• December 22, 2024, 22:46:29 pm
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: 1 2 [3]

Author Topic: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli  (Read 29471 times)

RoGH

  • Gotrek Gurnisson
  • D3CL Administrator
  • Lucion
  • ****
  • Posts: 1896
  • nC
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #30 on: January 27, 2013, 13:45:28 pm »

W diablo 2 nigdy nie ograniczało sie itemow dlatego, ze były za drogie i z wyjątkiem realmow PvP dobre itemy były jednak podstawa, nie wyobrażam sobie wprowadzania zasad ustalajacych np górny próg obrażeń, mam nadzieje, ze bazując tylko na wyeliminowaniu pewnych skilli będziemy w stanie stworzyć zbalansowana rozgrywke, ale póki co dajmy ludziom pograć tak jak wujek blizz przykazal.
Logged

Azur

  • Imp
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #31 on: January 27, 2013, 14:07:40 pm »

Wyobrazasz sobie te wszystkie ligi d2 bez zasad ? tylko z zasadami ograniczajacymi skille ? Bo ja nie - i tak tez nie bedzie w d3. Itemy i skille napewno MUSZA byc ograniczone, pytanie tylko w jakim stopniu - to pytanie juz do madrych glow od REGulaminu, ktorzy beda dazyli w nim do perfekcji.

Nie wiem czy zauważyłeś ale mój post był odpowiedzią na post Ajantisa na temat niebieskich itemów. Chodziło mi o to, że ograniczanie itemów do tego stopnia, że 8 miesięcy grania idzie na marne jest chore. Oczywiście można balansować itemy ale nie do tego stopnia, że gracz musi 90% itemów wymieniać bo nagle okazuje się, że są one nie zgodne z powstałym regulaminem.

Pytanie do poprzedzajacych mnie Farmerów, jaki sens jest robienie ligi gdzie najlepszy item wygrywa ?
Proszę Cię nie pieprz mi takich głupot rozpowszechnianych przez randomów na wszystkich forach, którzy nie mają zielonego pojęcia o tej grze. Grałem z wieloma top graczami i pomimo tego, że moje itemy były warte 1/10 tego co przeciwnika to i tak dawałem radę. Zachowujecie się jakby do tej ligi drzwiami i oknami walili top gracze z diabloprogress z mega itemami na które wydali po kilka tysięcy euro. Popatrzcie jakie jest zainteresowanie ligą na dzień dzisiejszy. Mam nadzieję, że się mylę ale boję się, że wyjdzie z tego to samo co PCL w d2 gdzie w turniejach 90+% uczestników to byli Polacy.

Azur wyganianie na inne gry, ktore wymieniasz jest smieszne- kazda profesjonalna liga powinna opierac sie na skillu gracza, nie zas na spalonych oczach na monitorze czy hajsie zostawionym na ah.

Z takim podejściem to D3 nigdy nie będzie miało profesjonalnej ligi i nigdy nie pojawi się na imprezach e-sportingowych. W każdej profesjonalnej lidze wygrywają gracze, którzy traktują granie jako sposób na życie i potrafią się z tego utrzymywać. Wy chcielibyście wygrywać nie dając nic od siebie, nie spędzając czasu na ulepszaniu postaci. Najlepiej dla was by było gdybyście mogli wejść raz na tydzień zagrać w turnieju i konkurować na równi z osobami, które spędziły o wiele więcej czasu na rozwijanie postaci niż wy. Tak się nie da w żadnej profesjonalnej lidze. Idź i powiedz najlepszym teamom na świecie z różnych lig żeby przestali siedzieć przed kompem i trenować bo przecież mają już skilla to Cię wyśmieją. Tak samo jest w d3 aby być najlepszym musisz trenować i rozwijać postać. Jeśli ktoś się z tym nie zgadza to nie ma prawa nazywania tego profesjonalną ligą.
Logged

