• November 19, 2017, 04:14:07 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Author Topic: Start sezonow  (Read 2029 times)

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4761
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Start sezonow
« on: August 30, 2014, 10:43:20 am »

Jak tam sezony? slyszalem, ze juz sie znudzily :) po paru godzinach t6 zdobyte.
Logged

FeN

  • Administrator
  • Cydaea
  • *****
  • Posts: 1386
    • View Profile
    • D3CL
Re: Start sezonow
« Reply #1 on: August 30, 2014, 10:47:39 am »

Nowy patch spoko, zwłaszcza duże zmiany w sferze pvp, jest w końcu po co grać.
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Start sezonow
« Reply #2 on: August 30, 2014, 17:09:34 pm »

Jak tam sezony? slyszalem, ze juz sie znudzily :) po paru godzinach t6 zdobyte.

przejscie gry zajmuje 2.5h srednio grajac szybka postacia
t6 achivki - konkretny biuld i ok 30-40 min na pierdolenie sie z tym
i tyle
Logged

Arcon

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 144
  • Redaktor ID
    • View Profile
Re: Start sezonow
« Reply #3 on: August 30, 2014, 17:15:28 pm »

Ja już wbilem 26 paragon
Ogólnie z moich znajomych nasza grupa klanowa przodowala w biciu lvla
Fajne nowe itemy klasowe
Logged

Bibuk

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 386
    • View Profile
Re: Start sezonow
« Reply #4 on: August 30, 2014, 18:20:26 pm »

Obecnie jetem top3 dh vs dh na europe cbn. Dobry patch polecam, Jerzy Kryszakowitsch
Logged

Cash

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 154
  • League RvR , true story :-(
    • View Profile
Re: Start sezonow
« Reply #5 on: August 31, 2014, 22:26:00 pm »

Bibułka ból pupy hehe , pomarzyć możesz ;-D
Logged
I started 12 years ago with a tp and an id scroll, and today i am the best.  Regards, Cash.

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4761
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Start sezonow
« Reply #6 on: September 01, 2014, 13:40:54 pm »

dzis przerobie ranking na stronie by zwracal paragony z sezonow
Logged

Arcon

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 144
  • Redaktor ID
    • View Profile
Re: Start sezonow
« Reply #7 on: September 01, 2014, 18:57:12 pm »

Dobrze przygotowany, myślę ze cieszy oko , powinni jeszcze za to nagrody zrobić i będzie git ;)








« Last Edit: September 01, 2014, 19:00:46 pm by Arcon »
Logged

Forti

  • Zagraal
  • **
  • Posts: 615
    • View Profile
Re: Start sezonow
« Reply #8 on: September 01, 2014, 20:17:31 pm »

a znacie exploit na 70lvl w godzinke? U mnie w klanie robiły dziewczynki, w sumie dla osoby która robi to pierwszy raz to trwa to ~~2 godziny ;) i przy tym można nie zabić ani jednego moba a dodatkowo wykupić wszystkie zakładki, wyexpić rzemieślników i jeszcze mieć kilkanaście milionów przy sobie ;)
sezony to porażka, nawet nie zaczynam.
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4761
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Start sezonow
« Reply #9 on: September 01, 2014, 20:32:35 pm »

taa cos tam z jakims questem. jest nadzieje, ze tylko pvp to uratuje bo juz nic wiecej sie nie da innego zrobic. tylko pvp pewnie tez zepsuja na maxa.
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Start sezonow
« Reply #10 on: September 02, 2014, 00:36:29 am »

a znacie exploit na 70lvl w godzinke? U mnie w klanie robiły dziewczynki, w sumie dla osoby która robi to pierwszy raz to trwa to ~~2 godziny ;) i przy tym można nie zabić ani jednego moba a dodatkowo wykupić wszystkie zakładki, wyexpić rzemieślników i jeszcze mieć kilkanaście milionów przy sobie ;)
sezony to porażka, nawet nie zaczynam.

miners gold a2 - zaden bug ot takie przeoczenie
Logged
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.082 seconds with 18 queries.