• November 16, 2024, 06:48:04 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: [1] 2 3

Author Topic: Bashiok o zmianach w poziomie trudności Inferno  (Read 22822 times)

mikechdx

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 147
    • View Profile
Bashiok o zmianach w poziomie trudności Inferno
« on: March 31, 2012, 02:19:42 am »

jednak tor go nie zwolnili mimo moich spekulacji az dziwne aleeee ... ;D
Bashiok

Community Manager

W temacie: Is *Anyone* Happy About Runes on Rails?

To równie dobra okazja jak każda inna, aby UJAWNIĆ SEKRET, że przeciwnicy na poziomie Inferno nie są już liniowi. Stają się oni coraz trudniejsi. Była to reakcja na wewnętrzne testy poziomu Inferno. Pierwotnym założeniem było posiadanie stałego poziomu trudności, abyście mogli iść tam gdzie chcecie, farmować przedmioty i nie będzie tam trudniej, niż w dowolnym innym miejscu na Inferno. Spowodowało to jednak szereg problemów:

Wydawało się to dziwne. Nie czuło się, że przechodzi się grę, ponieważ poziom trudności był cały czas taki sam. Wielkim zawodem było pokonanie ostatniego bossa gry, który nie był trudniejszy od pierwszego.
Gracze są bardzo różnorodni, a my chcemy się upewnić, że wszyscy będą mieli co robić. Spodziewamy się, że każdy kto ma wystarczająco czasu i chęci do gry zdobędzie 60 poziom. Jednak skok w poziomie trudności musi być różny dla każdego. Szaleni ludzie potrzebują OGROMNEGO skoku, zaś tzw. "casual lecz wciąż hardcore" będą chcieli mniejszej różnicy w poziomie trudności. Szalone osoby, które grają non-stop dotrą do Aktu I i napotkają na swej drodze wyzwanie, jednak miesiąc później będą mieli nad czym popracować (Akty II, III i IV). "Hardcore-casual" wbiją poziom 60 nieco później. Doświadczą oni "małych zwycięstw" w Akcie I i będą marzyli o tym, że któregoś dnia dotrą do późniejszych aktów.
Żywotność. Wiemy, że gracze lubią stawiać przed sobą cele. Stworzyliśmy Akt III i IV tak, aby były bardzo trudne dla najbardziej elitarnych graczy. Dziwnym byłoby stworzenie całego poziomu Inferno w ten sposób. Niektórzy z was mogą stwierdzić "Myślałem, że chcieliście, abyśmy mogli farmować tam gdzie chcemy. Teraz mamy do dyspozycji tylko połowę świata? O co chodzi?" Naszym celem jest to, aby loot był lepszy z matematycznego punktu widzenia w kolejny aktach, jednak ten zdobyty wcześniej nie stawał się zbędny. Uważamy, że Diablo II poradziło sobie z tym w niezły sposób i oczekujemy podobnego skutku w Diablo III.
Gracze w Diablo II robili Diablo runy, Mephisto runy, Pindleskin runy, Pit runy, Baal runy, itd. ponieważ loot w Diablo jest bardzo losowy. Mimo, że teoretycznie najlepsze przedmioty wypadają w późniejszych aktach, dobrze wylosowane przedmioty z poprzednich mogą być lepsze. Grając wewnętrznie przekonaliśmy się, że po intensywnej i brutalnej sesji gry na Inferno, fajnie jest zrobić Akt III lub IV na Hell i nierzadko zdarzało się tak, że zaskakiwał on niespodziewanym przedmiotem, który jest dla nas upgradem. Spodziewamy się, że będzie to działało również na Inferno, gdzie jeśli ktoś może teoretycznie farmować Akt IV, z pewnością będzie dobrze się bawił robiąc Akt I, ponieważ tam również ma szansę na zdobycie fajnego loota. Powodem tego jest fakt, że bardzo losowe przedmioty mają wiele powtarzających się schematów w systemie dystrybucji.
Logged

Mantas

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 179
  • ghost in the shell
    • View Profile
Re: Bashiok o zmianach w poziomie trudności Inferno
« Reply #1 on: March 31, 2012, 11:53:42 am »

Nerfią content zanim wyszedł. Cały Blizzard, w WoWie podobnie akcje. Oh well.
Logged
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate.
All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Bednarz

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 71
  • PeTnash i RYPY
    • View Profile
Re: Bashiok o zmianach w poziomie trudności Inferno
« Reply #2 on: March 31, 2012, 13:06:11 pm »

Nerfią content zanim wyszedł. Cały Blizzard, w WoWie podobnie akcje. Oh well.

nie nerfia, ze "stałego" poziomu trudnosci chca zrobic narastajacy (innymi słowy z poziomu trudnosci y=x gdzie x=2, zrobili y=x gdzie x nalezy do <1,5>)
Logged
AFK TEAM

