• April 27, 2024, 21:06:04 pm
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - PONTIFEX

Pages: 1 [2] 3
16
News / Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« on: July 29, 2014, 14:21:56 pm  »
1 - "Ustalacie zasady podoba mi się to." Po jakiemu to jest napisane?
2 - "patch 2.1 - jest gem co daje petą nieśmiertelność - jak sprawdzi się to na fetyszach w pvp - to sam sobie odpowiedź."
 a) Ustalamy zasady pvp na d3l - dla wszystkich klas
 b) Ty masz cos konkretnego do powiedzenia w spr. zasad na dzis dzien, czy raczej wolisz zgrywac madrego na zasadzie co bedzie gdy. Zreszta na pds tego co napisales na jakiej zasadzie mam ci udzielic odp ? Na pds tego czego jeszcze nie ma a ma byc? Jak patch wejdzie to sie wtedy pomysli.

17
News / Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« on: July 29, 2014, 13:24:19 pm  »
Katasie :D czytaj ze zrozumieniem o czym tutaj piszemy. Linki to sobie na czole naklejaj. Chcemy ustalic jakies sensowne zasady a ty znowu wchodzisz ze swoim malym swiatem wielkiego odkrywcy, do rzeczywistosci :)

18
News / Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« on: July 29, 2014, 12:55:52 pm  »
Moze zacznijmy wszystko od poczatku. Ustalmy wstepnie pds. rzeczy jakimi beda: cool down - obraz. % od zywiolow - towazysze - itemy

   A) Redukcja odnowienia
Biorac pod uwage Redukcje odowienia u poszczegulnych postaci i ich skilli najwiecej watpliwosci wzbudza monk ze swoim serenity <20 sek odn>,
 wd o ktorym teraz pomyslalem i jego duchowa wedowka <15 sek odn>, wizz - teleportacja <11sek odnowy>, krzyzowiec - konna szarza <16 sek odn> - Pisze dlatego
o tych skilach bo one w jakis sposob czynia na chwile dana postac nie do uchwycenia. Wydaje mi sie ze duzym problemem bedzie dopasowanie jednego % CD do wszystkich postaci
z tej racji, ze umiejetnosci obronne w swoich pds skilach maja rozny czas odnowienia. Uwazam, ze skoro dalo sie grac bez CD do tej pory najbardziej sprawiedliwym wyjsciem byloby,
zrezygnowanie z CD w itemach. Ograniczenie CD do jakiego % i tak nie bedzie satysfakcjonujace dla wszystkich klas, np z takiego powodu w ktorym to monk posiada takowy pasyw + helm
z CD jako dodatkowy item.
Moje propozycje:
*Moze pozostanmy tylko na etapie gemow i pds skili jak i pasywek, bez CD w itemach. <niech wyjatkiem beda tylko 2 zestawy ktore daja CD, bez CD w itemach np. naramach >
*Dać mozliwosc zrobienia CD tylko w niektorych konkretnych itemach <np. rekawice, naramienni itd.>
*Dać mozliwosc dla kilku dowolnych itemow - max 2/3
*Ustalić margines % CD a kazdy sam zdecyduje w jakim itemie to ma byc - Problem w tym czy bedzie sie przecinikowi chcialo liczyc i dokladnie zerkac i szukac takowych % w podgladzie


   B) obraz % od zywiolow
Mysle, ze trzeba sie tutaj tez zastanowic nad jakims progiem % zywiolow lub tez ich obetnieciem. Bywaja sety ktore w pelnym posiadaniu takowego sprzetu daja bardzo duze obrazenia. Dodac do
tego spory dps + % obr od zywiol. to niewiem jaki musial by byc mega tanker by wytrzymac takie uderzenie. Pisalem gdzies wczesniej o mojej walce barb vs wd w ktorej to kolega z rosji posiadajac
czapeczke do stwozen, pierscien pod 1 pieska + 19%/20% fizycznych w itemach zjadal mnie jednym psem. Bez CD w takim wypadku gra nie ma sensu, a biorac pod uwage to ze wd ma wedrowke, chowa
sie za psem i monstrum, posiada pasyw ktory zapewnia mu zatrzymanie hp - gra nie ma sensu.
Moje propozycje:
*Zrezygnowac z % zywiolow we wszystkich itemach
*Zrezygnowac z % zywiolow z wyjatkiem broni i tarczy <o ile jest>
*Pozwolic na % zywiol tylko dla 1 itemu.
*Pozwolic na % zywioly dla wielu itemow z tym, że w kazdym itemie inny zywiol Np. Karwasze % fizyczne, Amulet ~% ogien, piersien % trucizny itd.


