• June 16, 2024, 00:46:26 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Juras

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
46
News / Re: System doboru przeciwnika w PvP
« on: July 10, 2012, 10:25:02 am  »
system ELO jest ok wedlug mnie. jak napisalem w newsie - kluczowe jest, czy bedzie random arena. wolalbym pograc tez pvp z kumplami a nie tylko z jakims losowym gosciem. kwestia balansu  to najwazniejszy motyw. robiac oficjalny matchmaking biora na siebie odpowiedzialnosc, by walki miedzyklasowe byly wyrownane. wierzycie w to? ja nie...

Ja liczę na ladder 1vs1 i team oraz dodatkowo custom games, gdzie nie zdobywasz elo, ale możesz grać for fun z znajomymi.

47
News / Re: System doboru przeciwnika w PvP
« on: July 10, 2012, 10:14:27 am  »
Ciekawe jak to zrobią. Mi się pomysł podoba.

48
Ogólne Diablo 3 / Re: Kupie konto D3 z postacia 50+ lvl
« on: July 09, 2012, 15:45:27 pm  »
Uważasz, że wydadzą PvP, gdzie KAŻDY MA CZERPAĆ Z TEGO WIELE FRAJDY, ale będzie wchodził Jaś czarodziejką i wszystkich zabijał? Ja z tego nie będę miał incredibly challenging and fun. Więc aby każdy czerpał z pvp przyjemność, musi mieć możliwość aby wygrać jeśli nie 1vs1 to na pewno w team comp. Inaczej tego nie widzę. A no i jeszcze jedno: to jest diablo, gdzie farmisz sprzęt i zdobywasz (jak na razie) 60 poziom. W grach e-sport zazwyczaj nic nie musisz zdobywać aby grać na równi z innymi graczami, liczy się tylko skill.

W Diablo 2 na PCL musiałeś mieć ten minimalny poziom aby grać na zasadach ligii. Musiałeś mieć odpowiedni gear (tak jak, resy etc). Czego się spodziewaliście po D3? Że każdy kto wejdzie na arenę pvp, będzie identycznie ubrany? Przecież wiadomo było, że im lepiej się ubierzesz tym będziesz większym koksem, przecież to norma. D2 nie było zbalansowane, a jakoś PCL/EP itd żyło, dzięki zasadom, które były narzucone wszystkim uczestnikom. Jeśli w D3 będzie możliwość ustawek typu 1vs1, 2vs3, 3vs3 to już będzie można kombinować najwyżej jakie zasady wprowadzić tak aby nie było, że jedna klasa niszczy resztę. Tak działało PCL i inne ligi, i tak może być w D3.

I uwierz mi, że gry w której trzeba zdobyć maksymalny poziom i samemu wyfarmić gear, nie da się do końca zbalansować i tak właśnie rozumiem słowa Blizzarda. Liczę na to, że to właśnie nam uda się wprowadzić takie ograniczenia, aby był ten balans i abyśmy właśnie wybili się tym, że u nas można grać turnieje, gdzie każdy ma prawie równe szanse.

49
Ogólne Diablo 3 / Re: Kupie konto D3 z postacia 50+ lvl
« on: July 09, 2012, 15:13:12 pm  »
Szeryfie, wujek z blizza mi nie powiedział, tylko producent. Poczytaj wywiady a potem się spinaj :)

To, że nie chcą iść w e-sport to jedno, ale wydać pvp bez jakiegokolwiek balansu to drugie.

50
Ogólne Diablo 3 / Re: Kupie konto D3 z postacia 50+ lvl
« on: July 09, 2012, 15:01:39 pm  »
Spinacie się aż robi się to żenujące. Można ponarzekać na grę i albo ją odstawić albo dalej grać, ale robić wielki temat i płakać na produkt to trochę głupie. Ja sam byłem bliski odłożenia gierki do czasu pvp, ale w sumie jakoś po pracy na 2-3h mogę coś tam porobić, pobiegać z kolegą i wcale nie jest tak źle, szczególnie, że jakby loot trochę się poprawił. Nie jest to szczyt marzeń, ale zawsze coś do roboty. Jak Wam się gra nie podoba to zróbcie sobie z dwa posty i zmieńcie grę lub kupcie parę kont i puszczajcie boty tak jak to robią nasi wielcy biznesmeni (w końcu kieszonkowe od rodziców jest dość małe, trzeba jakoś dorobić).

blizzowi nalezy sie karny kutas za to diablo. I to taki murzynski. ten gniotek nadaje sie do pocykania max 2 tygodnie. Potem juz jest nuda.
PVP nic nie uratuje, bo bedzie niezbalansowane. A jak tworca gry,wychodzi z założenia by nie balansowac PVP i uwaza, ze to bedzie fajne, to wspomniany wyzej karny kutas nalezaloby mu wsadzić głęboko w dupę, aż dostanie wytrzeszczu oczu.
W moim odczuciu, wydali MU, z ładniejszą grafiką. A w MU grałem jakies 10 lat temu (i to chyba przez tydzień, taka ta gra ambitna była).

A to już rozpierdala. Gra nadaje się na o wiele więcej, jeśli nie siedzisz po 15h dziennie. Zresztą kto co lubi. Co do PvP to dzięki wielka wyrocznio. Wujek z blizza powiedział Tobie o tym? Jeśli nie grałeś w diablo 3 PvP to znaczy, że chuj wiesz. Co do MU - bardzo dobry biznes.

