• March 29, 2024, 07:51:11 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - kikut

Pages: 1 2 [3] 4
31
Ogólne Diablo 3 / czy ktos moze pomoc z diable mna inferno
« on: June 07, 2012, 14:16:59 pm  »
potrzebuje pomocy z diablem na inferno, najlepiej ktos wyfarmiony :D piszcie tu, na inru albo na tsie

32
Ogólne Diablo 3 / Re: farming: gdzie?
« on: June 06, 2012, 00:19:30 am  »
http://www.diablo3wizard.com/news-and-updates/200k-gold-an-hour/

taki build na gf. testowalem, niestety majac troszeczke mniej gfa i wyszlo mi troche mniej niz 200k (jakies 160 chyba). jak ktos jest biedny i nie ma jak farmic to polecam, wystarczy gf stuff za jakies 150k i dobra bron (tak zeby na tym sprzecie wyciagac jakies 15k dmg). polecam latac z tym pasywem co daje mane jak podnosimy kulki bo archon czasem sie konczy a sam dezintegrate jest lekko z *uja ;')

33
Łowca demonów / Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« on: June 06, 2012, 00:11:57 am  »
Quote
soso dobrze grana ma o wiele wiekszy survival niz dh

vs trashe to napewno, ale wiadomo ze nie ot na inferno okresla czy dasz rade. problem w tym, ze survi sosy (wyjatkiem jest tu blizard z umiejetnosci ktore cos daja vs elite packi) jest skalowane z itemow, podczas gdy u dh nie, wlasnie dlatego ze masz uniki i smoka - mozesz walczyc z przeciwnikiem ktory uderza cie za dziesieciokrotnosc twojego hp a i tak mozesz wygrac, bo sprawisz, ze nigdy cie nie trafi. ja soso moge jedynie zmniejszac jego damage, ale nie ma znaczenia czy zmniejsze go na czteroktornosc mojego hp, czy na dwukrotnosc i tak jestem na hita. generalnie zaskakuje mnie brak cooldownu na tego typu mechanikach u jednej postaci podczas gdy u innych on wystepuje. i problem lezy w tym, ze dh normalnie zabija ok, a jesli musi to moze przygotowac sie (bez zadnej zmiany skili, wystarczy poczekac) na elite packa ktorego ja na soso nigdy przenigdy nie zabije, bo padne w sekunde. oczywiscie rowniez poprzeczka jest tutaj "gdzies" i sa pewne rzeczy ktorych nasz dh nie przeskoczy... jednak jak na zreczna postac przystalo jak sie postara to skacze o wiele wyzej niz czarownice lataja ;'( chodzi o porownanie jego potencjalu z innymi postaciami w ktorym wg mnie golym okiem widac kto jest zwyciezca.

34
Łowca demonów / Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« on: June 05, 2012, 01:45:21 am  »
ok, czas na moj komentarz po pograniu troche DH.

uwazam ze ta postac jest broken, przynajmniej w porownaniu z wizzem. wymienie kilka powodow:

1. DEX

moze to nic wielkiego, ale naszym main statem jest dex. uwazam ze jest to najlepszy ze statow. nie robilem zadnych dokladnych obliczen czy cos, ale wydaje mi sie ze bonusy procentowe uzyskiwane przez klasy sa podobne (po ludzku: barb ma podobnie % dr ze str, soso z resow, dh % evasion itp). z tym wiaza sie dwie niesamowite przewagi.

po pierwsze: uniki dzialaja na wszystko (prawie, poza desakracja i innymi rzeczami, ktorych "unikamy" w inny sposob (na przyklad klikajac myszka), i nie jest to zbyt trudne). pozostale postaci zyskuja obrone jedynie na jeden aspekt dpsu mobow, dh na WSZYSTKIE. dlaczego?