   C) towazysze
Przy ustaleniu pds rzeczy jakim jest CD i % zywioly reszta powinna poleciec prosciej. Dotyczy to DH, WD, Monk i ich pomocnikow. Myslalem by moze ograniczyc pomocnikow do 1, ale dh
zostanie troche pokrzywdzony. Chodzi mi o ustalenie pds rzeczy jakimi sa CD i % zywioly bo chyba tutaj zaczyna sie caly problem - reszta to tylko dodatki ktore poteguja rzeczy.
   
   D) itemy i sety
* Stara natalia do kosza - ma byc walka i skill ale nie chowanie sie i czekanie w miejscu az towazysz zrobi reszte. Gramy tylko na nowych itemach.
*Tam mowa byla o pierscieniu dla WD pod psa - a co z czapka % od zwierzat u WD ?
Moze pozwolny na kozystanie ze wszystkich setow i wszystkich broni - a wykluczmy itemy legendarne ktore daja % dla towazyszy.

Pdosumowanie:
CD do zmiany
% zywioly do zmiany
Itemy i sety - gramy w setach mieszanych o ile ktos chce je polaczyc - Reszta legendarnych itemow co do wysokiego % jakiegos skilla do dyskusji.

19
News / Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« on: July 28, 2014, 21:01:35 pm  »
1. Dh-Ban old natalia - ok
2. helmu upadek dumy - nie mam zdania
3. Wd-Ban hount  w wszystkich runach - ogulnie to wd jest do wnikliwego wpatrzenia - hunt ok - a co z fetyszami ktorych lata od zajebania? i kazdy wali mega obrazenia przy % fizycznych ?
4. ban itemu palec wielkoluda - ok
5. Barb - bez banow - ok
6. Wizz - ban itemu ktory daje dwie hydry jest zbyt opp - zbyt op dlaczego ? bo moze walic 2 zywiolami i a przeciwnik uzbroi sie pod 1 resy ? Oczywiscie to frywolna mysl ale byc moze cos w tym jest.
7. Monk- Ban  kopniecie z półobrotu z runa na ogień , ban pasywy ikona ytara która daje 20% cd gdzie monk może mieć spory cd na serenity - ja na monku mam 72% - wiec mniej wiecej na serenity czekam max 2/2.5 sek -
8. Crus - Ban furii niebios - nie wiem

Ja tak to widzę oczywiście do tego wchodzą amulety z asorbem na wszystkie żywioły - ok

a. Zabronic amulety z absorbem
b. Moze ograniczyc CD tylko do niektorych itemow - by CD nie bylo zbyt wysokie
c. Moze pozostac na zasadach wczesniejszych z wylaczeniem amuletow i CD
d. Moze zrezygnowac z obrazen % od zywiolow

To tylko moje osobiste sugestie - I tak zejdzie duzo czasu nim w miare sie dogra wszytsko

20
News / Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« on: July 28, 2014, 20:01:38 pm  »
Dalej niewiem czy kolega Kat chce zagrac czy nie :) 1v1 - A nawiasem mowiac to jestem za wywaleniem amu z niewraz na zywiol i moze z jakims ograniczeniem CD

21
News / Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« on: July 27, 2014, 23:36:09 pm  »
Nie kolego - wlasnie ty dostales szanse gry ze mna :) A nie ja z toba :) Zagramy 1v1 i pokazesz co potrafisz ze swoja zaslona dymna :) To bedzie pojedynek 1v1 kolego :)

22
News / Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« on: July 27, 2014, 23:31:52 pm  »
Posluchaj mnie :) Nie interesuje mnie twoj swiat, twoje klocki i a tym bardziej twoja marysia. Albo chcesz zagrac albo nie :) Proste