51
News / Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« on: July 07, 2012, 22:16:45 pm  »
Jest fajny quest w act 1. Za wykonanie dostajesz od gościa butelkę leczenia - mój ulubiony quest ;d

52
News / Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« on: July 05, 2012, 14:26:34 pm  »
Ta, myślisz, że wyskoczy 5 diablo a tu 5 goblinów :D

53
News / Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« on: July 05, 2012, 13:58:13 pm  »
to mial byc cel gra graczy na end-game :) dokopac nam i powiedziec, ze tak ma byc ;) i jak bedziemy probowac sami zbierac itemy to juz za 12 lat uda nam sie inferno przejsc.

I to byłoby fajne gdyby nie fakt, że niektórzy są wstanie zabijać bossy z zamkniętymi oczami, a niektórzy grają teraz na act 3 inferno tak jak ja na act 1 normal.

54
News / Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« on: July 05, 2012, 12:53:13 pm  »
Różnica pomiędzy aktem 1 i 2 jest już tak duża, że naprawdę ciężko się tam gra.

55
News / Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« on: July 05, 2012, 12:43:33 pm  »
No i nawet tak może być Magu, ale problem jest taki, że niektórzy cisną cały content jak leci, bez oporów. Wystarczy mieć DH/Wizzarda i trochę $ aby lekko wszystko robić. Nowy gracz będzie w bardzo dużym tyle, jeśli nie zainwestuje kasy. Z tego co widzę po dropie, to raczej ciężko jest się ubrać farmiąć act 1.

56
News / Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« on: July 05, 2012, 12:10:15 pm  »
O PvP na razie nie wspominam, bo wiedział, że na starcie nie będzie tego elementu, więc pozostaje mi czekanie, oby tylko tak jak pisze Mag, nie dodali tego za rok :P

Jeśli chodzi o PvM, to w sumie fajną sprawą byłoby dodanie areny PvM. Coś takiego było w sumie w Final Fantasy VII chyba, widziałem też coś podobnego w Aionie. Ja bym to widział tak: wchodzisz na arenę i masz rundy do pokonania. Za każdą rundę dostajesz loot/gold/etc. Im więcej pokonasz rund tym lepszy drop oraz większe nagrody. Po każdej rundzie jest pytanie czy chcesz kontynuować. Jeśli przegrasz rundę to tracisz wszystko co zdobyłeś, więc w pewnym momencie trzeba uważać, czy lepiej zostać z tym co się zdobyło, czy raczej spróbować sił i pokonać jeszcze jeden etap licząc na lepszy drop. Oczywiście można ustawić na taką arenę CD, ale można też tak ustawić nagrody aby były ciekawe, ale wymagały trochę wysiłku. W sumie to byłoby ciekawe. Pokonałeś 5 rund, które były proste, w następnej już będą elity etc, trzeba więc uważać. Lepiej skończyć na 8 rundach z 3 żółtymi przedmiotami czy może zagrać kolejną rundę i zdobyć kolejne przedmioty (z każdą rundą poziom jest trudniejszy, ale i nagrody w końcu lepsze). Wygrałeś? Super, masz kolejne przedmioty i pytanie czy chcesz zagrać kolejną rundę czy już przerywasz, jeśli przerwiesz, wszystko co zdobyłeś jest twoje i możesz zacząć od początku.

Uważam, że byłoby to ciekawe. Różne rodzaje potworów, elit, bossów nawet. Stoisz na arenie i walczysz z Butcherem, Magdą i kimś tam jeszcze :P W sumie można dodać nawet jakiś ranking: ile rund udało się przejść. Arena w trybie single oraz team.


Wiem, że piszę o PvM, ale jak dla mnie to byłoby ciekawe rozwiązanie na pewno na jakiś czas. Mała rywalizacja, kto ile rund pokonał w jakim buildzie etc. Jak ktoś nie lubi tego rodzaju rzeczy, to może farmić dalej acty, jak ktoś woli arenę to może robić to. W sumie arena dopiero od, której tam rundy powinna nagradzać na tym samym poziomie co act 3/4.


No to taki mój pomysł na usprawnienie trochę rozgrywki :P



Jeśli chodzi jeszcze o grę na inferno, to podobały mi się pomysły tego Krippa czy jak mu tam. Dodanie archivmentów, które będą miały wpływ na grę. Np, zrób jakiś archiv i zawsze zaczynaj z jednym NV. Zrób coś tam jeszcze, a będziesz mógł korzystać z dwóch merców etc. Fajne miał pomysły, dodanie takich nagród za w sumie farmienie to zachęta do zdobywania kolejnych usprawnień.

W diablo 2 praktycznie każdy mógł robić cały content w nawet lipnym uzbrojeniu. Tutaj jeśli nie masz farta, lub nie wykorzystałeś błędów z samych początków gry, to możesz sobie farmić act 1, lub męczyć się na act 3, gdzie niektórzy robią paczki mobów w 3 sekundy. Zawsze będziesz w tyle, a gdy dojdziesz już do poziomu pozwalającego normalnie farmić act 3, to i tak już gro ludzi jest tak bogatych/ubranych, że ciężko będzie to nadrobić. Tego w sumie nie rozumiem. Czemu zrobili tak te acty, że nie każdy może farmić gdzie chce, szczególnie nowy gracz.

57
Jak dla mnie 5 sposób jest rozsądny.

58
News / Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« on: July 04, 2012, 14:35:41 pm  »
Liczę, że coś szybko będzie dodane, tak aby urozmaicić trochę rozgrywkę. Teraz jest po prostu nudno.

59
News / Re: Komentarze dostępne na stronie D3CL
« on: July 02, 2012, 22:51:35 pm  »
Fajowy news

60
Sposoby na farmienie przedmiotów, ciekawe buildy skilli i przedmiotów. Mało tutaj jest informacji, które mogą pomóc w grze, a szkoda :P

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11

BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.146 seconds with 18 queries.