• April 26, 2024, 14:39:06 pm
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - qubade

Pages: 1 2 [3] 4 5 6
31
Ogólne Diablo 3 / Re: Exploity AH - prawda czy kolejna lipa?
« on: June 13, 2012, 08:23:59 am  »
One nie farmuja inferno ale glownie golda na nightmare/hell.
To sa przewaznie skrypty dla wizarda/DH czyszczace moby w A3 piwnicach po Q2 i z duzym +goldfind jadac non-stop zbieraja okragle sumki.
pozdr

32
Ogólne Diablo 3 / Exploity AH - prawda czy kolejna lipa?
« on: June 12, 2012, 10:04:09 am  »
Hej
pozwolilem sobie zalozyc taki toppic, bo nie moge (nie chce raczej) uwierzyc w to co czytam na roznych forach: upubliczniona pare dni temu banalna metoda exploita AH przez cofanie lokalnego czasu na kompie kupujacego/sprzedajacego w celu dupowania/pozyskiwania dowolnych ilosci golda w grze.
Czy ktos z Was moze to potwierdzic? Robil sam/zna kogos, kto robil? Mniejsza o moralnosc takiej zabawy, ciekawi mnie tylko czy to prawda czy kolejna trollowa pozywka w stylu nieslawnego przejmowania accountow przez spoofowanie sesji gier w publicznych grach.
Widzialem niby screeny ludzi z bilionami golda ale caly czas mam naiwna nadzieje, ze to tylko photoshop...
pozdr

33
Soldiers of Doom / Farma
« on: May 31, 2012, 13:30:31 pm  »

34
Soldiers of Doom / Re: Powrót do nazwy SoD
« on: May 31, 2012, 12:21:26 pm  »
Wszystko rozdmuchane.
Nie ma bugow uniemozliwiajacych gre, wszystko dziala sa pewne niedociagniecia w stylu kiepskiego chata, systemu questow umozliwiajacego szybkie podbijanie levla przeciaganej postaci, najlepszych dropow ze skrzynek na inferno A4 itp.
Nic tak naprawde przeszkadzajacego w grze - wiem, bo gram jak pojebany.
Dolaczanie do publicznych gier i tracenie acc to MIT. Tzw spoofing jest monitorowany przez Blizzarda i ANI JEDEN przypadek stracenia w ten sposob konta nie zostal potwierdzony. Ludzie korzystaja z "ulatwien" typu boty, mh, programy costam ulatwiajace - sami sciagaja gowno i twierdza, ze im sie hacker wlamal. Jak naiwnie to nie brzmi to wiem co pisze - sporo osob nie wie nawet co to jest program firewall a potem placze, ze ktos im przejal acc a w tle smiga 10 trojanow. Tak samo bylo z WoW - codziennie masa osob placzace o stratach acc, postuja rozniste wyimaginowane sposoby na ktore przemyslni hackerzy ich wlasnie konto przejeli... Korzystaj rozsadnie z kompa, nie sciagaj syfu, regularnie skanuj i bedzie git.
Dla paranoikow takich jak ja jest urzadzenie o nazwie token (blizzard authenticator) - 40 pln (allegro/hipermarkety/sklepy z grami) - jak aktywuje sie to na koncie to procz hasla wpisujemy unikalny za kazdym razem inny kod. Jak kogos nie stac - moze okrzystac z tego samego z komorki (wymaganie - system android).
Inwestycje sa i beda - niemal codziennie pojawiaja sie mini patche, masa fixow jest po stronie servera wiec nie odczuwalna dla graczy - Blizzard zamierza doic kase z gry przez Real Money Auction House - tnie 15% od kazdej transakcji wiec bedzie, oh bedzie dbal o trzeciego Diableka.
Juz w dniu premiery przebakiwali o dodatku :]
Dupow (publicznych) nie bedzie, hacki beda banowane, boty tak samo. To nie jest juz oddzielna gra Diablo - to jest cale konto battle net a co za tym idzie ludzie maja tu podpiete wszystkie WoW, SC2 itp - strata tego sie nie oplaca.
To nie jest Diablo 2 - ta gra ma wszystko monitorowane jak WoW - wystarczy przejrzec sobie statystyki naszej postaci zeby sie przekonac o poziomie szczegolowosci monitorowania. To pelna architektura klient - server - tu sie nic nie da bezkarnie zhackowac nie narazajac sie na bana. Tu zaraz bedzie RMAH (auction house za prawdziwa kase) - gra musi byc czysta by Blizz mogl swoja dole zgarniac.
(Nie)stety za MF runy na inferno A4 tez sie wezmie i za mozliwosci boostowania XP postaci przez questy tez.
Gra ma dopiero lekko ponad 2 tygodnie i trzeba obiektywnie stwierdzic, ze na tak krotki zywot jest w rewelacyjnym stanie.
pozdr

