• April 19, 2024, 18:02:19 pm
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Topics - mikechdx

Pages: [1]
1
Ogólne Diablo 3 / I jak wam idzie ?
« on: May 16, 2012, 15:09:48 pm  »
ktos juz hell progresuje ? nam zostal diabel na nn

2
Ogólne Diablo 3 / 9.55aM diablo padl ;):):):)
« on: May 15, 2012, 09:55:38 am  »
i nas padl ;)

3
Ogólne Diablo 3 / bn i paypal
« on: May 14, 2012, 12:56:06 pm  »
wiazal juz ktos konto bn z paypalem bardziej chodzi mi o sam paypal bo mam problemy z autoryzacja karty

jaka karte dodawaliscie i z jakiego banku ?

4
Ogólne Diablo 3 / 10xPP do wowa
« on: May 12, 2012, 03:52:23 am  »
mam 10xPP do wowa za cale 10 chce 300zl napewno kilka/nascie osob tutaj ma niesplaconego do konca annuala dostawca i kody sa na 100% dzialajace powiem tyle ze jedyny sensowny rush team w polsce bazuje na tym dostawcy  pojedynczo moge je sprzedac po 50zl od sztuki ktos bedzie chcial zbierz ekipe za 10 chce 300zl nie ma problemu allegro ebay oszczedzacie prawie 500pln na tym /w me if ya want

E: sa to zwyczajne europejskie pp 60 dniowe wedle zyczenia moge wyslac zafoliowane zdrapki ew same kody

5
Ogólne Diablo 3 / Bashiok o zmianach w poziomie trudności Inferno
« on: March 31, 2012, 02:19:42 am  »
jednak tor go nie zwolnili mimo moich spekulacji az dziwne aleeee ... ;D
Bashiok

Community Manager

W temacie: Is *Anyone* Happy About Runes on Rails?

To równie dobra okazja jak każda inna, aby UJAWNIĆ SEKRET, że przeciwnicy na poziomie Inferno nie są już liniowi. Stają się oni coraz trudniejsi. Była to reakcja na wewnętrzne testy poziomu Inferno. Pierwotnym założeniem było posiadanie stałego poziomu trudności, abyście mogli iść tam gdzie chcecie, farmować przedmioty i nie będzie tam trudniej, niż w dowolnym innym miejscu na Inferno. Spowodowało to jednak szereg problemów:

Wydawało się to dziwne. Nie czuło się, że przechodzi się grę, ponieważ poziom trudności był cały czas taki sam. Wielkim zawodem było pokonanie ostatniego bossa gry, który nie był trudniejszy od pierwszego.
Gracze są bardzo różnorodni, a my chcemy się upewnić, że wszyscy będą mieli co robić. Spodziewamy się, że każdy kto ma wystarczająco czasu i chęci do gry zdobędzie 60 poziom. Jednak skok w poziomie trudności musi być różny dla każdego. Szaleni ludzie potrzebują OGROMNEGO skoku, zaś tzw. "casual lecz wciąż hardcore" będą chcieli mniejszej różnicy w poziomie trudności. Szalone osoby, które grają non-stop dotrą do Aktu I i napotkają na swej drodze wyzwanie, jednak miesiąc później będą mieli nad czym popracować (Akty II, III i IV). "Hardcore-casual" wbiją poziom 60 nieco później. Doświadczą oni "małych zwycięstw" w Akcie I i będą marzyli o tym, że któregoś dnia dotrą do późniejszych aktów.
Żywotność. Wiemy, że gracze lubią stawiać przed sobą cele. Stworzyliśmy Akt III i IV tak, aby były bardzo trudne dla najbardziej elitarnych graczy. Dziwnym byłoby stworzenie całego poziomu Inferno w ten sposób. Niektórzy z was mogą stwierdzić "Myślałem, że chcieliście, abyśmy mogli farmować tam gdzie chcemy. Teraz mamy do dyspozycji tylko połowę świata? O co chodzi?" Naszym celem jest to, aby loot był lepszy z matematycznego punktu widzenia w kolejny aktach, jednak ten zdobyty wcześniej nie stawał się zbędny. Uważamy, że Diablo II poradziło sobie z tym w niezły sposób i oczekujemy podobnego skutku w Diablo III.
Gracze w Diablo II robili Diablo runy, Mephisto runy, Pindleskin runy, Pit runy, Baal runy, itd. ponieważ loot w Diablo jest bardzo losowy. Mimo, że teoretycznie najlepsze przedmioty wypadają w późniejszych aktach, dobrze wylosowane przedmioty z poprzednich mogą być lepsze. Grając wewnętrznie przekonaliśmy się, że po intensywnej i brutalnej sesji gry na Inferno, fajnie jest zrobić Akt III lub IV na Hell i nierzadko zdarzało się tak, że zaskakiwał on niespodziewanym przedmiotem, który jest dla nas upgradem. Spodziewamy się, że będzie to działało również na Inferno, gdzie jeśli ktoś może teoretycznie farmować Akt IV, z pewnością będzie dobrze się bawił robiąc Akt I, ponieważ tam również ma szansę na zdobycie fajnego loota. Powodem tego jest fakt, że bardzo losowe przedmioty mają wiele powtarzających się schematów w systemie dystrybucji.

