• March 28, 2024, 14:05:57 pm
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Topics - Arcon

Pages: [1]
1
Ogólne Diablo 3 / [Poradnik]- Szaman Imperator
« on: December 12, 2014, 12:36:38 pm  »

"Duchy są dla mnie łaskawe."

Spis Treści


I.Wstęp
II. Działalność buildu
III. Przedstawienie Buildu
IV Dopasowanie itemów
V. Podsumowanie



I Wstęp



Witam wszystkich zagorzałych szamanów, którzy odprawiają swój codzienny rytuał zbawienia.
Chciałbym Wam przedstawić klasę, która nie jest do końca doceniana na głębokich szczelinach, a ma swój potencjał w dużej mierze we wspomaganiu drużyny przy wysokich Greater Riftach.
Na początku chciałbym zaznaczyć, iż dla tej postaci istnieją dwa konkretne buildy, którymi można w mgnieniu oka odprowadzić demoniczne bestie na spoczynek, a są nimi Build Żniwiarza oraz Build Peciarza
Do pierwszego Buildu jest potrzebny set Żniwiarza, a do drugiego niestety już więcej potrzebnych przedmiotów, ale nie o to się rozchodzi. Dziś Wam przedstawię rodzaj szamana, którym zrobicie w grupie swój upragniony rekord.
Osobiście takim szamanem jako support dotarłem na 47 poziom głębokiej szczeliny.



II Działalność buildu:



Build ten opiera się w głównej mierze na rzucaniu dość szybko czarów,
a do tego będzie nam potrzebna dość duża redukcja  czasu odnowienia umiejętności, której zalecam mieć powyżej 50 % ze wszystkimi bonusami.
Kolejnym ważnym zadaniem naszej postaci jest utrzymanie elit dość blisko siebie w pełnym ogłuszeniu, oraz wspieranie drużyny naszymi umiejętnościami, czyli Wściekłym Voodoo, Zbiorowym Zamętem oraz Zbieraniem potworów dzięki Piraniom.
Na pole walki idziemy jako pierwsi i obserwujemy co się dzieje na danym obszarze.

III. Przedstawienie Buildu



Oto zestawienie skilli




AKTYWNE:

LPM: Armia Fetyszów- Łowcy Głów: Skill, dzięki któremu jesteśmy w stanie efektywnie skracać czas odnowienia umiejętności dla naszego voodoo, oraz właśnie tego skilla.
Świetnie procuje z pasywką Pełzająca Śmierć, oraz Klejnotem Skutecznej Toksyny.


PPM: Zbiorowy Zamęt- Paranoja: Solidny buff dla drużyny, który daje dodatkowo 20 % obrażeń więcej, oraz dezorientuje wrogów.


1. Duchowa Wędrówka - Wyprawa: Główne źródło ucieczki naszego szamana - uruchamiamy, gdy czujemy potencjalne zagrożenie dla naszej postaci.

2. Przerażenie- Oblicze Śmierci
: Umiejętność defensywna, która wspiera całą drużynę unieruchamiając przeciwników.

3. Piranie- Pirianiado: Solidna umiejętność powodująca wessanie naszych przeciwników w trąbę powietrzną, wszyscy wessani wrogowie będą otrzymywać 15% więcej obrażeń ze wszystkich źródeł ataku. Świetnie procuje z klejnotem Zmora Uwięzionych.

4. Wściekłe Voodoo-Taniec Śmierci: Ogromny booster dla naszego teamu w postaci 30 % dodatkowych obrażeń, zwiększenia szybkości ataku, oraz poruszania się postaci. Warto też wspomnieć, iż z dużą redukcja cooldownu, oraz Pasywką Obrzędy Plemienne jesteśmy w stanie uruchamiać tą umiejętność bez przerwy.



PASYWNE:


Obrzędy Plemienne- Umiejętność, która skraca czas odnowienia Voodoo o 25 %.

Medium- Kolejny Pasyw defensywny zapewniający nam drugie życie, oraz skrócenie czasu Duchowej Wędrówki.

Pełzająca Śmierć- Zdolność, która procuje się z naszymi fetyszami zadającymi obrażenia od trucizn. Synergia do fetyszy oraz Klejnotu Skutecznej Toksyny.

Siła Dżungli - Skill defensywny dodający nam 15% redukcji obrażeń od wszystkich żywiołów.




IV Dopasowanie itemów:




Rada !!!
:
Koniecznie zmieniamy statystykę Redukcja Czasu Odnowienia we wszystkich itemach, w których może ona zostać wylosowana na 8 %, zaś w broniach na 10 %. Dodatkowo, jeśli to możliwe, dodajemy gniazda do hełmu, pierścieni i amuletu.


Hełm


Oblicze Tinklandiana
Jest główną synergią tego buildu, więc to jedyny hełm, który można użyć ze względu na unieruchomienie przeciwników. Robimy w nim dziurę i wkładamy klejnot na zmniejszenie redukcji czasu odnowień umiejętności.




Naramienniki


Zasługa Borna
 Są dość przydatnymi naramiennikami ze względu na bonus od setu, który daje nam 10 % redukcji czasu odnowienia umiejętności.