NUBNEC

  • Honorary Member
  • Lucion
  • **
  • Posts: 933
  • NUBNEC
    • View Profile
Re: Bashiok o zmianach w poziomie trudności Inferno
« Reply #3 on: March 31, 2012, 13:32:47 pm »

dziwne a zarazem ciekawe jak to bedzie w d3 wygladac

 :o
Logged
pKu

Bednarz

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 71
  • PeTnash i RYPY
    • View Profile
Re: Bashiok o zmianach w poziomie trudności Inferno
« Reply #4 on: March 31, 2012, 14:19:36 pm »

dziwne a zarazem ciekawe jak to bedzie w d3 wygladac

 :o

mozliwe ze chodzi o system taki jak jest w wowie - z kolejnymi patchami wychodzi jakis nowy content (w tym wypadku z kolejnymi aktami), ktory mozna farmic, aczkolwiek osoby ktore poswiecily czas na zdobycie sprzetu na starych "aktach" beda miec ulatwione zadanie, bo skok jakosci potworow do posiadanego sprzetu nie bedzie tak duzy
Logged
AFK TEAM

mikechdx

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 147
    • View Profile
Re: Bashiok o zmianach w poziomie trudności Inferno
« Reply #5 on: March 31, 2012, 16:38:46 pm »

wracaja do zwyklego progresu act 1 > 2 > 3 > 4 uwazam to za dobre rozwiazanie bo taki plaski poziom wydaje sie juz z samego zalozenia dziadowski a i kazualowi gracze beda mogli liznac inferno
Logged

Mantas

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 179
  • ghost in the shell
    • View Profile
Re: Bashiok o zmianach w poziomie trudności Inferno
« Reply #6 on: March 31, 2012, 16:42:38 pm »

Ja uważam za kiepskie rozwiązanie, bo za itkami znów po jednym akcie będzie się biegać. Lepszym rozwiązaniem by było dać opcję do wyboru, czy chce się narastający czy nie. Każdy pewnie byłby zadowolony.
Logged
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate.
All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

budda-

  • D3CL Operator
  • Ghom
  • ***
  • Posts: 1143
    • View Profile
Re: Bashiok o zmianach w poziomie trudności Inferno
« Reply #7 on: March 31, 2012, 17:19:04 pm »

ale o czym jest dyskusja.. poprostu inferno bedzie wygladac jak kazdy inny diffi lvl .
Logged

mikechdx

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 147
    • View Profile
Re: Bashiok o zmianach w poziomie trudności Inferno
« Reply #8 on: March 31, 2012, 17:26:22 pm »

mhm
Logged

NUBNEC

  • Honorary Member
  • Lucion
  • **
  • Posts: 933
  • NUBNEC
    • View Profile
Re: Bashiok o zmianach w poziomie trudności Inferno
« Reply #9 on: March 31, 2012, 20:21:09 pm »

niestety nie gram w wowa bo dla mnie jest lamerski;] wiec ciezko mi sie odniesc do systemu walk tam^

 :o
Logged
pKu

Bednarz

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 71
  • PeTnash i RYPY
    • View Profile
Re: Bashiok o zmianach w poziomie trudności Inferno
« Reply #10 on: March 31, 2012, 20:53:25 pm »

niestety nie gram w wowa bo dla mnie jest lamerski;] wiec ciezko mi sie odniesc do systemu walk tam^

 :o

moze byc ale dupy nie urywa, niestety d3 wyglada podobnie przez co mam male obawy czy cos co sprawdza sie w wowie (specyfika gry i takie tam) bedzie do zaakceptowania przez wyjadaczy d2 - bo co to za przyjemnosc grac nie bojac sie o iga/ibsa ; ( ale poczekamy zobaczymy, moze wymysla cos ciekawego
Logged
AFK TEAM

NUBNEC

  • Honorary Member
  • Lucion
  • **
  • Posts: 933
  • NUBNEC
    • View Profile
Re: Bashiok o zmianach w poziomie trudności Inferno
« Reply #11 on: March 31, 2012, 21:06:46 pm »

albo dodatek jakis wyjdzie^

 :o
Logged
pKu

Bednarz

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 71
  • PeTnash i RYPY
    • View Profile
Re: Bashiok o zmianach w poziomie trudności Inferno
« Reply #12 on: March 31, 2012, 21:47:48 pm »

albo dodatek jakis wyjdzie^

 :o

to jest pewniejsze niz nasza przegrana na euro
Logged
AFK TEAM

NUBNEC

  • Honorary Member
  • Lucion
  • **
  • Posts: 933
  • NUBNEC
    • View Profile
Re: Bashiok o zmianach w poziomie trudności Inferno
« Reply #13 on: March 31, 2012, 21:56:33 pm »

czym jest przegrana na euro for u?

 :o
Logged
pKu

Bednarz

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 71
  • PeTnash i RYPY
    • View Profile
Re: Bashiok o zmianach w poziomie trudności Inferno
« Reply #14 on: March 31, 2012, 22:43:32 pm »

czym jest przegrana na euro for u?

 :o

w sumie niczym, slabo sie znam na hokeju
Logged
AFK TEAM
Pages: [1] 2 3
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.089 seconds with 18 queries.