• April 27, 2024, 05:38:19 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - qubade

Pages: 1 [2] 3 4 ... 6
16
Soldiers of Doom / Re: Kosmiczne krytyki w D3
« on: July 04, 2012, 11:36:33 am  »
Barb daje armora i resy okrzykiem.

17
Soldiers of Doom / Re: Zapotrzebowanie na itemki
« on: July 04, 2012, 11:35:50 am  »
olej d3cl, wiekszosc ludzi siedzi tu tylko dla forum. na stronce bylem chyba tylko raz i to jeszcze jak nudzilem sie w becie d3.
smutne ale szkoda na to czasu, pograj sobie lepiej - szczegolnie, ze pvp zbliza sie wolno ale sie zbliza :]
pozdr

18
Widze to tak:
jesli chce sie o czyms w pelni dowiedziec i do tego nie czekac na newsa 2 dni wchodze na http://www.diablofans.com/. Wszystko co ciekawe na biezaco znajde na reddit (http://www.reddit.com/r/Diablo). Po buildy albo na forum na oficjalu albo na diablofans.
Dodatkowe portale diablowe poza zrzeszaniem ludzi grajacych razem to chyba przezytek.
pozdr

19
Soldiers of Doom / Re: Zapotrzebowanie na itemki
« on: July 04, 2012, 11:12:16 am  »
Mag, o sprzet sie nie martw, na start farmy inferno A1 sie skoluje dla Ciebie zestaw, tak naprawde to teraz zaden wydatek za pare K sztuka na ah chodza int/vita/res all. Drozej do tego jakis + crit/crit dmg ale na poczatek farmy mozna o tym zapomniec.
Daj znac jak na powaznie zasiadziesz do gry ;]

20
Soldiers of Doom / Re: Kosmiczne krytyki w D3
« on: July 04, 2012, 11:10:20 am  »
Pewnie zrobia z 90% redukcji dmg vs gracze ale i tak DH bedzie rzadzic, pozniej moze sorcka.
Melee pewnie beda w czarnej dupie ;]

21
Soldiers of Doom / Re: Kosmiczne krytyki w D3
« on: July 04, 2012, 09:38:19 am  »
To jest jedno z podejsc, ktore tez dziala - kosmos dmg i w zasadzie leechujesz duzo i zabijasz szybciej moby niz one Ciebie.

22
Soldiers of Doom / Re: Zapotrzebowanie na itemki
« on: July 04, 2012, 09:34:57 am  »
Bede mial na uwadze, jakis czas temu sprzedalem za bezcen amu z 300+ LoH i150+ int szkoda ze nie wiedzialem ze szukasz.

P.S.
zapodasz wreszcie, laskawie, swojego battle taga :P ?
pozdr

23
Soldiers of Doom / Re: Maksymalne cechy na poszczegolnych przedmiotach
« on: July 04, 2012, 09:32:47 am  »
Tak, MF i GF liczy sie srednie z kazdej druzyny. Z najemnika liczy sie tylko 20% tego co ma.
Jak gramy w teamie to przed ubiciem ostatniego moba z packa zwykle jest pauza, wszyscy robia podmianke sprzetu na MF i dopiero potem wykanczany jest pack.

24
Soldiers of Doom / Maksymalne cechy na poszczegolnych przedmiotach
« on: July 03, 2012, 12:32:49 pm  »
Hej,
bardzo przydatna rzecz przy wycenianiu przedmiotow na AH.

http://www.d3rmt.com/guides/diablo-3-item-stat-maximum-values/

pozdr

25
Ogólne Diablo 3 / Re: Odporności
« on: June 25, 2012, 11:09:20 am  »
Zgadza sie i ciekawa uwaga co do dexa :]
pozdr

26
Ogólne Diablo 3 / Re: Odporności
« on: June 22, 2012, 13:36:31 pm  »
Znalazlem z nudow:
Dex range        Dodge% per point of Dex
1 - 100           0.100
101 - 500        0.025
501 - 1000       0.020
1001 - 8000    0.010

dodge z roznych zrodel stackuje sie multiplikatywnie, dosc smiszna formula:
dodge = 1 - [(1-D1) x (1-D2) x ... x (1-Dn)]
gdzie: D1, D2,..., Dn to rozne zrodla dodge
Dla przykladu: monk z 321 dex (z powyzszej tabeli 15.525% dodge) i aktywnym Mantra of Evasion (15% dodge)
bedzie mial calkowita szanse na dodge wyliczona wg wzoru:
1 - ((1-0.15) × (1-0.15525)) = 28.20%

Jeszcze slowo odnosnie redukcji obrazen:

Total damage reduction = 1 - [(1 - DR from Armor) × (1 - DR from Resistance) × (1 - other DR)]
gdzie
Damage reduction from armor = Armor / (50 × Monster Level + Armor)
monster level na inferno: A3/4 - 63, A2 - 62, A1 - 61

Damage reduction from resistance = Resistance / (5 × Monster Level + Resistance)

pozdr

27
Ogólne Diablo 3 / Re: Odporności
« on: June 21, 2012, 13:15:07 pm  »
co do B to czytalem jakis artykul - koles robil eksperymenty z roznymi wartosciami armora i wychodzi na to, ze nie ma zadnych diminishing returns - im wiecej tym lepiej - kazda dodatkowa ilosc armora zmniejsza otrzymywane obrazenia o tyle samo.
pozdr

28
Ogólne Diablo 3 / Re: farming: gdzie?
« on: June 13, 2012, 15:49:03 pm  »
Update ze strony blizza:
"Update
After looking into some reports from players it seems the limit may have not been working exactly as intended. Working properly you really shouldn't see it, even in fairly normal 'farming' conditions, or reasonable amounts of character swapping. We're shutting off the limitations off until we can take a better look at it tomorrow."

czyli dzisiejsza nocka = "słóóóóój to jeeeeest nasz ostaaaaaaaatni..." ;]
pozdr

29
Ogólne Diablo 3 / Re: farming: gdzie?
« on: June 13, 2012, 11:33:07 am  »

30
Ogólne Diablo 3 / Re: farming: gdzie?
« on: June 13, 2012, 08:28:29 am  »
Co do farmowania sloikow A4 i goblinow A2 na path - bylo milo ale sie skonczylo - wlasnie wszedl limit do ilosci gier w jednostce czasu - cos na ksztalt tego z D2 (tam byl zdaje sie 20 gier/godzine). Chyba, zeby teraz organizowac sie po 2-3 osoby ba sloiki - jedna zaklada i zaprasza az do osiagniecia limitu a potem paleczke przejmuje nastepna lol
pozdr

Pages: 1 [2] 3 4 ... 6

BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.156 seconds with 18 queries.