• April 26, 2024, 16:23:41 pm
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: 1 [2] 3

Author Topic: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli  (Read 17064 times)

KaliBarb

  • Imp
  • *
  • Posts: 13
  • SILENCE !!! I'LL KILL U !!!
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #15 on: January 26, 2013, 17:57:50 pm »

Wystarczy tylko odejść od MAIN weapona i zastąpić go innym niższego poziomu np do 40 lvl'a i po sprawie. Ludzie, którzy spędzili masę godzin nadal mają swoje super eq, które przelicza im DPS i z drugiej strony nie jest to DPS, który umożliwia zabicie na hita. Wilk syty i owca cała. Uważam, że jest to jedne z najlepszych rozwiązań na chwilę obecną aby coś tam sobie pograć w systemie dueli.
Logged

Duri

  • Imp
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #16 on: January 26, 2013, 18:06:57 pm »

Panowie, czytam tak co jakiś czas te wszystkie komentarze odnośnie tego jak to pvp jest mało zbalansowane, wszystko jest op a w szczególności monk, że trzeba grać w blue items albo bez broni najlepiej bo inaczej to sensu najmniejszego  nie ma i przyznam, że trochę mnie to dziwi... Nie, źle się wyraziłem tak naprawdę to uważam to za totalną bzdurę.

PvP z odpowiednim gearem jest grywalne i to w znacznie bardziej zbalansowanym stopniu pomiędzy klasami niż miało to miejsce w d2 1.09 IMO. Prawda jest taka, że taktyki i buildy nie zostały jeszcze nawet powymyślane i wiele osób tak jak ja od czasu wejścia na PTR zmienia build codziennie ucząc się jak i czym grać.

Tak jak już paru ogarniętych na tym portalu napisało, NIE MA SENSU ATM NICZEGO OGRANICZAĆ I ROBIĆ ZASADY (sorki za wyrażenie) Z DUPY! Nikt narazie nie ogarnia PVP w d3 na takim lvlu, żeby stworzyć jakikolwiek sensowny zestaw reguł regulujących rozgrywkę.

IMHO wystartujcie jak najszybciej z testową ligą na PTR, każdy z nas zbierze doświadczenie zarówno organizatorzy jak i uczestnicy. Jeśli coś item/skill faktycznie będzie nie do skontrowania to wtedy zaczniemy rozkminiać jak i czy w ogóle jest jakaś sensowna metoda poprawienia rozgrywki i to jak najmniejszym kosztem odbiegania od orginału i ograniczania czegokolwiek.

Do roboty!

Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #17 on: January 26, 2013, 18:23:34 pm »

Duri ruszamy z liga prawdopodobnie jutro wieczorem. dzis mialy ruszyc zapisy ale nie wszystko jest ogarniete i ja musze wyjsc. stosowny news pojawi sie zapewne pare godzin przed startem, ale to nic. do ligi mozna dolaczyc w kazdej chwili.
Logged

Hamer

  • D3CL Operator
  • Rakanoth
  • ***
  • Posts: 426
  • GoTH
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #18 on: January 26, 2013, 19:57:16 pm »

Duri zgadzam sie, tez wczesniej pisalem ze dyskusja o zasadach to na tym etapie czyste spekulacje, jak wyjdziesz na oficjalne serwery to wtedy po jakims czasie dopiero bedzie mozna ocenic gdzie szukac ograniczen
Logged

Ajantis

  • Administrator
  • Lucion
  • *****
  • Posts: 824
  • Mydło wszystko umyje
    • View Profile
    • War Masters
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #19 on: January 26, 2013, 22:01:47 pm »

Panowie, ja się zgadzam, że im mniej ograniczeń, tym lepiej. Tylko pytanie jest inne - czy różnice wynikające z zajebistego gearu są naturalne i powinny mieć miejsce. Jeśli chcecie dueli, w których spore znaczenie ma gear i to ile ktoś przepieprzył ojro/przenolifował dni na farmie, to wtedy brak jakichkolwiek ograniczeń jest spox. Ale jednocześnie skill gracza odgrywa tutaj znacznie mniejszą rolę.

Ja wiem, że blue items pewno nie przejdzie, ale w tym przypadku odpada kwestia wyposażenia, bo każdy ma takie samo. Więc o wiele bardziej liczy się skill gracza. Czyż nie taka idea przyświecała np. AR?
Logged

Azur

  • Imp
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #20 on: January 26, 2013, 22:35:06 pm »

Wystarczy tylko odejść od MAIN weapona i zastąpić go innym niższego poziomu np do 40 lvl'a i po sprawie. Ludzie, którzy spędzili masę godzin nadal mają swoje super eq, które przelicza im DPS i z drugiej strony nie jest to DPS, który umożliwia zabicie na hita. Wilk syty i owca cała. Uważam, że jest to jedne z najlepszych rozwiązań na chwilę obecną aby coś tam sobie pograć w systemie dueli.

Chyba nie wiesz o czym mówisz. Wyobrażasz sobie zabicie np tank barba albo inna postać zrobiona pod tanka używając broni niskiego lvlu?