Ajantis

  • Administrator
  • Lucion
  • *****
  • Posts: 824
  • Mydło wszystko umyje
    • View Profile
    • War Masters
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #32 on: January 27, 2013, 18:44:02 pm »

Azur wydaje mi się, że trochę przesadzasz. Chcesz zrobić z D3 e-sport? Ktoś ma się z tego utrzymywać? Proszę Cię :)  Nie porównuj D3 do LoLa, SC2 czy CSa, chyba sam widzisz bezsensowność takiego porównania. Zostań nowym game directorem, jest wakat, i przerób tą grę na progamingową. Chyba każdy widzi, że D3 jest gówno warte w trybie pvp i duele są upokorzeniem dla Blizzarda. D3 nigdy nie będzie e-sportem, a my staramy się żeby ta lokomotywa toczyła się chociażby z prędkością żółwia, a nie śmigała jak Hayabusa, więc takie argumenty są kompletnie bezsensowne.

I imho można też darować sobie argumenty w stylu "to zmień grę". Ligi nie robimy dla Ciebie i Twoich kumpli z fl, tylko dla całego spektrum graczy. Także dla tych biedniejszych i tych, którzy nie mają czasu/nie chce im się farmić. Ty masz taką opinię i dzięki za jej przekazanie, ale inni mogą mieć inną i z nią też się liczę.

Quote
Idź i powiedz najlepszym teamom na świecie z różnych lig żeby przestali siedzieć przed kompem i trenować bo przecież mają już skilla to Cię wyśmieją.
Tak będzie. Z tą różnicą, że oni trenują SKILLA podczas rozgrywek vs inny gracz, a nie farmę w a3.

Quote
Mam nadzieję, że się mylę ale boję się, że wyjdzie z tego to samo co PCL w d2 gdzie w turniejach 90+% uczestników to byli Polacy.
Jeśli tak, to osiągniemy sukces, bo PCL było nastawione głównie na polskich graczy...

Panowie, ja na waszym miejscu też bulwersowałbym się gdyby mi ktoś zabronił używać items, zdobytych podczas 1000 godzin latania na moście korsika. Blue items to propozycja, którą moim zdaniem musimy wprowadzić, chociażby dla testów. Nie postuluję tworzenia jej jako głównej ligi, ale znam kilka osób, które bawiły się w takie duele i są o wiele bardziej zadowoleni niż z normalnych, więc można spróbować.
Nie interesuje Cię to? Nie graj. Ale może zainteresuje osoby, które nie są totalnymi nolifami jak Moldran czy ludzie z xxxx przegranymi godzinami. Liga ma być atrakcyjna nie tylko dla waszych kolegów z gosu eq i zajebistymi charami, ale też dla casuali, którzy po prostu chcą coś pograć.
Logged

Hamer

  • D3CL Operator
  • Rakanoth
  • ***
  • Posts: 426
  • GoTH
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #33 on: January 27, 2013, 18:53:40 pm »

na casualach to ligi nie zbudujemy, ale jak mag juz wspomnial wczesniej, nic nie stoi na przeszkodzie aby uruchomic wiecej niz jedna lige i mozna tam tez miec zasady o ktorych wspomina ajan
Logged

Duri

  • Imp
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #34 on: January 27, 2013, 18:56:34 pm »

Ajantis nie znam Ciebie osobiście ale cenie za to, że w fajny sposób przekazujesz informacje o tym co dzieje się w świecie d3 od czasu premiery. Niestety na podstawie twoich ostatnich wypowiedzi, zaczynam nabierać podejrzeń że o stronie PvP tej gry masz skromne pojęcie. Mój obecnie noszony gear jest wart może 200m, mam przegranych 230godzin na jedynej mojej postaci a w duelach z przeciwnikami po 1500  i więcej godzin i itemkach z kosmosu nie widzie bezsensu, który ty starasz się nam opisać. Powiem więcej, dość dobrze mi idzie co może potwierdzić kilku tu obecnych. Znajomość swojej postaci i umiejętność jej optymalnego wykorzystania ma olbrzymie znaczenie, timing > skille i itemki BIG time i kropka.

