• April 29, 2024, 22:20:12 pm
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Bednarz

Pages: 1 2 [3] 4 5
31
Off topic / Re: Chelsea or Bayern - who will win ?
« on: May 08, 2012, 21:55:03 pm  »
i tried to dig in into this hockey thing but i couldn't find those teams, any help? ;<

32
General discussion / Re: Unboxing CE (SPOILER!)
« on: May 08, 2012, 21:54:06 pm  »
overpiced imo

33
Offtopic / BNPL / Re: Suplementacja - hc rush 48h na ogarze;)
« on: May 06, 2012, 23:25:35 pm  »
zakładałem że każdy progamer ma kibel zamontowany przed komputerem...

racja zapomnialem o laptopach, wracam do jaskini

34
Offtopic / BNPL / Re: Suplementacja - hc rush 48h na ogarze;)
« on: May 06, 2012, 22:16:45 pm  »
o najwazniejszym zapomniałes


35
Offtopic / BNPL / Re: Muzyka - ocen utwor osoby wyzej
« on: May 06, 2012, 22:14:36 pm  »
8/10 za brak bassisty ;<


36
Offtopic / BNPL / Re: Muzyka - ocen utwor osoby wyzej
« on: May 05, 2012, 12:03:37 pm  »
10/10






37
Diablo 2 / Re: moje stare komiksy o diablo 2
« on: May 03, 2012, 23:56:34 pm  »
ma ktos ten komiks z pajonqie broysem i kredke o Bedensie? :<

38
Ogólne Diablo 3 / Re: Pro nolife wd/dh poszukiwany
« on: May 02, 2012, 16:57:28 pm  »
pisał bym sie ale sesja jak buka przyszla

39
Inne gry / Re: BF3
« on: April 26, 2012, 18:31:43 pm  »
ordzyn: DupShoot

40
coś mi mówi, że zmiana skilla podczas walki na arenie nie będzie możliwa :)

pewnie tak, chociaz jesli blizzard da mozliwosc robienia "wlasnych gier" jak w d2 to kazdy bedzie po prostu zmienial ustawienia przed walka ;<

41
News / Re: Raport klanowy # 1
« on: April 26, 2012, 14:26:08 pm  »
magie i miecze

42
Ogólne Diablo 3 / Re: Znaki specjalne w nazwach postaci?
« on: April 26, 2012, 13:35:54 pm  »
jesli zastosuja ten sam system imion co w wowie to zrobmy pa pa dla [Tag]Nazwa/TAG-Nazwa oraz wszelakich wariacli duzych liter, jedyne co bedzie mozna uzywac to wiekszosc znakow ASCII (chociaz niejestem pewny ktore kodowanie w wowie uzywaja) ktorych nie ma na klawiaturze, ale tez nie wszystkie sa dostepne (przynajmniej w wowie). Jak ktos nie wie oco kaman z tym ASCII - znaki typu ó,ú,ö itp. (alt+ numyeryczna)

43
Zwróćcie jednak uwagę na fakt, iż po dopaleniu skilla jest cooldown samego skilla, a po zmianie go na inny (co samo w sobie będzie trwać kilka sekund - min 2-3 jak ktoś nawet to trenował), dochodzi jeszcze cooldown wynikający z samej zmiany skilla, czego chyba nikt nie bierze pod uwagę i co sprawia, że sam pomysł raczej mija się z celem.

Jak dla mnie sam elective mode daje więcej opcji, choćby i z tego powodu, iż można zrobić build bardziej ofensywny lub bardziej defensywny, jednotorowy silny na niektórych lub słabszy uniwersalny w zależności od akcentów jakie się wybierze.

myslisz dlaczego napisalem "hugowanie filarow przez 15s" ? :< zarowno w d2 jak i w wowie zdarzaja sie "przerwy" tak dlugie ze nawet srednio ogarniety gracz zdarzyl by wrocic sie do miasta poflirtowac z akara i wrocic zanim przeciwnyni by sie zorientowali. Co prawda d3 bedzie posiadac mniejsze "areny pvp" ale "nieobecnosc" gracza bedzie mozna wziasc za "kampienie na czerwona qulqe", te 15s cd po zmianie skilla naprawde nie jest jakas "zaporowa" wartoscia

44
w trakcie pvp moze to miec duzo znaczenie- czasem kwestie sekund moga przeciez przesadzic o pojedynku

 :o

w diabulu 2 sie kampilo grajac 4v2, czemu w d3 nie przytulac filaruff? :<

45
A gdyby nie było elective mode, to nie byłoby jednego słusznego buildu? Imho sprowadziłoby się to do wyboru na zasadzie orb vs blizzard vs fb.

wezmy np. postac Monka: bez Elective mode trzeba wybierac pomieczy Aoe cc/heal/"Bubble"/kragiem zaprzeczenia - z em wybierasz zawsze aoe cc/heal (jak i 80% innych monkow) + trzeci skill dobierasz wedle uznania/teamu. To samo z mantrami - ktos z druzyny ma juz aoe cc? wybierasz 2/3 z 4 mantr (i znowu w "standardzie" bedzie mantra leczaca + ta z dogem vs melee teamy/ta ktora zwieksza dmg jako "uniwersalna" jesli doge cap bedzie osiagalny z itemow). Po krotkiej kalkulacji mamy juz rozdysponowane 4 skille, zostaly 2 - wedlog informacji wyswietlanej przy wczytywaniu gry monk i barbarian maja "wbudowane" 30% dr'a co za tym idzie logicznym wyborem na pvp bedzie Fist of Thunder z Thunderclapem - szybka teleportacja jest szybka + kopniecie z runa ze stunem/slowem. Do tego jesli blizzard umozliwi zmiane skilli/perkow podczas areny wystarczy zhugowac filar przez 15 s zeby dostosowac build juz w trakcie walki - w jednej chwili nasza "sorc fb" zmieni sie w "orbke/blizzke" bo tak bedzie "latwiej", moze to spowodowac "zanik" niektorych skilli - niczym jak w d2, a w tym wypadku ich okrojona ilosc bedzie grac na niekorzysc. Wydaje mi sie ze caly ten zabieg z 6 skillami max/cd itp. blizzard chce po prostu zmniejszyc przepasc pomiedzy graczami "hardcorowymi", a tymi zwyklymi szarymi myszkami (roznica pomiedzy 1 graczem, a 2 na pvp bedzie polegac nie na tym kto ma lepszy build/itemy, a na tym kto lepiej wykorzysta cooldowny/bedzie abusowal system zmieniajac skille w trakcie walki)

Pages: 1 2 [3] 4 5

BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 1.083 seconds with 18 queries.