• April 25, 2024, 12:43:14 pm
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Azur

Pages: [1] 2
1
News / Re: Koniec pierwszego sezonu PvP D3CL 17 marca
« on: March 11, 2013, 17:12:01 pm  »
Ja bym się tak nie podniecał liczbami bo 3/4(jak nie więcej) z tych 300 nie rozgrywa meczy. Wystarczy popatrzeć na ilość meczy rozegranych dziennie.

2
PvP / Re: Zasady PvP?
« on: February 22, 2013, 09:48:01 am  »
co do skilli, to wg mnie nie powinno sie ich zmieniac w trakcie rundy, tylko na ile jestesmy w stanie to kontrolowac? moglismy nakazac podania uzywanych skilli, ale wtedy osoba ktora jako druga wybiera skille, bylaby uprzywilejowana

jesli chodzi o itemy, wydaje mi sie, ze nie powinnismy banowac ich podmieniania (zwlaszcza ze jescze ciezej to kontrolowac)

ale trzeba szybko podjac decyzje w obu sprawach, w tym tygodniu pewnie jeszcze dodamy wzmianke na ten temat w regulaminie

Nie trudno jest zauważyć jak ktoś po 15 minutach zaczyna używać nowego skilla, którego wcześniej nie używał. Problem może być tylko z pasywami, ale wydaje mi się, że nie mamy po 10 lat i jesteśmy na tyle dorośli żeby przestrzegać zasad w głupiej grze. Jeśli pozwolicie na zmianę itemów to niektóre duele będą trwać godzinami. Na przykład wd vs  barb pod młotka. Podczas berserka mogę przebierać się pod max defa i wtedy barb nie będzie miał szans na zabicie mnie. Po berserku zmiana na jak najbardziej ofensywny zestaw i barb raczej nie ma szans wtedy.

3
PvP / Re: Zasady PvP?
« on: February 21, 2013, 17:52:34 pm  »
ten temat zostanie poruszony na forum technicznym

Czy zmiana skilli i itemów podczas trwania duela jest dozwolona? (nie chodzi mi o przerwę miedzy walkami). Byłem przekonany, że takie coś jest zabronione.

4
PvP / Re: Zasady PvP?
« on: February 21, 2013, 17:17:53 pm  »
jeżeli nie wychodzi z mapy to jest to dozwolone. Jak udowodnisz że runda trwa 40 a nie 10 minut? Dodatkowo mapa jest mała, nie da się wiecznie uciekać. Musisz się z tym liczyć.

To chyba nie grałeś jeszcze z tank barbem albo twoje duele trwają kilka sekund. Nie wiem czy słyszałeś ale jest coś takiego jak stream i fraps. Powinna być możliwość rozgrywania meczu przy obecności sędziego, który będzie oglądał streama.

5
PvP / Re: Zasady PvP?
« on: February 21, 2013, 16:41:58 pm  »
Wprowadźcie jakiś limit czasowy na jedną walkę, po którym można zawołać sędziego. Sorry ale nie mam czasu na granie z barbem poł godziny jednej rundy ponieważ on przez 90% walki ucieka dookoła mapy czekając aż mu się odnowi berserker. Chciałbym się dowiedzieć czy zmiana skilli podczas trwania duela jest dozwolona? Barb po 15 minutach uciekania zmienił sobie jednego skilla na szarże i dzięki temu wygrał rundę.

6
PvP / Re: Kto wygra lige testową?
« on: February 06, 2013, 21:46:47 pm  »
No niestety wizard odstaje od reszty w stawce bardzo sporo. Przygotowywałem się do gry wizardem na pvp ale bardzo się zawiodłem tym co zrobił blizzard. Może i wizard daje sobie radę z randomami na publicach, którzy nie odróżniają pvp od pvm. Jednak jak dochodzi do dueli z graczami, którzy są bardziej ogarnięci to wychodzą wszystkie słabości wizarda. Wizardowi brakuje skilli defensywnych, a w szczególności skilli dobrych do ucieczki. Niby ma frost nove i diamond skin, ale tak naprawdę są to skille bezużyteczne. Wizardowi brakuje skilla typu SS, spirit walk czy serenity. Do tego wszystkiego jeszcze dochodzi mapa, która jest według mnie antywizardowska. Nasrali na niej pełno drzewek i ścianek przez które nie da się teleportować bo co chwilę coś cię blokuje. Wizard posiada strasznie słabe skille ofensywne, których nie opłaca się używać bo zwykły magiczny pocisk, który nie zużywa AP robi więcej dmg niż skille, które AP zużywają.

Wizard vs dobry monk nie ma praktycznie szans. Jak monk nas dogoni (co jest bardzo łatwe dla niego) to już jest pograne bo łapie nas na stunlocka i nie ma jak z tego uciec.

Wizard vs dobry barb też ma bardzo ciężko. Dużo barbów praktycznie więcej się healowało niż ja im robiłem dmg ( a mialem go okolo 240k).

