb). LOH jest dość niskie - 750 ale pomaga.

Powiem tak. Barb jest prawie nie do zabicia. Wczoraj dla jaj ghoma zsolowałem nie ruszając się z miejsca. Z Goodym zrobiliśmy full akt 3 - wpadło około 10-15 baniek.

Patch 1.0.3 jak najbardziej na +. Ludzie marudzą, że koszt naprawy za drogi ? - Full zrobienie aktu I czy II daje około 500k golda (z questów oraz mobków). Można sprzedawać średnie itemy za 100k na AH. 

Kolejny zarzut, że wiecej leci słabych itemów. Prawda, jest więcej 50-59 crappu, ale trafiają się też 63 - i to wcale nie mało. Zmiana na +, może ograniczy inflacje na AH.

Nerf IAS wcale nie jest zły. Teraz wiecej statów wchodzi w rachubę. Ludzię już nie mogą robić tradycyjnych glass cannonów. Bardziej przypomina to D2 teraz.

Jedyne zastrzeżenie to brak buffa legendarnych. Nadal nie warto ich zbierać, trzeba niestety czekać do 1.0.4 :P.
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Juras on June 22, 2012, 09:25:13 am
No wiesz, jest wiele legendarnych przedmiotów, które są bardzo dobre.
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: tass-bl on June 22, 2012, 09:49:25 am

Powiem tak. Barb jest prawie nie do zabicia. Wczoraj dla jaj ghoma zsolowałem nie ruszając się z miejsca. Z Goodym zrobiliśmy full akt 3 - wpadło około 10-15 baniek.


wczoraj wyczyscilismy w 4 osoby caly akt 3 prawie wszystkie elite jakie sa poza paroma lokacjami, zmienialismy na 2xx mf + 5x nef buf, z kazdego elite lecialy srednio po 2 rare. mi nie polecial nawet 1 warty wiecej niz 1kk... reszta podobnie.
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Nemezis on June 22, 2012, 10:03:11 am
No wiesz, jest wiele legendarnych przedmiotów, które są bardzo dobre.

Tak ale mało. Możne je na palcach wyliczyć. Super rollnięte rare będą w 99% przypadkach lepsze.


Powiem tak. Barb jest prawie nie do zabicia. Wczoraj dla jaj ghoma zsolowałem nie ruszając się z miejsca. Z Goodym zrobiliśmy full akt 3 - wpadło około 10-15 baniek.


wczoraj wyczyscilismy w 4 osoby caly akt 3 prawie wszystkie elite jakie sa poza paroma lokacjami, zmienialismy na 2xx mf + 5x nef buf, z kazdego elite lecialy srednio po 2 rare. mi nie polecial nawet 1 warty wiecej niz 1kk... reszta podobnie.

Kwestia szczęścia. Z tego co pamiętam to 2 itemy z wczoraj to:

-2h mlot bojowy - 1100 dps, 60% crit dmg, + str + dex + int i coś tam jeszcze miał -ilvl 63

-Amu - 58% crit dmg, 6,5%  crit chance, 48 @ res - ilvl 61

-Było też klika par niezłych butów oraz 1 fajny ring.

Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: RoGH on June 22, 2012, 11:34:59 am
Tass, ja za amu i bracery, ktore znalazlem podczas naszego mfa wyciagnalem 8 kk ;p
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: tass-bl on June 22, 2012, 12:07:37 pm
no to tylko ja mialem pecha wynika ;p bo moze wyciagne 1-1,5kk lacznie
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: midzi on June 22, 2012, 12:22:16 pm
I tak najlepiej rzuca AH. Tam przy dobrych wiatrach robi się 10kk na godzinę ;)
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Ger. on June 24, 2012, 13:08:49 pm
spoko tass, widze, ze i tak lepiej niz ja, z ostatniego naszego runa wyciagnalem 400k :P
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Inter on June 24, 2012, 13:44:58 pm
ta, pochwal sie lepiej ile baniek dostales za ta bron z loh z poprzedniego razu.
wyrecze Cie - 18 baniek? ;d
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: tass-bl on June 24, 2012, 14:55:44 pm
ger jest jak obeliks na pierwszym runie wpadl do kocialkia i teraz juz nic nie dostanie ;p
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: budda- on June 24, 2012, 19:44:52 pm
tass amu chetnie od ciebie odbombie
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: tass-bl on June 24, 2012, 21:05:15 pm
budda jakie amu, wez do mnie napisz na tassbl#2540
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: budda- on June 25, 2012, 02:20:45 am
nvm to neme ;d
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Nemezis on June 25, 2012, 08:30:33 am
Chętnie ci sprzedam :>
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: strozol on June 26, 2012, 20:45:56 pm
http://us.battle.net/d3/en/blog/6514995/
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: KcU on June 26, 2012, 21:41:07 pm
(http://diablo3.pl/wp-content/uploads/2012/06/allthethings.png)
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Nimv on June 27, 2012, 01:53:14 am
Barb teraz jest naprawdę spoko. Mam tylko 1 defensive passywa - tough as nails . Ze skili to ignore pain (ignorance is bliss) , leap (iron hide) i warcry (inpunity). LPM - fernezy (sidearm), PPM - revenge (provocation). Do tego mam WoTB (Insanity). Z offensywnych passywów mam ruthless i berserker rage. Troche resy obniżyłem do 1k, hp 49k, armor 8k. Blok mam nadal 40% (Storm 32% + Helm of Command). Do tego dochodzi 5% redukcji od elite, 4% of melee oraz 7% od ranged. Crit dmg mam około 200% a crit chance 19%. Z bronia 850 dps wyciagam nawet 28k dps (bez wotb). LOH jest dość niskie - 750 ale pomaga.