po drogie: dex pozwala na rzeczy na ktore nie pozwalaja inne staty i jest to chyba istotniejsza przewaga. najpierw male rozumowanie teoretyczne. zakladajac, ze wszystkie postaci przy podobnych statach zyskuja taki sam % bonusu (defensywnego) wszystko powinno byc w sprawiedliwie. przykladowo zalozmy, ze mamy 3 postaci (niech beda to barb do str, wizz do inta i dh do dexa). kazda z nich ma 100 zycia i X % w kwestii obrony ze swojego statu oraz taka sama regeneracje zycia. teraz jesli bombardujemy kazdego pociskami (typu na ktore ma bonus) o damage rownemu 1, to teoretycznie DH powinien przezyc najmniej (ominie X pociskow, lecz jesli te beda na poczatku, to traci z regenu). tyle w teorii. w diablo 3 sprawa wyglada jednak troszke inaczej. tutaj nie ma wielu pociskow za 1 damage, tylko kilka za 100. i tu pojawia sie przewaga mechaniki woz albo przewoz. na inferno jak pewnie wiekszosc wie moby srogo karaja (pozdro budda) nawet pomimo % redukcji. caly problem polega na tym, ze pomimo ze dh zapewne statystycznie bedzie padal najwiecej, to rowniez "kiedys nie padnie" i przejdzie dalej. w przypadku wizki i barba sytuacja nie wyglada tak samo. oni praktycznie zawsze beda padac w okreslonych sytuacjach i przezywac w innych. do moba ktorego wizka nigdy nie zabije dh moze robic kilka podejsc i kiedys mu sie uda.

2. SKILE

opisze tylko te moim zdaniem zbyt dobre, dh posiada tez wiele innych dobrych umiejetnosci, te jednak nie uwazam za przyczyne jego wyzszosci.

ok, zaczne od mojego ulubionego:

smoke screen:
zostal znerfowany. super. w dalszym ciagu mamy niesmiertelnosc na 1.5 sekundy PRAKTYCZNIE BEZ COOLDOWNA. zaraz bedzie placz, ze dyscyplina przeciez nie z gumy. owszem nie z gumy, ale w polaczeniu z preparation mozemy tego uzyc cztery razy na bazowej dyscyplinie (a w kolczanie mozemy oczywiscie miec sporo dodatkowej). tak dla porownania, to powiem ze soso ma umiejetnosc ktora pochlania 20k damage. trwa 8 sekund i ma cooldown 15. na inferno daje nam to okolo jednego hita wiecej od zwyklego moba (przy dobrych lotach). BALANS!

vault:
wizzka ma teleport z cooldownem 16 sekund. to przenosi nas DOKLADNIE na taka sama odleglosc 35 yardow. kto zgadnie jaki ma cooldown? ZERO. tak zero ;').  z runka na mniejszy koszt jestesmy w stanie przeturlac sie natychmiastwo prawie 7 razy na bazowym disci. dodatkowo z pasywem mozemy zyskiwac +65% speeda na 3 sekundy po kazdym przeturlaniu sie. dlaczego DH ma teleport bez cooldowna a wizzka z?

preparation:
czyni powyzsze skile po prostu dwukrotnie lepszymi. dodatkowo ma jeszcze uzyteczne runy leczace, lub z szansa na brak cooldowna. samo tez dosc szybko sie odnawia (45 sekund), co sprawia ze raczej mamy to gotowe od packa do packa.

elemental arrow:
oczywiscie zsocketowane tentacklem. z crit stackiem robimy kosmiczny damage, ze nie pomne o tym, ze przelatuje to przez bosa zadajac mu trzykrotnie obrazenia. na dodatek skill leczy (przy naszym niemalym dpsie wcale nie jest to malo) i jest aoe. kosztuje tez zaledwie 10 hatreda, nie wiem dokladnie ile mozemy takich wystrzelic seria, ale bazowo mamy go 125, wiec zapewne z 15 razy damy rade. dla porownania aoe wiza zjadaja cala mane w 4 strzalach...

sharpshooter:
pewnie gdyby nie sprawdzanie crit chance w momencie wystrzelenia nie byloby to broken. niestety jest. seria macek ze stuprocentowym ponad dwukrotnym damage robi swoje.