Wizard vs dobry wd praktycznie nie do wygrania.

Wizard vs dobry dh nie do wygrania. Jedyne pocieszenie to takie, że z dobrym dh raczej każdy przegra w tej chwili.

Bardzo chciałbym grać wizardem ale niestety na chwilę obecną postać nie nadaje się na 1v1. Pozostaje tylko czekanie na ewentualne zmiany, ale boję się, że Blizzard raczej będzie miał wyjebane i nie będzie się starał zbalansować dueli.

7
News / Re: Ruszamy z testową ligą 1v1 na PTR
« on: February 02, 2013, 13:13:58 pm  »
Mag po jakim czasie można ponownie wyzywać przeciwników?

8
News / Re: Ruszamy z testową ligą 1v1 na PTR
« on: January 31, 2013, 23:08:43 pm  »
Jak możesz to wywal ligę testową bo zaśmieca tylko wyzwania

9
News / Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« on: January 27, 2013, 14:07:40 pm  »
Wyobrazasz sobie te wszystkie ligi d2 bez zasad ? tylko z zasadami ograniczajacymi skille ? Bo ja nie - i tak tez nie bedzie w d3. Itemy i skille napewno MUSZA byc ograniczone, pytanie tylko w jakim stopniu - to pytanie juz do madrych glow od REGulaminu, ktorzy beda dazyli w nim do perfekcji.

Nie wiem czy zauważyłeś ale mój post był odpowiedzią na post Ajantisa na temat niebieskich itemów. Chodziło mi o to, że ograniczanie itemów do tego stopnia, że 8 miesięcy grania idzie na marne jest chore. Oczywiście można balansować itemy ale nie do tego stopnia, że gracz musi 90% itemów wymieniać bo nagle okazuje się, że są one nie zgodne z powstałym regulaminem.

Pytanie do poprzedzajacych mnie Farmerów, jaki sens jest robienie ligi gdzie najlepszy item wygrywa ?
Proszę Cię nie pieprz mi takich głupot rozpowszechnianych przez randomów na wszystkich forach, którzy nie mają zielonego pojęcia o tej grze. Grałem z wieloma top graczami i pomimo tego, że moje itemy były warte 1/10 tego co przeciwnika to i tak dawałem radę. Zachowujecie się jakby do tej ligi drzwiami i oknami walili top gracze z diabloprogress z mega itemami na które wydali po kilka tysięcy euro. Popatrzcie jakie jest zainteresowanie ligą na dzień dzisiejszy. Mam nadzieję, że się mylę ale boję się, że wyjdzie z tego to samo co PCL w d2 gdzie w turniejach 90+% uczestników to byli Polacy.

Azur wyganianie na inne gry, ktore wymieniasz jest smieszne- kazda profesjonalna liga powinna opierac sie na skillu gracza, nie zas na spalonych oczach na monitorze czy hajsie zostawionym na ah.

Z takim podejściem to D3 nigdy nie będzie miało profesjonalnej ligi i nigdy nie pojawi się na imprezach e-sportingowych. W każdej profesjonalnej lidze wygrywają gracze, którzy traktują granie jako sposób na życie i potrafią się z tego utrzymywać. Wy chcielibyście wygrywać nie dając nic od siebie, nie spędzając czasu na ulepszaniu postaci. Najlepiej dla was by było gdybyście mogli wejść raz na tydzień zagrać w turnieju i konkurować na równi z osobami, które spędziły o wiele więcej czasu na rozwijanie postaci niż wy. Tak się nie da w żadnej profesjonalnej lidze. Idź i powiedz najlepszym teamom na świecie z różnych lig żeby przestali siedzieć przed kompem i trenować bo przecież mają już skilla to Cię wyśmieją. Tak samo jest w d3 aby być najlepszym musisz trenować i rozwijać postać. Jeśli ktoś się z tym nie zgadza to nie ma prawa nazywania tego profesjonalną ligą.

10
News / Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« on: January 26, 2013, 22:35:06 pm  »
Wystarczy tylko odejść od MAIN weapona i zastąpić go innym niższego poziomu np do 40 lvl'a i po sprawie. Ludzie, którzy spędzili masę godzin nadal mają swoje super eq, które przelicza im DPS i z drugiej strony nie jest to DPS, który umożliwia zabicie na hita. Wilk syty i owca cała. Uważam, że jest to jedne z najlepszych rozwiązań na chwilę obecną aby coś tam sobie pograć w systemie dueli.

Chyba nie wiesz o czym mówisz. Wyobrażasz sobie zabicie np tank barba albo inna postać zrobiona pod tanka używając broni niskiego lvlu?

Panowie, ja się zgadzam, że im mniej ograniczeń, tym lepiej. Tylko pytanie jest inne - czy różnice wynikające z zajebistego gearu są naturalne i powinny mieć miejsce. Jeśli chcecie dueli, w których spore znaczenie ma gear i to ile ktoś przepieprzył ojro/przenolifował dni na farmie, to wtedy brak jakichkolwiek ograniczeń jest spox. Ale jednocześnie skill gracza odgrywa tutaj znacznie mniejszą rolę.

