• November 25, 2024, 01:01:05 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: 1 [2] 3

Author Topic: Demon Hunter Inferno Build by KcU  (Read 37244 times)

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #15 on: May 31, 2012, 19:23:14 pm »

nie wiem co masz na mysli o dmg z SHARPSHOOTEREM .. jest to generowany DODATKOWY dmg  jaki mozesz wytworzyc przy krycie .. zadnej w tej bredni nie ma .. po prostu crit chance wlicza sie w dmg, tak ze jezeli masz 100% crit shot to masz 2x dmg .. czyli swoj dmg + 100% szansa na dodatkowy 100% dmg .. czyli w liczbach 50k dmg z 100% crit chance 100k, walisz gonga za 50k mobowi i 50k dodatkowe dmg... mniej wiecej najlatwiej to tak mozna wytlumaczyc
Logged

Flig

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 75
  • War Masters
    • View Profile
    • War Masters
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #16 on: May 31, 2012, 19:25:35 pm »

Gąsior, być może część Twojego świata ulegnie samozniszczeniu, ale.. czuję się zobowiązany Cię uświadomić, że.. scattershot nie istnieje!

Mam nadzieję, że tą uwagą nie wyrządziłem zbyt wielu szkód w Twoim buildzie!  ;D

Edit: Damx mnie ubiegł :) A ten słynny scattershot to się już przez kilka ładnych postów przewijał =]]]]]]] Nie wytrzymałem dopiero dzisiaj :D
Logged

GASIOR

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 121
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #17 on: May 31, 2012, 19:41:42 pm »

Ze tak to ujme 'łot ewa'. Wiem jak to sie zwie i dla mnie to jest scattershot i tyle =] i wiem jak dziala on dziala btw
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #18 on: May 31, 2012, 19:44:59 pm »

jezeli wiesz jak to dziala, to czemu mowisz, zeby nie sugerowac sie dmg z tym bo to brednie jezeli tak nie jest .. wyswietlany dmg nie jest az tak adekwatny jak moglo by sie wydac, bo np. crit chance czy crit dmg daje wiecej niz ias.. a wiadomo jak ias wplywa na granie postacia ..
Logged

GASIOR

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 121
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #19 on: May 31, 2012, 20:04:27 pm »

jezeli wiesz jak to dziala, to czemu mowisz, zeby nie sugerowac sie dmg z tym bo to brednie jezeli tak nie jest .. wyswietlany dmg nie jest az tak adekwatny jak moglo by sie wydac, bo np. crit chance czy crit dmg daje wiecej niz ias.. a wiadomo jak ias wplywa na granie postacia ..
Chodzilo mi zeby ludzie sie nie sugerowali obrazeniami na 'rozpisce' tylko dpsem bez pasywow (CZYTAJ SCATERSHOTA), dodatkowo sa przedmioty ktore sa teoretycznie slabsze(np przedmioty z cit chance) niz sa naprawde i w druga strone(przedmioty z crit dmg).
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #20 on: May 31, 2012, 23:32:11 pm »

crit dmg > crit chance na itemach always .. z racji wlasnie tego ze masz sharpshootera
Logged

Teclis

  • Imp
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #21 on: June 04, 2012, 03:10:34 am »

Nie rozumiem czemu chcecie pakować Sharpshootera,dla mnie to jets beznadziejny skill jako pasyw przy 25%+critCh jest bez sensu nie dacie mu sie nastacowac. Chyba ze ucieka sie przed elitkami i czeka na "lucky crit'a" za 100% hp. Szczerze bardzo podoba mi sie Steady Aim. Const +XX%(nie pamietam ile tam tego było 10 czy 20%) do dmg ogólnego. Przy buildzie przydalo by sie napisac Cel jaki chcemy osiagnac np XX-AS XX-Critchance itp.itd.