35
Soldiers of Doom / Re: Battletagi - Dla nowych jak ja i starych
« on: May 31, 2012, 10:49:18 am  »
Hej,
z Karolusem czyscimy pierwszy akt (zwykle bo czasem akt czysci nas) ja monk, on WD - jak masz chec to zapraszamy pewnie jakos po 20:30 co wieczor :]
pozdr

36
Soldiers of Doom / Re: Powrót do nazwy SoD
« on: May 28, 2012, 13:48:22 pm  »
Bam, nie czytaj recenzji - robia je - w tym przypadku - albo diablowi dyletanci albo ludzie, ktorzy poswiecili grze kwadrans. Pierwszy poziom trudnosci jest latwy bo taki mia byc - dla kazdego. Nie daj sie zwiesc, schody zaczna sie juz w A3 nightmare, hell dla nowych postaci bez dobrego sprzetu jest piekielnie trudny a ostatni poziom inferno... nie do przejscia :]]
Gra sie super - szczegolnie z ludzmi od nas. Grafika mnie juz w becie odrzucila, pierwsze wrazenie "co to kuzwa ma byc?!" ale po paru minutach gry wszystko jest OK - tak ma byc i jest genialnie!
pozdr

37
Soldiers of Doom / Re: Powrót do nazwy SoD
« on: May 28, 2012, 10:14:04 am  »
Bam - z niektorych rzeczy wyrosnac nie moge a moze to i dobrze! Szkoda, ze z braku czasu odbija sie to zwykle na braku snu :]]]
Gra dobra, frajda z szukania sprzetu, poziom trudnosci zacny, trade latwiejsze niz kiedykolwiek - nie warto do tego siadac, jesli nie planuje sie poswiecenia dosc duzej ilosci czasu - tak, jak z D2 :]
pozdr

38
News / Re: Włamania na konta
« on: May 25, 2012, 12:07:56 pm  »
Karolus, ustaw sobie full screen windowed i nie bedziesz musial uzywac alt-tab, bedziesz widzial pasek na dole
pozdr

39
Soldiers of Doom / Re: Szybki exp
« on: May 24, 2012, 13:44:23 pm  »
A metoda, o ktorej mowi Rogh:
- zakladasz gre przedtem wybierajac dany akt i quest
- wychodzisz z gry
- dolaczasz do public game - okazuje sie, ze ta p.g. jest na 1 wyzszym poziomie trudnosci
- opuszasz gre
- mozesz teraz przez resume game wejsc do wyzszego poziomu trudnosci do wybranego na poczatku questa
Po przelogowaniu sie albo zmianie postaci mozliwosc znika i trzeba operacje powtorzyc.
Testowane hell -> inferno i dziala jak marzenie.
pozdr

40
Soldiers of Doom / Re: Szybki exp
« on: May 24, 2012, 13:40:43 pm  »
Jest jeszcze wersja dla ubogich dla 2 graczy:

1) Zakladasz gre, lecisz do bosa i zabijasz Azmodana i TERAZ zapraszasz kolezke.
2) Gdy kolezka dolaczy do gry teleportuje sie do Ciebie bannerem a Ty opuszczasz gre (upewnij sie, ze jest w komnacie
bossa zanim wyjdziesz albo nie bedzie mogl ukonczyc questa)
3) Gdy wyjdziesz kolezka klika na kamien duszy i konczy questa, wraca do miasta i przechodzi do A4 konczac nastepnego
questa
4) Teraz Ty klikasz resume game i zapraszasz kolege. Obaj znajdziecie sie w komnacie Azmodana, tym razem Ty nie opuszczasz gry tylko klikasz na kamien dusz i oboje konczycie questa
5) Jak juz kolezka skonczy questa Ty wychodzisz z gry i jak wyjdziesz to kolezka teraz idzie do A4 zaliczajac 2-gi quest
6) Klikasz resume game i zapraszasz kolezke i teraz obaj jestescie w miescie. Obaj konczycie questa i idziecie do A4

