• November 15, 2024, 03:38:36 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: [1] 2 3

Author Topic: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli  (Read 27208 times)

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Logged

Mantas

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 179
  • ghost in the shell
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #1 on: January 26, 2013, 11:47:42 am »

Poza samą redukcją obrażeń można by dodać opcję, że gracz nie może zadać krytycznych obrażeń innemu graczowi. Tylko podejrzewam, że to by całe buildy (głównie ekwipunek przedmioty) pozmieniało. Póki co obrażenia, to chyba największy problem, obok braku możliwości 2v2.
Logged
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate.
All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #2 on: January 26, 2013, 12:04:41 pm »

na krytyki sie nie zgodza pewnie. to jednak bardzo drastyczna zmiana. w ogole odnosze wrazenie, ze oni nie potrafia/nie moga/nie chca zrobic prostej rzeczy -> jezeli jestes na arenie to wszystko dziala inaczej. to nie musi oznaczac rownoczesnych zmian na pvm. nie kumam tego... owszem, to powoduje, ze obok calego configa pvm by byl config pvp, ale czy to zle? w niektorych grach dostepne sa pliki xml z CAŁYM konfigiem gry. jezeli gracze uwazaja, ze cos trzeba zmienic, to zmieniaja. tutaj o wszystkim decyduje krol. wsparcie dla pvp by bylo proste. rejestrujesz w ich systemie lige i wrzucasz swoj config. jak ktos dolacza do gry z danej ligi to gra na jej zasadach. nie wymaga to myslenia ze strony blizza. a zapomnialem! wszelkie community to zlo!!!!
Logged

Mantas

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 179
  • ghost in the shell
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #3 on: January 26, 2013, 12:20:20 pm »

Mnie jest łatwo zrozumieć dlaczego nie chcą pewnych rzeczy zrobić, bo długo grałem w WoWa. Blizzard broni się przed optymalizowaniem gry pod dwa tryby. Powód jest prosty. Czas i pieniądze. Dlatego jak jeszcze zanim wyszło D3, to tak się zarzekali, że nie tkną pvp. Nie przewidzieli tylko, że ludzie nie będą zadowoleni czy znudzeni tym, co sami spłodzili i teraz ratują trupa.

Podejrzewam, że jakiś system o którym mówisz mają w ogóle nie stworzony, skoro olali np taką rzecz jak chat, gdzie gracze też się głowią czemu nie mogą tak prostej rzeczy zrobić.

Natomiast co do zmiany z krytykami. Wg mnie półśrodki tu nie zadziałają. Zmiany muszą być drastyczne. Właśnie w WoWie po to był sprzęt do pvp żeby nie było tzw insta gibów w sprzecie do pve/pvm. Wg mnie to inaczej nie będzie działać, albo trzeba będzie wymyślać kwiatki w stylu broń max 300 dps.
Logged
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate.
All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

mashas

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 116
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #4 on: January 26, 2013, 13:22:06 pm »

Nie chce się im robić pewnych rzeczy bo nie taki był cel powstania tej gry.

Chcieli zarobić kupę kasy co się im udało i uśmiercić serie Diablo (bardzo się starają) żeby zrobić miejsce dla Tytana :)

muhahaha
Logged

Ajantis

  • Administrator
  • Lucion
  • *****
  • Posts: 824
  • Mydło wszystko umyje
    • View Profile
    • War Masters
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #5 on: January 26, 2013, 13:24:45 pm »

albo trzeba będzie wymyślać kwiatki w stylu broń max 300 dps.
Moim zdaniem dobrym pomysłem są duele blue items only. Uczciwe i możliwie zbalansowane.

I zgadzam się całkowicie z Magiem. Nie trzeba wprowadzać jakiejś kolosalnych zmian...
if (target == player) Then
$dps = $dps * 0.2
endif

i GG. Wystarczy potem tylko regulować jedną wartość.

Albo ustalić limit na dps na poziomie np. 50k. Po tym limicie dps mógłby wzrastać, ale wolniej, np. 5 dps = 1 dps.
Logged

Mnich

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 213
  • Marche Ou Crève. TOG
    • View Profile
    • The OlD Guard
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #6 on: January 26, 2013, 13:35:10 pm »

Ajan watpliwa sprawa ze ktos kto ma no powiedzmy srednie eq zagra ci w blue items ;p
Logged


Être alerte l'ennemi est partout, même là où ne s'attend pas.


                    Marche Ou Crève Frère.

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #7 on: January 26, 2013, 13:45:09 pm »

to prawda. nie po to ludzie nolifuja by teraz grac w niebieskich. chyba musimy poszukac inna droge.
Logged

gumix

  • Imp
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #8 on: January 26, 2013, 15:35:19 pm »

wystarczy tylko ubrac sie w sprzet pod pvp czyli w itemki pod zmiejszenie ilosci obrazen otrzymywanych od elit. Ja na swoim wd w sprzecie pod defa jestem w stanie przezyc srednio 10-15 strzal od dh majacego 250k dpsu, sam mam kolo 55k dpsu wtedy i w zupelnosci wystarcza zeby zabic kogos majacego 90k zycia i 700 resow
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #9 on: January 26, 2013, 15:38:16 pm »

co by blizz nie zrobil, wydaje mi sie, ze ludzie i tak znajda jakies rozwiazanie. to tylko dowod na to, ze "da sie".
Logged

FeN

  • Administrator
  • Cydaea
  • *****
  • Posts: 1386
    • View Profile
    • D3CL
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #10 on: January 26, 2013, 15:45:17 pm »

Tak na prawdę jest to smutny news...