Strażnik Asheary
Alternatywa dla Borna - dają nam sporą przeżywalność w zamian za redukcje czasu odnowienia umiejętności.




Tors


Lodowata Dusza Borna

Jest dość przydatnym torsem ze względu na bonus od setu, który daje nam 10 % redukcji czasu odnowienia umiejętności.



Opończa Blackthorna

Dobry Tors, jeśli ktoś potrzebuje dodatkowej redukcji obrażeń od elit.



Pas

Ćwiekowany Pas Blackthorna
Potrzebujemy go do bonusu z setu Blackthorna,
który daje nam Niewrażliwość na naziemne efekty potworów: bezcześciciel, stopienie i zaraza.



Pas Wartownika
Daje nam dodatkową redukcje czasu odnowienia umiejętności, jeśli mamy jej zbyt mało.




Rękawice

Łapawice Świętego Archewa
Najlepsze rękawice dla naszego tanka, ze względu na ich działanie, ponieważ zyskujemy   osłonę absorbującą ataki o równowartości 20–25% maksymalnych punktów życia postaci. Gdy mamy ponad 1mln życia, wtedy taki bonus daje nam ponad 200 tysięcy dodatkowego życia.


Żelazna Pięść Asheary
Rękawice, które dają bonus z setu Asheary i zapewniają żywotność postaci.



Buty


Ostrogi Blackthorna
Buty, które dają bonus z setu Blackthorna i zapewniają żywotność postaci.




Karwasze


Silnorękie Karwasze
Karwasze, które dają nam potężny bonus, sprawia on, że odrzucone potwory przez 5 sekund otrzymują dodatkowe obrażenia.




Spodnie


Turniejowe Bryczesy Blackthorna
Spodnie, które dają bonus z setu Blackthorna i zapewniają żywotność postaci.



Amulet



Xephiriański Amulet
Jedyny amulet, który zapewnia nam całkowitą niewrażliwość na błyskawice, które przy wysokich poziomach szczelin stanowią potencjalne zagrożenie.


Talizman Johana
Jest, to alternatywna opcja dla amuletu powyżej. Ten amulet spełnia rolę przyciągania do siebie potworów, dodatkowym atutem tego amuletu jest gwarantowana opcja skrócenia czasu umiejętności.



Pierścionek 1


Złodziejski Pierścień Rechel
Pierścionek, dzięki któremu jesteśmy bardziej mobilni ze względu na jego bonus, który daje za wystraszenie potwora zwiększoną szybkość poruszania się naszej postaci.


Jeśli nie macie Złodziejskiego Pierścienia Rechela, to każdy pierścień, który posiada wymagane statystyki jest trafny. Wymagane statystyki, to redukcja czasu odnowienia umiejętności, oraz gniazdo.


Pierścionek 2


Pierścień Królewskiej Wspaniałości
Ten pierścień jest must have czyli nie można zamienić go na co innego. Daje nam bonus do setów, przez co możemy mieć skompletowany cały zestaw, mając jedną rzecz mniej, niż jest to wymagane.




Broń


Meteorytowe Kukri
Jest najlepszą bronią dla naszego szamana, ponieważ zyskujemy bonus do voodoo, przez co w połączeniu z tak dużą ilością redukcji czasu odnowienia umiejętności, oraz zdolnością pasywną, jesteśmy w stanie co chwile używać voodoo, które silnie podnosi obrażenia całej drużyny.


Ostatni Oddech
Alternatywna broń dla naszego szamana, która skraca czas odnowienia umiejętności Zbiorowy Zamęt o 15–20 sek




Tarcza


Tarcza Burzy
Świetna Tarcza dająca nam sporą przeżywalność, ma w sumie wszystko, co nam potrzeba, czyli wysoki blok oraz sporą redukcje obrażeń wręcz.



Homunkulus
Alternatywne mojo dla naszego szamana, które daje nam przywołanie psa, oraz dodatkowe mięso armatnie dla krwawych bestii.



Klejnoty


Zmora Uwięzionych

Bonus jest aktywny tak długo, jak przeciwnik jest pod wpływem ograniczenia kontroli. Ograniczenie może aktywować kolega z drużyny lub towarzysz.


Gogok Szybkości
Dzięki temu legendarnemu gemowi w połączeniu z właściwymi przedmiotami można zwiększyć diametralnie swoją redukcję czasu odnowienia umiejętności.


Klejnot Skutecznej Toksyny
Gem pozwala otruć zaatakowanych przeciwników. Dodatkowo po ulepszeniu gemu do 25 poziomu wszyscy przeciwnicy, którzy zostali otruci otrzymują dodatkowe 10% obrażeń. Dotyczy całego teamu! Czyni, to z niego świetny wybór dla postaci grających pod supporta.





V.Podsumowanie




Zachęcam Was bardzo serdecznie do wykorzystania potencjału tego szamana, jest najlepszym towarzyszem przy wysokich szczelinach, który daje ogromne wsparcie dla drużyny i większość trudu leży właśnie na nim, dlatego że odpowiada za drużynę oraz nią kieruje.
Głównym autorem pomysłu jest:Arcon, redaktor serwisu Imperium Diablo,
http://diablo.phx.pl
Dodam również, że będę aktualizował poradnik wraz z wszelkimi zmianami dotyczącymi stanu gry.

