• April 25, 2024, 08:11:34 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Mantas

Pages: [1] 2 3 ... 12
1
Inne gry / Re: Wasteland 2
« on: February 10, 2013, 13:25:52 pm  »
Pierwszy gameplay z tej gry:
http://vimeo.com/59292662

Uprzedzam, że wczesne statdium, efekty graficzne są na miniumum jak i dźwięk.
Jak ktoś nie chce intra i slajdów na starcie to faktyczny gameplay zaczyna się od 2:38.

Dodatkowo jest nowy utwór z Marka Morgana (ten od muzyki w Falloutach):
http://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2/posts  - pod artem z gigantyczną muchą/robalem.

2
News / Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« on: January 26, 2013, 12:20:20 pm  »
Mnie jest łatwo zrozumieć dlaczego nie chcą pewnych rzeczy zrobić, bo długo grałem w WoWa. Blizzard broni się przed optymalizowaniem gry pod dwa tryby. Powód jest prosty. Czas i pieniądze. Dlatego jak jeszcze zanim wyszło D3, to tak się zarzekali, że nie tkną pvp. Nie przewidzieli tylko, że ludzie nie będą zadowoleni czy znudzeni tym, co sami spłodzili i teraz ratują trupa.

Podejrzewam, że jakiś system o którym mówisz mają w ogóle nie stworzony, skoro olali np taką rzecz jak chat, gdzie gracze też się głowią czemu nie mogą tak prostej rzeczy zrobić.

Natomiast co do zmiany z krytykami. Wg mnie półśrodki tu nie zadziałają. Zmiany muszą być drastyczne. Właśnie w WoWie po to był sprzęt do pvp żeby nie było tzw insta gibów w sprzecie do pve/pvm. Wg mnie to inaczej nie będzie działać, albo trzeba będzie wymyślać kwiatki w stylu broń max 300 dps.

3
News / Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« on: January 26, 2013, 11:47:42 am  »
Poza samą redukcją obrażeń można by dodać opcję, że gracz nie może zadać krytycznych obrażeń innemu graczowi. Tylko podejrzewam, że to by całe buildy (głównie ekwipunek przedmioty) pozmieniało. Póki co obrażenia, to chyba największy problem, obok braku możliwości 2v2.

4
Off topic / Re: The Elder Scrolls Online - The Alliances Cinematic
« on: January 23, 2013, 11:50:43 am  »
Oh my god. Wow. Amazing trailer. At some points you can't say weather these characters are animated or real actors. Very intense, full of action. And the best thing - dark mood of it. I love it.

Quick question though. Will it be free mmo or you will have to pay to play?

5
Inne gry / StarCraft II: Heart of the Swarm Opening Cinematic
« on: January 22, 2013, 18:12:00 pm  »
Co jak co, ale animacje to zawsze mają na poziomie.

6
The Witch Doctor / Re: PvP WD movie
« on: January 18, 2013, 21:33:34 pm  »
Looks like a bad necromancer from D2. Ultra defensive playstyle which i don't like. Half a build is cc while having 270k dps. On the side note that DH where you even dont have to aim just spin... Really i won't be playing this game for a long time :)

7
News / Re: jay wilson goes
« on: January 18, 2013, 17:52:03 pm  »
He did a very good job for company. Game sold shitloads of copies, they have money from RMAH too. He will be still working for Blizzard on another project. People speculate that it will be prolly ongoing 'Titan' project. Besides he didn't get fired, he was over 7 years at D3 and now is switching to sth else.

Besides why blame him? He isn't responsible for all the stuff. People blame him as his the most recognizeable person. Apart maybe Wyatt Cheng who do you 'know' from D3 team?

Imo it doesn't change a lot, game will get better over the years. Question is how long we will have to wait?

8
General discussion / Re: Initial duel impressions PTR 1.07
« on: January 16, 2013, 16:55:08 pm  »
Bad idea, you can get pretty much the same dps of now even if you play lvl 49-59, you can get -req items/weapons such as 12xx dps manticores echoing furies skorns etc so it would just be the same :)
Well to prevent such items the other rule would be not to use items with -req. But still i know its rather 'hardcore' idea. Not fun. Limiting dps on weapon is better idea like others suggest but still it sucks.

9
General discussion / Re: Initial duel impressions PTR 1.07
« on: January 16, 2013, 01:02:34 am  »
I just got a crazy idea, to do dueling simply at lower character levels like 50-59 or something, to prevent insta gibs. I dont see any other viable way. At least its not worth time to make rules in a state we have now.

For me D3 is a dead game. I dont play it for like 2 or 3 months now and every single patch/change they make i'm convinced i did right thing. Frankly when i look at this now, trying to make pvp enviroment in pve game when developers said they don't care about pvp is a bit crazy idea.
I'm guessing that tahey didn't relese arenas or other form of pvp simply cos they don't see any reasonable way to give ANY balnace. As someone mentioned earlier in other topic, even flat 90% damge reduction in pvp would still casue 30k-40k hits at some chars.

Itemisation in this game clearly isn't made so we can pvp (even in pve aspect it still suck for me).
My bet it such, that maybe and its maybe after an expansion comes out there will be any way to
do proper pvp. Though tbh i lost my hopes on this game.

