• April 19, 2024, 08:30:48 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Author Topic: Witch Doctor (beta, patch v15)  (Read 6709 times)

Melcma

  • Imp
  • *
  • Posts: 43
    • View Profile
Witch Doctor (beta, patch v15)
« on: March 22, 2012, 17:04:29 pm »

Witam, rozpoczynam wątek dyskusyjny o Szamanie zaprezentowanego w wersji beta.

Jak zamierzacie budować swojego WD? Ja aktualnie widzę, że można go zbudować pod summony, zombie dogs, spirit spells, stackowanie intelligence i inne mniej konkretne buildy. Ja chyba pójdę w zombie dogs albo jakieś aoe spelle typu firebombs, firebats.

Co myślicie o zaprezentowanych skillach?

Poison Darts - z runą splinters zadaje łącznie 210% dmg, co jest lepszą opcja w PvM niż łącznie 180% bez run czy inne rzeczy typu slowy i stuny
Grasp of the Dead - wydaje mi się bezużyteczne lub sytuacyjne w PvM, pewnie będzie przydatne na hellu i inferno, gdzie cc się przyda, albo żeby zrobić combo z innymi postaciami, które dostają dodatkowy dmg vs snared units
Corpse Spiders - jak dla mnie za wolne, jak się ich już namnoży to robią masakre, ale zanim się narzucamy tych urn to trochę mija... pewnie będzie wieksze zastosowanie w cięższych walkach
Summon Zombie Dogs - dmg jak wolfy druida z d2, czyli znikomy, ale są dosyć wytrzymałę i można zajebisty combo zrobić na bossa i jakieś większe aoe walki - summon zombie dogs - sacrifice - summon zombie dogs - sacrifice, mega burst dmg, jeden z fajniejszych skilli imo
Plague of Toads - na razie chyba najmocniejszy z dpsowych skilli, ale strasznie wolny, mały zasięg i te żaby łażą randomowo, nie lubie go, ale wydaje się mocny w walkach z bossami
Hex - na hellu z buffem Jinx dodaje aż 24% dmg, niestety nie wiem, czy będzie ten debuff działać na championów, bossów i graczy, jeżeli tak, to chyba jeden z lepszych spelli WD, jeżeli nie, to niestety bezużyteczny prawie
Haunt - spodobal mi się ten spell, bardziej sytuacyjny niż ogólnego zastowowania, używam go na celach, które trzeba zlikwidować w pierwszej kolejności - np. guardiany, albo te słupy przy pierwszym encounterze z Leoriciem, z runą Resentful Spirit dmg sie zmienia na: 175 dmg over 3 seconds, więc będzie fajne do wyłaczania kilku przeciwników po kolei
Horrify - chyba bezużyteczne na normie i koszu, cc zawsze się przyda w bardzo cięzkich walkach aoe albo w pvp, ale jak na razie mozna raczej odpuscic
Firebats - jak dla mnie jeden z najlepszyc spelli co do mana per dmg, z pierwsza runą czy bez, wydaje mi się ten spell taki sam, tylko większy zasięg
Soul Harvest - buff wydaje się bardzo fajny, ale jakoś nie miałem okazji zastosować go często, buff trwa dosyć krótko, ma maly zasięg, więc trzeba podejść, tracąc czas i narażajac się na obrażenia, nietrafiony pomysł imo

Ogólnie WD wydaje mi się dziwnie zrobiony, część jego spelli jest niemal identyczna - firebats, plague of toads, zombie charger, locust swarm - mechanika spelli niemal identyczna, ten sam zasięg i obszar, jedynie liczby inne

Zjebali też runy - to jak modyfikują spelle powiela się - o, z tą runą robi slowa, a z tą wysysa hp, a ten dla odmiany zadaje dmg od ognia zamiast trucizny, trochę denne i robione na siłe, chociaż niektóre runy są fajnie i calkowicie zmieniają spell albo jego zastosowanie.
Logged

AsaroV

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 300
  • Nec playah
    • View Profile
Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
« Reply #1 on: March 22, 2012, 21:07:48 pm »

Ja zrobie na wszystko ale najbardziej podobaja mi sie ogniste kulki ^^
Logged

WMStriker

  • Imp
  • *
  • Posts: 47
  • War Masters
    • View Profile
Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
« Reply #2 on: March 23, 2012, 18:44:44 pm »

Przed beta zastanawialem sie co wybrac miedzy witch doctorem a wizardem. Po becie musze stwierdzic, ze WD mi sie kompletnie nie podoba i bede gral wizardem. Imo za maly ma zasieg i jest za wolny zeby być efektywnym na pvp.
Logged
War Masters

GoD-Xan

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 121
  • Soviet Power Supreme
    • View Profile
Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
« Reply #3 on: March 23, 2012, 18:48:02 pm »

Gra nie jest gotowa. PVP nie mam pojęcia jak będzie wyglądać a Wy już oceniacie postać? Trochę za szybko :D.
Mały range to minus ale doc jest bardziej tanky od soso.
Logged
: )

Melcma

  • Imp
  • *
  • Posts: 43
    • View Profile
Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
« Reply #4 on: March 23, 2012, 19:02:53 pm »

