• June 17, 2024, 07:17:48 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Melcma

Pages: 1 [2] 3
16
Szaman / Re: Witch Doctor Summoner/Firebats
« on: May 22, 2012, 05:38:44 am  »
Obecnie mam Dmg 15k, Hp 50k, weapon 730 dps

Zmieniłem build, gram takim: http://us.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#fUQYTP!UZc!cabbcZ

Jest o wiele lepszy do solowania, ale myślę, że do co-operative oba buildy są tak samo skuteczne i przydatne.

Plusy:
ogromny aoe dmg, jeszcze lepszy niż przy firebatach
do 50% redukcji dmg!
spirit walk do bossfightów
skuteczny na trashach, championach i bossach

Minusy:
mały zasięg, wymaga od nas dobrego sprzętu z duża ilością hp
taktyka na berzerkera - musimy zabić burstem przeciwnika, jak się nie uda, to przegrywamy
championi z osłoną, dodatkowym życiem lub niewrażliwością są dla nas bardzo trudne
mana depends, potrzeba łącznie ok 15 mana reg


________________

co do leczenia ze spelli - osobiście nie jestem zwolenników tego leczenia oferowanego w skillach wd, są wg mnie słabe i na ich miejsce są oferowane lepsze buffy, jedyny sensowny heal który używam to ten ze spirit walka, tickuje 3x po 7% i zwraca 21% hp.

17
Szaman / Witch Doctor Summoner/Firebats
« on: May 20, 2012, 19:00:31 pm  »
Wstępny build pisany przeze mnie, oryginalna treść: http://lordwar.fodg.org/content/witch-doctor-summonerfirebats

0. Spis treści

1. Wstęp

2. Skille

3. Itemy

4. Follower

5. Gameplay

6. Witch Doctor vs Bosses (Inferno)

7. Linki

1. Wstęp

Przedstawiam mój pierwszy build na Witch Doctora. Build ten opiera się na 3 summonach i utrzymywaniu buffa z Vision Quest, dzięki czemu możemy w nieskończoność spamować Firebatsami, jest to obecnie jeden z najlepszych buildów DPS.

Zalety
-spory dmg i zasięg
-wszystkie 3 rodzaje summonów, które moga za nas tankować
-nieskończona mana = nieskończony spam dps
-spirit vessel jako doskonała defensywa

Wady
-niekontrolowane CD, żeby build był skuteczny, musimy zużywać 4 nasze skille z długim cd, co czasem stawia nas w niewygodnej sytuacji vs championom
-championi z waller są naszym największym wrogiem i bywają bardzo trudni do pokonania
-brak spirit walk i żadnego cc

2. Skille

Core:

Firebats (Dire Bats) - jeden z najlepszych skilli dmg per mana, ma spory zasięg, jest AoE i aż 220% weapon dmg co czyni go jednym z najbardziej uniwersalnych spelli ofensywnych WD.

Soul Harvest (Soul to Waste) - znakomity buff boostujący nasz dmg, stackuje się doskonale z Gruesome Feast, znacznie podwyższając nasz Int i dmg. Dlaczego runa Soul to Waste? Nie zawsze będziemy mieli możliwość złapać 5 stacków buffa, zwłaszcza na hellu i inferno, będzie to ryzykowne. Kiedy mamy summony, możemy sobie pozwolic na podejście pod moby i złapanie 5 mobów do buffa, lecz przy championach, będzie to bardzo problematyczne i lepiej żebyśmy mieli już poprzednio złapanego na trashach buffa. Zamiennikiem też jest runa dająca efekt Languish (slow 60%).

Big Bad Voodoo (Slam Dance) - mega buff, 20% movement, attack speedu, 30% all dmg, w trybie cooperative zgrywamy cooldown z buffami i specjalnymi umiejętnościami innych klas, np z Earthquake Barbariana.

Zombie Dogs (Lifelink) - niestety nie robią dobrego dmg, przeżywalność też znikomą, ale są nieocenione przy championach i bossfightach, pozwalają zebrać kilka hitów, w trybie cooperative odciążają tanka, są szczególnie cenne w trybie cooperative np. przy Diablo, kiedy boss jest zajęty ich zabijaniem, a my możemy kogoś resnąc.

Gargantuan (Bruiser) - summon, który też nadaje się tylko do tankowania, ale robi to najskuteczniej, inne runy nie podniosą wcale jego dmg, a stun to najlepsza opcja.

