18
« on: July 29, 2014, 12:55:52 pm »
Moze zacznijmy wszystko od poczatku. Ustalmy wstepnie pds. rzeczy jakimi beda: cool down - obraz. % od zywiolow - towazysze - itemy
A) Redukcja odnowienia
Biorac pod uwage Redukcje odowienia u poszczegulnych postaci i ich skilli najwiecej watpliwosci wzbudza monk ze swoim serenity <20 sek odn>,
wd o ktorym teraz pomyslalem i jego duchowa wedowka <15 sek odn>, wizz - teleportacja <11sek odnowy>, krzyzowiec - konna szarza <16 sek odn> - Pisze dlatego
o tych skilach bo one w jakis sposob czynia na chwile dana postac nie do uchwycenia. Wydaje mi sie ze duzym problemem bedzie dopasowanie jednego % CD do wszystkich postaci
z tej racji, ze umiejetnosci obronne w swoich pds skilach maja rozny czas odnowienia. Uwazam, ze skoro dalo sie grac bez CD do tej pory najbardziej sprawiedliwym wyjsciem byloby,
zrezygnowanie z CD w itemach. Ograniczenie CD do jakiego % i tak nie bedzie satysfakcjonujace dla wszystkich klas, np z takiego powodu w ktorym to monk posiada takowy pasyw + helm
z CD jako dodatkowy item.
Moje propozycje:
*Moze pozostanmy tylko na etapie gemow i pds skili jak i pasywek, bez CD w itemach. <niech wyjatkiem beda tylko 2 zestawy ktore daja CD, bez CD w itemach np. naramach >
*Dać mozliwosc zrobienia CD tylko w niektorych konkretnych itemach <np. rekawice, naramienni itd.>
*Dać mozliwosc dla kilku dowolnych itemow - max 2/3
*Ustalić margines % CD a kazdy sam zdecyduje w jakim itemie to ma byc - Problem w tym czy bedzie sie przecinikowi chcialo liczyc i dokladnie zerkac i szukac takowych % w podgladzie
B) obraz % od zywiolow
Mysle, ze trzeba sie tutaj tez zastanowic nad jakims progiem % zywiolow lub tez ich obetnieciem. Bywaja sety ktore w pelnym posiadaniu takowego sprzetu daja bardzo duze obrazenia. Dodac do
tego spory dps + % obr od zywiol. to niewiem jaki musial by byc mega tanker by wytrzymac takie uderzenie. Pisalem gdzies wczesniej o mojej walce barb vs wd w ktorej to kolega z rosji posiadajac
czapeczke do stwozen, pierscien pod 1 pieska + 19%/20% fizycznych w itemach zjadal mnie jednym psem. Bez CD w takim wypadku gra nie ma sensu, a biorac pod uwage to ze wd ma wedrowke, chowa
sie za psem i monstrum, posiada pasyw ktory zapewnia mu zatrzymanie hp - gra nie ma sensu.
Moje propozycje:
*Zrezygnowac z % zywiolow we wszystkich itemach
*Zrezygnowac z % zywiolow z wyjatkiem broni i tarczy <o ile jest>
*Pozwolic na % zywiol tylko dla 1 itemu.
*Pozwolic na % zywioly dla wielu itemow z tym, że w kazdym itemie inny zywiol Np. Karwasze % fizyczne, Amulet ~% ogien, piersien % trucizny itd.
C) towazysze
Przy ustaleniu pds rzeczy jakim jest CD i % zywioly reszta powinna poleciec prosciej. Dotyczy to DH, WD, Monk i ich pomocnikow. Myslalem by moze ograniczyc pomocnikow do 1, ale dh
zostanie troche pokrzywdzony. Chodzi mi o ustalenie pds rzeczy jakimi sa CD i % zywioly bo chyba tutaj zaczyna sie caly problem - reszta to tylko dodatki ktore poteguja rzeczy.
D) itemy i sety
* Stara natalia do kosza - ma byc walka i skill ale nie chowanie sie i czekanie w miejscu az towazysz zrobi reszte. Gramy tylko na nowych itemach.
*Tam mowa byla o pierscieniu dla WD pod psa - a co z czapka % od zwierzat u WD ?
Moze pozwolny na kozystanie ze wszystkich setow i wszystkich broni - a wykluczmy itemy legendarne ktore daja % dla towazyszy.
Pdosumowanie:
CD do zmiany
% zywioly do zmiany
Itemy i sety - gramy w setach mieszanych o ile ktos chce je polaczyc - Reszta legendarnych itemow co do wysokiego % jakiegos skilla do dyskusji.