Ja nie wyobrazam sobie DH ze slow X-bow'em jeszcze jakis fast Bow moze byc ale wg mnie IAS (prosze nie pisac ze to nic nie daje w d3 itp czlowiek zyl tyle lat z ias'em i bylo cudnie a teraz jakies asi srasi...) to podstawa.

« Last Edit: June 04, 2012, 03:12:34 am by Teclis »
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #22 on: June 04, 2012, 09:16:59 am »

chyba nie grasz dh?
Logged

Teclis

  • Imp
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #23 on: June 04, 2012, 13:32:34 pm »

Widze konstruktywny komentarz ;).

Nie mam zamiaru nikogo przekonywać do swojego zdania. Poprostu napisałem swoje spostrzeżenia.
Logged

RoGH

  • Gotrek Gurnisson
  • D3CL Administrator
  • Lucion
  • ****
  • Posts: 1896
  • nC
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #24 on: June 04, 2012, 16:25:57 pm »

Zaczalem troche grac, wiec moze dorzuce cos od siebie. Sharpshooter po 1 laduje sie bardzo szybko, po 2 pierwsza serie wypuszczasz umiejetnie, tj. stojac jak najdalej od moba/mobow, dzieki czemu wystrzelisz na maksymalnym krytyku bardzo duzo strzal ( szczegolnie jezeli masz szybszy bow ). Dla mnie niezbedny na wszystko co nie jest zwyklym mobem.
Osobiscie mam teraz bow 2h, ale xbox ma te zalete, ze u niego passivem jest 50% crit dmg, co w polaczenia z sharpshooterem jest bardzo imba, najprawdpodobniej lepsze od 15% total dmg z passive'a z 2h bow i to mimo przewagi szybkości bow. Jednak dorwałem tanio przyzwoity łuk, więc póki co nie latam z xbowem, ale pewnie z czasem na niego się przeniosę, chociaż muszę jeszcze przysiąść trochę nad kalkulatorem dmgu i to wszystko zgrabnie policzyć.
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #25 on: June 04, 2012, 20:26:07 pm »

Widze konstruktywny komentarz ;).

Nie mam zamiaru nikogo przekonywać do swojego zdania. Poprostu napisałem swoje spostrzeżenia.

NIestety pisac wszystko od podstaw na temat dh mi sie nie chce, jest kilka biuldow ktore daja konkretny survival i bardzo dobry dmg i do to tego itemy .. sharpshooter to podstawa na pvm i nic tego raczej nie zmieni..
A moj komentarz wynika z tego, ze czasami jak czytam takie posty jak twoje to wydaje mi sie, ze ludzie tacy jak ty nie graja w ta sama gre co ja..
Logged

kikut

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 59
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #26 on: June 05, 2012, 01:45:21 am »

ok, czas na moj komentarz po pograniu troche DH.

uwazam ze ta postac jest broken, przynajmniej w porownaniu z wizzem. wymienie kilka powodow:

1. DEX

moze to nic wielkiego, ale naszym main statem jest dex. uwazam ze jest to najlepszy ze statow. nie robilem zadnych dokladnych obliczen czy cos, ale wydaje mi sie ze bonusy procentowe uzyskiwane przez klasy sa podobne (po ludzku: barb ma podobnie % dr ze str, soso z resow, dh % evasion itp). z tym wiaza sie dwie niesamowite przewagi.

po pierwsze: uniki dzialaja na wszystko (prawie, poza desakracja i innymi rzeczami, ktorych "unikamy" w inny sposob (na przyklad klikajac myszka), i nie jest to zbyt trudne). pozostale postaci zyskuja obrone jedynie na jeden aspekt dpsu mobow, dh na WSZYSTKIE. dlaczego?

