O PvP na razie nie wspominam, bo wiedział, że na starcie nie będzie tego elementu, więc pozostaje mi czekanie, oby tylko tak jak pisze Mag, nie dodali tego za rok
Jeśli chodzi o PvM, to w sumie fajną sprawą byłoby dodanie areny PvM. Coś takiego było w sumie w Final Fantasy VII chyba, widziałem też coś podobnego w Aionie. Ja bym to widział tak: wchodzisz na arenę i masz rundy do pokonania. Za każdą rundę dostajesz loot/gold/etc. Im więcej pokonasz rund tym lepszy drop oraz większe nagrody. Po każdej rundzie jest pytanie czy chcesz kontynuować. Jeśli przegrasz rundę to tracisz wszystko co zdobyłeś, więc w pewnym momencie trzeba uważać, czy lepiej zostać z tym co się zdobyło, czy raczej spróbować sił i pokonać jeszcze jeden etap licząc na lepszy drop. Oczywiście można ustawić na taką arenę CD, ale można też tak ustawić nagrody aby były ciekawe, ale wymagały trochę wysiłku. W sumie to byłoby ciekawe. Pokonałeś 5 rund, które były proste, w następnej już będą elity etc, trzeba więc uważać. Lepiej skończyć na 8 rundach z 3 żółtymi przedmiotami czy może zagrać kolejną rundę i zdobyć kolejne przedmioty (z każdą rundą poziom jest trudniejszy, ale i nagrody w końcu lepsze). Wygrałeś? Super, masz kolejne przedmioty i pytanie czy chcesz zagrać kolejną rundę czy już przerywasz, jeśli przerwiesz, wszystko co zdobyłeś jest twoje i możesz zacząć od początku.
Uważam, że byłoby to ciekawe. Różne rodzaje potworów, elit, bossów nawet. Stoisz na arenie i walczysz z Butcherem, Magdą i kimś tam jeszcze
W sumie można dodać nawet jakiś ranking: ile rund udało się przejść. Arena w trybie single oraz team.
Wiem, że piszę o PvM, ale jak dla mnie to byłoby ciekawe rozwiązanie na pewno na jakiś czas. Mała rywalizacja, kto ile rund pokonał w jakim buildzie etc. Jak ktoś nie lubi tego rodzaju rzeczy, to może farmić dalej acty, jak ktoś woli arenę to może robić to. W sumie arena dopiero od, której tam rundy powinna nagradzać na tym samym poziomie co act 3/4.
No to taki mój pomysł na usprawnienie trochę rozgrywki
Jeśli chodzi jeszcze o grę na inferno, to podobały mi się pomysły tego Krippa czy jak mu tam. Dodanie archivmentów, które będą miały wpływ na grę. Np, zrób jakiś archiv i zawsze zaczynaj z jednym NV. Zrób coś tam jeszcze, a będziesz mógł korzystać z dwóch merców etc. Fajne miał pomysły, dodanie takich nagród za w sumie farmienie to zachęta do zdobywania kolejnych usprawnień.
W diablo 2 praktycznie każdy mógł robić cały content w nawet lipnym uzbrojeniu. Tutaj jeśli nie masz farta, lub nie wykorzystałeś błędów z samych początków gry, to możesz sobie farmić act 1, lub męczyć się na act 3, gdzie niektórzy robią paczki mobów w 3 sekundy. Zawsze będziesz w tyle, a gdy dojdziesz już do poziomu pozwalającego normalnie farmić act 3, to i tak już gro ludzi jest tak bogatych/ubranych, że ciężko będzie to nadrobić. Tego w sumie nie rozumiem. Czemu zrobili tak te acty, że nie każdy może farmić gdzie chce, szczególnie nowy gracz.