2
Tournament information / 01.03.2014 - Big Massive PvP Challenge - PRE-SIGNUP
« on: February 20, 2014, 21:39:56 pm  »
Hello!

I invite everyone to take part in
" BIG MASSIVE PVP chalange " .
This is the way that I and the other organizators want to say goodbye Diablo 3 and welcome Reaper of Souls Expansion. Last days to duel with the old D3CL rules because the future is unknown so let's enjoy what we have Nephlames.
I invite you to take part in this competition and fight for 1 000 000 000 gold, which will be divided into the top 8 players.


How To Enter:
Reply to this thread with your Battletag and Class
(e.g.) ArconAZM#2435 WD


1) place - 300 million
2 ) place - 250mln
3 ) place - 150mln
4) place - 100mln
5) place - 50 million
6 ) place - 50 million
7) place - 50 million
8 ) place - 50 million


WHEN and WHO :

  • Date: 2014.03.01 (Sunday 21:30 UTC+1)
  • Draw : The draw will take place 15 minutes before the tournament .

General Tournament Rules

Quote

•The legit pvp rules are: Fair play and good manners.
•Before each match please perform the legit test procedure. The test procedure can be found HERE. The legit test procedure is impelented to assure players protection against breaking the rules, such as gear swapping, macros or
banned spell.
• Duels are held in 'Inferno' difficulty in normal D3CL league and in 'Normal' difficulty in low level dueling D3CL league.
• Duels are played with best of 9.
• Maximum duel time is 45 minutes starting from the first ‘go’ from both sides.
• The small island inside the scorched chapel area is forbidden ground. Actively using this island will result in loss of  rounds and/or the complete match.
• You cannot enter town or leave the game during a round, if that happens the person who enters town or leaves the game looses the round.
•  If a player wish to change Equipment between rounds he has to announce it to the other player. Both players will then travel to town and once more agree on Equipment for the duel. If nothing is said to be changed a travel to town, or a new agreement about equipment is not necessary.
• We expect the duels to be active combat. Repeatingly avoiding the duel will result in a loss.
• Vanishing Dye is not allowed.
-Round(s) resulting in a draw (both players kill each other) counts as +1 round for player, who killed his opponent first.
• The winner of the duel must stay in screen from opponent once won.
• You must play your duels using the character you signed up with for the League or Tournament.
 

Quote
1v1 Rules

Shaman
Quote
• In duels versus the “Monk” is only allowed to use either “Plague Bats Rune“ or “Hex“.
• In duels versus the “Barbarian” is not allowed to use the skills “Firebats” and “Hex”.
• In duels versus the “Wizard” is not allowed to use “Plague Bats“.
•  In duels versus the “Demon Hunter” is not allowed to use “Plague Bats“.
• In duels versus the “Demon Hunter“ the skill Haunt“ is only allowed to use with the rune “Resentful spirit“.
• In duels versus the “Demon Hunter“ must choose between “Zombie dogs“ and “Gargantuan“.
 

Barbarian
Quote

• In duels versus the “Monk”, ”Wizard and “Witch Doctor” is not allowed to use the skill “Wrath of the Berserker”.
•In duels versus the “Demon Hunter” the skill “War cry” is only allowed to use with “no rune”.
•In duels versus the “Demon Hunter” using "Rapid Fire" all skills are allowed.

Monk
Quote

•In duels versus the “Wizard” the skill “Cyclone Strike” is not allowed.
•In duels versus the “Wizard” the skill “Fists of Thunder" with the rune “Thunderclap” is not allowed.
 

Demon Hunter
Quote
•The Demon Hunter is not allowed to play the “bunker – style”. This style is defined by laying “Turrets” and/or “Spike Traps” and not coming out from the range of these traps.
•In duels versus the “Wizard“ the skill “Rapid Fire“ is not allowed.
•In duels versus the “Wizard“ the rune “Aid Station“ is not allowed.
•In duels versus the “Barbarian“ the rune “Aid Station“ is not allowed.
 


Mirror Matches 

Quote
•Class specefic rules do not apply here!

Organizators: ArconAZM, ZelgoAZM, GerardDiablo with D3CL technical support

3
Tournament information / [EU] VC Diablo 3 1v1 PVP Tournament Week 2 Sign Up
« on: January 25, 2014, 17:13:33 pm  »
Welcome

  Organize an international tournament for all the people playing pvp
We have quite a cool prize from 1 to 10 seats are guaranteed prize
The tournament will be held at 22:00 08.02.2014r on streamie twitch.tv/katmpb

Feel free to records http://www.viciouscattle.com/forum/thread-2466-1-1.html

4
Sprawy forum / Zmiana Battletaga
« on: November 09, 2013, 12:21:27 pm  »
Proszę o zmianę battletaga na ArconAZM#2435 :)

Pages: [1]

BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.229 seconds with 17 queries.