• November 19, 2017, 04:15:19 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: 1 [2] 3

Author Topic: Wasze osiągi  (Read 4678 times)

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4761
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Wasze osiągi
« Reply #15 on: March 31, 2014, 15:55:17 pm »

jezeli zanosi sie, ze walki nigdy sie nie skoncza to chyba nie ma co zaczynac nawet takiego turnieju
Logged

FeN

  • Administrator
  • Cydaea
  • *****
  • Posts: 1386
    • View Profile
    • D3CL
Re: Wasze osiągi
« Reply #16 on: April 01, 2014, 10:32:36 am »

jako, że w diablo pvp nie było, niema i nie będzie, to statystki są tylko odzwierciedleniem jak szybko możesz zabijać potwory, dlatego chwalenie się nimi jest co najmniej zabawne :]
(ofc, mowa o SC)
Logged

RoGH

  • Gotrek Gurnisson
  • D3CL Administrator
  • Lucion
  • ****
  • Posts: 1889
  • nC
    • View Profile
Re: Wasze osiągi
« Reply #17 on: April 01, 2014, 10:42:07 am »

Zelgo, na ten moment nie ma co robić takiego turnieju, tzn. można oczywiście, ale nie będzie on w żaden sposób miarodajny w kontekście testowania jak się gra pvp bez zasad. Pozostało jeszcze sporo do wyfarmienia, przede wszystkim sety, które niekiedy końcowe set bonusy mają z kosmosu, to wszystko trzeba zebrać, odpowiednio dobrać i wtedy można się bawić. Myślę, że w ramach D3CL taki turniej można zorganizować w maju. I konstatacja może być smutna, ludziom może z wielkim trudem przychodzić zabijanie siebie nawzajem, ale zobaczymy  ;)
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4761
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Wasze osiągi
« Reply #18 on: April 01, 2014, 10:47:09 am »

problemem jest w ogole zainteresowanie pvp. o ironio sam sie nim jeszcze nieszczegolnie zianteresowalem bo wiem ile mu brakuje do pvp z d2. nie jestem pewien czy bez blizza da sie tu cokolwiek zrobic. cale szczescie itemy kazdy bedzie mial proporcjonalne do czasu spedzonego w grze a nie proporcjonalnie do zawartosci portfela. paragony tez sa troche problemem. roznica 200 plvl to jednak troche duzo.
Logged

FeN

  • Administrator
  • Cydaea
  • *****
  • Posts: 1386
    • View Profile
    • D3CL
Re: Wasze osiągi
« Reply #19 on: April 01, 2014, 11:28:08 am »

z perspektywy czasu pvp w d2 tez nie bylo jakos oszalamiajace, jeszcze w classicu, a pozniej na d2cl byla frajda. pozniej pojawily sie nowe gry, ktore zwiekszaly standarty i mankamenty z d2 coraz bardziej zaczely razic po oczach. mnie najbardziej wkurzal desynch, znikajace pociski i latwosc oszukiwania, ktore bylo banalne i zarazem trudne do wykrycia :]

jesli chodzi o d3 to trzeba by bylo zaczac od tego, ze nie ma zadnych aren, tylko jakis ch**owy cmentarz. drugra sprwa brak teamowek. trzecia to capy na statystki (lub uciananie ich tak jak w d2). bez tego to nie ma sensu, bo albo beda niekonczace sie duele albo szybkie na jednego strzala :) 

w sumie to i tak wszystko jest niewazne, skoro do wspolzawodnictwa wymagany jest korean farming. ile osob bedzie grac 10 na krzyz ? :D
good luck.
« Last Edit: April 01, 2014, 11:29:51 am by FeN »
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4761
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Wasze osiągi
« Reply #20 on: April 01, 2014, 11:34:29 am »

fen ale korean farming i tak daje wieksza rownowage itemow niz zakupy za kase. mozesz wyfarmic jakis kozacki item, ale czy bedzie ŚREDNIO jakos mega lepszy od innego? chyba nie, zwlaszcza, ze jest mistyczka, ktora wedlug mnie bedzie zbawieniem dla pvp o ile sie pojawi.
Logged