Panowie, ja się zgadzam, że im mniej ograniczeń, tym lepiej. Tylko pytanie jest inne - czy różnice wynikające z zajebistego gearu są naturalne i powinny mieć miejsce. Jeśli chcecie dueli, w których spore znaczenie ma gear i to ile ktoś przepieprzył ojro/przenolifował dni na farmie, to wtedy brak jakichkolwiek ograniczeń jest spox. Ale jednocześnie skill gracza odgrywa tutaj znacznie mniejszą rolę.

Ja wiem, że blue items pewno nie przejdzie, ale w tym przypadku odpada kwestia wyposażenia, bo każdy ma takie samo. Więc o wiele bardziej liczy się skill gracza. Czyż nie taka idea przyświecała np. AR?

Jak ktoś szuka dueli bazujących tylko na skillu w D3 to chyba wybrał złą grę. Taki ktoś powinien przerzucić się na WoWa, dote, lola itp. Ograniczanie przedmiotów to chyba najgłupszy pomysł jaki możecie wprowadzić. Jaki sens będzie miała wtedy ta gra? Dla mnie taką samą frajdą co pvp jest kupowanie/szukanie coraz to lepszych itemów i zwiększanie swoich możliwości na pvp. Chcecie na siłę ograniczać graczy, którzy przygotowywali się do tego pvp przez te 8 miesięcy tylko dlatego, że część z nas nie ma pomysłu na swoją postać i nie potrafi jej porządnie ubrać? Sorry ale jak widzę te ciągłe płacze na temat tego jak to wszyscy padają na hita to mi się ciśnienie podnosi. 90% z płaczących nie ma pojęcia jak grać swoja postacią oraz lata w itemach, które można wyfarmić w kilka dni. Albo chcemy stworzyć ligę na wysokim poziomie do której trzeba się przygotować i nieustannie rozwijać postać aby konkurować z innymi, albo kolejną z gównianych lig polegających na ograniczaniu wszystkiego tylko po to aby każdy noob z lol1 mógł brać w niej udział. Według mnie większym problemem są niezbalansowane/op skille niż różnice w itemach. Naprawdę nie wiele trzeba aby dobrze ubrać postać na pvp, która w połączeniu ze skillem gracza będzie konkurować z tymi za biliony. Grałem z wieloma postaciami, które były ubrane za o wiele mniej niż moja i dawały radę. Wystarczy trochę pomyśleć i posiedzieć z kalkulatorem aby stworzyć postać, która będzie rywalizować z bogaczami, którzy najczęściej brak skilla próbują nadrobić kasą.
« Last Edit: January 26, 2013, 23:49:13 pm by Azur »
Logged

KaliBarb

  • Imp
  • *
  • Posts: 13
  • SILENCE !!! I'LL KILL U !!!
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #21 on: January 27, 2013, 09:10:50 am »

Jakby nie patrząc zgadzam się z up. Też sporo godzin przegrałem i uzbierałem całkiem niezły set i nie chciałbym aby niektóre z moich itemków nie były brane pod uwagę w PvP. Musimy raczej czekać na inicjatywę ze strony Blizzarda. Chociaż można uzbierać sobie set z opcjami, które do tej pory były omijane:

- reg. życia
- zmniejszenie obr. w walce wręcz
- zmniejszenie obr. od ataków z dystansu
itd.

Logged

Mnich

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 213
  • Marche Ou Crève. TOG
    • View Profile
    • The OlD Guard
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #22 on: January 27, 2013, 09:17:18 am »

Wyjdzie oficjalny patch dopiero bedzie mozna glowkowac, tymczasem proponuje ruszyc dupcie i zarabiac na swoja postac ;p
Logged


Être alerte l'ennemi est partout, même là où ne s'attend pas.


                    Marche Ou Crève Frère.

RoGH

  • Gotrek Gurnisson
  • D3CL Administrator
  • Lucion
  • ****
  • Posts: 1896
  • nC
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #23 on: January 27, 2013, 10:22:43 am »

Szczerze powiedziawszy to moim zdaniem redukcja obrażeń wprowadzona przez blizza nie wydaje mi sie niezbedna. Wystarczylo zadbac mocniej o defensywne staty postaci i naprawde mozna pograc nawet przeciwko charom z kosmicznym dpsem. Ciezko stwierdzic jak bedzie wygladac balans miedzy postaciami, wydaje sie aktualnie calkiem ok (chociaz ja np. z mnichami w podobnym gearze mam ciezka przeprawe, nie mowiac o tych z lepszym), ale nie wiadomo co przyniesie przyszlosc, byc moze ktoras z klas bedzie miala wykombinowany taki zabojczy skill setup, ze bedzie zdecydowanie op.
Jedno jest pewne, jezeli blizz zredukuje jakos znacznie obrazenia na pvp, to zabicie bogato ubranego tank barba bedzie praktycznie niemozliwe przy jego blokach, defach, life regenach i skillach odnawiajacych/wykradajacych life, dobre jaja sie zapowiadaja :D
Logged

zales22

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 258
  • SG Ranger
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #24 on: January 27, 2013, 12:32:29 pm »