dodatkowo dodam, ze DH jest postacia ktora moze nosic bron dwureczna razem z offhandem. DLACZEGO?

podsumowuja, dostajemy damage dealera ktory osiaga ponad dwukrotnie wiekszy dps niz jakakolwiek inna klasa w grze. do tego ma on chyba najlepsza mozliwa defensywe w calej grze (immune bez cooldowna i uniki, ze nie wspomne o kolczatkach i reszcie tego gowna), przynajmniej w konfrontacji z przeciwnikami z wyzszych sfer inferno (gdzie nie ma znaczenia twoj def resy i zycie i tak jestes na max 3 hity) a obecnie jest to jedyne miejsce ktore sie liczy. mam tylko nadzieje, ze do czasu pvp co nieco sie zmieni, bo jak narazie to dh ma przewage w kazdym aspekcie nad wszystkimi klasami.

35
Ogólne Diablo 3 / Re: szukam teamu [moar info inside]
« on: May 30, 2012, 23:53:07 pm  »
poprawione.

36
Ogólne Diablo 3 / szukam teamu [moar info inside]
« on: May 30, 2012, 23:13:22 pm  »
jako ze ostatni egzamin juz za mna to poszukuje teamu na farme. obecnie mam zabitego beliala na inferno i farmie spokojnie akt 1 (pod koniec aktu 2 juz mnie troche bija). szukam dobrego i aktywnego teamu lub kogos do duo.

screen moich statow:

http://postimage.org/image/x0u1buoz7/

spokojnie daje rade na solo dpsowac mobki w a4, kiepsko z przezywaniem :D

37
Ogólne Diablo 3 / Re: World Of Diablo
« on: May 30, 2012, 20:18:09 pm  »
o niee naprawili wazony ;'( to gdzie ja teraz biedny bede farmic :D a tak btw ktos tam pierdzielil glupoty o OP sosy. od nerfu esa to juz ciezko beliala nawet zajebac....

38
Łowca demonów / Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« on: May 29, 2012, 22:01:34 pm  »
no to niezle ten dh jest popierdzielony.... ja soska 1400 inta i sporo ias, a wyciagam ledwie 40k. w sumie mam dosc defensywny build ale kurde, bez przesady, zeby taka roznica :D. i jak z tym masz na inferno a4, bo w sumie jak mi 40k starczy to ty chyba na 2 hity all masz. i jak wyglada przezywalnosc takiego dh, bo u soso to jest glowny problem (nawet na defensywnym setupie skili / itemow)

39
Ogólne Diablo 3 / Re: ias a ias czyli jak rozroznic ktore to ktore
« on: May 28, 2012, 20:52:38 pm  »
szybkosc ataku zwiekszona jest tym co nalezy poszukiwac.

40
Ogólne Diablo 3 / Re: ias a ias czyli jak rozroznic ktore to ktore
« on: May 27, 2012, 21:55:30 pm  »
Quote
w polskiej wersji d3 jest 2 x Zwieksza szybkosc ataku napisane =/ Dopiero w ang widać ,że się różnią.

no chyba cois ci sie popierdzielilo. jest zwiekszona szybkosc ataku, i szybkosc ataku zwiekszona. tylko nie wiem ktore ot ktore

41
Czarownik / Re: Rozwój Czarownika
« on: May 25, 2012, 18:23:37 pm  »
ja tam nie wiem czy mozna miec za duzo life... za to masz bardzo malo damage. powinienes zalatwic zeby bylo jakos ze 30k. wtedy powinienes w miare dawac rade bic moby. co do tego ze one cie zabijaja to witamy na inferno ;')

42
Ogólne Diablo 3 / Re: wlasnie zabilem beliala na inferno
« on: May 23, 2012, 13:45:18 pm  »
"lekko"

zeby tylko za to sie bany nie posypaly :D

43
Ogólne Diablo 3 / wlasnie zabilem beliala na inferno
« on: May 23, 2012, 00:47:15 am  »
wiem ze nic to nikogo nie interesuje ale pochwale sie

http://postimage.org/image/6jeftqv4h/
byl ktos wczesniej z pcl?


