Diablo 3 Clan League - PvP forum
The Lounge => Polska sekcja => Ogólne Diablo 3 => Topic started by: mikechdx on March 21, 2012, 19:58:14 pm
-
jak wy sie na to zapatrujecie ?
Męstwo nefalemów to jeden z ważniejszych, nowych systemów w Diablo III, który pojawia się na poziomie 60. Pamiętajcie, że system nadal jest w fazie testów i cały czas pracujemy nad szczegółami jego funkcjonowania. Oto, jak wygląda on obecnie podczas wewnętrznych testów: pokonując grupę rzadkich potworów lub czempionów zdobędziesz nie tylko bardzo cenny łup, ale otrzymasz też wzmocnienie, które pozwoli na znajdowanie większych ilości złota oraz magicznych przedmiotów. Jeśli jednak zmienisz umiejętność zwykłą, runiczną czy bierną, albo wyjdziesz z gry, wzmocnienie zniknie. W ramach dodatkowej nagrody, jeśli zabijesz bossa podczas działania wzmocnienia, otrzymasz dodatkowy łup.
Ciągle przyglądamy się dokładnym wartościom premii do znajdowania magicznych przedmiotów i złota, podobnie jak ilości dodatkowego łupu zdobytego po zabiciu bossa, podczas trwania wzmocnienia. Rozważamy również to, czy efekt wzmocnienia powinien się kumulować, jak długo ma trwać i czy śmierć powinna go przerywać. Chcemy mieć pewność, że wzmocnienie to jest wystarczająco silne, aby pozostawanie w jednej grze na dłużej było bardziej opłacalne niż rozpoczynanie nowej. Z drugiej strony, jeśli okaże się ono zbyt silne, wtedy ryzykujemy tym, że krótkie rozgrywki mogą nie wydawać się warte zachodu.
Liczymy, że system ten zachęci graczy do pozostania przy obranym buildzie, wybrania obszaru gry, który im się podoba i wyczyszczenia go z grup rzadkich potworów i czempionów w drodze do bossa, a także sprawi, że walka z tym bossem będzie opłacalna. Jeśli celem jest rozegrać krótszą sesję, to możesz ją zakończyć w takim momencie. Jeśli zaś masz więcej czasu, najskuteczniejszym sposobem na kontynuowanie rozgrywki będzie pozostać w tej samej grze i ruszyć po następnego bossa.
-
myśle, że to tłumaczenie może konkurować z laskoszczytem :) a koncepcja, choć nowa, że być ciekawa. oczywiscie pod warunkiem, że faktycznie przyniesie skutek w postaci itemów. jak ktoś bedzie gral 30 min jedna gre i gown oznajdzie to chyba fail...
-
to niebieski wpis na forum b.n ;) [chyba]
-
To w takim razie nie bedzie szybkich mf runow =D
-
cs'oow w 50 sekund napewno nie :D
-
wiecej o tym ustrojstwie
http://szaolin.blogspot.com/2012/03/mestwo-nefalemow-pierwsze-szczegoy.html
-
to wszystko zalezy .. rownie dobrze mozna robic to tak jak hrabine .. kilka poziomow gdzie sa chempiony i na koncu boss .. idealna miejscowka dla tego pomyslu
-
to wszystko zalezy .. rownie dobrze mozna robic to tak jak hrabine .. kilka poziomow gdzie sa chempiony i na koncu boss .. idealna miejscowka dla tego pomyslu
[/
no wlasnie jak bedzie tak jak mowisz czyli tak jak bylo to na moj gust cala ta koncepcja jest bez sensu
-
szczerze watpie ze bedzie to mialo realny wplyw na ksztalt rozgrywki. fajne jako bonusik ale nie sadze zeby ktos gral specjalnie tak zeby non stop miec buffa, chyba ze utrzymanie go nie bedzie zadnym problemem.
-
Niech kombinują, moze cos z tego bedzie, wolałbym dłuższe posiedzenia w jednej grze niż 30sekundowe runy.
-
Pomysł dobry, ale zobaczymy jak sprawdzi się w praktyce
-
I bez tego by nie bylo Boss runow, z racji ze elite paci maja miec lepszy drop %, i wieksza pule itemow
-
na 100% bedzie jakas forma runoow,czy na bossoow czy na randomoow to bez rooznicy. napewno beda jakies lokacje gdzie bedzie wiecej unikalnych moboow cos jak travi or sth
-
I dobrze nie bede tesknil za z*pierd*l*niem na mefa :P czy cs... a juz najbardziej nie bede tesknil za taxowaniem mulow :D
Niech mysla- wierze ze zrobia to dobrze, badz co badz niebiescy ;p
-
Pewnie to będzie wyglądało tak:
1. Wybranie bossa na ktorego chcesz pojsc
2. Zabicie rare/championow po drodze do niego i naladowanie mf buffa
3. Zabicie bossa z duzym bonusem
4. Profit
-
zbyt logiczne jak na blizzard
-
boje sie ze istotna kwestia teraz w runach bedzie nie balans miedzy mf a dmgem do efektywnego mordowania, a pure czysciciele creepow
-
pure czysciciele creepow
i like it
-
boje sie ze istotna kwestia teraz w runach bedzie nie balans miedzy mf a dmgem do efektywnego mordowania, a pure czysciciele creepow
no jak nie? żeby czyscić creepy musisz mieć dmg, a żeby opłacało się je zabijać musisz mieć gear mf, wychodzi na to samo
-
no wlasnie o to chodzi ze taki balans zniknie wraz z tym bonusem. bo ludzi nie bedzie interesowal sprzet mf skoro i tak dostana jakis w miare niezly boost, a przy pure DMG buildzie beda wyzynac 2x wiecej creepow niz typ z mf sprzetem.
