• April 16, 2024, 22:56:37 pm
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12

Author Topic: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki  (Read 69073 times)

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« Reply #60 on: July 28, 2014, 20:11:37 pm »

co sadzisz o tym co napisal Arcon?
Logged

PONTIFEX

  • Imp
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« Reply #61 on: July 28, 2014, 21:01:35 pm »

1. Dh-Ban old natalia - ok
2. helmu upadek dumy - nie mam zdania
3. Wd-Ban hount  w wszystkich runach - ogulnie to wd jest do wnikliwego wpatrzenia - hunt ok - a co z fetyszami ktorych lata od zajebania? i kazdy wali mega obrazenia przy % fizycznych ?
4. ban itemu palec wielkoluda - ok
5. Barb - bez banow - ok
6. Wizz - ban itemu ktory daje dwie hydry jest zbyt opp - zbyt op dlaczego ? bo moze walic 2 zywiolami i a przeciwnik uzbroi sie pod 1 resy ? Oczywiscie to frywolna mysl ale byc moze cos w tym jest.
7. Monk- Ban  kopniecie z półobrotu z runa na ogień , ban pasywy ikona ytara która daje 20% cd gdzie monk może mieć spory cd na serenity - ja na monku mam 72% - wiec mniej wiecej na serenity czekam max 2/2.5 sek -
8. Crus - Ban furii niebios - nie wiem

Ja tak to widzę oczywiście do tego wchodzą amulety z asorbem na wszystkie żywioły - ok

a. Zabronic amulety z absorbem
b. Moze ograniczyc CD tylko do niektorych itemow - by CD nie bylo zbyt wysokie
c. Moze pozostac na zasadach wczesniejszych z wylaczeniem amuletow i CD
d. Moze zrezygnowac z obrazen % od zywiolow

To tylko moje osobiste sugestie - I tak zejdzie duzo czasu nim w miare sie dogra wszytsko
Logged

Forti

  • Zagraal
  • **
  • Posts: 615
    • View Profile
Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« Reply #62 on: July 28, 2014, 22:05:54 pm »

Trzeba popatrzeć troche na bany dla przedmiotów i statystyk - tak było w d2 (enigma jako przykład) i to jest rozwiązanie które:
zalety:
- zbalansuje rozgrywkę

wady:
- odstraszy graczy
- utrudni weryfikowanie ludzi pokroju kat auto aim campa style!

Oczywiście wady możemy wywalić za płot gdyż:
wady:
- odstraszy graczy - graczy i tak nie mamy, a balans może przyczynić się do ich sprowadzenia
- utrudni weryfikowanie ludzi pokroju kat auto aim campa style! - WHO THE FCK IS KAT?


Ja zgadzam się z pontifex. Jak będą tacy gracze jak my którzy chcą tu coś zrobić (fen wiem że masz wywalone - bez obrazy :) to zrobimy i za jakiś czas (pol roku, rok? dwa lata?) zjadą się garstka graczy.
Moja najważniejsza opinia, którą powtarzam od dawna:
Póki nie będzie TvT (team vs. team - gdyby trolle nie wiedziały) póty nie będzie masy graczy. Trzeba się z tym pogodzić. A do tego czasu róbmy swoje i działajmy Panowie.. nie wiem jak wyglądały początki w d2 - czy było łatwiej / trudniej / więcej id. pokroju obecnych trolli forumowych (pozdro 600) ale wiem że tvt wyjdzie a wówczas d3cl powinno być gotowe a nie budzić się z zimowego kilku letniego snu ;]
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« Reply #63 on: July 29, 2014, 00:57:55 am »

Taka prawda. Wypowiadasz się o pvp w grze w którą nie grasz, jakby to nasza wina była że nie ma tutaj tvt ;)  Czytając twoje posty dochodzę do wniosku, że kurczowo trzymasz się starych ludzi z czasów PCL, AR diablo 2 tylko dlatego że w żadną inną grę nigdy nic nie ugrałeś lub po prostu nie masz kolegóf. Prawda boli, oooj boli you made my day! ;)

co do mojego grania - http://eu.battle.net/d3/en/profile/ZzanG-2699/career
niczego kurczowo sie nie trzymam.. prawda jest taka drogi padawanie, ze postuje tutaj z czystego sentymentu do starego forum i do mojego obumarlego klanu, gdzie mag tutaj wam jeszcze cokowiek probuje dac na tacy ( nie zebym go rozumial, ale jeszcze troche, bedzie potomek i rip na calej dlugosci )
co do moich innych gier - nie wypowiadam sie, bo nie o to chodzi, zeby robic sobie wymowki czy tez reklame - powiem tylko tyle, ze w gry ktore gralem dluzej osiagalem zadowalajace efekty =]]
co do braku kolegow - to smutne, ze sprowadzasz moje zagladanie na foro do tej materii - coz jak mniemam sam ich nie masz za wielu? smutne "obgryzanie nogawki" ale chyba po tobie nie moge sie spodziewac za duzo:/

gogo robcie dobre zasady to zagram duele na hc loled
Logged

Forti

  • Zagraal
  • **
  • Posts: 615
    • View Profile
Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« Reply #64 on: July 29, 2014, 01:44:21 am »