po drogie: dex pozwala na rzeczy na ktore nie pozwalaja inne staty i jest to chyba istotniejsza przewaga. najpierw male rozumowanie teoretyczne. zakladajac, ze wszystkie postaci przy podobnych statach zyskuja taki sam % bonusu (defensywnego) wszystko powinno byc w sprawiedliwie. przykladowo zalozmy, ze mamy 3 postaci (niech beda to barb do str, wizz do inta i dh do dexa). kazda z nich ma 100 zycia i X % w kwestii obrony ze swojego statu oraz taka sama regeneracje zycia. teraz jesli bombardujemy kazdego pociskami (typu na ktore ma bonus) o damage rownemu 1, to teoretycznie DH powinien przezyc najmniej (ominie X pociskow, lecz jesli te beda na poczatku, to traci z regenu). tyle w teorii. w diablo 3 sprawa wyglada jednak troszke inaczej. tutaj nie ma wielu pociskow za 1 damage, tylko kilka za 100. i tu pojawia sie przewaga mechaniki woz albo przewoz. na inferno jak pewnie wiekszosc wie moby srogo karaja (pozdro budda) nawet pomimo % redukcji. caly problem polega na tym, ze pomimo ze dh zapewne statystycznie bedzie padal najwiecej, to rowniez "kiedys nie padnie" i przejdzie dalej. w przypadku wizki i barba sytuacja nie wyglada tak samo. oni praktycznie zawsze beda padac w okreslonych sytuacjach i przezywac w innych. do moba ktorego wizka nigdy nie zabije dh moze robic kilka podejsc i kiedys mu sie uda.

2. SKILE

opisze tylko te moim zdaniem zbyt dobre, dh posiada tez wiele innych dobrych umiejetnosci, te jednak nie uwazam za przyczyne jego wyzszosci.

ok, zaczne od mojego ulubionego:

smoke screen:
zostal znerfowany. super. w dalszym ciagu mamy niesmiertelnosc na 1.5 sekundy PRAKTYCZNIE BEZ COOLDOWNA. zaraz bedzie placz, ze dyscyplina przeciez nie z gumy. owszem nie z gumy, ale w polaczeniu z preparation mozemy tego uzyc cztery razy na bazowej dyscyplinie (a w kolczanie mozemy oczywiscie miec sporo dodatkowej). tak dla porownania, to powiem ze soso ma umiejetnosc ktora pochlania 20k damage. trwa 8 sekund i ma cooldown 15. na inferno daje nam to okolo jednego hita wiecej od zwyklego moba (przy dobrych lotach). BALANS!

vault:
wizzka ma teleport z cooldownem 16 sekund. to przenosi nas DOKLADNIE na taka sama odleglosc 35 yardow. kto zgadnie jaki ma cooldown? ZERO. tak zero ;').  z runka na mniejszy koszt jestesmy w stanie przeturlac sie natychmiastwo prawie 7 razy na bazowym disci. dodatkowo z pasywem mozemy zyskiwac +65% speeda na 3 sekundy po kazdym przeturlaniu sie. dlaczego DH ma teleport bez cooldowna a wizzka z?

preparation:
czyni powyzsze skile po prostu dwukrotnie lepszymi. dodatkowo ma jeszcze uzyteczne runy leczace, lub z szansa na brak cooldowna. samo tez dosc szybko sie odnawia (45 sekund), co sprawia ze raczej mamy to gotowe od packa do packa.

elemental arrow:
oczywiscie zsocketowane tentacklem. z crit stackiem robimy kosmiczny damage, ze nie pomne o tym, ze przelatuje to przez bosa zadajac mu trzykrotnie obrazenia. na dodatek skill leczy (przy naszym niemalym dpsie wcale nie jest to malo) i jest aoe. kosztuje tez zaledwie 10 hatreda, nie wiem dokladnie ile mozemy takich wystrzelic seria, ale bazowo mamy go 125, wiec zapewne z 15 razy damy rade. dla porownania aoe wiza zjadaja cala mane w 4 strzalach...

sharpshooter:
pewnie gdyby nie sprawdzanie crit chance w momencie wystrzelenia nie byloby to broken. niestety jest. seria macek ze stuprocentowym ponad dwukrotnym damage robi swoje.