Fetish Army (Devoted Following) - od innych summonów odróżnia je to, że nie są permamentne, znikają po 20 sekundach, a CD to 90 sekund, czyli przez ponad minute będziemy biegać bez nich. Tak jak innych summonów, ich rolą nie jest dmg, lecz możliwość tankowania. Jest ich sporo, więc mogą przyjąć wiele ataków, co jest nieocenione np. na Azmodanie, jak wyłapią jego kule. Opcjonalną runą jest Fetish Ambush, w połączeniu z Big Bad Voodoo mogą zrobić bardzo fajny burst dmg, ale osobiście wole skrócić CD.

Opcjonalnie:

Spirit Walk (Healing Journey) - jeżeli mamy problemy z przeżywalnością, ten spell zapewni nam 2 sekundową nieśmiertelność przywracając 14% hp co czyni go jednym z najlepszych skilli do progresowania bossów.

Firebats (Hungry Bats) - lepsza opcja do progresowania bossów, większy dmg, automatycznie trafia, nie musimy celować, niestety nie ma AoE, więc nie zawsze jest warto wybierać go, np Leoric albo Belial, ale na szczęście tych bossów łatwo trafić z Direbatów.

Passive:

Vision Quest - podstawa buildu, zapewnia nam nieskończoną mane, pod warunkiem, że dobrze korzystamy ze skilli.

Spirit Vessel - najlepszy passive do progresowania, nieoceniony na hell/inferno, nieskończoną ilość razy mnie uratował, jest po prostu doskonały, mimo, że nie dodaje dmg, to na pewno jest warty umieszczenia go w buildzie.

Gruesome Feast - kolejny z buffów znacznie podwyższający nasz dmg, stackuje się z Soul Harvest

3. Itemy

Weapon - dużego wyboru nie ma, szukamy broni 1H z jak największym dps. O balansie między dps, a int napiszę później. Jeżeli mamy socket, to oczywistym wyborem jest Ruby.

Left Hand - wyłącznie Mojo, zwracamy największą uwagę na additional damage. W okolicach 60 lvl koniecznie znajdujemy taki, który daje nam mana regeneration + additional damage. Int i vita jak najmilej widzialne.

Head - po osiągnięciu 60 lvl, nasze poszukiwania heada też będą zawężone, po pierwsze, potrzebujemy heada z socketem, żeby wsadzić Amethyst, po drugie, mana regeneration, 5 pkt co najmniej i jak najwięcej Int/Vita.

Reszta gearu to jak najwięcej Int i Vita.

Na 60 lvl potrzebujemy łącznie ok +15 mana regeneration z itemów, żeby komfortowo spamować firebatsami bez zbyt wczesnego wypalenia się z many.

4. Follower

Osobiście korzystam z Enchantress, za tanków robią mi pety, a dodatkowe buffy do dmg zwiększają skuteczność tego buildu.

5. Gameplay

Cały czas trzymamy cooldowny na Zombie Dogs, Gargantuan i Fetish Army, nie oszczędzamy ich, muszą mieć cooldown uptime 100%, 4ty cooldown już będzie trochę bardziej skomplikowany. Przy championach i bossach naturalnie odpalamy Big Bad Voodoo i mamy problem z maną załatwiony, na trashe trochę inaczej - uzywamy cały czas Soul Harvest, starając sie złapać 5 stacków buffa, kiedy CD nam zejdzie, a mamy te 5 stacków, staramy się użyc SH tak, żeby nie złapać nikogo w zasięgu - dzięki temu nie schodzi nam 5 stacków, a cooldown załączony, czyli Vision Quest działa. Jeżeli taka opcja jest problemem, zużywamy Big Bad Voodoo.

6. Witch Doctor vs Bosses (Inferno)

Leoric - walka dość prosta dla WD, szkielety padają przy okazji bicia bossa od naszego AoE, jeżeli używamy Spirit Walk, to kiedy boss się do nas teleportuje, odpalamy i unikamy ataku, staramy się nie oddalać zbytnio od niego, dzięki czemu możemy przewidzieć kiedy się teleportuje i w odpowiedniej chwili odbiec. Nawet jeżeli nas trafi,  to na solo 30k hp wystarczy, żeby przeżyć, a zawsze mamy Spirit Vessel, który uratuje nas od oneshotowania.

more soon...