Zwracam honor w stosunku do gry i chyba pierwszego twojego postu jaki widze, który nie jest trollingowym spamem.
« Last Edit: July 29, 2014, 08:52:44 am by Mr.Mag »
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« Reply #65 on: July 29, 2014, 08:15:05 am »

jest suczus! jest suczus, jest impreza! ;D

Forti nie cytuje sie posta, jezeli jest nad twoim albo troche dalej.

zmieniajac zasady nie liczyłbym na przyciagniecie wagonów nowych graczy. to raczej dla tych, ktorzy juz graja i wiedza, ze nie sa sprawiedliwe. jest opinia, ze pvp jest zle (nie bez powodu) i taka zostanie az blizz oglosi, ze cos z tym zrobil. czy w najnowszym patchu szykuja sie jakies wieksze zmiany zwiazane z nld, ktore moga miec wplyw na pvp?
« Last Edit: July 29, 2014, 08:55:56 am by Mr.Mag »
Logged

Forti

  • Zagraal
  • **
  • Posts: 615
    • View Profile
Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« Reply #66 on: July 29, 2014, 10:13:36 am »

Tak, szykują.
buff dla:
- wd! (nie wiem do kładnie jakie, nie gram nim)
- maruder dh - oooołjeee why not ;] (szybsze trapy, 60% więcej dmg bazowego, slow + 3 spendery (buff fixed))
- 2h broni o 23-26% = jeszcze większy hit by monk z daibo ^^, dla crusadera o 3-6%.

Nie wiem jak z innymi klasami i chyba na pvp raczej mało się liczą. Sorka że tak czasami skrótami myślowymi piszę.
Logged

Arcon

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 144
  • Redaktor ID
    • View Profile
Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« Reply #67 on: July 29, 2014, 10:26:02 am »

Tak, szykują.
buff dla:
- wd! (nie wiem do kładnie jakie, nie gram nim)
- maruder dh - oooołjeee why not ;] (szybsze trapy, 60% więcej dmg bazowego, slow + 3 spendery (buff fixed))
- 2h broni o 23-26% = jeszcze większy hit by monk z daibo ^^, dla crusadera o 3-6%.

Nie wiem jak z innymi klasami i chyba na pvp raczej mało się liczą. Sorka że tak czasami skrótami myślowymi piszę.


Co do Wd zmiany jedynie są w petach a jak wiadomo pety w PvP to nie glowny Dps  a mięso armatnie do tankowania w chwili obecnej, nawet fety są tak słabe wytrzymalosciowo ze to się mija z celem , piranie zabija całe stado....
Na reszte nie spoglądalem
« Last Edit: July 29, 2014, 10:28:20 am by Arcon »
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« Reply #68 on: July 29, 2014, 10:33:22 am »

zastanawia mnie, czy bedzie zainteresowanie pvp na ladderze. teoretycznie kto szybciej wyexpuje i znajdzie itemy na czas turnieju - bedzie top galaktyki.
Logged

Forti

  • Zagraal
  • **
  • Posts: 615
    • View Profile
Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« Reply #69 on: July 29, 2014, 12:49:49 pm »

1. Mylisz pojecie ladderów z sezonami. Obecne sezony w patchu 2.1 odbiegają od tego co było w diablo 2. Rankingi mamy również na zwykłym trybie
2. wątpię... pvp zainteresowanie nie będzie mieć póki nie będzie tvt ;]

Może byśmy sobie zrobili 2on2 friendly fire z postaciami np. 11 poziom i przedmioty wszelkie dozwolone prócz kamieni? i hellrift ringu :p
Logged

PONTIFEX

  • Imp
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« Reply #70 on: July 29, 2014, 12:55:52 pm »

Moze zacznijmy wszystko od poczatku. Ustalmy wstepnie pds. rzeczy jakimi beda: cool down - obraz. % od zywiolow - towazysze - itemy