Pozdrawiam wszystkich, którzy zamiast pisać jakie PvP jest żenujące starają się tak naprawde je rozkminić lejąc się godzinami na PTR.
Logged

Mr.Mag

  • The Lord of Sparrowhawks
  • Administrator
  • Baal
  • *****
  • Posts: 4810
    • View Profile
    • Diablo 3 PvP
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #35 on: January 27, 2013, 18:57:36 pm »

Panowie spokojnie :) wszyscy wiemy, jak trudno bedzie stworzyc dobre zasady by wszyscy byli szczesliwi. jak wyjdzie oficjalnie 1.0.7 zrobimy turniej, ktory potrwa z miesiac-dwa i bedzie juz wiadomo co i jak. do tego w statystykach wyjdzie jak wygladaja walki miedzyklasowe. za wczesnie jednak by prorokowac.

jestem zdania, ze jak gra ktos co przegral 1000 godzin vs 100 to ten pierwszy powinien miec to wynagrodzone. na prywatny serwer pvp do diablo 3 jeszcze za wczesnie :)
Logged

Duri

  • Imp
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #36 on: January 27, 2013, 19:04:08 pm »

Amen. ;)
Logged

Ajantis

  • Administrator
  • Lucion
  • *****
  • Posts: 824
  • Mydło wszystko umyje
    • View Profile
    • War Masters
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #37 on: January 27, 2013, 19:24:46 pm »

Ależ ja nigdzie nie twierdzę, że znam się na duelach. Widziałeś, żebym gdzieś proponował zbanować jakąś konkretną broń czy skill? Nie trzeba być Einsteinem żeby wykumać, że mając najlepszą postać na 26 paragonie nie przykładam już tak dużej wagi do samej gry, bo znudziła mi się już dawno :)
Co nie zmienia faktu, że spędziłem na tworzeniu lig więcej czasu niż niektórzy tu na grze we wszystkie części Diablo razem wzięte, więc coś tam mogę o tej zabawie powiedzieć, a moje propozycje nie są szczegółowe, tylko raczej mają charakter globalny.
Liga musi być przyjazna dla każdego, bo gówno z tego biznesu wyjdzie jeśli będzie miło i przyjemnie dla wybranego grona elity, a przeciętny casual nie będzie w stanie się tam dostać. Ligi PCL Amateur cieszyły się wielką popularnością, a przecież zostały wprowadzone 6 czy 7 lat po premierze gry. Tym bardziej, że społeczność D3 jest mała i nie ma sensu olewać słabszych graczy. Zamiast tego trzeba starać się zachęcić ich do gry.
Logged

gumix

  • Imp
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #38 on: January 27, 2013, 19:41:16 pm »

hmm widać że momentami az iskrzy :) ale to dobrze bo to świadczy tylko o tym że zalezy nam (graczom i organizatorom ligi) żeby to miało ręce i nogi. Co do pomysłów blue items bardzo ciekawy ale to i tak nie zapewni balansu bo postac 100 paragon vs 20 .. no coż niby te 160 wita to nie dużo ale zawsze jednak... gracz spedzajacy dużo czasu przy grze jakas tam przewage mieć bedzie (co jest słuszne wedlug mnie) ale można zrobić pare lig juz jak tu ktoś wspomniał np. open (ze wszystkim co mamy) i inne np korzystamy ze wszystkich przedmiotow do 58lvlu (pewnie wielu z nas zobaczyłoby wyglad legendarow których nigdy nie nałożyliśmy) i wydaje mi sie że takie rozwiązanie byłoby leprze niż blue ale to tylko sugestia szarego gracza ktory z utęsknieniem czeka na pvp.

ps. a co do braku kolan blizza.. oby im tylko dupy nie urwało bo bez kolan da się jeszcze grac:)
« Last Edit: January 27, 2013, 19:45:43 pm by gumix »
Logged