44
Czarownik / Re: Rozwój Czarownika
« on: May 22, 2012, 21:27:31 pm  »
ok jako ze * troche juz ta czarownica i mysle ze idzie nie najgorzej

oturz pzedstawiam kikut build (aka kapitan planeta) - z wiadomych przyczyn nie bedzie linka do build makera

build na ktorym jechalem od normala. na inferno aktualnie testuje rozne inne ciekawe rzeczy wiec bedzie moze jakis update za jakis czas. dotychczas sprawdzal sie rewelacyjnie.

right click: PLANETA (arcane orb)

umiejetnosc z najlepszym stosunkiem kosztu do obrazen (poza ray of frostem, ale jesli liczyc ze to aoe to juz przy 2 mobach mamy wiecej planeta). najpierw runujemy + damage, potem - koszt (gdy juz odblokujemy). jej wada to oczywiscie to ze leci powoli, co vs moby generalnie srednio nas obchodzi. skill mega mega do duo aoe z barbem ktory pulluje do siebie cale pokoje naraz.

skill 1:

DIAMOND SKIN

runujemy oczywiscie plus damage consumption (pozostale enchanty malo daja, pozatym bez tego ten skil jest juz o wiele mnije przydatny). Jak to mawiaja kazdy ma swoje szesc sekund i to jest wlasnie ono. mozemy aktywowac przy freezie, ma super szybki cooldown i instant use. mega dobry skill, zwlaszcza jesli cos idzie nie tak jak przewidzielismy.

skill 3: (drugi bedzie na koncu :D)

ENERGY ARMOR

podnosi obrone dwukrotnie (co w przypadku wiedzmy jest naprawde potrzebne) i daje na enchancie jakis mega fajny bonus. kazda z opcji + resy, max 35% life (zwlaszcza vs bosy) sa bardzo ok. ewentualnie mozemy tez wybrac + crit damage jesli (jakims cudem) nie potrzebujemy zadnej defensywy (mi daje to okolo +6% damage) ale tamte opcje wydaja sie duzo lepsze.

skill 4:

MAGIC WEAPON

enchantujemy plus ekstra damage i knockback. z takim enchantem daje to nam + 15% damage i 2% szansy na KB (co nie jest zbyt istotne ale zawsze cos), co jest naprawde sporo przy dobrze ubranej czarownicy. dlaczego to a nie familiar? sadze, ze przy aoe bardziej przydaje sie moje 3% wiecej, niz jego 20% damage.

left click:

oto zagadka wszechswiata. mysle ze nie ma tu jednej dobrej opcji, ale z pewnoscia powinien tu byc jakis nuke, ktory nie kosztuje nas many. w swojej nikczemnej karierze d3 mialem okazje latac tu juz z kazdym darmowym czarem (wliczajac zenchantowanego ray of frosta) i w sumie nie ma jednego czystego zwyciezcy. do ekstremalnego aoe (najlepiej z barbem) dziala spectral blade, na codzien sprawdzaja sie zarowno magic missile jak i electrocute. nawet shock pulse jest spoko. mysle ze zalezy to od tego jak bardzo musimy unikac obrazen (jak mocno nas bija) i jak bardzo zalezy nam na aoe. ja aktualnie latam z magic misslem z seekerem i czituje moby zza winkla, ale coz takie uroki inferno :D

skill 2:

tu rowniez sa niezle dylematy. z godnych kandydatow mamy moim zdaniem NOVE (z plus 15% damage), WAVE OF FORCE (z plus stun), SLOW TIME (z plus damage) i FAMILIAR (z plus damage dla nas). kazda z tych opcji jest inna. trzy pierwsze to jakiegos stopnia emergency, kazdy ma swoje wady i zalety, bo np nova mniej utrudnia nam zabicie mobow (z planety), ale tez mniej ratuje nam dupe w chwili obecnej niz wave (ktory z kolei rozbija nam cale aoe). slow time jest najmniej emergency, ale naprawde spoko jesli mamy duza liczbe potworow, na ktore chcemy narzucic efekt, plus broni swietnie przed pociskami (captain obvious). statystycznie jednak ratuje nas chyba najrzadziej i jest raczej dobrym consistency skillem niz typowym emergency. familiar jest z kolei zwyklym dps skilem. jesli przezywamy bez dodatkowej obrony poza diamond skinem to polecam ta opcje.