FeN

  • Administrator
  • Cydaea
  • *****
  • Posts: 1386
    • View Profile
    • D3CL
Re: Wasze osiągi
« Reply #21 on: April 01, 2014, 11:46:34 am »

a nowe sety, ktore dla przecietnego gracza nie sa taka prosta sprawa ?
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4761
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Wasze osiągi
« Reply #22 on: April 01, 2014, 13:21:50 pm »

dobra ale to i tak lepiej niz bylo. kto wygrywal te turnieje w kolejnych edycjach albo na vc? ci co wydali kupe kasy na itemy. np taki kat co mowi za siebie ;)
Logged

Juras

  • Honorary Member
  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 205
    • View Profile
Re: Wasze osiągi
« Reply #23 on: April 01, 2014, 13:57:02 pm »

a nowe sety, ktore dla przecietnego gracza nie sa taka prosta sprawa ?

Jak się nie chce farmić to się nie ma i tyle ;d
Logged

ZelgO-AZM-

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 232
    • View Profile
    • AZM klan
Re: Wasze osiągi
« Reply #24 on: April 01, 2014, 15:34:10 pm »

bez przesady z tym korean farmingiem juz po tygodniu luźnej gry można podrasowac postać do granic, do tej pory wypadły mi już 3 endinggamowe kusze jednoreczne. Z taką częsotliwością i jakością itemów jakie teraz wypadają to po miesiącu już będą ludzie ze wszystkimi potrzebnymi itemami do pvp. Jak już będe mial kazdy potrzebny item to napewno nie mam zamiaru dalej klepać paragonów bo mnie to poprostu nie jara i licze ze w koncu na d3cl będą jakieś cykle turniejów żeby wejść sobie raz w tygodniu i zagrać
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4761
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Wasze osiągi
« Reply #25 on: April 01, 2014, 15:46:02 pm »

Zelg myslisz, ze te duele maja szanse sie skonczyc jak ktos sie wlasciwie ubierze? kilometry zasad nie jaraja nowych graczy :( juz pomijam fakt, jak trudno je wymyslic.
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Wasze osiągi
« Reply #26 on: April 01, 2014, 15:48:59 pm »

a nowe sety, ktore dla przecietnego gracza nie sa taka prosta sprawa ?

Jak się nie chce farmić to się nie ma i tyle ;d

jurek a ty farmisz ?! ;p
dawaj mi tutaj swojego b-taga i draco tyz zebym mogl was podgladac jak farmicie o,o
Logged

ZelgO-AZM-

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 232
    • View Profile
    • AZM klan
Re: Wasze osiągi
« Reply #27 on: April 01, 2014, 15:54:17 pm »

Zelg myslisz, ze te duele maja szanse sie skonczyc jak ktos sie wlasciwie ubierze? kilometry zasad nie jaraja nowych graczy :( juz pomijam fakt, jak trudno je wymyslic.

Sądze ze nie bedzie tak zle, gralem na open grze jakies bajery nie bajery mnich stoi i ma odbicie obrazen zdejmowal ludzi stojac w miejscu samym odbiciem obrazen
Napewno jak spotkaja sie 2 tanki może to trwac i trwac ale tak tez bylo i przed rosem
Logged

Juras

  • Honorary Member
  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 205
    • View Profile
Re: Wasze osiągi
« Reply #28 on: April 01, 2014, 16:06:21 pm »

a nowe sety, ktore dla przecietnego gracza nie sa taka prosta sprawa ?

Jak się nie chce farmić to się nie ma i tyle ;d

jurek a ty farmisz ?! ;p
dawaj mi tutaj swojego b-taga i draco tyz zebym mogl was podgladac jak farmicie o,o

Mój to juras#2277 elo xd
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4761
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Wasze osiągi
« Reply #29 on: April 01, 2014, 16:09:12 pm »

ani jedna ani druga sytuacja o ktorej mowisz nie sprawi, ze pvp bedzie popularne. jak przecietny kowalski#1234 bedzie ciagle przegrywal bez nawiazania rownorzednej walki chocby przez chwile to juz nie zagra duela. tak bylo w lidze d3cl. a druga sytuacja tez nie lepsza :)
Logged
Pages: 1 [2] 3
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.083 seconds with 18 queries.