jak wy sie na to zapatrujecie ?
Męstwo nefalemów to jeden z ważniejszych, nowych systemów w Diablo III, który pojawia się na poziomie 60. Pamiętajcie, że system nadal jest w fazie testów i cały czas pracujemy nad szczegółami jego funkcjonowania. Oto, jak wygląda on obecnie podczas wewnętrznych testów: pokonując grupę rzadkich potworów lub czempionów zdobędziesz nie tylko bardzo cenny łup, ale otrzymasz też wzmocnienie, które pozwoli na znajdowanie większych ilości złota oraz magicznych przedmiotów. Jeśli jednak zmienisz umiejętność zwykłą, runiczną czy bierną, albo wyjdziesz z gry, wzmocnienie zniknie. W ramach dodatkowej nagrody, jeśli zabijesz bossa podczas działania wzmocnienia, otrzymasz dodatkowy łup.
Ciągle przyglądamy się dokładnym wartościom premii do znajdowania magicznych przedmiotów i złota, podobnie jak ilości dodatkowego łupu zdobytego po zabiciu bossa, podczas trwania wzmocnienia. Rozważamy również to, czy efekt wzmocnienia powinien się kumulować, jak długo ma trwać i czy śmierć powinna go przerywać. Chcemy mieć pewność, że wzmocnienie to jest wystarczająco silne, aby pozostawanie w jednej grze na dłużej było bardziej opłacalne niż rozpoczynanie nowej. Z drugiej strony, jeśli okaże się ono zbyt silne, wtedy ryzykujemy tym, że krótkie rozgrywki mogą nie wydawać się warte zachodu.
Liczymy, że system ten zachęci graczy do pozostania przy obranym buildzie, wybrania obszaru gry, który im się podoba i wyczyszczenia go z grup rzadkich potworów i czempionów w drodze do bossa, a także sprawi, że walka z tym bossem będzie opłacalna. Jeśli celem jest rozegrać krótszą sesję, to możesz ją zakończyć w takim momencie. Jeśli zaś masz więcej czasu, najskuteczniejszym sposobem na kontynuowanie rozgrywki będzie pozostać w tej samej grze i ruszyć po następnego bossa.