Powiem tak. Barb jest prawie nie do zabicia. Wczoraj dla jaj ghoma zsolowałem nie ruszając się z miejsca. Z Goodym zrobiliśmy full akt 3 - wpadło około 10-15 baniek.

Patch 1.0.3 jak najbardziej na +. Ludzie marudzą, że koszt naprawy za drogi ? - Full zrobienie aktu I czy II daje około 500k golda (z questów oraz mobków). Można sprzedawać średnie itemy za 100k na AH. 

Kolejny zarzut, że wiecej leci słabych itemów. Prawda, jest więcej 50-59 crappu, ale trafiają się też 63 - i to wcale nie mało. Zmiana na +, może ograniczy inflacje na AH.

Nerf IAS wcale nie jest zły. Teraz wiecej statów wchodzi w rachubę. Ludzię już nie mogą robić tradycyjnych glass cannonów. Bardziej przypomina to D2 teraz.

Jedyne zastrzeżenie to brak buffa legendarnych. Nadal nie warto ich zbierać, trzeba niestety czekać do 1.0.4 :P.

Co Ty mowisz. Ja normalnie swoim DH po prostu zrezygnowalem z IAS, @resow, dalem wszystko w crit% (mam teraz okolo 47% na crit, 50 dyscypliny, ~60k dpsu) i  z pasywami archery + ten, ktory daje 20% dpsu i o ile dobrze pamietam Night Stalker (za kazdy krytyk daje 1 dyscypliny) i caly czas siedze pod smoke screenem bedac normalnie na 1 hita. Wg mnie duzo latwiej gra sie glass cannonem niz na buildzie z iasem.

Co do itemow to troche za duzo ich leci. Ostatnio sprzedalem amulet str/vit/crit dmg/crit chance za ~16 milionow. Dzisiaj probowalem kupic cos po taniosci, zeby odsprzedac, to takie amulety byly po 4 miliony.
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: kikut on June 27, 2012, 13:47:24 pm
jak byscie ogladali athene ot byscie wiedzieli, ze dh jest obecnie najbardzije overpowered postacia w grze, poniewaz mozna teraz przy odpowiednim setupie spamowac smokiem praktycznie non stop (TAK, NON STOP). acha no i dh oberwal najmniej po dupie, bo i tak kolczany daja dalej full ias. podkresle jeszcze raz, problem z dh to nie jego damage, ale to ze ma NAJLEPSZA PRZEZYWALNOSC z ranged i puki smokescreen pozostanie taki jaki jest to nie widze opcji balansu tego przez boostowanie (racjonalnie) innych postaci.
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Volantis on June 27, 2012, 14:42:31 pm
nie chodzi o smoke screen sam w sobie tylko o bonus z 4 czesci setu, ktory przypadkiem zostal buffniety z 0,45/s regenu discipline na 2/s.
Zastanawiaja sie jak to znerfic (tak jakby nie mozna bylo obnizyc do pierwotnej wartosci przez samego hotfixa...)
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Wimt on June 27, 2012, 15:01:45 pm
dh imba znerfic o 90%
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Volantis on June 27, 2012, 15:07:29 pm
wimta buffnac o 90% =]
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Damx on June 27, 2012, 17:17:13 pm
nie chodzi o smoke screen sam w sobie tylko o bonus z 4 czesci setu, ktory przypadkiem zostal buffniety z 0,45/s regenu discipline na 2/s.
Zastanawiaja sie jak to znerfic (tak jakby nie mozna bylo obnizyc do pierwotnej wartosci przez samego hotfixa...)

