• October 31, 2020, 00:09:33 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: 1 [2]

Author Topic: Wrazenia z bety Diablo 3  (Read 10482 times)

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Wrazenia z bety Diablo 3
« Reply #15 on: April 16, 2012, 01:29:19 am »

A, jeszcze zauwazylem, ze nie mozna bezposrednio tradeowac z innymi graczami - nawet w miescie! Moze to tylko kwestia bety - nie wiem i mam nadzieje, ze w pelnej wersji bedzie mozna. Nie moglem na innego gracza w miescie wogle kliknac...
A próbowałeś kliknąc na portret gracza zamiast na figurkę? -.-'
Kupno dodatkowych 14 kratek miesjca (w tej samej konfiguracji 7 + 7) kosztuje 100K golda. Kupno nastepnych 14 kratek juz 200K i tak dalej...
Cała zakładka kosztuje 100k, 14 kartek to 10k.
Weź nie siej zamętu gościu.

jak masz w takim tonie sie wpisywac tutaj, to sobie oszczedz fatygi
Logged

qubade

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Wrazenia z bety Diablo 3
« Reply #16 on: April 16, 2012, 09:23:59 am »

Karolus - to kwestia gustu - generalnie jedna postacia gra Ci sie lepiej inna gorzej :] Ja nigdy nie gustowalem w graniu z summonami, klatwami itp. WD na poczatku ma skilla aktywnego zdaje sie 30 sek. ktory boostuje mu inta i praktycznie rzecz biorac (nie w becie bo poczatek normala trudny nie jest) trzeba go recastowac co te pol minuty. Moze pozniej zastapi go inny skill, wygodniejszy w uzyciu - nie wiem, bo doszedlem nim tylko do 11 levla zdaje sie.
Nie ma czegos takiego jak lepsza klasa czy gorsza - to wszystko kwestia wlasnych upodoban i stylu gry.
pozdr

P.S. a, zapomnialem dodac ze w ostatnim patchu dodano ringi - nie wiem czy dropuja z mobow, bo nie wypadl mi ani 1 podczas przechodzenia bety 3-4 razy w tym patchu ale mozna je kupic u vendora - wymagany lev 6.
« Last Edit: April 16, 2012, 09:26:43 am by qubade »
Logged

Matek

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 257
  • Administrator
    • View Profile
    • PORN PORN PORN
Re: Wrazenia z bety Diablo 3
« Reply #17 on: April 16, 2012, 14:33:03 pm »

Super opisane Kuba, miło się czyta. Dzieki uprzejmosci kolegi z forum mialem dostep do bety na jeden dzien (w sumie noc) i wymaxowalem sobie barba, na prawde fajnie sie gralo. Do 10 lvl latalem z jakims low toporkiem ale i tak ciachalem wszystko jak leci. Jeszcze tylko miesiac!
Logged
In Game Tag: Matek#2480

Karolus

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 85
    • View Profile
Re: Wrazenia z bety Diablo 3
« Reply #18 on: April 22, 2012, 21:49:22 pm »

I jak wrażenia pozostałych po otwartej becie?

Moje przemyślenia są krótkie ale treściwe: dupy nie urywa :) ALE gra się na tyle przyjemnie, że ciężko grę wyłączyć. Ciekaw jestem jak będzie PvP wyglądało, to będzie raczej główny czynnik trzymający mnie w grze.
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • ***
  • Posts: 4809
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Wrazenia z bety Diablo 3
« Reply #19 on: April 22, 2012, 22:05:58 pm »

ja niestety z braku czasu nic nie pogralem :(
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Wrazenia z bety Diablo 3
« Reply #20 on: April 23, 2012, 12:22:12 pm »

masz czas do 19 dzisiaj
Logged

Puni

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 71
  • http://www.youtube.com/watch?v=uJXehKHjntc&feature
    • View Profile
Re: Wrazenia z bety Diablo 3
« Reply #21 on: April 23, 2012, 16:19:39 pm »

Szczerze grajac w otwarta bete ( ktora trwa 3 dni ) po paru godzinac grania sie odechcialo. Po paru levelach grania dana postacia moglem stweirdzic czy sie podoba czy nie. Od poczatku wiedzialem ze barbem bedzie git - sprawdzilo sie. Potem sprawdzilem DH ktory mi sie podobal i tutaj spotkalo mnie niemile zaskoczenie, nie porwało mnie :P Ale odwrotnie bylo z monkiem, myslalem ze sie nie spodoba, a jednak. Co do WD i Wiza - wd nie podszedl, a ze w d1 i d2 gralem glownie mag/sorc to pewnie wiz tez znajdzie moje uznanie w pelnej grze :)
Niewiem co bym robil majac dostep do zamknietej bety;P wkoncu ile mozna wałkowac to samo. Szukanie przedmiotow ?:) jak za jakis czas reset servera hyhy. Takze dobra opcja z otwarta beda jezeli chodzi o sprawdzenie jak smiga diabolo ( nie tylko Natanek tak mowi :P moja mamuska takze :)
Logged
Pages: 1 [2]
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 1.949 seconds with 18 queries.