• October 21, 2020, 04:36:30 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: [1] 2 3 ... 8

Author Topic: Pro nolife wd/dh poszukiwany  (Read 19154 times)

torgoch

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 377
  • ME KOREAZZANGBABA ZZANG!!!!!! ME WHIRL!!!!
    • View Profile
Pro nolife wd/dh poszukiwany
« on: May 02, 2012, 14:24:38 pm »

jak w temacie,szukamy kogos kto ma zamiar zaczac wd albo dh i ostro przycisnac od samego poczatku. gramy teamem barb(ja),monk(budda),wizz(mike). w planach jest dobicie do 60lvl za jednym podejsciem,wiec chodzi mi o prawdziwych crazy nolifoow,a nie popierdoolki co poojda spac po 12h.

wymagania:
posiadanie annual passa,badz klucza najpoozniej do 14.05
klient TS3
wykrystalizowana wizja rozwoju postaci
odpornosc na brak snu
determinacja
Logged

Jonias

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 193
  • Ping Pong Lee Sin
    • View Profile
Re: Pro nolife wd/dh poszukiwany
« Reply #1 on: May 02, 2012, 16:43:15 pm »

jak dla mnie to 12h to juz nolife :/ Nie powinno sie tyle czasu przy kompie spedzac ;)
Logged

Bednarz

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 71
  • PeTnash i RYPY
    • View Profile
Re: Pro nolife wd/dh poszukiwany
« Reply #2 on: May 02, 2012, 16:57:28 pm »

pisał bym sie ale sesja jak buka przyszla
Logged
AFK TEAM

Raistlin(DM)

  • Imp
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
    • Elitarna Gildia Magów
Re: Pro nolife wd/dh poszukiwany
« Reply #3 on: May 02, 2012, 17:45:48 pm »

K****...żona by mnie zaj***** jakbym tyle z wami posiedział...GL&HF
« Last Edit: May 02, 2012, 18:18:55 pm by FeN »
Logged

GoD-Azeroth

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 108
    • View Profile
Re: Pro nolife wd/dh poszukiwany
« Reply #4 on: May 02, 2012, 23:51:26 pm »

jeśli zamiast wd/dh postawili byście na 2 barba w teamie to taka ekipa bardzo by mi odpowiadała ;>
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Pro nolife wd/dh poszukiwany
« Reply #5 on: May 03, 2012, 00:12:12 am »

odpowiadal bym wymaganiom =)
mike ? mike-sog ?
Logged

GASIOR

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 121
    • View Profile
Re: Pro nolife wd/dh poszukiwany
« Reply #6 on: May 03, 2012, 08:01:36 am »

ja moge podjac dh od ~16 godziny napierdzielac nonstop
« Last Edit: May 03, 2012, 08:03:38 am by GASIOR »
Logged

torgoch

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 377
  • ME KOREAZZANGBABA ZZANG!!!!!! ME WHIRL!!!!
    • View Profile
Re: Pro nolife wd/dh poszukiwany
« Reply #7 on: May 03, 2012, 09:44:01 am »

@ Azeroth raczej staramy sie rooznicowac postacie bo nie wiadomo co nas czeka po drodze i lepiej byc wszechstronnym
@ Damx po twoich ostatnich postach o nolifieniu pisalem ten topic wlasnie z mysla o tobie :P , a mike nie sog tylko chdx
@ GASIOR start jest o pooolnocy,o 16 to ja juz bede nm konczyl pewnie
Logged

GoD-Azeroth

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 108
    • View Profile
Re: Pro nolife wd/dh poszukiwany
« Reply #8 on: May 03, 2012, 11:34:32 am »

tak też myślałem ;) ale napisać nie zaszkodziło ;) ja planuje przejść tak do 15tej solo ;) potem już z kimś dobrze było by popędzić naprzód;) to wymaganie: odporność na brak snu jest świetne:D
Logged

torgoch

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 377
  • ME KOREAZZANGBABA ZZANG!!!!!! ME WHIRL!!!!
    • View Profile
Re: Pro nolife wd/dh poszukiwany
« Reply #9 on: May 03, 2012, 12:04:32 pm »

niezbednie konieczne, bo to nie bedzie spacerek jak rush norm-hell w d2 i trzeba bedzie wytrzymac 2-3 doby bez snu. z doswiadczenia wiem,ze rzucenie sie na gleboka wode (czytaj powyzej 48h) bez treningu to nie jest prosta sprawa. po miesiacu jak sie juz przestawie to bez problemoow lece 48grania/10spania w cyklu ciaglym,ale na to trzeba czasu...
Logged

Hamer

  • D3CL Operator
  • Rakanoth
  • ***
  • Posts: 426
  • GoTH
    • View Profile
Re: Pro nolife wd/dh poszukiwany
« Reply #10 on: May 03, 2012, 12:06:10 pm »

powodzenia torg ;d
Logged

zales22

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 256
  • SG Ranger
    • View Profile
Re: Pro nolife wd/dh poszukiwany
« Reply #11 on: May 03, 2012, 12:10:50 pm »

huhuhu z takim trybem to chyba tylko z dobrym włodzimierzem :D Ja niestety odpadam z takiego grania przez prace, do prynia czy innych wspomagaczy tez juz zdrowie nie te ;( Juz nie czasy d2, kiedy rzucilem studia i poltora roku nie robilem nic oprocz charow :D
« Last Edit: May 03, 2012, 12:12:24 pm by zales22 »
Logged

GoD-Azeroth

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 108
    • View Profile
Re: Pro nolife wd/dh poszukiwany
« Reply #12 on: May 03, 2012, 12:15:17 pm »

osobiście nie spanie mam wytrenowane :D żona panuje się wyprowadzić 15go na trochę wiec tyle co po kawę trzeba będzie wstać :D lecz 18tego do pracy i bajka się kończy ;)
Logged

torgoch

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 377
  • ME KOREAZZANGBABA ZZANG!!!!!! ME WHIRL!!!!
    • View Profile
Re: Pro nolife wd/dh poszukiwany
« Reply #13 on: May 03, 2012, 12:19:45 pm »

nie no co wy,na sucho wszystko,bo jak raz sie wspomozesz to potem 2 dni wypadna za jeden dzien grania. bez sensu.
sama zajawka wystarczy, ofcoz mam nadzieje ,ze mi sie spodoba tak bardzo jak planuje, ze ma mi sie spodobac :P
Logged

GoD-Azeroth

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 108
    • View Profile
Re: Pro nolife wd/dh poszukiwany
« Reply #14 on: May 03, 2012, 13:42:39 pm »

planowane jest postawienie TSa D3CL?:) fajnie było by z kimś po nocach pogadać :D
Logged
Pages: [1] 2 3 ... 8
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.416 seconds with 18 queries.