Cóż mały zasięg ale duży dmg, wyobraź sobie jak taki barb wbija się w fale zombie charger albo firebatów, albo haunt, który nie trzeba celować i ma 100% skuteczności.
Logged

Kordek

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 94
    • View Profile
Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
« Reply #5 on: March 25, 2012, 10:09:25 am »

na jednym z filmikow wrzuconych przez testerow, gosc nakurwial zekami z ziemie, nieziemsko to wyglądało i efekt zajebiaszczy.
Logged

Melcma

  • Imp
  • *
  • Posts: 43
    • View Profile
Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
« Reply #6 on: March 25, 2012, 21:00:43 pm »

zekami?
Logged

AsaroV

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 300
  • Nec playah
    • View Profile
Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
« Reply #7 on: March 25, 2012, 22:01:02 pm »

na jednym z filmikow wrzuconych przez testerow, gosc nakurwial zekami z ziemie, nieziemsko to wyglądało i efekt zajebiaszczy.

kalic pic kali jesc   ???
Logged

Jonias

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 193
  • Ping Pong Lee Sin
    • View Profile
Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
« Reply #8 on: March 30, 2012, 08:03:08 am »

Jezeli ktos watpi w WD, bardzo prosze zobaczcie ten filmik
Logged

zales22

  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 258
  • SG Ranger
    • View Profile
Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
« Reply #9 on: April 04, 2012, 11:46:18 am »

Nie wiem czy ten dh jest tak slaby, czy koles nim tak 'wymiata' , ale monk go zjada na sniadanie bez zadnego ale ;D
0 dmg praktycznie xD Chyba po blizzconie poszedl buff.

WD przesada , ten pet co zmienia w swinie kompletna przesada :P
« Last Edit: April 04, 2012, 12:16:12 pm by zales22 »
Logged

Mantas

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 179
  • ghost in the shell
    • View Profile
Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
« Reply #10 on: April 04, 2012, 13:02:13 pm »

WD jest tak zajebisty, że mam dylemat czy grać nim czy Wizem, a wcześniej byłem pewny że Wiz.

- Poison Darts to jeden z najfajniejszych skilli w becie, dobry do spamowania.
- Grasp of the Dead - bardzo przydatny czar, bo ma slow, na wyższych poziomach trudności może być bardzo użyteczny, robi jako tako dmg i w zasadzie dobija się Dartami moby.
- Corpse Spiders - jak dla mnie beznadzieja, zwłaszcza że jaki to fun rzucać urnami z pająkami Oo
- Plague of Toads - dobry spell, ale dopiero z runą która jest niedostępna w becie, takie spadające żabki, którymiu można wycelować, a nie biegają randomowo.
- Hex - praktycznie moje zdanie jest identyczne jak Melcma, podejrzewam że na champów/elity/graczy będzie ktrótszy czas działania, bossy raczej immune.
- Haunt - dobry spell, duży dmg, ale na normalu nieprzydatny na moby bo za szybko giną. Raczej na bossa/champów.
- Firebats - dobry dmg, ale wg mnie chyba lepszy będzie jakiś 'dot' podejrzewam że Locust Swarm w tym slocie będzie lepszy, bo kiedy szarańcza będzie robić dwoje my możemy spamować nadal np Poison Dartsy.
- Soul Harvest - bardzo wkurwiający spell. JAk się chce mieć x5 stack z niego trzeba się w środek mobów wpakować i trwa dośc krótko, aczkolwiek sam dmg boostuje dobrze.

Co do małego zasięgu. Polecam obejrzeć filmiki z niedostępnymi skillami, bo można wtedy lepiej stwierdzić co i jak, wg mnie nie ma takiego problemu.
      Ja Grałem mając pieski, Poison Darta z runą i Grasp of the Dead z runą i nie ma prawa nic do mnie podejść a ja sobie spamuje z daleka, nawet lepiej niż Wiz bo psy tankują cały mob spam. Są tylko trochę za słabe, ale z runami i pasywką Zombie Handler myślę, że nie będzie źle, bo nawet jak padną to nie na tyle szybko żeby skill nie był na cd. Przynajmniej na moba, Leoric kosi je jedną trąbka póki co :)

Wg mnie WD na PvM będzie niesamowity, bo ma dużo czarów z crowd controlem, spowolnienia, ściana zombie i podczas gdy DoTy czyli np Locust Swarm robią sobie dmg my możemy spamować czymś innym w trakcie (np Poison Darts), etc.

Co do pvp się nie wypowiem, bo nie ma o czym póki co, ale na bank obok Wiz to będzie char który będę grał.

« Last Edit: April 04, 2012, 13:03:48 pm by Mantas »
Logged
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate.
All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Jonias

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 193
  • Ping Pong Lee Sin
    • View Profile
Re: Witch Doctor (beta, patch v15)
« Reply #11 on: April 04, 2012, 14:19:19 pm »

Ja bym ci polecil WD Michal, jak w filmiku mozna zobaczyc, jest zajebisty :D
Logged
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.16 seconds with 19 queries.