23
News / Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« on: July 27, 2014, 23:28:58 pm  »
Zadalem pytanie - tak czy nie :) Bo widze ze masz trudnosci z konkretna odp :)

24
News / Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« on: July 27, 2014, 23:26:56 pm  »
Chcesz ze mna zagrac na zasadach wspulnie ustalonych czy nie :)

25
News / Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« on: July 27, 2014, 23:24:15 pm  »
Blizz nie dal zasad wiec na jakich chcesz grac skoro ich nie ma? My je ustalimy i pykniemy sobie meczyk :)

26
News / Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« on: July 27, 2014, 22:59:15 pm  »
Ustalimy zasady i zagramy.

27
News / Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« on: July 27, 2014, 22:40:02 pm  »
Przypadkiem zerknolem na forum d3cl, gdzie zobaczylem ze jest organizowany turniej. Zerknolem na graczy i na poszczegulne eq gracza. Nie biorac udzialu w turnieju i nierozmawiajac z nikim na ten temat jestem pewien w 100%, ze Kat wystepujac z turnieju napewno wystawil postac ktora bedzie dawala ze swojej strony 90% szanse na nie uzyskanie ostatniego miejsca. Stara natalia + redukcja odnowienia jak i redukcja zasobow w sposb niemalze perfekcyjny, czyni gracza praktycznie nietykalnym. W ciemno zakladam, ze taktyka w grze 1v1v1v1 polegala w tym wypadku na uciekaniu i kamuflowaniu sie z racji niskiego dps i czekanie az reszta graczy sie wyrznie w pien :) W sumie to niechce mi sie juz opisywac reszty rzeczy, bo mozna by wiele na ten temat pisac. Jako ten ktory gral przeszlo 1000 h dh na PTR + pvp smialo podejme wyzwanie zabicia tego dh swoim dh. Przez miesiac bede nieaktywny w grze ale pozniej moge smialo zagrac z tym super dh ktory ciagle chowa sie za zaslona. :) Dobranoc

28
PvP / Re: Szukam koksów do walki z moim DH
« on: July 27, 2014, 14:25:52 pm  »
Oooooo znowu jakies jazdy :)

29
Ogólne Diablo 3 / Re: Czy to już czas na turniej?
« on: June 23, 2014, 16:21:58 pm  »
Dh na ciaglej zaslonie dymnej... Przeciez to niesmiertelnosc jest :) Monk pod CD - :) To samo :) Na dobra sprawe takich postaci nie da sie zabić :) Chyba musial by ktos miec mega szczescie i w chwili minimalnego bledu przeciwnika zabic go 1 strzalem :) Mysle ze jakies zasady powinny byc bo biorac pod uwage amulety z niewarazliwoscia na zywioly, gdzie dps gracza w duzej mierze opiera sie na % zywiolow mozna byc niesmiertelnym. Oczywiscie mozna runy dograc na dobra sprawe i pokombinowac mieszanie :) Ale te bonusy i skile def u niektorych postaci sa okropne :P

30
Powiedzialbym ze "Żal dupe ściska" Dla ścisłosci nie mówie do ciebie Zelg ,dlatego że aby pokazac się na scenie pvp w d3 ktos uzywa najbardziej lamerskiego stylu gry jakim jest tankowanie iqq/item w sklepach internetowych dla scislosci dodam iz mowie o sklepie znajdujacego sie u Zorga o nazwie "d3elite" u ktorego zapoatruje sie twoich dwóch klanowiczów Arcon oraz Pontifex ( pogratulowac chyba jeden z lepszych agentow kilka stowek na miesiac dobry wynik ) jest poprostu jak dla mnie i z tego co slysze wiekoszosci ludzi jedynym żenującym sposobem aby zainstniec na scenie d3 poprzez te osoby.

Sponsorowanie nagród w turniejach z kupionych za swoj hajs sztabek diablowego zlota tez jest imo "dobrym biznesem" aby sie pokazac w swiecie d3.
[/quote]

Kazdy mowi to, czym sam zyje. Dziekuje

Pages: 1 [2] 3

BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.118 seconds with 18 queries.