• April 27, 2024, 07:11:21 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - qubade

Pages: 1 ... 4 5 [6]
76
Soldiers of Doom / Re: Wrazenia z bety Diablo 3
« on: April 02, 2012, 10:51:57 am  »
Hej
kolejno: zapomnialem powiedziec Gryzce i Walikowi - zrobie to na 100% na dniach! Mea culpa ale i czasu jeszcze do D3 sporo :]
tak, przeszedlem bete w sumie parenascie razy, wszystkimi postaciami minus Witch Doctorem (nie przypadl mi do gustu, zrobilem nim ok. polowy dostepnej w becie). Dodatkowo wyczyscilem wszystko monkiem w trybie HC (dostepny po osiagnieciu dowolna postacia 10-tego levla w trybie normal)
nie mam nic przeciwko wrzuceniu tego na portal
czuwaj!

77
Soldiers of Doom / Wrazenia z bety Diablo 3
« on: March 26, 2012, 12:08:14 pm  »
Pare uwag i wrazen po weekendzie spedzonym w becie D3.
Kilka ciekawostek z punktu widzenia osoby, ktora spedzila o 5 lat za duzo na grze w D2.
Wiekszosc filmow z komentarzami i opisow bety z ktorymi mialem stycznosc opisywala sporo
zagadnien ale nie widzialem ani 1 z punktu widzenia zagorzalego gracza w poprzednie czesci
i roznic pomiedzy nimi. I wiekszosc niestety dotyczyla starych buildow D3 przed rewolucyjnymi zmianami w
ostatnich patchach.
Do rzeczy;

- zloto stalo sie warte podnoszenia i prawdopodobnie bedzie mocna waluta w grze, cos na ksztalt waluty w WoW.
Sluzy nie tylko do zakupow u vendorow ale do rozbudowywania wlasnego warsztatu kowala, ktory bedzie dla nas
produkowal wybrane przez nas przedmioty (cos na ksztalt craftowania z innych gier - bardzo fajna opcja).
Skrzynka w miescie, do ktorej mozna pakowac nieuzywane przedmioty ma bardzo ograniczona pojemnosc a zwieksza
sie ja poprzez wykupowanie dodatkowego miejsca za zloto.
Slowo o tej skrzynce - jest wspolna dla calego konta wiec nie ma problemu z przenoszeniem przedmiotow
miedzy postaciami. A, zloto tez jest wspolne dla wszystkich postaci na koncie. Fajna rzecza jest to, ze
postac sama podnosi zloto jak sie przejdzie w jego poblizu.

- dodano bardzo fajna opcje produkcji wybranych przedmiotow - w becie jest tylko kowal ale bedzie na pewno
jeszcze co najmniej jeden inny crafter (kowal robi tylko bronie i zbroje, inny pewnie zajmie sie bizuteria).
Niepotrzebne magiczne i rare przedmioty mozna u kowala potraktowac opcja "salvage" czyli cos jakby odzysk
materialow, z ktorych zrobiony jest przedmiot i dostaje sie skladniki na nowy magiczny, ktory wykuje za drobna
oplata kowal.

- gra na poczatku jest dosc skapa - na ok 16 godzin spedzone w sumie w grze roznymi postaciami znalazlem tylko 4
przedmioty rare, dosc sporo magicow (w becie celowo wycieto unique i sety - nie wypadaja wogle)

- kazda z postaci uzywa swoich bojowych umiejetnosci (barb nawala na rozne sposoby, mag rzuca czary, demon hunter
strzela itp) nazwe je umownie skillami. I teraz niespodzianka - dmg postaci ktory wykrecamy zalezy u kazdej klasy
od... obrazen broni, ktora mamy w lapkach! Tak, dokladnie - mag wykreci czarem wiekszy dmg trzymajac miecz
niz rozdzke :]. A dokladnie jesli miecz ma srednie obrazenia np 15 a rozdzka 12 to z mieczem nasze czary beda
bolaly moby bardziej :]
To dziwna dosc zmiana ale dzieki temu bedzie mozna ubrac kazda postac na MF (nie tylko jak dawniej sorcke)

- zmienily sie magiczne cechy na przedmiotach. Pojawilo sie sporo nowych - np zwiekszenie promienia, w ktorym
postac podnosi zloto.
Zniknelo (to nie jest pewne to tylko moja obserwacja po podniesieniu ok. 100 roznych broni)
z broni enchanced dmg. Czyli wiekszy dmg broni jest glownie przez dodanie do niej cechy dla danej klasy postaci.
Np. dla barba +str, dla demon hunt. i monka +dex, dla witch doctora i maga +int.

- grafika na poczatku mnie odrzucila... co to kur... jest? wszystko rozmyte, pastelowe, kamera dosc blisko postaci,
sama grafika nie powala ale na szczescie grywalnosc jest ogromna. Wraz z rozwojem akcji jest coraz lepiej.
Mozna a nawet wskazane jest niszczyc sporo rzeczy z otoczenia (dekoracji i mebli), mozna rozwalac moby np.
zrzucajac na nie olbrzymi zyrandol czy zawalajac sciane. Calosc zrobiona jest w pelnym 3D - tlo wyraznie jest
oddzielone od pierwszego planu. Po paru godzinach pierwsze zle wrazenie wyparowywuje bezpowrotnie.

