Lepsi zawodnicy zrobia to pewnie w 2-3 dni.
Potem beda jechac to inferno.
Tak czy inaczej jest pare niewiadomych. Czy i jak bedzie funkcjonowal ladder (niby ma byc oparty na achivementach ale jakos nie chce mi sie w to wierzyc bo to jest total glupota, chyba ze kryteria beda to zmixowane z czyms jeszcze, tylko z czym bo nie z char expem przeciez ktory na 60 sie skonczy) i jak zamierzaja ogarnac kwestie buildow.
Na 60 maja sie odblokowywac wszystkie te runy skille i cala reszta, jedynym wyroznikiem beda itemy. Problem w tym ze itemy spadaja przeciez losowo -> a ja nie chce loterii przy robieniu builda, oczekuje okreslonych modyfikatorow.
Jakis grubszy end game crafting. Kij go wie.
Dwa tematy, ktore musza byc sensownie ogarniete zeby dalo sie w to grac do czasu pvp.
Nie interesuje mniej zasuwanie za itemami przez pare miesiecy non-stop (bez roznicy czy z perspektywa spieniezenia ich w rmah czy pod przyszle pvp).