• November 24, 2024, 13:18:30 pm
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - ness

Pages: [1] 2 3
1
Ogólne Diablo 3 / Re: Zmiany 1.0.4
« on: August 27, 2012, 09:42:08 am  »
Taki jest glowny plus tego pacza, mozna zmienic build z cookiecutter i nie byc gwalconym przez pierwsza lepsza paczke mobow.
Tak czy siak skok trudnoci miedzy a1/a2/a3 jest dalej dosc spory. a2 przejezdzam jak chce na mf stuffie a3 na full dps/res jak sie zle wpierd w paczke mobow to nawet ze spirit walkiem nie wyjde.
Tak czy siak gra sie dosc milo i co-op nie jest juz bezsensowny, a to dla mnie plus bo nie lubie biegac pve solo.
Minus jest taki ze jednak replayablility jest dalej nedzna, a dojsc do a4 bedzie zdecydowanie latwiej = imo w ciagu miesiaca poltora powinni dorzucic affixow na magic/rare plus moze jakis jeszcze bonus typu dopalacze z poziomu inv (czarmy talizmany czy co tam).
No i gdyby rzucili paru ludzi do projektowania map, kij niech nie beda uberrandom ale niech bedzie chocby z 10-15 schematow dla kazdej a nie jak obecnie (kilka schematow podziemi i jeden otwartych lokacji).

plus dla blizza ze probuje

2
Ogólne Diablo 3 / Re: Zmiany 1.0.4
« on: August 24, 2012, 20:54:13 pm  »
No nie jest swietny to ten patch.
Kupuja sobie czas prostymi srodkami i chca przytrzymac troche ludzi dopoki nie wykroja czegos sensownego.
Pula affixow jest dalej biedna jak zebrak z kalkuty, nie porobili zadnych ladderow pomimo tego +100 lvl expowania, bo jest to niesamowicie pracochlonna sprawa i pewnie wpierd..by im cala moc z serwerow, do tego nie ma death penatly w postatci straty expa na zejsciu (nah) czyli czas spedzony na biciu mobow -> lvl bez zadnych ale.
Mapy tak samo zroznicowane jak zwykle czyli w ogole.

Plus jest taki ze da sie grac inferno na srednim sprzecie roznymi buildami, a nie tak jak w moim przypadku (WD) na 1 buildzie (VQ) o ile nie wypylilo sie na AH 200 mln.
Wesolo tez pojechali z tymi unikatami i tu moze byc szansa na jakies ciekawe kombinacje o ile kogos bedzie na to stac.  Chocby spuszczenie zombie dogs na 0 cooldown i spiecie ich z sarcifice = biegajace corpse explosion :F
No i sypia sie itemy jakos bardziej i z troche lepszymi statsami.

3
News / Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« on: July 08, 2012, 21:06:12 pm  »
@ness: System affixów faktycznie nie jest idealny, ale wg mnie nawet zmieniony nie wiem czy by coś dał. Bardziej denerwuje mnie gear check, bo głównie ze względu na niekończącą się farmę przestałem grać w WoWa. W D3 to wygląda podobnie póki co. Najogorsze jest to, że nawet jak powiedzmy będzie można płynnie biegać po a4 inferno, to po kiego dalej grac? Mnie np kompletnie nigdy nie interesowało ubranie postaci tak żeby wszystko mieć perfekcyjne (staty). Jak czytam blue posty, to Blizz sam przyznaje, że nie ma 'end game contentu' i przeliczyli się z tym, że sama farma do upadłego (jeśli idzie o itemy) będzie głównym fun factorem.

Tyle ze gear check jest skutkiem a nie przyczyna.
Jest skutkiem tego ze gra zostala zaplanowana tak ze kiedy ja przejdziesz to jest koniec.
Tutaj nie ma mowy o replayability. Nie ma zadnych plusow jechania dalej jesli przejdziesz inferno.
I to doskonale widac po tym jak niezroznicowane sa mapy (wiekszosc jest taka sama reszta ma moze 3-4 schematy dla porownania w d2 spora czesc lokacji byla generowana totalnie losowo)
Gdyby nie bylo gear checka to po tygodniu klikania przelecialbys inferno i co wtedy dalej?
Farmic lepsze itemy? Po co?
Nie ma laddera, nie ma pvp, nie ma specjalnie opcji roznicowania postaci przez itemy bo pula affixow skraca sie do jednego wzoru.
Tyle ze affixow nie dolaza w weekend.
Kazdy affix to planowanie, wdrozenie go do gry etc.
Jesli juz to na szybko mogliby wrzucic resy na moby na wyzszych poziomach bo elemental dmg on weapons juz jest.
Do tego dolozyc affix +%to fire/cold/light itp na innych rzeczach.
NIe ma specjalnych szans na znaczne powiekszenie puli affixow przed dodatkiem (czyli rok do poltora).
A problem gry jest w tym ze nie byla ona projektowana pod katem przechodzenia jej 100 czy 1000 razy, tylko parokrotnie i juz, gowniana itemizacja to tylko najbardziej widoczny objaw. Do przeorania zeby to mialo dlugofalowy sens kwalifikuje sie o wiele wiecej mechanizmow.