41
Soldiers of Doom / Re: Szybki exp
« on: May 24, 2012, 11:56:39 am  »
ja pisalem po pl i mozna spoko
pozdr

42
Łowca demonów / Re: Demon Hunter - PvM Dyskusja ogólna
« on: May 24, 2012, 11:26:01 am  »
Hej,
znalazlem cos takiego, moze sie przydac:

przy broniach ranged krytyk dziala mniej wiecej tak, ze kazdy pocisk ma szanse na trafienie krytyczne obliczane
w momencie jego wystrzelenia. I tu pojawia sie fajna sprawa:
pasywny skill "sharpshooter" koksuje szanse na krytyka o 3%/sek do pierwszego zaliczenia krytyka przez DH.
aktywny skill "elemental arrow" z runa "nether tentacles" zamienia strzaly w wielkie, wolno lecace kule.
I teraz laczac oba skille pasywny buduje nam na maxa krytyka. Strzelamy ile wlezie z aktywnego "elemental arrow" i dzieki temu, ze pociski leca wolno to kazdy z nich bedzie mial wykoksowana szanse na trafienie krytyczne.
Ponoc w praktyce mozna wystrzelic 7-8 kulek i kazda walnie z krytykiem - czytalem, ze to combo czysci champion
packi na inferno.

pozdr

43
The Demon Hunter / New potential great combo
« on: May 24, 2012, 11:18:22 am  »
Hello,
found it on some forum, I dont play DH myself yet but seems worth sharing:

With ranged weapons, it seems like critical hit percentage is tied to the projectile when you fire it.
Now, this doesn't seem like it should be game-breaking in and of itself, but DH's get two rather ridiculous abilities that allow it to become so.
The first is "Sharpshooter", a passive that builds up your critical hit chance (by 3% per second) and is reset back to 0 1s after you actually accomplish a crit. So after a lull in battle, you can guaranteed open up your next fight with a crit, and for the duration of the fight, your critical % is raised by a little but not a gamebreaking amount. It's a nice opening burst.
The second is "Nether Tentacles", a rune tied to the "Elemental Arrow" secondary attack, which turns your elemental arrows into big, slow, wide balls of death. It's advertised as providing a leeching effect, and it does, but more importantly it's a nice wide cylinder of AOE damage that isn't stopped by enemies, and can in fact hit individual enemies more than once (some particularly large bosses can be hit three times). It's like the Ball Lightning elemental arrow, except doesn't quite have the same coverage, but more importantly, does full damage on every hit (unlike Ball Lightning which is greatly reduced) - the leech % is only like 3%, not gamebreaking, and not overly important for DH builds in Inferno.
When you combine these, what you wind up with is opening salvos that can actually (effectively) one-shot certain Champion packs in Inferno. I just got done with a little test myself, and I was amazed at how well it worked, even with my relatively modest build (~19k base DPS with a 750dps weapon and marginal gear mostly focusing on DEX). I can only imagine how well it will work with tweaked gear centering on DEX and Crit Damage increase, which exists in some pretty substantial numbers.
The key is that Nether Tentacles move slowly enough that, at a full screen away, you can fire about 7-8 of them off before the first one hits, and because, as I mentioned, crit hit % is tied to the projectile when you fire it, all of them will be guaranteed crits and because of how Nether Tentacles work, they will all hit more than once. At a modest 30-60k crit damage range with my setup, call it 45k average, and you're talking over 500k damage to every mob in the area on your opening salvo. This is more hp than a lot of champion packs have, and those that do have more than this tend to be of the slower, kiteable variety.
It also means an insta-self-gib when they happen to have "Reflects Damage", but never mind.

regards

44
Soldiers of Doom / Re: Szybki exp
« on: May 24, 2012, 10:56:42 am  »
Wszystko prawda, wczoraj laczylismy Azmodana z Q1 z A4 i bylo calkiem szybko - tylko trzeba bylo pominac moby po drodze do Azmodana.
A, jest jeszcze jeden fajny myk ale wymaga najlepiej 4 graczy:

Po zabiciu Azmodana mozna kliknac na jego dusze zeby zamknac ja w czarnym soulstonie.
Konczy to quest i daje XP w zaleznosci od poziomu, na ktorym sie to robi. Potem idzie sie do
wiezy i konczy akt co daje drugie tyle XP. I teraz najciekawsze - mozna w tym momencie rozdzielic
sie i zwielokrotnic ilosc otrzymanego XP :]
Kolejno: zalozmy 4 graczy A, B, C i D

Krok 1: A B C D zabijaja Azmodana B C D opuszcza gre PRZED kliknieciem na kamien duszy po jego zabiciu.
A zostaje w grze a B C i D po wyjsciu klika resume game