7. Linki

Build: http://us.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#cdQYTP!UVY!YYbbcZ

Followers Build: http://us.battle.net/d3/en/calculator/follower#!!1010

Melćma

18
Ogólne Diablo 3 / Re: World Of Diablo
« on: May 20, 2012, 14:07:32 pm  »
chyba zartujesz, ze tu cos wymaga taktyki
99% gry robi się gearem, kupujesz gear na ah i rozwalasz wszystko, nawet na belialu hell mozna stac i klikac 1 przycisk, bo masz dobry gear, problemem tej gry jest wlasnie to, ze gear za duzo wplywa na postac oraz bossowie unique sa zbyt banalni, mi sie podoba pomysl z wowa, bossowie z taktyką, bo to jest WYZWANIE, a nie faceroll i boss pada po 10 sec, niestety tutaj nie wykorzystali potencjału d3, o ile azmodan i diablo jeszcze są wymagający na hell/inferno, to reszta bossow jest banalna, latwiejsza niz napotkani championi

19
Ogólne Diablo 3 / Re: battletagi
« on: May 20, 2012, 14:03:33 pm  »
Melcma#1651

20
Ogólne Diablo 3 / Re: LvL
« on: May 19, 2012, 08:44:22 am  »
Hell, 4 akt, lvl 60.

21
General discussion / Re: Goals in Diablo 3
« on: May 19, 2012, 08:07:26 am  »
Goal of Diablo series is getting better gear over and over. Chances to get ONE perfect stats legendary item is like one to quadrilion, so there is ALWAYS a way to upgrade your gear.

22
Szaman / Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
« on: March 25, 2012, 21:00:43 pm  »
zekami?

23
Diablo 2 / Re: Wasz najdroższy zakup/trade
« on: March 23, 2012, 20:40:56 pm  »
anni 20/20/9 zindentyfikowalem i sprzedalem, nie pamietam ceny

24
Szaman / Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
« on: March 23, 2012, 19:02:53 pm  »
Cóż mały zasięg ale duży dmg, wyobraź sobie jak taki barb wbija się w fale zombie charger albo firebatów, albo haunt, który nie trzeba celować i ma 100% skuteczności.

25
Szaman / Witch Doctor (beta, patch v15)
« on: March 22, 2012, 17:04:29 pm  »
Witam, rozpoczynam wątek dyskusyjny o Szamanie zaprezentowanego w wersji beta.

Jak zamierzacie budować swojego WD? Ja aktualnie widzę, że można go zbudować pod summony, zombie dogs, spirit spells, stackowanie intelligence i inne mniej konkretne buildy. Ja chyba pójdę w zombie dogs albo jakieś aoe spelle typu firebombs, firebats.

Co myślicie o zaprezentowanych skillach?

Poison Darts - z runą splinters zadaje łącznie 210% dmg, co jest lepszą opcja w PvM niż łącznie 180% bez run czy inne rzeczy typu slowy i stuny
Grasp of the Dead - wydaje mi się bezużyteczne lub sytuacyjne w PvM, pewnie będzie przydatne na hellu i inferno, gdzie cc się przyda, albo żeby zrobić combo z innymi postaciami, które dostają dodatkowy dmg vs snared units
Corpse Spiders - jak dla mnie za wolne, jak się ich już namnoży to robią masakre, ale zanim się narzucamy tych urn to trochę mija... pewnie będzie wieksze zastosowanie w cięższych walkach
Summon Zombie Dogs - dmg jak wolfy druida z d2, czyli znikomy, ale są dosyć wytrzymałę i można zajebisty combo zrobić na bossa i jakieś większe aoe walki - summon zombie dogs - sacrifice - summon zombie dogs - sacrifice, mega burst dmg, jeden z fajniejszych skilli imo
Plague of Toads - na razie chyba najmocniejszy z dpsowych skilli, ale strasznie wolny, mały zasięg i te żaby łażą randomowo, nie lubie go, ale wydaje się mocny w walkach z bossami
Hex - na hellu z buffem Jinx dodaje aż 24% dmg, niestety nie wiem, czy będzie ten debuff działać na championów, bossów i graczy, jeżeli tak, to chyba jeden z lepszych spelli WD, jeżeli nie, to niestety bezużyteczny prawie
Haunt - spodobal mi się ten spell, bardziej sytuacyjny niż ogólnego zastowowania, używam go na celach, które trzeba zlikwidować w pierwszej kolejności - np. guardiany, albo te słupy przy pierwszym encounterze z Leoriciem, z runą Resentful Spirit dmg sie zmienia na: 175 dmg over 3 seconds, więc będzie fajne do wyłaczania kilku przeciwników po kolei
Horrify - chyba bezużyteczne na normie i koszu, cc zawsze się przyda w bardzo cięzkich walkach aoe albo w pvp, ale jak na razie mozna raczej odpuscic
Firebats - jak dla mnie jeden z najlepszyc spelli co do mana per dmg, z pierwsza runą czy bez, wydaje mi się ten spell taki sam, tylko większy zasięg
Soul Harvest - buff wydaje się bardzo fajny, ale jakoś nie miałem okazji zastosować go często, buff trwa dosyć krótko, ma maly zasięg, więc trzeba podejść, tracąc czas i narażajac się na obrażenia, nietrafiony pomysł imo