Quote from: Czub
Troche nie rozumiem narzekania na PvM w porownaniu z D2, bo tam bylo przeciez tysiac razy bardziej beznadziejne. Poza tym kto w D2 bil sobie questy dla przyjemnosci? Istnieja tacy ludzie? Byla to gra na raz, tak jak D3, i po paru miesiacach chodzilo tylko o PvP, handel na d2jsp albo kanalach (ktory wg mnie byl mniej wygodny niz ah). Podsumowujac jest tylko jedna wada, ktora nie pozwala czerpac z D3 przyjemnosci dluzej niz miesiac - brak PvP. Za jakis czas je wprowadza i dalej bedzie pieknie.

Z ludzi ktorzy meczyli d2 latami tylko ulamek cisnal PVP, szczegolnie na us realmach.

4
News / Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« on: July 08, 2012, 02:35:45 am  »
Problem ze sprzętem można byłoby dość łatwo załatwić. Wystarczy dać powiedzmy 50% na drop legendarnych itemów z ostatniego bossa każdego aktu z 5 NV stackami. Więcej legendarnych - mniejsze ceny na ah samych legendarnych, to i 'żółte' spadną. Trochę dziwi mnie tak słaby drop legendarek w porównaniu z tym co było w d2. Blizz musi zrozumieć, że ludzie niekoniecznie chcą grać po 10h dziennie żeby popchnąć progress dalej.

Legendarne to jest pryszcz, choc popularny.
Problem jest generalnie w itemizacji niebieskich i rare, w affixach i modach ktore sa spawnowane na 'zwyklych' itemach.
Itemizacja nie wzbogaca gry, nie pozwala na tworzenie zadnych nowych/ciekawych/sytuacyjnych buildow, wszystko jest wygolone do formuly main dmg stat + vita + all res + armor/crit chance/crit/damage + MF/GF czasami socket jesli moze spasc na danym itemie.
Nie ma praktycznie nic ciekawego poza tym w armorach (na class specyfikach trafiaja sie bonusy do resource typu mana czy mana regen ale nic poza tym).
Zeby bylo smieszniej to max wartosci tych statsow sa uzaleznione tylko od 1 affixa a nie od 2 lub wiecej.
Chcesz miec max crit chance dmg? Wystarczy jeden affix dobrej jakosci zeby wykrecic te 60 czy tam 70%.
To samo jest afaik z MF/GF.
Efekt jest taki ze rare z wymaksowanym MF = potrzebny tylko 1 konkrenty affix trafiony na maksymalnej jakosci a nie 2 jak w D2.
Czyli trafic wymaksowany stats na itemie jest kilkanascie razy latwiej niz w D2.
'Wyscig zbrojen' toczy sie w o wiele wyzszym tempie pomimo tego ze wszystkim wydaje sie ze dropy ssa bo leci malo kolorowych itemow przy wysokim mf postaci.
Kazdy dazy do tego zeby znalezc 'perfekt' itemy ktore dadza wszystko = damage, 'przezywalnosc' i mf/gf bo ma juz niewiele gorszy (bez mf/gf czy misc statsu).
Nie powinno to byc nawet teoretycznie mozliwe, zeby wykrecic taki item w systemie z D2 potrzeba byloby trafic idealnie z 10 affixow na 6 mozliwych, ale niestety w D3 tak to funkcjonuje.
Dodaj do tego fakt ze dropy sa zwiazane z diff, na inferno nie spadnie ci nic z ilvl20 cos jak w D2 i predzej czy pozniej (w zaleznosci od tego ile grasz i na ile mielisz AH) trafiasz w punkt gdzie upgrade oznacza podbicie 4 najwazniejszego statsa (powiedzmy all res) o pare pkt.
Malo fascynujace...

