26
« on: June 22, 2012, 13:36:31 pm »
Znalazlem z nudow:
Dex range Dodge% per point of Dex
1 - 100 0.100
101 - 500 0.025
501 - 1000 0.020
1001 - 8000 0.010
dodge z roznych zrodel stackuje sie multiplikatywnie, dosc smiszna formula:
dodge = 1 - [(1-D1) x (1-D2) x ... x (1-Dn)]
gdzie: D1, D2,..., Dn to rozne zrodla dodge
Dla przykladu: monk z 321 dex (z powyzszej tabeli 15.525% dodge) i aktywnym Mantra of Evasion (15% dodge)
bedzie mial calkowita szanse na dodge wyliczona wg wzoru:
1 - ((1-0.15) × (1-0.15525)) = 28.20%
Jeszcze slowo odnosnie redukcji obrazen:
Total damage reduction = 1 - [(1 - DR from Armor) × (1 - DR from Resistance) × (1 - other DR)]
gdzie
Damage reduction from armor = Armor / (50 × Monster Level + Armor)
monster level na inferno: A3/4 - 63, A2 - 62, A1 - 61
Damage reduction from resistance = Resistance / (5 × Monster Level + Resistance)
pozdr