• March 29, 2024, 07:44:23 am
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: 1 2 [3] 4 5

Author Topic: Etap "end-game" w Diablo 3  (Read 27326 times)

Mantas

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 179
  • ghost in the shell
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #30 on: July 07, 2012, 21:58:59 pm »

Problem ze sprzętem można byłoby dość łatwo załatwić. Wystarczy dać powiedzmy 50% na drop legendarnych itemów z ostatniego bossa każdego aktu z 5 NV stackami. Więcej legendarnych - mniejsze ceny na ah samych legendarnych, to i 'żółte' spadną. Trochę dziwi mnie tak słaby drop legendarek w porównaniu z tym co było w d2. Blizz musi zrozumieć, że ludzie niekoniecznie chcą grać po 10h dziennie żeby popchnąć progress dalej.

Powinna być jescze wg mnie opcja, że po zabiciu Diablo w akcie 4 na Inferno lvl potworów i szansa dropu itemów jest taka sama w każdym akcie, żeby ciągle nie tkwić w akcie trzecim.

Affixy samych potworów też mogliby zmienić, bo każda klasa spotyka jakieś kosmiczne kombinacje i głupie jest, że zwykły elit pack jest trudniejszy niż boss końcowy w danym akcie.

Większa ilość randomowych eventów i lepsze nagrody za nie, bo 800 golda za event jakoś specjalnie nie mobilizuje do jego robienia.

Jakieś inne tryby rozgrywki i ciekawe nagrody za nie. Np 'horde mode' - możnaby bronić fortu z trzeciego aktu, rozstawiać pułapki, używać katapult, ochronić jakichś npc itd.

Aha i mogliby do cholery zrobić porządnego chata, bo to co jest teraz to żal i dodatkowo przy statusie opcję wpisania choćby jednego zdania tak jak to np jest w LoLu.
« Last Edit: July 07, 2012, 22:07:59 pm by Mantas »
Logged
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate.
All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Juras

  • Honorary Member
  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 205
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #31 on: July 07, 2012, 22:16:45 pm »

Jest fajny quest w act 1. Za wykonanie dostajesz od gościa butelkę leczenia - mój ulubiony quest ;d
Logged

ness

  • Imp
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #32 on: July 08, 2012, 02:35:45 am »

Problem ze sprzętem można byłoby dość łatwo załatwić. Wystarczy dać powiedzmy 50% na drop legendarnych itemów z ostatniego bossa każdego aktu z 5 NV stackami. Więcej legendarnych - mniejsze ceny na ah samych legendarnych, to i 'żółte' spadną. Trochę dziwi mnie tak słaby drop legendarek w porównaniu z tym co było w d2. Blizz musi zrozumieć, że ludzie niekoniecznie chcą grać po 10h dziennie żeby popchnąć progress dalej.

Legendarne to jest pryszcz, choc popularny.
Problem jest generalnie w itemizacji niebieskich i rare, w affixach i modach ktore sa spawnowane na 'zwyklych' itemach.
Itemizacja nie wzbogaca gry, nie pozwala na tworzenie zadnych nowych/ciekawych/sytuacyjnych buildow, wszystko jest wygolone do formuly main dmg stat + vita + all res + armor/crit chance/crit/damage + MF/GF czasami socket jesli moze spasc na danym itemie.
Nie ma praktycznie nic ciekawego poza tym w armorach (na class specyfikach trafiaja sie bonusy do resource typu mana czy mana regen ale nic poza tym).
Zeby bylo smieszniej to max wartosci tych statsow sa uzaleznione tylko od 1 affixa a nie od 2 lub wiecej.
Chcesz miec max crit chance dmg? Wystarczy jeden affix dobrej jakosci zeby wykrecic te 60 czy tam 70%.
To samo jest afaik z MF/GF.
Efekt jest taki ze rare z wymaksowanym MF = potrzebny tylko 1 konkrenty affix trafiony na maksymalnej jakosci a nie 2 jak w D2.
Czyli trafic wymaksowany stats na itemie jest kilkanascie razy latwiej niz w D2.
'Wyscig zbrojen' toczy sie w o wiele wyzszym tempie pomimo tego ze wszystkim wydaje sie ze dropy ssa bo leci malo kolorowych itemow przy wysokim mf postaci.
Kazdy dazy do tego zeby znalezc 'perfekt' itemy ktore dadza wszystko = damage, 'przezywalnosc' i mf/gf bo ma juz niewiele gorszy (bez mf/gf czy misc statsu).
Nie powinno to byc nawet teoretycznie mozliwe, zeby wykrecic taki item w systemie z D2 potrzeba byloby trafic idealnie z 10 affixow na 6 mozliwych, ale niestety w D3 tak to funkcjonuje.
Dodaj do tego fakt ze dropy sa zwiazane z diff, na inferno nie spadnie ci nic z ilvl20 cos jak w D2 i predzej czy pozniej (w zaleznosci od tego ile grasz i na ile mielisz AH) trafiasz w punkt gdzie upgrade oznacza podbicie 4 najwazniejszego statsa (powiedzmy all res) o pare pkt.
Malo fascynujace...