Jeszcze pol biedy zeby gra nie wymagala takiego uzbrajania sie ale gameplay jest tak skonstuowany ze ladnie klikajac i kombinujac na buildem duzo sie nie nadrobi.
Moby maja zasieg melee na pol mapy zeby przypadkiem nie wykrecil sie bieganiem zygzakiem przed lampa za pol life pool, a mody ellitow to just jest totalny stat war. Albo masz na sobie tyle ze przezyjesz albo cofka do poprzedniego aktu.
Nie ma wlazenia na ostatni poz trudnosci na 35 lvl jak w D2Classic i farmienia koncowego aktu najwyzszej diff ama z lukiem dmg 15-70 (czyli byle gownem) co bylo mega plusem D2.
Niestety gear check zaczyna sie pod koniec hell a potem jest juz tylko gorzej.
Oprocz ww czyli itemizacji jest to spowodowane sposobem liczenia dmg (i life tez po trosze).
Bonus do dmg z main dmg stat jest 'multiplikatywny' co powoduje ze jesli na wszystkich czesciach zbroi podbijesz sobie powiedzmy int z 100 na 130 (czyli gdzies o 400 int w sumie) dostajesz gigantycznego kopa w dmg.
Jako ze max wartosci tych statsow spawnowane na itemach sa scisle uzaleznione od ilvl (czyli od tego gdzie grasz) to roznica w dmg i przezywalnosci miedzy itemsetem z ilvl60 (pozny hell/poczatek inf) a powiedzmy itemsetem z 2 aktu inf jest kolosalna.
Dopoki sie tego nie wyfarmi to dupa zbita.

Pewnie fajnie to dziala z AH (nie ma statsow 'addytywnych' latwiej policzyc/ocenic czy dany item bedzie upgradem czy nie) ale na gamplay i 'sciezke postepu' ma to totalnie bezsensowny wplyw.

Tak czy inaczej gdyby przeorac system affixow na modle D2 nawet nie dodajac nowych modow i nie zmieniajac innych rzeczy z mechaniki gra zaczelaby byc o wiele ciekawsza a 'wyscig zbrojen' nie stawalby sie takim bezsensownym grindem tak szybko.
Z samego faktu ze trzeba byloby sobie wyfarmic ze 2 czy nawet 3 itemsety kazdy dajacy co innego (dmg, przezywalosc z resami czy mf lub inne misc statsy), jednoczescie blizz nie moglby zakladac ze musisz sobie wyfarmic mega set (przynajmniej w kwestii dmg+przezywalnosc) zeby moc przejsc dalej.

5
News / Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« on: July 07, 2012, 21:02:25 pm  »
Nie widze sposobu w jaki moga z tej kupy wybrnac.
core mechanic czyli itemizacja lezy i kwiczy
Nie spaczuja przeciez gry i nie dorzuca 5x wiecej affixow, nie rozbija obecnych statow na wiecej affixow (przynajmniej 2 wyrollowane na wysokim % zamiast jednego zeby uzyskac wysoka wartosc okreslonego stata).
Tutaj trzeba przeorac wszystko z gory na dol.
Czyli jesli w ogole to dopiero w dodatku.

Mowiac szczerze to checi tez nie widze imo costam przypudruja zeby tylko przytrzymac jak najwiecej osob do dodatku a potem cash-out.

6
Ogólne Diablo 3 / Re: Exploity AH - prawda czy kolejna lipa?
« on: June 12, 2012, 17:40:47 pm  »
Nawet gdyby dzialalo i byloby abusowane na szeroka skale to zrobiliby po prostu rollbacka jak z tym dupowaniem na azjatyckich realmach.

7
Ogólne Diablo 3 / Re: World Of Diablo
« on: June 02, 2012, 09:43:20 am  »
w sc2 z poczatku byla dosc podobna jazda.
W sensie fps byly ok ale grafa grzala mi sie bardziej niz w wiesku2 na ultra.
Sporo osob skonczylo na tym ze im sie gfx sfajczyla byl niezly rage na forach.

Co sie okazala gra nie miala limitu na 'renderowanie' fps i choc powinienes miec stabilne 60 czy tam 100 fps (na ile monitor pozwala) z gfx load na poziomie 50% czy cos SC2 renderowalo grafe na poziomie 200 czy 300 klatek i zajezdzala gfx. I to chyba nawet z v-sync zalaczonym zeby bylo zabawniej :F
Jak sie nie sfajczyla grafa to pc sie centralnie zawieszal (overheat alarm na gfx).
Poprawili to po 2 tygodniach.