7
Sprawy forum / voice chat
« on: March 27, 2012, 21:21:00 pm  »
pytanie taie do rzundzacych ... zamierzacie postawic jakies mumble/ts/venta ? W pozniejszym czasie wiadomo pod pvp, ale na wstepie ? mysleliscie wgl o tym czy raczej nie zamierzacie supportowac takich spraw

8
Sprawy forum / RSS
« on: March 27, 2012, 17:14:57 pm  »
rss sie wysypal czy tylo u mnie nie dziala ?

9
Ogólne Diablo 3 / Męstwo nefalemów
« on: March 21, 2012, 19:58:14 pm  »
jak wy sie na to zapatrujecie ?

Męstwo nefalemów to jeden z ważniejszych, nowych systemów w Diablo III, który pojawia się na poziomie 60. Pamiętajcie, że system nadal jest w fazie testów i cały czas pracujemy nad szczegółami jego funkcjonowania. Oto, jak wygląda on obecnie podczas wewnętrznych testów: pokonując grupę rzadkich potworów lub czempionów zdobędziesz nie tylko bardzo cenny łup, ale otrzymasz też wzmocnienie, które pozwoli na znajdowanie większych ilości złota oraz magicznych przedmiotów. Jeśli jednak zmienisz umiejętność zwykłą, runiczną czy bierną, albo wyjdziesz z gry, wzmocnienie zniknie. W ramach dodatkowej nagrody, jeśli zabijesz bossa podczas działania wzmocnienia, otrzymasz dodatkowy łup.

 Ciągle przyglądamy się dokładnym wartościom premii do znajdowania magicznych przedmiotów i złota, podobnie jak ilości dodatkowego łupu zdobytego po zabiciu bossa, podczas trwania wzmocnienia. Rozważamy również to, czy efekt wzmocnienia powinien się kumulować, jak długo ma trwać i czy śmierć powinna go przerywać. Chcemy mieć pewność, że wzmocnienie to jest wystarczająco silne, aby pozostawanie w jednej grze na dłużej było bardziej opłacalne niż rozpoczynanie nowej. Z drugiej strony, jeśli okaże się ono zbyt silne, wtedy ryzykujemy tym, że krótkie rozgrywki mogą nie wydawać się warte zachodu.

 Liczymy, że system ten zachęci graczy do pozostania przy obranym buildzie, wybrania obszaru gry, który im się podoba i wyczyszczenia go z grup rzadkich potworów i czempionów w drodze do bossa, a także sprawi, że walka z tym bossem będzie opłacalna. Jeśli celem jest rozegrać krótszą sesję, to możesz ją zakończyć w takim momencie. Jeśli zaś masz więcej czasu, najskuteczniejszym sposobem na kontynuowanie rozgrywki będzie pozostać w tej samej grze i ruszyć po następnego bossa.

Pages: [1]

BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.301 seconds with 18 queries.