   A) Redukcja odnowienia
Biorac pod uwage Redukcje odowienia u poszczegulnych postaci i ich skilli najwiecej watpliwosci wzbudza monk ze swoim serenity <20 sek odn>,
 wd o ktorym teraz pomyslalem i jego duchowa wedowka <15 sek odn>, wizz - teleportacja <11sek odnowy>, krzyzowiec - konna szarza <16 sek odn> - Pisze dlatego
o tych skilach bo one w jakis sposob czynia na chwile dana postac nie do uchwycenia. Wydaje mi sie ze duzym problemem bedzie dopasowanie jednego % CD do wszystkich postaci
z tej racji, ze umiejetnosci obronne w swoich pds skilach maja rozny czas odnowienia. Uwazam, ze skoro dalo sie grac bez CD do tej pory najbardziej sprawiedliwym wyjsciem byloby,
zrezygnowanie z CD w itemach. Ograniczenie CD do jakiego % i tak nie bedzie satysfakcjonujace dla wszystkich klas, np z takiego powodu w ktorym to monk posiada takowy pasyw + helm
z CD jako dodatkowy item.
Moje propozycje:
*Moze pozostanmy tylko na etapie gemow i pds skili jak i pasywek, bez CD w itemach. <niech wyjatkiem beda tylko 2 zestawy ktore daja CD, bez CD w itemach np. naramach >
*Dać mozliwosc zrobienia CD tylko w niektorych konkretnych itemach <np. rekawice, naramienni itd.>
*Dać mozliwosc dla kilku dowolnych itemow - max 2/3
*Ustalić margines % CD a kazdy sam zdecyduje w jakim itemie to ma byc - Problem w tym czy bedzie sie przecinikowi chcialo liczyc i dokladnie zerkac i szukac takowych % w podgladzie


   B) obraz % od zywiolow
Mysle, ze trzeba sie tutaj tez zastanowic nad jakims progiem % zywiolow lub tez ich obetnieciem. Bywaja sety ktore w pelnym posiadaniu takowego sprzetu daja bardzo duze obrazenia. Dodac do
tego spory dps + % obr od zywiol. to niewiem jaki musial by byc mega tanker by wytrzymac takie uderzenie. Pisalem gdzies wczesniej o mojej walce barb vs wd w ktorej to kolega z rosji posiadajac
czapeczke do stwozen, pierscien pod 1 pieska + 19%/20% fizycznych w itemach zjadal mnie jednym psem. Bez CD w takim wypadku gra nie ma sensu, a biorac pod uwage to ze wd ma wedrowke, chowa
sie za psem i monstrum, posiada pasyw ktory zapewnia mu zatrzymanie hp - gra nie ma sensu.
Moje propozycje:
*Zrezygnowac z % zywiolow we wszystkich itemach
*Zrezygnowac z % zywiolow z wyjatkiem broni i tarczy <o ile jest>
*Pozwolic na % zywiol tylko dla 1 itemu.
*Pozwolic na % zywioly dla wielu itemow z tym, że w kazdym itemie inny zywiol Np. Karwasze % fizyczne, Amulet ~% ogien, piersien % trucizny itd.


   C) towazysze
Przy ustaleniu pds rzeczy jakim jest CD i % zywioly reszta powinna poleciec prosciej. Dotyczy to DH, WD, Monk i ich pomocnikow. Myslalem by moze ograniczyc pomocnikow do 1, ale dh
zostanie troche pokrzywdzony. Chodzi mi o ustalenie pds rzeczy jakimi sa CD i % zywioly bo chyba tutaj zaczyna sie caly problem - reszta to tylko dodatki ktore poteguja rzeczy.
   
   D) itemy i sety
* Stara natalia do kosza - ma byc walka i skill ale nie chowanie sie i czekanie w miejscu az towazysz zrobi reszte. Gramy tylko na nowych itemach.
*Tam mowa byla o pierscieniu dla WD pod psa - a co z czapka % od zwierzat u WD ?
Moze pozwolny na kozystanie ze wszystkich setow i wszystkich broni - a wykluczmy itemy legendarne ktore daja % dla towazyszy.