dodatkowo dodam, ze DH jest postacia ktora moze nosic bron dwureczna razem z offhandem. DLACZEGO?

podsumowuja, dostajemy damage dealera ktory osiaga ponad dwukrotnie wiekszy dps niz jakakolwiek inna klasa w grze. do tego ma on chyba najlepsza mozliwa defensywe w calej grze (immune bez cooldowna i uniki, ze nie wspomne o kolczatkach i reszcie tego gowna), przynajmniej w konfrontacji z przeciwnikami z wyzszych sfer inferno (gdzie nie ma znaczenia twoj def resy i zycie i tak jestes na max 3 hity) a obecnie jest to jedyne miejsce ktore sie liczy. mam tylko nadzieje, ze do czasu pvp co nieco sie zmieni, bo jak narazie to dh ma przewage w kazdym aspekcie nad wszystkimi klasami.
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #27 on: June 05, 2012, 21:20:51 pm »

nie jest az tak tragicznie .. gralem z icem gdzie on byl soso a ja dh, i srsly soso dobrze grana ma o wiele wiekszy survival niz dh .. nawet na dupnych itemach .. smoke screen to imo jest przegiety skill - powinien troche inaczej dzialac .. np zwiekszac szanse unikow lub cos takiego .. reszta nie jest, az taka przegieta jak przypisujesz :P co do sharpshooter z elemental arrow i tentacles .. nie jest to 100% jak piszesz .. z wlasnego doswiadczenia nie jest to kolorowo .. 2h weapon z offhandem .. ciekawy temat .. chociaz ja bym tutaj zwrocil uwage na 1h xbows ktore umowzliwiaja noszenie tarczy hyhy .. uniki - nie jest to az taki, wielki plus .. chyba ze ma sie ponad 2.1k dexa .. o co nie jest wcale latwo
Logged

kikut

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 59
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #28 on: June 06, 2012, 00:11:57 am »

Quote
soso dobrze grana ma o wiele wiekszy survival niz dh

vs trashe to napewno, ale wiadomo ze nie ot na inferno okresla czy dasz rade. problem w tym, ze survi sosy (wyjatkiem jest tu blizard z umiejetnosci ktore cos daja vs elite packi) jest skalowane z itemow, podczas gdy u dh nie, wlasnie dlatego ze masz uniki i smoka - mozesz walczyc z przeciwnikiem ktory uderza cie za dziesieciokrotnosc twojego hp a i tak mozesz wygrac, bo sprawisz, ze nigdy cie nie trafi. ja soso moge jedynie zmniejszac jego damage, ale nie ma znaczenia czy zmniejsze go na czteroktornosc mojego hp, czy na dwukrotnosc i tak jestem na hita. generalnie zaskakuje mnie brak cooldownu na tego typu mechanikach u jednej postaci podczas gdy u innych on wystepuje. i problem lezy w tym, ze dh normalnie zabija ok, a jesli musi to moze przygotowac sie (bez zadnej zmiany skili, wystarczy poczekac) na elite packa ktorego ja na soso nigdy przenigdy nie zabije, bo padne w sekunde. oczywiscie rowniez poprzeczka jest tutaj "gdzies" i sa pewne rzeczy ktorych nasz dh nie przeskoczy... jednak jak na zreczna postac przystalo jak sie postara to skacze o wiele wyzej niz czarownice lataja ;'( chodzi o porownanie jego potencjalu z innymi postaciami w ktorym wg mnie golym okiem widac kto jest zwyciezca.
Logged

Szola_

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 212
    • View Profile
Re: Demon Hunter Inferno Build by KcU
« Reply #29 on: June 06, 2012, 01:22:24 am »

moja rada - 100+k archon dps build i będziesz wszystko wymiatał na sorc :)
Logged
Pages: 1 [2] 3
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.104 seconds with 21 queries.