o wlasnie to.. problem nie tkwi w samym ss ktory zostal znerfiony i ma reuse 1.5s tylko w nienormalnej reg discipled z tego setu .. 2disc na sekunde przy 30base to jest sick number .. do tego dochodzi normalna regeneracja, do tego dochodzi dodatkowy disciple ze stuffu ( czyli teoretycznie +20 bez spiny mozna miec ) i do tego dochodzi preparation z runa 30% na brak reuse .. przy natali i niesamowicie mocnym weaponie dh nadal jest pure cannon fooder

ogladalem athene i jego stuff, i koles jest ubrany na max dex, mac crit chance i ma weapon 2h xbow 931-1439 base dmg 120 dex 97% crit dmg i soceta czyli razem 197% crit dmg .. przy 46-50% crit chance jaki wyciaga ze scoundrelem i cluster bombach po prostu wymiata bossy i moby z powierzchni gry i tyle ..
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Nimv on June 28, 2012, 00:55:22 am
nie chodzi o smoke screen sam w sobie tylko o bonus z 4 czesci setu, ktory przypadkiem zostal buffniety z 0,45/s regenu discipline na 2/s.
Zastanawiaja sie jak to znerfic (tak jakby nie mozna bylo obnizyc do pierwotnej wartosci przez samego hotfixa...)

o wlasnie to.. problem nie tkwi w samym ss ktory zostal znerfiony i ma reuse 1.5s tylko w nienormalnej reg discipled z tego setu .. 2disc na sekunde przy 30base to jest sick number .. do tego dochodzi normalna regeneracja, do tego dochodzi dodatkowy disciple ze stuffu ( czyli teoretycznie +20 bez spiny mozna miec ) i do tego dochodzi preparation z runa 30% na brak reuse .. przy natali i niesamowicie mocnym weaponie dh nadal jest pure cannon fooder

ogladalem athene i jego stuff, i koles jest ubrany na max dex, mac crit chance i ma weapon 2h xbow 931-1439 base dmg 120 dex 97% crit dmg i soceta czyli razem 197% crit dmg .. przy 46-50% crit chance jaki wyciaga ze scoundrelem i cluster bombach po prostu wymiata bossy i moby z powierzchni gry i tyle ..

Athene ma pewnie pod 60% crit chance, a to w polaczeniu z Night Stalker gwarantuje nieskonczana dyscypline.
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Karolus on June 28, 2012, 07:40:03 am
W skrócie czekamy na nerf crita. Ciekawe czy nastapi przez 1.1.0.
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Damx on June 28, 2012, 12:16:49 pm
nie chodzi o smoke screen sam w sobie tylko o bonus z 4 czesci setu, ktory przypadkiem zostal buffniety z 0,45/s regenu discipline na 2/s.
Zastanawiaja sie jak to znerfic (tak jakby nie mozna bylo obnizyc do pierwotnej wartosci przez samego hotfixa...)

o wlasnie to.. problem nie tkwi w samym ss ktory zostal znerfiony i ma reuse 1.5s tylko w nienormalnej reg discipled z tego setu .. 2disc na sekunde przy 30base to jest sick number .. do tego dochodzi normalna regeneracja, do tego dochodzi dodatkowy disciple ze stuffu ( czyli teoretycznie +20 bez spiny mozna miec ) i do tego dochodzi preparation z runa 30% na brak reuse .. przy natali i niesamowicie mocnym weaponie dh nadal jest pure cannon fooder

ogladalem athene i jego stuff, i koles jest ubrany na max dex, mac crit chance i ma weapon 2h xbow 931-1439 base dmg 120 dex 97% crit dmg i soceta czyli razem 197% crit dmg .. przy 46-50% crit chance jaki wyciaga ze scoundrelem i cluster bombach po prostu wymiata bossy i moby z powierzchni gry i tyle ..

Athene ma pewnie pod 60% crit chance, a to w polaczeniu z Night Stalker gwarantuje nieskonczana dyscypline.

ma 46
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Damx on June 28, 2012, 21:25:35 pm
http://eu.battle.net/d3/en/blog/5077625/Diablo_III_Hotfixes_-_June_Updated_2806-28_06_2012
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: NUBNEC on June 29, 2012, 19:39:59 pm
no i dobrze wiedziec!

 :o
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: dekur on June 29, 2012, 21:56:08 pm
 aja mam takie pytanie czy wam tez pomimo 5 nefalemow zdarza sie 1 przedmiot zolty z bosa?
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: Loki on June 30, 2012, 00:34:02 am
mi często z Butchera 3x żółty wypada
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: budda- on June 30, 2012, 12:41:48 pm
mi z azmo 4
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: dekur on June 30, 2012, 21:18:49 pm
no ze wiecej to leci ofc ale jak amsz 4-5 nv to maz gwwarancje ze poleci przy 4 1 zolty a nie zawsze leci :) u mnie przynajmniej i sie zast czy to w ogole dziala:)
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: NUBNEC on July 01, 2012, 10:55:16 am
przewaznei wylatuja - u mnie;p

 :o
Title: Re: Patch 1.0.3 - Dyskusja
Post by: dekur on July 01, 2012, 16:01:12 pm
przewaznie a mialy zawsze :P