• April 30, 2024, 13:07:19 pm
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Lolet

Pages: 1 [2] 3 4 ... 9
16
Ogólne Diablo 3 / Re: World Of Diablo
« on: June 11, 2012, 21:52:28 pm  »
2 dupe methody zfixowane : http://www.diablo3pedia.com/diablo-3/diablo-3-duping-methods-fixed/
N/C dla Blizzarda.

17
News / Re: Włamania na konta
« on: June 07, 2012, 21:20:37 pm  »
Ja tam podpisuje się pod jedną z możliwych teorii -
Kiedy był boom na beta testy, ludzie rejestrowali się gdzie popadnie, na różnych nowo powstałych portalach, forach, a nawet aplikacjach facebookowych, podając swój e-mail oraz hasło. Znaczna część populacji używa tego samego maila oraz hasła do wszystkich usług, zatem twórca takiego forum/portalu/etc, mógł zrobić "mały" przekręt i próbować wejść na twoje konto battle.net używając podanych tam danych. Napisać skrypt sprawdzający takie dane do tysięcy kont nie jest zbyt trudno, stąd taka ogromna skala tego zjawiska. To by tłumaczyło również, dlaczego ludzie tracą tylko konta d3, a rzeczy typu konta bankowe, poczta email, pozostaje nietknięta.

18
General discussion / Re: Patch 1.0.3 preview
« on: June 07, 2012, 21:13:43 pm  »
I like the drop change cause I love act 1 most of all, so I could farm there and get a good drop, though. I'm also curious about the IAS nerf, atm I don't buy any upgrades for my DH, because on the next patch my items may be useless :(

19
Ogólne Diablo 3 / Re: World Of Diablo
« on: June 04, 2012, 22:43:42 pm  »
Ja miałem dziś buga, że pociski stanęły mi w miejscu i zadawały dmg mobowi dopóki nie padł ;p Plus, słyszałem, że można wskrzesić postać na HC, wysyłając pakiet, którym respawnujemy się na SC :|

20
General discussion / Re: Decimation
« on: May 30, 2012, 16:21:09 pm  »
Finally i can test this :)

21
Odczekać w grze jakieś 5 minut przed wyjściem. Możesz też spróbować zmienić gospodarza (nie jestem tego pewien), prawym na ikonę w górnym lewym rogu -> uczyń gospodarzem

22
Solidny set, jest pare fajnych kawałków ze złotego okresu tj. 2008, które sobie cenie :)

23
News / Re: Przyszłe zmiany w D3
« on: May 28, 2012, 23:18:26 pm  »
Dzięki, poprawiłem ;d

24
News / Przyszłe zmiany w D3
« on: May 28, 2012, 22:48:56 pm  »
Blizzard opublikował dziś artykuł podsumowujący 2 tygodnie od premiery gry, oprócz statystycznych bzdur typu ile % ludzi zrobiło postać płci żeńskiej, możemy dowiedzieć się interesujących informacji na temat nadchodzącej poprawki (1.0.2), która ma się pojawić już w najbliższym tygodniu, a nawet dalszych poprawek.
Aktualnie gramy w wersję 1.0.1, a z artykułu można wywnioskować, że ekipa od D3 nie spoczywa na laurach - ma już zaplanowany harmonogram łatek od patcha 1.0.2 aż do 1.1, w którym ma wejść upragnione przez nas PvP. Niestety nie są to dla nas pocieszające wieści. Do wejścia patcha PvP dzieli nas aż 8 poprawek, które mogą się pojawić z różną częstotliwością. Jako że na pierwszy patch prawdopodobnie będziemy czekać 3 tygodnie, łatwo możemy obliczyć, że gdyby łatki zostały wydawane co 3 tygodnie, zaczniemy się zabijać dopiero za około 7 (!) miesięcy, co by się zgadzało z Blizzardowym zapewnieniem, że owy patch pojawi się "jeszcze" w tym roku. Miejmy jednak nadzieję, że tak się nie stanie, bo na pewno większość graczy z tego forum nie dotrwa do grudnia przy obecnym endgame D3. Pocieszający jest fakt, że ekipa z Irvine wbrew temu co wcześniej mówili, podchodzi do kwestii PvP poważnie - zanim wprowadzi łatkę 1.1 na oficjalny serwer ma zamiar wpierw udostępnić ją do przetestowania na serwerze testowym (PTR), dzięki czemu będzie możliwość "trochę" szybszych testów niż napisałem wyżej.
A oto krótkie streszczenie (tl;dr) aktualnie wiadomych zmian które czekają nas w przyszłych patchach:
1.0.2 - mało inwazyjny patch, ogranicza się tylko do poprawy stabilności usług, zapewne usunięte zostaną bugi w AH.
1.0.3 - balansowanie poziom trudności rozgrywki oraz umiejętności postaci. Dodanie poziomu przedmiotów 60+ do statystyk. Zmiana kosztów trenowania oraz wytwarzania przedmiotów przez Kowala. Klejnoty aż do Nieskazitelny sześcienny będzie można wytworzyć z 2, a nie z 3 niższej rangi.
...
1.1 - Wejście patcha PvP. Znaczenie ulepszenie statystyk przedmiotów legendarnych. Znalezione przedmioty legendarne przed wydaniem patcha nie zmienią statystyk.

Komentarze do newsa http://www.d3cl.com/pl/news/view/34/przyszle-zmiany-w-diablo-3.htm

25
Problemy techniczne / Re: Problemy z FPS
« on: May 26, 2012, 20:39:28 pm  »
Mam to samo, najbardziej muli gdy rozwala się jakieś elementy krajobrazu, silnik fizyki jest kiepsko zoptymalizowany ;/ Trzeba mieć nadzieję, że w następnym patchu będzie lepiej.

26
Ogólne Diablo 3 / Re: Inferno Free Farm
« on: May 26, 2012, 12:16:48 pm  »
To działa już od kilku dni odkąd jest public i jeszcze nie naprawili, zapewne nie da się tego zhotfixować. Bardzo przydatne na inferno :P

27
PvP / Re: Areny PvP
« on: May 26, 2012, 12:14:24 pm  »
oj zmieni się dynamika w porównaniu z D2 ;)
Nie będzie przynajmniej strzelania z 21093 ekranów na ślepo, tym bardziej, że namelock nie działa tak jak w d2, więc nie wystarczy kliknać na gościa i czekać aż padnie. A co do aren, to wyglądają świetnie, ale i tak najbardziej mi się podoba ta zaprezentowana na Blizzconie.

28
Offtopic / BNPL / Re: excel problem
« on: May 24, 2012, 22:47:56 pm  »
Proszę bardzo - 
Code: [Select]
=(GODZINA(A1))*60+MINUTA(A1)

29
Łowca demonów / Re: Demon Hunter - PvM Dyskusja ogólna
« on: May 24, 2012, 12:51:30 pm  »
Im więcej tym lepiej, i ogólnie ias daje ci wiecej do dmg niz xx dex

30
Łowca demonów / Re: Demon Hunter - PvM Dyskusja ogólna
« on: May 24, 2012, 11:52:52 am  »
Testowałem tą Elemental Arrow z Nether Tentacles, i to średnio wychodzi, dla mnie lepiej spisuje się Elemental Arrow z Frost Arrow + passive Cull The Weak, zwiększający dmg przeciwko spowolnionym przeciwnikom o 15%

Pages: 1 [2] 3 4 ... 9

BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.097 seconds with 18 queries.