zauwaz kilka istotnych rzeczy w tym filmie .. barb biega z 2h axe z dupy i wali zerkiem ( ok ... )
monk uzywa tez skilli daleko odbiegajacych od top biuldow ..
wszyscy maja po 10k life, gdzie teraz standard to ok 40.. nie wiadomo jakie maja ogolne statystyki nie mowiac juz o dmg .. wiec tak na prawde nic nie mozna powiedziec o rozgrywce, bo tak na prawde nic na niej nie widac oprocz tak jak wspomnialem wyzej "sieki"
moge tutaj przytoczyc "strategie" ktora pierwsza mi sie nasuwa na mysl kiedy ogladam ten filmik, tj. simple rozgrywka barb/monk/dh/soso .. barb ubrany w 1k rez/war cry obowiazkowo/ ok 11k pdef z passivem na regenracje life, ma na sobie ok 100k life i ok 2k reg, po okrzyku odnawia mu sie 10k life na sekunde, do tego ubrany jest najprawdopodobniej w gosu ik seta ( na szybkie dodanie sobie fury, z kazdego okrzyku lub z kazdego ataku ), main attak to bash, do tego ground stomp i chains do przyciagania blisko przeciwnikow, zawsze moze tez miec leapa z pdef, i dodac do tego throw weapon - nie zapominajmy ze smiga w tarczy non stop np. a lanternem .. monk do tego standardowy biuld blinding flash, cyclone, fot- thunderclap, overwave, serenity, do teog moze miec tego skilla co sciaga all w zasiegu do siebie, lub heal z wieksza iloscia dmg dla pt .. dh ubrany w pure tank biuld, na pewno marked for death z zasiegiem na innych graczy, na pewno gloom/ss, i jakies inne skille offens/defence do wypracowania w party ( byc moze watch tower z -dmg, lub tez chains ), sosa z frost nova, do tego chain reaction i wszystko co obniza statystki przeciwnikom + oczywiscie blob ktory spowalnia graczy/missles ( w zaleznosci od pt przeciwnego )
i rozgrywka, standardowo barb rzuca okrzyki, razem z dh barb wbiega w przeciwnikow, sciagajac tanka lub najwiekszego dpsa do siebie, ground stomp ( stun+obnizone statystyki ), bashuje go zeby odrzucic lub zestunowac ponownie ( w zaleznosci jaki bedzie dmg output, ale barb z 10k reg life i max red + shield mysle ze bedzie bardzo ciezki do zabicia ), dh zarzuca pulapki ( tutaj mozna sobie stawic jakie chcecie do pozadanego efektu, stun albo dot albo dps ), dobiega monk + sosa, sosa zamraza nowa, stawia banke, monk napierdziela z thunderclapa spamujac overwave, cyclone tez robi swoje .. reszta druzyny przeciwnika podbiega, monk sciaga wszystkich do siebie + blind z blinding flash, sosa wali nova + moze blizzarda jak ma passiva do cold skilli + bannka + chain reaction + frost armor na sobie do zabrazania jak ktos ja dotknie ..
tylko przyklad wymyslony bardzo szybko bez patrzenia na konkretne skille .. przeciez spokojnie moze do tego dojsc baba z hota i rendem, ktory main atakiem kosi ubery na mp10 na spokojnie a rendem z ll odnawia sobie full hp .. przy zmasowanym ataku podanym wyzej na przeciwnika nie powinien przetrwac on kilku sekund czy nawet sekundy, chyba ze bedize to postac ktora ma skilla dajacego niesmiertelnosc czyli barb albo monk, lub tez dh ..
rownorodnosc biuldow samymi skillami w diablo jest niesamowita jezeli chodzi o kilka postaci .. np. dh/barb/wd teraz .. mysle ze zrobia to samo z monkiem ( nie wiadomo czy to nie wyjdzie mu bokiem ), nie wiem jak u soso to wyglada calosciowo bo nie bawilem sie nia az tak wytrwale, ale soso i tak wyglada najsilniej ze wszystkich postac tak samo w pve jak i i nadchodzacym pvp ..
wszystko oparte na domyslach i szkoda sobie zasmiecac mozgu, dla was zalezy zeby portal i jako taka wasza praca sie oplacila, ja jakos nie widze ku temu dobrej drogi, szczegolnie odpychaja mnie te male areny.. nie mowie ze mapy z kilometrowym kwardratem byly lepsze, byly po prostu inne i wymuszaly inne zachowania i taktyki ktore osobiscie bardziej preferuje