Ja wiem, że blue items pewno nie przejdzie, ale w tym przypadku odpada kwestia wyposażenia, bo każdy ma takie samo. Więc o wiele bardziej liczy się skill gracza. Czyż nie taka idea przyświecała np. AR?

Jak ktoś szuka dueli bazujących tylko na skillu w D3 to chyba wybrał złą grę. Taki ktoś powinien przerzucić się na WoWa, dote, lola itp. Ograniczanie przedmiotów to chyba najgłupszy pomysł jaki możecie wprowadzić. Jaki sens będzie miała wtedy ta gra? Dla mnie taką samą frajdą co pvp jest kupowanie/szukanie coraz to lepszych itemów i zwiększanie swoich możliwości na pvp. Chcecie na siłę ograniczać graczy, którzy przygotowywali się do tego pvp przez te 8 miesięcy tylko dlatego, że część z nas nie ma pomysłu na swoją postać i nie potrafi jej porządnie ubrać? Sorry ale jak widzę te ciągłe płacze na temat tego jak to wszyscy padają na hita to mi się ciśnienie podnosi. 90% z płaczących nie ma pojęcia jak grać swoja postacią oraz lata w itemach, które można wyfarmić w kilka dni. Albo chcemy stworzyć ligę na wysokim poziomie do której trzeba się przygotować i nieustannie rozwijać postać aby konkurować z innymi, albo kolejną z gównianych lig polegających na ograniczaniu wszystkiego tylko po to aby każdy noob z lol1 mógł brać w niej udział. Według mnie większym problemem są niezbalansowane/op skille niż różnice w itemach. Naprawdę nie wiele trzeba aby dobrze ubrać postać na pvp, która w połączeniu ze skillem gracza będzie konkurować z tymi za biliony. Grałem z wieloma postaciami, które były ubrane za o wiele mniej niż moja i dawały radę. Wystarczy trochę pomyśleć i posiedzieć z kalkulatorem aby stworzyć postać, która będzie rywalizować z bogaczami, którzy najczęściej brak skilla próbują nadrobić kasą.

11
News / Re: Start ligi 1v1 w patchu 1.0.7
« on: January 20, 2013, 18:37:18 pm  »
Moim zadaniem robienie czegoś na siłę od tak żeby tylko było nie ma sensu. Najpierw poczekajmy aż wyjdzie 1.0.7. Potem zróbmy zasady i dopiero turnieje. Rogh chcesz pokazać jak poważną organizacją jesteśmy robiąc turniej bez jakichkolwiek zasad na ptr, który nie jest nawet stabilny? Więcej osób się zniechęci do ligi niż się nią zajara. Czekaliśmy tyle czasu to chyba jesteśmy w stanie poczekać ten jeszcze jeden miesiąc i to porządnie zorganizować.

12
News / Re: Patch 1.0.7 - przegląd zmian
« on: January 14, 2013, 12:28:24 pm  »
na forum blizza ktos pisze, ze PTR ma byc we wtorek

daj linka

13
News / Re: Patch 1.0.7 - przegląd zmian
« on: January 13, 2013, 16:28:26 pm  »
Chyba żartujecie sobie z tym 2v2. To nie fps zeby grac z ff. Polowa skilli by się nie nadawała do użytku.

14
News / Re: Rejestracja Battletagów na D3CL
« on: January 03, 2013, 11:53:47 am  »
Jest albo czy będzie możliwość przeglądania listy osób, które się zarejestrowały?

15
Ogólne Diablo 3 / Re: Jaka postac polecacie na poczatek
« on: October 30, 2012, 16:30:21 pm  »
no juz zostalem przy tym monku ostatecznie, tylko jedna kwestia jest dla mnie niezrozumiala, mianowicie LoH i kradziez zycia, jak to z tym jest, mam z 1000loh teraz bo jedna bron zamienilem na taka z 2,5% kradziezy przy okolo 50k dps, i gorzej mam z przezywalnoscia, jest jakas granica dps od ktorej kradziez zycia jest dopiero bardziej oplacalna niz te kilkaset loh  ? i czy dziala to tez na wszystkie skille ? bo np mam skill powalajacy podmuch z runa cyklon, to ponoc tutaj loh nie dziala ale juz kradziez zycia tak. jak jest naprawde

Pamiętaj, że na inferno liczy się tylko 1/5 LS z itemów. Czyli jak masz 3% na itemie, to na inferno będzie działać tylko 0.6%. LS na monku opłaca się używać dopiero od 100k dps. Wszystko zależy od tego jaką klasą grasz. Na przykład na wizardzie bardziej opłaca się używać LoH.

Pages: [1] 2

BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.146 seconds with 18 queries.