- grywalnosc jest olbrzymia. Powiem krotko - jest na co czekac. Nie ma tego, co w D2 - gdzie pierwsze 20-30
poziomow nowej postaci to nudna gehenna. Tu od razu postac jest efektywna w walce, nie czeka godziny na
regeneracje many itp. Juz po pierwszych paru levlach mamy mozliwosc atakowania wielu mobow naraz. Nie ma
siedzenia i czekania az cos sie zregeneruje. Co wiecej kazda postac jest inna - w D2 kazda miala mane do
wykonywania specjalnych atakow - tu nie :]

- sposob zdobywania nowych skilli i atrybuty: nie rozdajemy jak w D2 przy awansie zadnych punktow. Minus i
plus - zaleznie od punktu widzenia. Co pare levli dostajemy nowa zdolnosc. Sa 3 grupy zdolnosci:
pasywne, ktore sa aktywne zawsze w tle (np. zwiekszona szansa na krytyka u barba czy 20% na unikniecie dmg
u maga), podstawowe ataki ktore zwykle buduja nam zasob wlasciwej dla danej klasy energii dla atakow specjalnych
i wreszcie te najmocniejsze ataki specjalne.
Im wyzszy level tym wieksza gama tych zdolnosci dysponujemy ale w danym momencie uzywamy tylko 5-6 wybranych przez
nas wczesniej. Mozna je w dowolnym momencie zmienic ale nowo wybrana zdolnosc jest nieaktywna przez jakies 15-30
sekund. Dodatkowo kazda ze zdolnosci mozna wesprzec odblokowywanymi wraz ze wzrostem levla runami aby zwiekszyc
badz calkowicie zmienic jej efekt. To tez mozna dowolnie zmieniac ale kazda zmiana powoduje 15-30 sek cooldown.

- potiony z zyciem stackuja sie do 99, uaktywnia sie je najszybciej przez uzycie klawiszem q. Po kazdym uzyciu
jest cooldown oklo 1-1.5 minuty. (nie mozna przed uplywem tego czasu uzyc nastepnego)

- poziom trudnosci normal jest bardzo latwy i gra sie super przyjemnie. Schody zaczna sie dopiero na wyzszych.
A, sa 4 poziomy trudnosci: normal, nightmare, hell i inferno. Warto pomyslec od razu o grze postacia, ktora
bedzie mogla sobie na wyzszych poradzic... To tylko gdybania ale postaci walczacej w zwarciu bedzie ciezej przezyc
od postaci ranged...

- barb to barb, mag to sorcka, witch doctor to mix necro i druida, demon hunter to mix aski z amazonka a
monk to monk :]] Tym ostatnim gralo mi sie ekstra i nie wiem czy nie zaczne nim gry w pelnej wersji.

- jak w poprzedniej wersji sa najemnicy. Zauwazylem, ze maja niezla przezywalnosc (na latwym normalu ;]) ale
nie zadaja powazniejszych obrazen mobom za to potrafia nas uleczyc od czasu do czasu itp.

Podsumowujac - po jaka cholere sie pakowalem do tej bety - teraz to dopiero nie moge sie doczekac 15 maja!!!

78
Soldiers of Doom / Re: Kto z nas rusza od samego początku?
« on: March 23, 2012, 11:29:43 am  »
Moj rozklad dnia wyglada tak, ze codziennie - praktycznie z weekendami - moge grac od ok. 20:00. W piatek+weekend do bialego rana hy hy
Poza tym pewnie w dniu premiery nie bedzie to banglalo super sprawnie i stabilnie wiec spokojnie mozna zaczac zabawe i nastepnego dnia. Generalnie damy rade :]
Wazniejsze pytanie - kim bedziecie grac na poczatku :] ? Ja chyba monk albo barb, ostatecznie sorc
pozdr

79
Soldiers of Doom / Re: Powrót do nazwy SoD
« on: March 23, 2012, 10:20:00 am  »
A i jeszcze Walik bedzie na 99% gral w D3!
Wieczorem z domu zapodam mu linka do tego forum :]

80
Soldiers of Doom / Re: Powrót do nazwy SoD
« on: March 23, 2012, 09:42:06 am  »
Niestety nie tylko, w finalnej wersji max 4 os/gra :/

81
Soldiers of Doom / Ktos grywa w WoW?
« on: March 23, 2012, 09:36:25 am  »
a jak tak to na jakim serwerze :] ?
Ja mozna powiedziec juz nie, mimo aktywnej subskrypcji, ale jakby co moge przyciac z kims na Silvermoon :]

82
Soldiers of Doom / Re: Powrót do nazwy SoD
« on: March 23, 2012, 09:30:02 am  »
Ano kope... Przepadlem na 7 lat w WoW z malymi przerwami na D2 (nie da sie w to grac - spam-boty potrafia sie wbic nawet do prywatnych gier :]] ).
Fajnie sie reaktywowac do D3 i w starym skladzie popykac. Jedyny minus (to celowe zagranie ze strony Blizzarda zeby zrobic z gry sieciowej troche cos na ksztalt single playera i bron Boze nie zagrozic WoW i nowemu expansion packowi) to obciecie z 8 do 4 osob w grze. Na dobra sprawe to moze przekreslic dluzsza zabawe z D3. Jak sie zastanowic to rece opadaja - dzis prawie wszystko jest pod multiplayer a najnowsza gra bedzie obslugiwala tylko polowe tego co poprzednia czesc wydana 10 lat temu... No i zostanie tylko 1 vs 1 i 2 vs 2, nie bedzie cudownego chaotycznego 4 vs 4 (barb, ama, pal, sorc he he)
Pozyjemy - zobaczymy.
Bam raczej nie bedzie gral - pochlonelo go zycie rodzinne :]
Gryzka raczej bedzie grala, mam z nia kontakt ale pewnie nieregularnie i tylko gdy jej czas pozwoli.
pozdr :]

83
Soldiers of Doom / Re: Powrót do nazwy SoD
« on: March 23, 2012, 08:41:40 am  »
Waaazzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Pages: 1 ... 4 5 [6]

BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.118 seconds with 19 queries.