Pdosumowanie:
CD do zmiany
% zywioly do zmiany
Itemy i sety - gramy w setach mieszanych o ile ktos chce je polaczyc - Reszta legendarnych itemow co do wysokiego % jakiegos skilla do dyskusji.
Logged

Forti

  • Zagraal
  • **
  • Posts: 615
    • View Profile
Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« Reply #71 on: July 29, 2014, 13:11:53 pm »

Zgadzam się z poprzednikiem. Będzie trudno do weryfikowania i pewnie wiele graczy nie przyjdzie bo stwierdzą "co, mój wd ma nerfa? powaliło?!"  ale szczerze to kij im w nos ;)

To o czym wspominasz - % żywiołów i CDR - to są obecnie większe problemy niż CDH w podstawce. Blizzard powinien dać: max cap na % żywiołów - np. 70% (sprawiło by to wiele konkurencji dla ognia), cap dla crit dmg - do 300 powiedzmy sobie. Ależ gra była by lepsza.. cięższa oczywiście - ale o ile ciekawsze z budowaniu postaci ;)
Logged

KatMPB

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 244
  • Banned
    • View Profile
    • KatMPB - Twitch.TV
Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« Reply #72 on: July 29, 2014, 13:12:47 pm »

Ponton:

Monk ma 100% serenity:
http://www.twitch.tv/datmodz/c/4626748

Tyle samo co mój dh.

PONTIFEX

  • Imp
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« Reply #73 on: July 29, 2014, 13:24:19 pm »

Katasie :D czytaj ze zrozumieniem o czym tutaj piszemy. Linki to sobie na czole naklejaj. Chcemy ustalic jakies sensowne zasady a ty znowu wchodzisz ze swoim malym swiatem wielkiego odkrywcy, do rzeczywistosci :)
Logged

KatMPB

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 244
  • Banned
    • View Profile
    • KatMPB - Twitch.TV
Re: Turniej D3CL DeathMatch - wyniki
« Reply #74 on: July 29, 2014, 14:01:25 pm »

Katas jest ok.

Monk i dh może mieć perme.

Ponton - do rzeczy.
Ustalacie zasady podoba mi się to.
Ale - tylko co zrobicie z legendarnymi gemami, które wchodzą w patch 2.1.
Potem będzie patch 2.2 i tak w kółko, a wiadomo że karuzela teraz tam bardzo szybko się kręci.
patch 2.1 - jest gem co daje petą nieśmiertelność - jak sprawdzi się to na fetyszach w pvp - to sam sobie odpowiedź.

Zasady i tak obojętnie jakie się ustali doprowadzą do dominacji jednej klasy - tak jak to było z Barbem.

Po drugie: W chwili nie wiadomo kiedy to nastanie, ukazanie się tych wymarzonych aren spowoduje że d3cl.com nie będzie istnieć w sensie pvp - bez u razy nie o to chodzi.

Po trzecie zasady odstraszą graczy i nikt nie będzie grał.
W pierwszej edycji ligi - bez zasad 350 gracz
z zasadami druga edycji 65 graczy.

Po czwarte zasady dla kogo. - dla kata aby zginął.

Jest nas załóżmy 10 (nie więcej) co się znamy i lubimy.
Myślę że znalazłoby się jeszcze 10.
to cała europa i na tym koniec.

Po ostatnie:
Problem nie leży w zasadach, że na moim ukochanym d3cl.com gra tak mało osób.
Problemem jest to że ta 10(20) odstrasza innych graczy i się po poprstu boją grać.
W deadmatch semi-final grałem ja i zelgo i ktoś tam jeszcze, gracz wyszedł z gry i powidział nie mam szans nie gram.

"Wymyślimy zasady i Kat znów coś wykombinuje. Mam alternatywe poważnie - ale z dystansem."

Pytanie do Maga - czy ty naprawdę myślisz, że zasady przyciągną graczy do d3cl.com.
Nie nadal będzie nasza 10 lubiących się graczy i nic się nie zmieni.

Rozmawiałem z wieloma graczami na PTR z USA i Chinalami i Japańcami.
I wszyscy jasno mówią nie ma pvp.

Tu też jest pusta a było ostro:
http://www.viciouscattle.com/forum/forum-57-1.html

Arcon jakieś pół roku temu powiedziałe mi jedne słowa.
Nie wieżyłem mu ale było to prawda.

"
ArconAZM: Czy ty myślisz że jak sobie kupiliśmy itemy i teraz ich nie bedziemy mieli w RoS to będą gracz dobrzy pvp. Nie będą bo nie mają doświadczenia.
Kat: Bzdura będą i my nie będziemy istnieć, bo farmerów jest 1000-siące a pvper mało.
"

Fakt i tu się pomyliłem.

P.S.: Trochę się na mnie zdenerwowaliście, że nie zginąłem ani razu w deadmatch nawet życie nie spadło mi o 1%. - koniec.
« Last Edit: July 29, 2014, 14:33:46 pm by KatMPB »
Logged
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.099 seconds with 19 queries.