Jeszcze pol biedy zeby gra nie wymagala takiego uzbrajania sie ale gameplay jest tak skonstuowany ze ladnie klikajac i kombinujac na buildem duzo sie nie nadrobi.
Moby maja zasieg melee na pol mapy zeby przypadkiem nie wykrecil sie bieganiem zygzakiem przed lampa za pol life pool, a mody ellitow to just jest totalny stat war. Albo masz na sobie tyle ze przezyjesz albo cofka do poprzedniego aktu.
Nie ma wlazenia na ostatni poz trudnosci na 35 lvl jak w D2Classic i farmienia koncowego aktu najwyzszej diff ama z lukiem dmg 15-70 (czyli byle gownem) co bylo mega plusem D2.
Niestety gear check zaczyna sie pod koniec hell a potem jest juz tylko gorzej.
Oprocz ww czyli itemizacji jest to spowodowane sposobem liczenia dmg (i life tez po trosze).
Bonus do dmg z main dmg stat jest 'multiplikatywny' co powoduje ze jesli na wszystkich czesciach zbroi podbijesz sobie powiedzmy int z 100 na 130 (czyli gdzies o 400 int w sumie) dostajesz gigantycznego kopa w dmg.
Jako ze max wartosci tych statsow spawnowane na itemach sa scisle uzaleznione od ilvl (czyli od tego gdzie grasz) to roznica w dmg i przezywalnosci miedzy itemsetem z ilvl60 (pozny hell/poczatek inf) a powiedzmy itemsetem z 2 aktu inf jest kolosalna.
Dopoki sie tego nie wyfarmi to dupa zbita.

Pewnie fajnie to dziala z AH (nie ma statsow 'addytywnych' latwiej policzyc/ocenic czy dany item bedzie upgradem czy nie) ale na gamplay i 'sciezke postepu' ma to totalnie bezsensowny wplyw.

Tak czy inaczej gdyby przeorac system affixow na modle D2 nawet nie dodajac nowych modow i nie zmieniajac innych rzeczy z mechaniki gra zaczelaby byc o wiele ciekawsza a 'wyscig zbrojen' nie stawalby sie takim bezsensownym grindem tak szybko.
Z samego faktu ze trzeba byloby sobie wyfarmic ze 2 czy nawet 3 itemsety kazdy dajacy co innego (dmg, przezywalosc z resami czy mf lub inne misc statsy), jednoczescie blizz nie moglby zakladac ze musisz sobie wyfarmic mega set (przynajmniej w kwestii dmg+przezywalnosc) zeby moc przejsc dalej.
Logged

Nukh

  • Imp
  • *
  • Posts: 16
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #33 on: July 08, 2012, 10:51:51 am »

Jak dla mnie, D3 to największe rozczarowanie roku a może nawet ostatnich kilku lat. Niestety, ale gołym okiem widać, że Blizzard to już nie ta sama firma, która robiła D1 - D2, czy nawet podstawkę WoW, tyko kolejny chujowy corp w rodzaju SoE, który napędza hype przed premierą a następnie olewa gierkę.

Obawiam się, że dla tej gry nie ma ratunku. Jak koledzy wyżej pisali:

  • Samo założenie, core gry jest zjebany.
  • BN 2.0, jak wiadomo od wyjścia SC2, to kupa nie nadająca się do niczego gówna a już na pewno nie do RPG, które ma bazować na community. Ta sama historia jest w WoW - te ich wszystkie dungeon findery i inne shity, które zamieniają (MMO)RPG w "stoje w mieście -> wciskam guzik -> gra sama znajduje mi grupę randomów -> robię dunegon, w trakcie runa prawie nikt nic nie mówi -> phat lewt -> repeat) <- multiplayer pełną gębą.
  • PvP przygotowują nam ludzie, którzy przez kilka miesięcy nie byli w stanie przejść inferno w ich własnej grze i którzy otwarcie mówią, że ten tryb rozgrywki będzie tylko "for fun", bez balansu etc. Już nie mogę się doczekać! Do tego ta piękna i niezbugowana fizyka w D3 - moby napierdalające się z 10 metrów, mimo, że odsunąłeś się przed ciosem 3h temu, na maksa zbugowny tele wiza (tak samo jak Blink maga w WoW, czyli na 100% tego nigdy nie naprawią), 1 shot fest w przy takim DPSie etc.