Oczywiste jest ze zasady musza byc i to twarde, moze nie w 1 dniu po wyjsciu 1.07 - ale tez nie za dlugo z tym zwlekac. Na PTR przy obecnych duelach na full eq sa one poprostu zj*bane, 0 balansu w kazdym aspekcie. Pytanie do poprzedzajacych mnie Farmerów, jaki sens jest robienie ligi gdzie najlepszy item wygrywa ? Jezeli tak przywiazany jestes do swoich super itemow za dotacje, czy za nolifienie zycia to idz sobie na free duelz -bedzie tego pelno- i pokaz jaki z Ciebie macho. Jeszcze powiedzcie jak ten durny pracownik Blizza -  brak balansu na duelach bedzie zabawny -
ku&%a WTF ? ~~ Wyobrazasz sobie te wszystkie ligi d2 bez zasad ? tylko z zasadami ograniczajacymi skille ? Bo ja nie - i tak tez nie bedzie w d3. Itemy i skille napewno MUSZA byc ograniczone, pytanie tylko w jakim stopniu - to pytanie juz do madrych glow od REGulaminu, ktorzy beda dazyli w nim do perfekcji. Azur wyganianie na inne gry, ktore wymieniasz jest smieszne- kazda profesjonalna liga powinna opierac sie na skillu gracza, nie zas na spalonych oczach na monitorze czy hajsie zostawionym na ah.

« Last Edit: January 27, 2013, 12:36:36 pm by zales22 »
Logged

KaliBarb

  • Imp
  • *
  • Posts: 13
  • SILENCE !!! I'LL KILL U !!!
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #25 on: January 27, 2013, 12:47:39 pm »

Skoro nie masz czasu grać i ogarnąć sobie eq to pograj w LeagueOfLegends. Tam się liczy tylko i wyłącznie skill i nie ma możliwości farmienia itemków. Skoro w Diablo jest ta szansa to dlaczego mamy odkładać nasze ekwpiunki? Bo Ty nie masz czasu czy ochoty farmić? Dlatego większość ma cierpieć? Właśnie farmienie itemków i użycie ich w PvP to jest swojego rodzaju end game w grze. Farmisz aby póżniej nie padać na hita. Z resztą nie ma reguły. Ludzie ze średnim eq dają nieźle sobie radę bo "myślą" podczas sparingu. Dobry ekwipunek nie jest równoznaczny ze 100% wygraną.

Ci co sobie kupili eq. No cóż. Wszędzie to jest - w każdej grze i tego się nie przeskoczy. Jeżeli ktoś ma pieniądze i lubi je wydawać na grę to jego sprawa a tym bardziej nie widzę powodu, dla którego mamy takiej osobie zabrać eq do dueli.

Ewentualnie co można zrobić to wyeliminować niektóre skille używane podczas walki. Np te, które zwiększają 400% DMG jak ma to miejsce po użyciu młota starożytnych. Po eliminacji OP skilli zostają te bardziej zbalansowane i tak można sobie duele rozgrywać.
« Last Edit: January 27, 2013, 12:50:24 pm by KaliBarb »
Logged

Keen

  • Honorary Member
  • Imp
  • **
  • Posts: 44
  • Hell Warriors
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #26 on: January 27, 2013, 12:56:03 pm »

jesli itemy zostana ograniczone to jakakolwiek farma i granie = strata czasu skoro osoba malo grajaca/ nie grajaca zostaje w ten sposob nagradzana. jesli osoba nie ma czasu albo nie chce grac farmy to jego problem nie innych ktorzy wlasnie dzieki temu wypracowywuja sobie przewage. chcesz miec rowny start ? sa do tego gry juz wyzej wymienione. Tu powinien liczyc sie tez czas poswiecony na przygotowanie postaci czyli mniedzy innymi farma. ludzie nie po to spedzaja setki godzin na gre zeby potem nie moc uzyc itemow bo ktos poprostu nie gral i nie ma...
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #27 on: January 27, 2013, 13:24:06 pm »

dotacje. prawie umarlem ze smiechu :D
Logged

zales22

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 258
  • SG Ranger
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #28 on: January 27, 2013, 13:40:28 pm »

Pozyjemy zobaczymy... Skille niektore bedzie trzeba wyelminowac jak blizz ich nie ruszy, bo sa tragniczne-to nie ulega watpiwosci. Co do eq, nie twierdze ze bedzie trzeba biegac tylko w blue items, ale NIE WIERZE ze ograniczenia na ekwipunek nie beda  wystepowac wcale. Wolalbym zeby jednak ligi opieraly sie bardziej na skillu niz ekwipunku, zawsze mozna zrobic 2 ligi pod inne regulaminy.

Jezeli nie bedzie mozna zagrac normlanego 2v2 w party, jak patch ujrzy światło dzienne bedzie to 10 strzal w kolano bizza.
« Last Edit: January 27, 2013, 13:46:03 pm by zales22 »
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #29 on: January 27, 2013, 13:44:43 pm »

blizz juz nie ma kolan ;)
Logged
Pages: 1 [2] 3
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.173 seconds with 20 queries.