Ogólnie WD wydaje mi się dziwnie zrobiony, część jego spelli jest niemal identyczna - firebats, plague of toads, zombie charger, locust swarm - mechanika spelli niemal identyczna, ten sam zasięg i obszar, jedynie liczby inne

Zjebali też runy - to jak modyfikują spelle powiela się - o, z tą runą robi slowa, a z tą wysysa hp, a ten dla odmiany zadaje dmg od ognia zamiast trucizny, trochę denne i robione na siłe, chociaż niektóre runy są fajnie i calkowicie zmieniają spell albo jego zastosowanie.

26
Ogólne Diablo 3 / Re: d2jsp
« on: March 22, 2012, 14:10:02 pm  »
Jak dla mnie jak mam wybierać RMAH albo jsp, to RMAH bije na głowę jsp, choćby dlatego, że :
-Mogę na legalu zarabiać kasę na swoich itemach, nie muszę się martwić o plecy
-Nie ma stronniczego admina, który może cie zbanować w każdej chwili
-Nie muszę siedzieć 24/7 na forum i wypatrywać oferty, podbijać co 4 godziny swoje oferty handlowe, żeby coś sprzedać.
-Każdy sprzedawca jest anonimowy
-Minimalne ryzyko scamu
Z tych powodów, ludzie będą woleli używać wbudowanego systemu blizzarda, pomimo, że tracimy spory % zysku

+
-nie ma posredniego fg, jest od razu wymiana item -> kasa, kasa -> item, pieniądze moge wyciągać bez zabawy w allegro, ebay
-ah jest ingame, na forum musze wchodzic, kontaktowac sie ze sprzedawca

jedyne w czym jsp moze byc lepsze, to całe 5%-10% prowizji (wow), handel postaciami i kontami, uslugi typu boost

27
Ogólne Diablo 3 / Re: Męstwo nefalemów
« on: March 22, 2012, 00:28:28 am  »
tez sie zastanawialem jaka bedzie najlepsza opcja:

a) solo run postac mf/dmg
b) duo run 1 postac pure mf + support, druga pure dmg
c) duo run obie postacie mf/dmg
d) quadra run, mix 4 postaci typu 1mf/3 dmg, 3mf/1 dmg

milion testow przed nami

28
Ogólne Diablo 3 / Re: Męstwo nefalemów
« on: March 22, 2012, 00:01:23 am  »
Jeżeli już mówisz o D2, to tak np. spadek skuteczności dla soski co do wzrastającego dimishing returns był w okolicach 700 mf, 200 mf może i wystarczy, ale tak czy inaczej im więcej tym lepiej, dopóki cena nie będzie zbyt słona.

"Chcemy mieć pewność, że wzmocnienie to jest wystarczająco silne, aby pozostawanie w jednej grze na dłużej było bardziej opłacalne niż rozpoczynanie nowej. Z drugiej strony, jeśli okaże się ono zbyt silne, wtedy ryzykujemy tym, że krótkie rozgrywki mogą nie wydawać się warte zachodu."

Skoro wprowadzają współczynnik MF, to chyba w jakimś celu, nie po to, żeby ludzie robili postacie 0 mf i jechali na buffie, nawet jak tak się stanie, to nie wyobrażam sobie żeby nie było whine na forum. Nie ma konkretnego info, równie dobrze buff może dawać odporności, żeby boss cie nie oneshotował na inferno w low gearze, nie ryzykowałbym na razie żadnych spekulacji.

29
Ogólne Diablo 3 / Re: Męstwo nefalemów
« on: March 21, 2012, 23:45:14 pm  »
a skąd wiesz, czy ten buff np. nie będzie podwajał posiadanego współczynnika MF, albo zwiększał zakres przedmiotów, albo zwiększał samą ilość przedmiotów? mi sie nie wydaję, żeby blizzard nawalił i sam buff był wystarczający, żeby olać MF i robić postać pod dmg

30
Ogólne Diablo 3 / Re: Męstwo nefalemów
« on: March 21, 2012, 23:34:26 pm  »
boje sie ze istotna kwestia teraz w runach bedzie nie balans miedzy mf a dmgem do efektywnego mordowania, a pure czysciciele creepow

no jak nie? żeby czyscić creepy musisz mieć dmg, a żeby opłacało się je zabijać musisz mieć gear mf, wychodzi na to samo

Pages: 1 [2] 3

BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.134 seconds with 18 queries.