Krok 2: A podnosi kamien duszy w swojej grze i przechodzi do A4 (zaliczajac tym 2 questy)

Krok 3: A dolacza do gry gracza B, B podnosi kamien duszy, opuszcza gre i klika resume game. Teraz A
przechodzi do A4 zaliczajac nastepny quest

Krok 4: A dolacza do gry B i zalicza quest z przejsciem do A4 i opuszcza gre

Krok 5: A i B dolacza do gry C, C konczy questa z kamieniem duszy, B i C opuszcza gre a A zalicza
questa z przejsciem do A4. B i C klika resume game

Krok 6: A dolacza do gry B i konczy questa z przejsciem do A4

Krok 7: A i B dolacza do gry C, konczy questa z przejsciem do A4

Krok 8: A B i C dolacza do gry D, D klika na kamien duszy, B C i D opuszcza gre i klikaja resume game.
A po ich wyjsciu zalicza questa z przejsciem do A4.

Krok 9: A dolacza do gry B, konczy questa z przejsciem do A4

Krok 10: A i B dolacza do gry C, konczy questa z przejsciem do A4

Krok 11: A B i C dolacza do gry D, konczy questa z przejsciem do A4

W wyniku: A dostaje zaliczenie w sumie 14 questow, B 9, C 5 i D 2.

Najwazniejsze jest to, zeby rozdzielic sie przed kliknieciem na kamien duszy i przed przejsciem do A4.
Nie wolno kliknac na pierwszy kamien duszy z wiecej niz 1 osoba w grze!
Rzecz jasna dziala to dla dowolnej liczby graczy >1 ale dla 4 jest najefektywniejsze.



oryginal:
When you kill Azmodan, you get the chance to click on his soul to put it in the black soulstone, this is a quest completion and gives you 80-100k on hell mode, depending on your level. In addition to this, you get another quest to go up to the tower to finish the act. This ALSO gives you the same amount of exp, 80-100k. By splitting games up based on the following explanation, which may not be that great..., you can get absolutely NUTS exp per azmodan kill.
So this is going to be long and somewhat complicated but here it goes.
Players: A B C and D
A B C and D kill Azmodan, B,C,D Leave before soul and each click resume game
A picks up soul in his current game, and turns in tower quest = 2 quest completions,
A joins Bs game, B picks up soul, leaves game, and then resumes game. A then finishes tower quest for Bs game.= 2 Quest completions
A then join Bs game again, A finishes tower quest there, = 1 more quest completion
A and B join Cs game, C finishes Soul, B and C leave Cs game and resume new games, A then finishes tower quest = 2 more quest completions
A joins Bs game, finishes tower quest = 1 more quest completion
A and B join Cs game, finish tower quest = 1 more quest completion
A B and C join Ds game, D clicks soul, B C and D leave game and resume game. A then finishes tower quest = 2 more quest completions
A joins Bs game, finishes Bs tower quest = 1 more quest completion
A and B join Cs game, finish tower quest = 1 more quest completion
A B and C join Ds game, Finish twoer quest = 1 more quest completion
A gets 14 completions
B gets 9 Completions
C gets 5 completions
D gets 2 completions
The most important thing is to split the games up before the soul each time, and then again for each tower quest. Never click on the first soul with multiple people in the game.

45
Soldiers of Doom / Szybki exp
« on: May 23, 2012, 11:55:53 am  »
Hej
niby nic odkrywczego ale z braku innych zajec pozwole sobie napisac:
jesli chcecie dosc szybko zdobyc pare leveli to najszybsza metoda zdaje sie byc robienie questow a nie bicie mobow. W szczegolnosci jesli udalo sie dojsc do A3 mozna w kolko klepac Azmodana - caly run zajmuje ok. 5-15 minut w zaleznosci od sprzetu i tego czy po drodze od WP do niego omija sie czy tlucze moby i za calego questa wpada (bez XP z mobow) ponad 12 tys XP i troche golda na normal.
Szczegolnie jak jest mocna postac to w godzinke mozna nabic pare leveli na dowolnym poziomie trudnosci.
Rzecz jasna jesli nie jestesmy jeszcze w A3 mozna dokladnie to samo robic np. w A1 biegajac do chatki Adrii itp. Wybrac quest niedaleki od WP i jechac zakladajac nowe gry i wybierajac wczesniej dany quest.
pozdr

Pages: 1 2 [3] 4 5 6

BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.179 seconds with 18 queries.