Chce zorganizowac taki mini turniej dla grona dosłownie kilku osób na zasadach d3cl i tak przeglądam te zasady i zastanawiają mnie niektóre rzeczy:
Przed każdym meczem proszę wykonać procedurę legalności. Jest ona do znalezienia tutaj. Procedura ta została wprowadzona po to, aby zagwarantować graczom obronę przed łamaniem zasad, takich jak zmiana przedmiotów w trakcie rundy, nielegalne programy czy niedozwolone umiejętności.
Po co jest punkt zakazujący zmiane przedmiotów w trakcie rundy? Przeciez nie ma zadnych limitów co do resów, dr, bloku, leczenia hp czy czegokolwiek. wiec jaka różnica co on tam sobie nosi? Chyba ze ma to jakies inne zastosowanie to prosze o uświadomienie.
Jeżeli gracz chce zmienić swój ekwipunek między rundami, musi o tym poinformować przeciwnika. Obaj gracze udają się do miasta i jeszcze raz akceptują swoje ekwipunki na pojedynek. Jeżeli żaden z graczy nie zmienia ekwipunku, zarówno wyprawa do miasta jak i ponowne zaakceptowanie ekwipunku nie są potrzebne.
Po co jest ten punkt?
Zwycięzca rundy musi pozostać w obszarze widzenia przeciwnika po wygranej.
W jakim celu?
Na te wszystkie pytania jest jedna odpowiedź. Są one bezpośrednio związane ze zmianą gearu. Gear akceptuje dwóch graczy przed walką po to, aby odpowiednio przygotować taktykę - np. kiedy przeciwnik ma większy dps kosztem życia, to możesz zdecydować, czy podbijasz swój dps, żeby szybciej go ubić, czy zwiększasz ehp, żeby dłużej ustać. Tak to widzę, jeśli się mylę, to proszę o poprawienie mnie. Drugie pytanie - analogiczna odpowiedź. Trzecie pytanie - dzieje się tak dlatego, żeby rywal nie zmienił gearu, kiedy Ty dogorywasz
Co do wyspy, to jest zakazana, gdyż bardzo łatwo się tam zabunkrować, zwłaszcza DH i ciężko jest "odbić wyspę".