PASYWY:

1: BLUR

za tym wyborem stoja dwie przyczyny. po pierwsze kazda obrona na czarodziejce jest bardzo przydatna. po drugie jestem fanem consistent skili, ktore daja jakas regularnosc i na ktorych moge polegac. prosty wybor

2: GLASS CANNON

podobnie jak poprzednio solidny skill ktory nie jest zaledwie sytuacyjny. 10% obrony moze brzmiec jak duzo, lecz w rezultacie to nie boli AZ tak bardzo. pamietajmy, ze to nie oznacza, ze bedziemy dostawac o 10% damage, bo staty daja nielinearne bonusy (z ich wzrostem bonus maleje). moze ot wygladac podejrzanie w zestawieniu z tym co pisalem o tym jak wazna jest obrona u wiedzmy, leczz pamietajmy, ze to jest DD, a nie tank. jego bonusy do damage sa jeszcze waznejsze i moze wlasnie dlatego DOBRE skile defensywne sa tutaj tak cenione.

skill 3: kilka opcji zaleznie od tego co chcemy. do ekstremalnego aoe z barbem nosilem POWER HUNGRY zeby odzyskiwac mane w polowie zabijania hordy mobow. na bosy super jest GALVANIZING WARD i generalnie sprawdze sie tez vs mobki jesli nie posiadamy jakiegos niezlego wykradania zycia (i nie chcemy wydawac fortuny na eliksiry). aktualnie testuje temporal flux, mysle ze jest w miare ok (ale nic szalowego). paralysis wogole mi sie nie sprawdzalo wiec raczej nie polecam, natomiast unstable anomaly moze tez byc nienajgorszym ratownikiem (wtedy mozemy w miare spokojnie wybrac familiara w drugim slocie).

podsumowujac, dlaczego taki dobor skili a nie inny. stwierdzilem, ze mozemy miec tylko jeden skill manozerny. nie dosc ze nosimy esa ktory zmniejsza nasza ilosc many, to planeta kosztuje niemalo, a inne skile niekiedy jeszcze wiecej. odzyskiwanie many za pomoca run w np elektrocucie czy misslu nie pomaga zbyt wiele. tak wiec mozemy sobie pozwolic na niewiele skili, ktore bedziemy spamowac. doszedlem wiec do wniosku, ze lepiej maksymalizowac ich efekty w miejscach wolnych skill slotow niz zapychac to kolejnymi emergency skilami - bedziemy tez wtedy mniej takich potrzebowac. przy wyborze skili kierowalem sie przede wszystkim tym, zeby byly jak najmniej sytuacyjne i zadawaly jak najefektywniejsze obrazenia wzgledem kosztu. dalej na inferno moze sie to zmienic i bardzo mozliwe, ze wymagane bedzie posiadanie np blizzarda by stale zamrazac mobki. okaze sie w praniu. tak czy siak polecam jeden skill damagowy za mane (raczej aoe i najlepiej planete), jeden darmowy nuke, diamond skina i reszta to buffy, lub jeden emergency skill.

HONORABLE MENTIONS:

hydra (elektryczna) vs bosy zwlaszcza belial
archon, nigdy nie umarlem bardzije spektakularnie niz na archonie :D
ray of frost - za bycie moim zdaniem najlepszym nukiem w pvp
mirror image - byc moze tez bedzie odkryte w pvp w przyszlosci

45
Czech Section / Re: Brzy začínáme
« on: May 18, 2012, 13:14:59 pm  »
muze mi nekdo poslat sve Bn clislo? kdyz to bude mozni tak chtel bych hrat spolu :D

Pages: 1 2 [3] 4

BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.157 seconds with 18 queries.