Niestety, ale słabo to wygląda. :( Back to SC2 I guess.
Logged

FeN

  • Administrator
  • Cydaea
  • *****
  • Posts: 1386
    • View Profile
    • D3CL
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #34 on: July 08, 2012, 15:43:26 pm »

moim zdanie ta gra jest stworzona pod boty i ludzi-farmerow biegajacych calymi dniami w to samo miejsce.
ktos moze powiedziec, ze to samo bylo w d2, ale tam bylo wiele innych rozrywek.
Logged

Mantas

  • Kabraxis
  • **
  • Posts: 179
  • ghost in the shell
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #35 on: July 08, 2012, 18:13:28 pm »

@ness: System affixów faktycznie nie jest idealny, ale wg mnie nawet zmieniony nie wiem czy by coś dał. Bardziej denerwuje mnie gear check, bo głównie ze względu na niekończącą się farmę przestałem grać w WoWa. W D3 to wygląda podobnie póki co. Najogorsze jest to, że nawet jak powiedzmy będzie można płynnie biegać po a4 inferno, to po kiego dalej grac? Mnie np kompletnie nigdy nie interesowało ubranie postaci tak żeby wszystko mieć perfekcyjne (staty). Jak czytam blue posty, to Blizz sam przyznaje, że nie ma 'end game contentu' i przeliczyli się z tym, że sama farma do upadłego (jeśli idzie o itemy) będzie głównym fun factorem.

@Nukh: Co do BN ofc zgoda, co od pvp liczę na cud, bo w sumie to ostatnia deska ratunku, jak to będzie zjebane to można śmiało D3 skasować. Ja się śmieję, że za lootem już się nalatałem parę lat w D2 i w WoWie, nie zamierzam w żadnej grze więcej. Są inne tytuły, nie muszę grać w jeden.
         
Logged
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate.
All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Czub

  • Imp
  • *
  • Posts: 40
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #36 on: July 08, 2012, 18:42:59 pm »

Troche nie rozumiem narzekania na PvM w porownaniu z D2, bo tam bylo przeciez tysiac razy bardziej beznadziejne. Poza tym kto w D2 bil sobie questy dla przyjemnosci? Istnieja tacy ludzie? Byla to gra na raz, tak jak D3, i po paru miesiacach chodzilo tylko o PvP, handel na d2jsp albo kanalach (ktory wg mnie byl mniej wygodny niz ah). Podsumowujac jest tylko jedna wada, ktora nie pozwala czerpac z D3 przyjemnosci dluzej niz miesiac - brak PvP. Za jakis czas je wprowadza i dalej bedzie pieknie. Oczywiscie beton wielki ze strony Blizzarda, ze premierowa wersja nie miala PvP od razu, ale mysle, ze lepiej tak, niz gdybysmy mieli czekac na gre do konca 2012.
Logged

Wimt

  • Honorary Member
  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 266
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #37 on: July 08, 2012, 18:58:57 pm »

blizz zebral kupe $$ i teraz ma was w dupie
SIMPLE AS trzy kropki
Logged

GASIOR

  • Iskatu
  • **
  • Posts: 121
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #38 on: July 08, 2012, 19:39:40 pm »

blizzard * oddawaj 60 euro
« Last Edit: July 08, 2012, 20:01:58 pm by Mr.Mag »
Logged

Nukh

  • Imp
  • *
  • Posts: 16
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #39 on: July 08, 2012, 20:46:25 pm »

Zaletą RMAH jest w sumie to, że koszt gierki zwraca się dość szybko. :)

Co do PvP, to należy pamiętać, że jak już zostanie wydane, to raczej na pewno będą to jedynie arenki w stylu WoW. Byłbym baardzo zaskoczony, gdyby umożliwiliby graczom zakładanie gier PvP. Być może dodadzą taką możliwość, ale śmiem wątpić, że będzie to w "1.1". W takim wypadku PvP na pewno będzie failem - wyobraźcie sobie PvP w D2 bez zasad tworzonych przez graczy.
Logged

Ajantis

  • Administrator
  • Lucion
  • *****
  • Posts: 824
  • Mydło wszystko umyje
    • View Profile
    • War Masters
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #40 on: July 08, 2012, 20:52:51 pm »

Blizz powinien dorobić wiele różnych dodatków oprócz samej gry w oryginalnej linii fabularnej. Jakieś challenge z SC2 - fajna sprawa. Na jeden raz, ale ciekawe. Edytor map w SC2 był potężny, a co jeśli wprowadzić coś takiego w D3? A może jakieś customowe levele? A może jakieś survivalowe areny? No i powinien wrócić ranking postaci. Zmienić max lv z 60 do 99 albo przynajmniej sprawić, żeby ten 60 osiągało się po takim czasie jak 99lv w D2. Zmian jest wiele...
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #41 on: July 08, 2012, 20:53:16 pm »

za takie pvp gracze ich znajda na forum. mysle, ze nie zrobia takiego bledu bo wtedy to by oznaczalo koniec diablo.
Logged

ness

  • Imp
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #42 on: July 08, 2012, 21:06:12 pm »

