• December 10, 2018, 22:01:00 pm
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: 1 [2]

Author Topic: Witam :) Zyjecie ?  (Read 5801 times)

zales22

  • Moderator
  • Rakanoth
  • ***
  • Posts: 256
  • SG Ranger
    • View Profile
Re: Witam :) Zyjecie ?
« Reply #15 on: November 21, 2013, 03:04:11 am »

Ja czuwam jak zawsze :D
aktualnie napie****m w starcrafta, ale w diabolo tez cos moge pograc ^^ czekam na dodatek bo pogralbym palkiem :D
divrael , dziun , talic sa online ostatnio z tego co widzialem. Z premiera reapera ma byc czat klanowy wkoncu na diablo, spodzewajcie sie szyldu SG :D
Logged

Babinicz

  • Imp
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Re: Witam :) Zyjecie ?
« Reply #16 on: February 23, 2014, 16:20:45 pm »

Gramy w dII ciolki :)
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Witam :) Zyjecie ?
« Reply #17 on: February 23, 2014, 19:25:37 pm »

diablo 2 lol :D
Logged

Rudy

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 243
    • View Profile
Re: Witam :) Zyjecie ?
« Reply #18 on: February 23, 2014, 20:33:37 pm »

wszystko umrze a d2 przeżyje
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Witam :) Zyjecie ?
« Reply #19 on: February 23, 2014, 20:48:25 pm »

na to wyglada !
Logged

Babinicz

  • Imp
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Re: Witam :) Zyjecie ?
« Reply #20 on: March 01, 2014, 15:39:26 pm »

A oni żyją na tym D3? bo widzę zero odpowiedzi...xd Talic, Zales...be alive ^^
Logged

zales22

  • Moderator
  • Rakanoth
  • ***
  • Posts: 256
  • SG Ranger
    • View Profile
Re: Witam :) Zyjecie ?
« Reply #21 on: March 04, 2014, 23:13:50 pm »

siema babinicz :P sorry ale przestalem tu zagladac, bo tez nikt nie zaglada :P . Aktualnie wlasnie wprowadzili fajna latke z klanami w grze i jak juz to tam sie kontaktujemy bardziej na bierząco xd  . Co tam slychac ??? Jak nie chcesz d3 kupic skarpeto :D to niedlugo(+ - pol roku bo to gra blizzarda ;-) ) wyjdzie pewnie beta Heroes of Strom ( free2play) i SG tam tez bedzie udeerzało na pełnej, to pogramy znowu tvt razem bo w diabolo juz nas chyba nie uraczą (jest tylko 1v1 jakies marne) :D Jezeli nie slyszales to obczaj jakis TRAJLER YO !
« Last Edit: March 04, 2014, 23:22:28 pm by zales22 »
Logged

Babinicz

  • Imp
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Re: Witam :) Zyjecie ?
« Reply #22 on: March 08, 2014, 13:50:13 pm »

A ja sobie pykam HCCL i jest gicik :D
a nie ma z kim pograć w zasadzie :(
a HoS musze obczaić xd
Logged
Pages: 1 [2]
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.067 seconds with 18 queries.