Juz wtedy trafil mnie solidny wkurw, diablo kupilem ale to chyba bedzie moja ostatnia gra blizza.
Przeginaja totalnie pale.
Wypuszczaja bardziej niestabilne gry niz bethesda co jeszcze niedawno bylo nie do pomyslenia.




8
Ogólne Diablo 3 / Re: World Of Diablo
« on: May 31, 2012, 19:26:09 pm  »
monotematycznie
to samo co wczoraj

....




9
Ogólne Diablo 3 / Re: World Of Diablo
« on: May 30, 2012, 21:23:03 pm  »
z 10 lat nie korzystalem z irca
w sumie nie mam nic lepszego do roboty :]

10
Ogólne Diablo 3 / Re: World Of Diablo
« on: May 30, 2012, 21:01:03 pm  »
gratulacje
ja sie odbijam od logowania od poltorej godziny

zajebiscie kurwa spedzony wieczor

11
Ogólne Diablo 3 / Re: World Of Diablo
« on: May 30, 2012, 19:45:45 pm  »
ech kurfa chce czlowiek pograc przed praca - maintenance
po pracy - error 37

Lampienie sie w login page i klikanie przez godzine tej samej kombinacji (najazd koreancow bladym switem w weekendy na europe cbn w D2C) bylo ekscytujace jak mialem 17 lat

12
Ogólne Diablo 3 / Re: World Of Diablo
« on: May 24, 2012, 20:52:48 pm  »
cap? ;o
Nie kojarze niczego takiego, ale moze niedoinformowany jestem. Byl dmg penalty na pvp afaik w postaci:
pvp dmg  = pve dmg (nominalny ze stat sheeta) /6

13
Ogólne Diablo 3 / Re: World Of Diablo
« on: May 24, 2012, 18:38:04 pm  »
Quote from: Nemezis
Przypominam, że zanim wyszedł LOD system itemów w dII był identyczny jak w DIII.
elaborate plz...
"Itemizacja" w D2 (classic czy lod bez roznicy) a D3 to sa kompletnie odmienne bieguny.

14
Ogólne Diablo 3 / Re: Diablo 3 pudełko - Warszawa
« on: May 15, 2012, 23:51:46 pm  »
Jak pare sztuk tylko im dowiezli to trzeba isc do tego sklepu z maczeta zeby wyjsc z pudelkiem. Swoja droga na stronce nie maja nawet d3 w ofercie (albom slepy).
Jutro zrobie prywate w pracy i jakis MM obadam bo to chyba ostatnia deska ratunku.
Przez net juz zdzieraja w okolicach 200 zeta (keye.pl) tydz temu bylo 165...
Jak nie bedzie to olewam temat do weekendu juz moze zrobi sie spokojniej, i w sklepach, i na bn.

W ogole straszna nedza jest z kluczami, przy okazji sc2 na allegro wystawiala sie masa firm z kluczami z cenami o wiele nizszych niz "sklepowe", teraz przed premiera ze 2 czy 3 firmy wystawily w cenach jak marketowe po 170 zeta z adnotacja ze klucz moze przyjsc 16.05. Obecnie nic nie ma, najtansze oferty po 200 zeta.
Dystrubucja online lezy a blizzowa to nie jest zadna opcja dla nas (mnie) przy takim kursie euro.

15
Ogólne Diablo 3 / Re: Diablo 3 pudełko - Warszawa
« on: May 15, 2012, 22:06:24 pm  »
Quote from: Maniek
dzwonilem dzis do empika, zlote/arkadia/centrum/nowy swiat po kilkadziesiat sztuk jest
To ci zle powiedzieli

od 17-30 do 19.30 oblecialem po kolei empiki
sadyba best mall
przy palmie
w domach centrum
zlote tarasy
reduta
blue city

nigdzie nie ma i dawno sie juz skonczylo, choc w systemie na stanie jeszcze maja nawet po 150 szt tyle ze to dawno nieaktualne dane sa, sprzed paru godzin (czyli przed poludniem czy cos).
nastepny rzut maja miec za 2 czy 3 dni podobno, ale to tez niepewne.

bonusowo dzwonilem do ultimy, tam mi kolo oznajmil ze za 2 tyg bedzie (?!!).
Podejrzewam ze byl juz zdrowo wkurw na fanow diablo w dniu dziesiejszym.

Moze gdzies na marketach jakis saturnach jeszcze jest ale juz sobie dalem spokoj z d3 na dzisiaj.


Pages: [1] 2 3

BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.157 seconds with 18 queries.