• November 19, 2017, 04:14:21 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: 1 [2] 3 4 ... 12

Author Topic: Premiera Diablo3 - 15 maja 2012  (Read 27257 times)

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4761
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Odp: Premiera Diablo3 - 15 maja 2012
« Reply #15 on: March 15, 2012, 22:06:07 pm »

a który tu jest niby nieudolny? ;p
Logged

Green

  • Administrator
  • D3CL Administrator
  • Rakanoth
  • ****
  • Posts: 386
  • Aśenaebaem
    • View Profile
Odp: Premiera Diablo3 - 15 maja 2012
« Reply #16 on: March 15, 2012, 22:17:39 pm »

Jak tu sie banowalo ... ?
Logged

ra52pla

  • Imp
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Odp: Premiera Diablo3 - 15 maja 2012
« Reply #17 on: March 15, 2012, 22:22:39 pm »

ten ktorego za mlodu krojono z kanapek w podstawowce:D
Logged

VIP

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 148
  • *GoD-Viper / VIP#2152
    • View Profile
Odp: Premiera Diablo3 - 15 maja 2012
« Reply #18 on: March 15, 2012, 22:43:33 pm »

Czy Alley-PvM już się zarejestrował/a?
Logged

Neo

  • Imp
  • *
  • Posts: 41
    • View Profile
Odp: Premiera Diablo3 - 15 maja 2012
« Reply #19 on: March 15, 2012, 23:27:25 pm »

jak sie tylko kolekcjonerska pojawi w sklepach, to biore :(
Logged

Machelan

  • Honorary Member
  • Imp
  • **
  • Posts: 25
    • View Profile
Odp: Premiera Diablo3 - 15 maja 2012
« Reply #20 on: March 16, 2012, 00:11:14 am »

jak sie tylko kolekcjonerska pojawi w sklepach, to biore :(
Wiadmka juz dokladnie co ma wchodzic w ta edycje kolekcjonerska i ile bedzie kosztowalo?

MHMH jak mi sie uda to ebde mial ta gierke taniej o 20-30% ;p
Logged

FeN

  • Administrator
  • Cydaea
  • *****
  • Posts: 1386
    • View Profile
    • D3CL
Odp: Premiera Diablo3 - 15 maja 2012
« Reply #21 on: March 16, 2012, 00:15:38 am »

zakladam, ze podstawka bedzie kosztowala 150-170, kolekcjonerska 250 +/- 30.
poza tym kolekcjonerska wersja tez pewnie nie bedzie dostepna w pierwszych dniach w sklepach, bo rezjedzie sie w pre-orderze.
poprawka:

http://www.gram.pl/gra_8Q3qGe5_Diablo_III.html
« Last Edit: March 16, 2012, 00:17:25 am by FeN »
Logged

Machelan

  • Honorary Member
  • Imp
  • **
  • Posts: 25
    • View Profile
Odp: Premiera Diablo3 - 15 maja 2012
« Reply #22 on: March 16, 2012, 00:31:35 am »

350zl niezle ;/
ale rowniez w w dzien premiery bedzie
Logged

GER

  • Imp
  • *
  • Posts: 4
  • WŁADCA ALKOHOLU
    • View Profile
Odp: Premiera Diablo3 - 15 maja 2012
« Reply #23 on: March 16, 2012, 09:43:28 am »

chyba pojde na zwolnienie lekarskie z miesiac :D wywala mnie z pracy ;<
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4761
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Odp: Premiera Diablo3 - 15 maja 2012
« Reply #24 on: March 16, 2012, 09:44:55 am »

ja chyba kupie albo odbiore w empiku. moga sie nie wyrobic z dostawami do domu kurierzy
Logged

budda-

  • D3CL Operator
  • Ghom
  • ***
  • Posts: 1143
    • View Profile
Odp: Premiera Diablo3 - 15 maja 2012
« Reply #25 on: March 16, 2012, 10:39:41 am »

no ja zamawiam na keye.pl chyba zwyklego diabla zeby miec na start serverow, a kolekcjonerska na wirtus.pl najtaniej narazie
Logged

Pat

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 312
  • Stay hungry, stay foolish| nC & HW
    • View Profile
Odp: Premiera Diablo3 - 15 maja 2012
« Reply #26 on: March 16, 2012, 11:10:44 am »

Beta wymaxowana każdą postacią, tak więc czekamy na wersję finalną ;)

btw - siemano wszystkim, tym starym jak i tym, których nie kojarzę :)
Logged
Former Euro-PvP.net moderator & Euro-PvP.org founder/admin
                                          &

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Odp: Premiera Diablo3 - 15 maja 2012
« Reply #27 on: March 16, 2012, 11:14:40 am »

350 zl LOAL =)) ten pendrive z kamieniem duszy ~~, zdecyduje sie na normalna wersje w granicach 150 zl haha
Logged

torgoch

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 377
  • ME KOREAZZANGBABA ZZANG!!!!!! ME WHIRL!!!!
    • View Profile
Odp: Premiera Diablo3 - 15 maja 2012
« Reply #28 on: March 16, 2012, 11:32:27 am »

dobrze ze mam kolege ktoory robi w magazynie empiku^^
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Odp: Premiera Diablo3 - 15 maja 2012
« Reply #29 on: March 16, 2012, 11:34:10 am »

w ktorym miescie ? ;d
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 ... 12
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.084 seconds with 18 queries.