SavveNdiTe

  • Imp
  • *
  • Posts: 18
  • "Without charity there is no salvation" - A.Kardec
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #39 on: January 29, 2013, 20:57:14 pm »

Najlepiej to by było tak, jak to swego czasu mówił JW czy tam Blizz, nie ważne - miały być sety PvP.
I tak - chcesz grać PvE - rób swoje na PvE i tam zbieraj gear. Chcesz grać na PvP? To pokaż że masz jaja w PvP i tam zapracuj na gear.
I uprzedzam - nie jestem kolesiem który ma 10h przegranych i sprzęt za 500k. Jednak moje 80k życia, 600all ress i 200k DPS chętnie bym zamienił na 8k życia i 200 dps byle tylko móc pobiegać na PvP trochę dłużej niż "komu pierwszemu wejdą 3 kryty".
Teraz jednym z niewielu buildów dla WD jest haunt + spirit barrage - i ja z tym gram, bo inaczej po prostu jest w cholerę ciężko.
A chciałbym np. pobiegać z dartami, tylko że nie mogę, bo mi DH pojawia się na 0,5 sec co 2 sec, barb ma 200k hp, monk zyliard dodga i leczenie natomiast wizz 6 kopii siebie i armor który mnie jedzie na 2-3 hity.
Ja rzeczy do PvE mam do grania na PvE, do tego, żeby widzieć jak mobki latają w powietrzu. A na PvP chciałbym co innego...
Logged
Voldo#2628

My stream (more info on PM): http://www.twitch.tv/tomaszvoldo

Ajantis

  • Administrator
  • Lucion
  • *****
  • Posts: 824
  • Mydło wszystko umyje
    • View Profile
    • War Masters
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #40 on: January 29, 2013, 21:18:16 pm »

Od razu zostaniesz zbesztany przez ludzi, którzy nolifowali 8 miechów :P
Logged

KaliBarb

  • Imp
  • *
  • Posts: 13
  • SILENCE !!! I'LL KILL U !!!
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #41 on: January 29, 2013, 22:44:18 pm »

To nie wypowiem się dalej bo Ajan w sumie już wszystko napisał :)
Logged

Damx

  • Spamer
  • Lucion
  • *
  • Posts: 1820
    • View Profile
Re: Redukcja obrażeń rozważana dla dueli
« Reply #42 on: January 29, 2013, 22:59:51 pm »

Najlepiej to by było tak, jak to swego czasu mówił JW czy tam Blizz, nie ważne - miały być sety PvP.
I tak - chcesz grać PvE - rób swoje na PvE i tam zbieraj gear. Chcesz grać na PvP? To pokaż że masz jaja w PvP i tam zapracuj na gear.
I uprzedzam - nie jestem kolesiem który ma 10h przegranych i sprzęt za 500k. Jednak moje 80k życia, 600all ress i 200k DPS chętnie bym zamienił na 8k życia i 200 dps byle tylko móc pobiegać na PvP trochę dłużej niż "komu pierwszemu wejdą 3 kryty".
Teraz jednym z niewielu buildów dla WD jest haunt + spirit barrage - i ja z tym gram, bo inaczej po prostu jest w cholerę ciężko.
A chciałbym np. pobiegać z dartami, tylko że nie mogę, bo mi DH pojawia się na 0,5 sec co 2 sec, barb ma 200k hp, monk zyliard dodga i leczenie natomiast wizz 6 kopii siebie i armor który mnie jedzie na 2-3 hity.
Ja rzeczy do PvE mam do grania na PvE, do tego, żeby widzieć jak mobki latają w powietrzu. A na PvP chciałbym co innego...

to jest tez jakas mysl, glownie powinno to byc zrobione dla weapow i armorw, a amu i ringi niech beda wyfarmione i tyle .. ;o
Logged
Pages: 1 2 [3]
 


BlackRain , 2006 by Crip
Diablo 3 PvP, Diablo 3 PvP

Page created in 0.126 seconds with 18 queries.