@ness: System affixów faktycznie nie jest idealny, ale wg mnie nawet zmieniony nie wiem czy by coś dał. Bardziej denerwuje mnie gear check, bo głównie ze względu na niekończącą się farmę przestałem grać w WoWa. W D3 to wygląda podobnie póki co. Najogorsze jest to, że nawet jak powiedzmy będzie można płynnie biegać po a4 inferno, to po kiego dalej grac? Mnie np kompletnie nigdy nie interesowało ubranie postaci tak żeby wszystko mieć perfekcyjne (staty). Jak czytam blue posty, to Blizz sam przyznaje, że nie ma 'end game contentu' i przeliczyli się z tym, że sama farma do upadłego (jeśli idzie o itemy) będzie głównym fun factorem.

Tyle ze gear check jest skutkiem a nie przyczyna.
Jest skutkiem tego ze gra zostala zaplanowana tak ze kiedy ja przejdziesz to jest koniec.
Tutaj nie ma mowy o replayability. Nie ma zadnych plusow jechania dalej jesli przejdziesz inferno.
I to doskonale widac po tym jak niezroznicowane sa mapy (wiekszosc jest taka sama reszta ma moze 3-4 schematy dla porownania w d2 spora czesc lokacji byla generowana totalnie losowo)
Gdyby nie bylo gear checka to po tygodniu klikania przelecialbys inferno i co wtedy dalej?
Farmic lepsze itemy? Po co?
Nie ma laddera, nie ma pvp, nie ma specjalnie opcji roznicowania postaci przez itemy bo pula affixow skraca sie do jednego wzoru.
Tyle ze affixow nie dolaza w weekend.
Kazdy affix to planowanie, wdrozenie go do gry etc.
Jesli juz to na szybko mogliby wrzucic resy na moby na wyzszych poziomach bo elemental dmg on weapons juz jest.
Do tego dolozyc affix +%to fire/cold/light itp na innych rzeczach.
NIe ma specjalnych szans na znaczne powiekszenie puli affixow przed dodatkiem (czyli rok do poltora).
A problem gry jest w tym ze nie byla ona projektowana pod katem przechodzenia jej 100 czy 1000 razy, tylko parokrotnie i juz, gowniana itemizacja to tylko najbardziej widoczny objaw. Do przeorania zeby to mialo dlugofalowy sens kwalifikuje sie o wiele wiecej mechanizmow.

Quote from: Czub
Troche nie rozumiem narzekania na PvM w porownaniu z D2, bo tam bylo przeciez tysiac razy bardziej beznadziejne. Poza tym kto w D2 bil sobie questy dla przyjemnosci? Istnieja tacy ludzie? Byla to gra na raz, tak jak D3, i po paru miesiacach chodzilo tylko o PvP, handel na d2jsp albo kanalach (ktory wg mnie byl mniej wygodny niz ah). Podsumowujac jest tylko jedna wada, ktora nie pozwala czerpac z D3 przyjemnosci dluzej niz miesiac - brak PvP. Za jakis czas je wprowadza i dalej bedzie pieknie.

Z ludzi ktorzy meczyli d2 latami tylko ulamek cisnal PVP, szczegolnie na us realmach.
« Last Edit: July 08, 2012, 21:10:42 pm by ness »
Logged

Wimt

  • Honorary Member
  • Rakanoth
  • **
  • Posts: 266
    • View Profile
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #43 on: July 08, 2012, 21:34:48 pm »

dla mnie wbijanie 99lvl w d2 (po 1.1) bylo tylko irytujace nudne glupie i spowalnialo tylko gre
bo co to za przyjemnosc robic 93405-85093854309345 baal/cow runnow zeby wbic ten lvl i byc super duper w ladderze (nigdy mnie to nei interesowalo zawsze chcialem miec jak najwiekszy lvl zeby cisnac pvp)
a pvm to gralem zeby sobie poprogresowac/pozabijac (nie interesowalo mnie super fast taxi do hella/ free items i jezda 5489075u398534 5349853 runnow)
Logged

Ajantis

  • Administrator
  • Lucion
  • *****
  • Posts: 824
  • Mydło wszystko umyje
    • View Profile
    • War Masters
Re: Etap "end-game" w Diablo 3
« Reply #44 on: July 09, 2012, 13:33:07 pm »

Ale mimo to jak miałeś ten 99lv to był to jakiś powód do dumy, bo 1.10 to nie 1.09 i żeby ten max lv wbić to musiałeś grać tygodniami.
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.102 seconds with 18 queries.