10
Inne gry / Post-Planscape
« on: January 12, 2013, 15:29:31 pm  »
Wrzucam link do pewnego artykułu, z którego wynika, że w bardzo wczesnej fazie produkcji jest kontynuacja gry Planescape Torment. Nie jest to dosłownie kontynuacja historii Nieśmiertelnego, a po prostu przygoda w podobnym świecie. Nad grą będzie pracować część osób, które miały wpływ na oryginalne wydanie m.in. Chris Avellone. Artykuł jest po angielsku:
http://www.rockpapershotgun.com/2013/01/09/planescape-torment-sequel/

Jeśli komuś nie chce się tego czytać, to tak z grubsza:
- prace pełną parą nad grą ruszą jak ekipa skończy prace nad Wasteland 2
- gra będzie finansowana przez Kickstartera, czyli to gracze wykładają kasę, a firma nie musi iść na żadne ustępstwa producenta, czyli duża szansa na to, że klimat będzie bliski lub prawie identyczny jak w oryginale
- walka najprawdopodobniej w czasie rzeczywistym z możliwością pauzy tak jak w PT, BG czy ID, dodatkowo z jakimiś usprawnieniami
- gra nie będzie na zasadach AD&D, bo chłopaki nie mogli dogadać się z Wizardami w sprawie licencji, ale ponoć system użyty w grze nie będzie jakoś mocno odbiegał
- z tego samego powodu (brak porozumienia w sprawie licencji), chłopaki nie mogli wystartować z projektem Baldurs Gate 3 ;/

11
News / Re: Patch 1.0.7 - przegląd zmian
« on: January 12, 2013, 13:08:29 pm  »
Heheh jeśli nie będzie żadnego pvp penalty, to wstępnie nie widzę sensu w robieniu zasad, które nie wprowadzają maksymalnych wartości np. dpsu.
Dokładnie. Jak nie będzie pvp panelty, to nawet z 90% mitigation postacie z 300k bedą robić 30k dmg.

Jak dla mnie prawie żande zmiany. System dueli, który mógł być od startu dodany po prawie roku. Cała reszta zmian po to, żeby ludzie mogli zagrindować się na śmierć, czyli pewnie to co przeciętnego klikacza cieszy. 3 affixy poprawione, które też już dawno powinny być zmienione. Moja pierwsza reakcja na zmiany - pfffft. Coś tam robią, ale wciąż daleko od ok. Cały czas uczesticzymy w public beta.

12
Ogólne Diablo 3 / Re: Liga D3CL
« on: December 29, 2012, 15:37:54 pm  »
Póki co, to nie przejmowałbym się za bardzo ani paragonami ani innymi rzeczami. Największym problemem będą itemy, a w zasadzie dps z nich. Strasznie duże dysproporcje są. I teraz jak to ugryźć, bo kazać komuś zmieniać sprzęt na gorszy przez jakiś tam próg dps, to raczej nie jest zachęcające. Paradoks jest taki, że przez dupe'owanie w D2 prawie każdy mógł mieć podobny sprzęt. Owszem ktoś kto zainwestował mocno miał pewną przewagę, ale nie było jakiejś rażącej dysproporcji. Teraz różnice mogą być po 300k w dpsie zakładając, że powiedzmy ktoś ma 100k dps vs 400k. Póki co, to przy obecnej mechanice/itemizacji, to nie widzę dueli, bo sztuczne ograniczenie pewnych rzeczy, to wg mnie nie wypali.

13
Ogólne Diablo 3 / Re: Oficjalne info o pvp
« on: December 28, 2012, 11:34:21 am  »
Częściowo jest tak jak myślałem. Nie wiedzieli jak ugryźć pvp od początku, a teraz dają po ponad pół roku tryb duelowania, który mógł być od początku. Pewnie minie drugie tyle czasu zanim coś dodadzą, także lekka masakra. Ciekawe na ile grywalne będą duele, ale jakoś nie widzę sensu jak jeden gracz będzie robił 100k dps a inny 400k ^^
Coż, dalej afk od D3. Może lepiej się zainteresować Path of Exile?

14
News / Re: Brak osobnego sprzętu do PvP
« on: December 02, 2012, 13:41:34 pm  »
Trochę szkoda, że nie będzie osobnego sprzętu do pvp, bo jak ktoś wspomniał w lidze/ligach trzeba będzie pewnie reguły dopisać. Z drugiej strony randomowe wybieranie przeciwnika na arenie ma być na zasadzie, że losuje graczy z podobnym sprzętem. A druga sprawa, że pewnie będzie jak KcU napisał, że 3/4 patche dalej będzie się jako tako grało. Długa droga jeszcze do przyzwoitego pvp.

15
Ogólne Diablo 3 / Re: Jaka postac polecacie na poczatek
« on: October 25, 2012, 00:17:24 am  »
Monk lub Barb tak jak Damx napisał, jak już masz 7 paragon, to wg mnie szkoda czasu co innego. Teraz łatwo można samemu upgrade'y znaleźć, względnie coś tam średniego na AH kupić. Dodatkowo Mnicha raczej żadne nerfy w najbliższej przyszłości nie czekają. Jedynie nie polecam Wiza, bo większość nim grających się skarży (tzn jeśli chodzi o ubieranie, bo jak popatrzę ilu ludzi tym gra to co innego. Pewnie dobry sprzęt dużo droższy). Nie wiem ocb, bo nie gram tym.

Pages: [1] 2 3 ... 12

BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.134 seconds with 18 queries.