Quote
Duelowanie nie ma być głównym elementem gry

Wiadomo, że głównym elementem gry było zabicie diablo i wkręcnie się w fabułę, która była tworzona przez ponad 6 lat, ale po co była ta cała szopka z prezentowaniem aren, dueli i jak to fantastycznie wygląda - skoro tego nie ma i nie będzie ? Czyżby "drobne oszustwo" ?
Dalej...

Quote
więc nie chcemy tworzyć żadnych rozbudowanych systemów lub złożonych ograniczeń tylko po to, by uregulować balans dueli. Jeżeli jest szansa, że potencjalna zmiana lub korekta wpłynie negatywnie na rozgrywkę PvE, nie zaimplementujemy jej

Czyli co, ta gra od początku miała być tylko PvM ? I jeszcze raz to samo pytanie: to po co ta cała szopka z tą całą prezentacją PvP ? Oj kłamczuszki...
Pomijam fakt, że po 2 tyg. od daty premiery, ludzie uznali, że ta gra nie ma "end-game'a", a PvM jest irracjonalnie beznadziejne.

Quote
więc możliwe jest, że tylko drobne zmiany ostatecznie zostaną wdrożone, bez większych zmian w systemie.
Czyli nie będzie aren, nie będzie patchy, które by zmieniały skille pod kątem pvp ? Jeśli jakaś umiejętność okaże się zbyt OP w trybie PvP, ale w PvM będzie okej to Blizzard nic nie zrobi ?! I jeszcze jedno pytanie czy jeśli będą jakieś major bugi lub glitche w trybie PvP, ale nie będą wpływały one w żaden sposób na PvM oraz na grę w samą sobie to czy będą to naprawiali ?

Wnioski są proste.
Rozumiem, że każdy produkt ma się sprzedać i zarobić na siebie. Marketing - marketingiem, wszystko musi pięknie błyszczeć i lśnić, ale w tym przypadku ja na prawdę czuję się bardzo mocno oszukany. Cała ta otoczka to jedna wielka ściema - gra na emocjach fanów po to by na pewno kupili grę. Nie ma PvP, a forma jego wydania już nawet nie pozostawia "wiele do życzenia". To tak jak w telewizji zobaczył bym reklamę odkurzacza, który powiedzmy potrafi odkurzać ściany ! Po zakupie produktu, okazuje się, że mogę odkurzać nim jedynie tylko podłogę, a na domiar złego z dywanem też ciężko mu idzie. Po poskarżeniu się u sprzedawcy otrzymał bym końcówki do tego odkurzacza, które by mi umożliwiały odkurzanie ścian i ułatwiło sprzątanie dywanu. Tylko niestety, dywan nadal by mi się odkurzało, a ściany były w ciąż brudne, a wszystko to było by dalekie od spotu, który widziałem w telewizji.
Nie wiem jak wy, ale ja już nigdy więcej nie kupie produktu Blizzarda.

No cóż trzeba działać i rzeźbić w gównie.
Wierzę w to, że community D3CL, na tyle będzie silne i zaradne, że stworzy fajne i w miarę ciekawe PvP, tym samym udowodni Srajzzardowi, że ssie i niech spada na bambus ! o !
Logged

zales22

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 258
  • SG Ranger
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #11 on: January 26, 2013, 15:48:45 pm »

z tego co gralem na ptr, tylko w blue items gralo sie fajnie :)
Logged

Keen

  • Honorary Member
  • Imp
  • **
  • Posts: 44
  • Hell Warriors
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #12 on: January 26, 2013, 15:49:55 pm »

dajcie ludziom czas na adaptacje skilli buildow itemow zanim wymyslicie jakies ograniczenie bez sensu. gra wyglada ok jesli ktos ma gear typowo pod pvp
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #13 on: January 26, 2013, 15:51:23 pm »

Fen jak Blizz nic nie zrobi to ja widze wielki potencjal na priv serwer pvp :D tylko ktos musi go najpierw zrobic. mam nadzieje, ze chinczycy juz koncza ;)
Logged

FeN

  • Administrator
  • Cydaea
  • *****
  • Posts: 1386
    • View Profile
    • D3CL
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #14 on: January 26, 2013, 15:54:09 pm »

dajcie ludziom czas na adaptacje skilli buildow itemow zanim wymyslicie jakies ograniczenie bez sensu. gra wyglada ok jesli ktos ma gear typowo pod pvp

na poczatku na pewno nie bedzie zadnych ograniczen, a pvp ograniczymy to kilku prostych regul typu: ".go"

Fen jak Blizz nic nie zrobi to ja widze wielki potencjal na priv serwer pvp :D tylko ktos musi go najpierw zrobic. mam nadzieje, ze chinczycy juz koncza ;)

Gra ma potencjal w PvP, ale nie w wydaniu Srajzzadowskim - niech dadza chociaz areny....
Logged
Pages: [1] 2 3
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.156 seconds with 19 queries.