-
true that, bedzie chodzilo i tak o jak najszybsze dojscie do exeptional/bossa i jak najszybsze go ubicie .. chyba ze poprzez time bedzie bonus wzrastal, ale watpie .. i tak zawsze prawdopodobienstwo wzrasta z coraz wieksza iloscia zabitych mobow wiec nawet jak bys mial w chuj mfa to i tak dalej zostaje do zabicia w chuj mobow
-
unknown droprate wiec trudno cos powiedziec. jesli punktem odniesienia ma byc to co bylo w becie to bonus jest jak najbardziej na miejscu,bo tam nie szlo nic znalesc
-
a skąd wiesz, czy ten buff np. nie będzie podwajał posiadanego współczynnika MF, albo zwiększał zakres przedmiotów, albo zwiększał samą ilość przedmiotów? mi sie nie wydaję, żeby blizzard nawalił i sam buff był wystarczający, żeby olać MF i robić postać pod dmg
-
a skąd wiesz, czy ten buff np. nie będzie podwajał posiadanego współczynnika MF, albo zwiększał zakres przedmiotów, albo zwiększał samą ilość przedmiotów? mi sie nie wydaję, żeby blizzard nawalił i sam buff był wystarczający, żeby olać MF i robić postać pod dmg
nie zapedzaj sie za mocno .. zreszta nie zapominaj ze nie trzeba bylo miec strasznie duzo mf zeby cos konkretnie lecialo .. zalezy co chciales znalesc .. np. na mefa i uniqi 100-200 mf spokojnie wystarczalo z racji dimishing returns przy coraz wiekszej stawce ..
-
oczywiscie ze bdzie sie oplacalo miec mf items, ale nie w kazdym slocie. NP nie poswiecisz tam powiedzmy 20% more dmg dla 100 mf zwlaszcza ze merc tez bedzie mf nosil
-
Jeżeli już mówisz o D2, to tak np. spadek skuteczności dla soski co do wzrastającego dimishing returns był w okolicach 700 mf, 200 mf może i wystarczy, ale tak czy inaczej im więcej tym lepiej, dopóki cena nie będzie zbyt słona.
"Chcemy mieć pewność, że wzmocnienie to jest wystarczająco silne, aby pozostawanie w jednej grze na dłużej było bardziej opłacalne niż rozpoczynanie nowej. Z drugiej strony, jeśli okaże się ono zbyt silne, wtedy ryzykujemy tym, że krótkie rozgrywki mogą nie wydawać się warte zachodu."
Skoro wprowadzają współczynnik MF, to chyba w jakimś celu, nie po to, żeby ludzie robili postacie 0 mf i jechali na buffie, nawet jak tak się stanie, to nie wyobrażam sobie żeby nie było whine na forum. Nie ma konkretnego info, równie dobrze buff może dawać odporności, żeby boss cie nie oneshotował na inferno w low gearze, nie ryzykowałbym na razie żadnych spekulacji.
-
no ja robie pure mf build na barbie i supportuje sie z 2 kompa monkiem z aura na inferno - tak to przynajmniej widze :)
-
tez sie zastanawialem jaka bedzie najlepsza opcja:
a) solo run postac mf/dmg
b) duo run 1 postac pure mf + support, druga pure dmg
c) duo run obie postacie mf/dmg
d) quadra run, mix 4 postaci typu 1mf/3 dmg, 3mf/1 dmg
milion testow przed nami
-
biorac pod uwage ze mf w teamie ma sie sumowac to bez rooznicy
-
tak czy siak uwazam ze strasza tym inferno zbyt mocno
a zapomnialem dodac, wiecie o fakcie ze mf bedzie dzielony na cala grupe?czyli typ z 400 mf jak wejdzie do gry z 3 innymi osobami z 0 mf to kazdy ma 100 na swojego oddzielnego dropa.czyli opcja 3 dmg + 1 mf raczej odpada bo za duzo tego mfu to on nie da.
a tutaj artykul z diablofans
When you say extra loot, do you mean, extra loot. Or do you mean extra loot that is on par with what elite/champs drop. I remember from the article before, bosses do not drop gear that is as good as champs/elites.
-They will drop gear as good as champions and elites with this buff (because you have to kill champions and elites to get it, which was the point). With the buff active you’re guaranteed one extra item drop from the boss, and it’s likely that it’ll be 1 item per stack of the buff. Up to X stacks. We don’t know how many it’ll be, probably a handful.
How many stacks will there be if any?
-We're not totally sure but probably a number you can count on one hand.
Do you lose the buff when you die?
-It lasts through death currently, and we like it. I know some people will also want it to be a punishment for death, but repair costs are already extremely impactful.
Does the buff splits between players?
-Like someone joins after you've been killing and they have less stacks? It's a direct increase to your MF/GF, so it uses the same mechanics.
Do you lose it on disconnect?
-There's a small grace period, similar to WoW where you can get back into the game before your character is actually logged out (ie a timeout), but yes if your character times out you would lose the buff.
What is the Time limit on the stack, if any?
-We're messing with times from about 15 minutes to an hour. We don't know yet.
Do Stacks get removed after a boss?
-We don't really think it needs to. Your focus is still going to be seeking out champions and rares. If you want to get full stacks, kill a boss, and then try to rush to kill another boss before the buff falls off... have fun? It's not going to be the most lucrative way to play, so it's likely a non-issue hypothetical.
-
3-5 stackoow i godzina buffa to ciezkie przegiecie
-
moim zdaniem, jest to sztrzał w 10-tkę, w d2 tego brakowało.